Wasmachine kopen, tips?
+16
Benthe
Rush
Schaapke
Paper Crown
Merai
Printje
PapillonRose
Atelier Madame
Puggle
Arwyn
Linnie1985
Exogenesis
ellibre
Gympie
Fortissimo
Caroow
20 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Wasmachine kopen, tips?
De was kwam al een tijdje steeds natter uit de machine en vandaag wilde mijn vriend de was uit de machine halen en er kwam nog een hele golf water mee Ik vrees dat ons machientje het begeven heeft
Deze wasmachine kreeg ik gratis bij mijn eerste huisje dus ik heb me nog nooit verdiept in die dingen.
Nu heb ik eigenlijk maar 1 eis, hij moet een kort programma hebben. En het liefst zo goedkoop mogelijk, ik heb leukere doelen voor mijn geld..
Waar begin ik met zoeken? Heeft iemand tips?
Deze wasmachine kreeg ik gratis bij mijn eerste huisje dus ik heb me nog nooit verdiept in die dingen.
Nu heb ik eigenlijk maar 1 eis, hij moet een kort programma hebben. En het liefst zo goedkoop mogelijk, ik heb leukere doelen voor mijn geld..
Waar begin ik met zoeken? Heeft iemand tips?
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Wasmachine kopen, tips?
Ik zou zeker eentje doen met 1600 toeren. Ideaal! De was komt hier nog net niet droog uit de wasmachine Verder heb ik ook geen verstand van wasmachines. Degene die wij nu hebben konden we goedkoop overnemen.
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Ik heb er eentje van de Gamma. Ben er tevreden over, heb 'm nu 3 jaar ofzo. Prijs weet ik niet meer, maar het viel mee. Als ik kort programma wil draaien, zet ik 'm op 30 graden. Dan doet ie er een uurtje over.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Ik heb zo'n Samsung met dat eco bubble waar veel reclame over gemaakt wordt. Echt een ideaal apparaat. Hij is super stil, ik heb in het begin vaak even gekeken of hij wel echt aan stond omdat ik niks hoorde. Daarnaast heeft hij een grote deur waardoor alles er makkelijk in kan en hoe goed ik ook m'n best doe, ik krijg hem zelden helemaal vol. Hij heeft heel veel programma's en bijna alles is handmatig in te stellen. Wat ik zelf heel prettig vind: hij weegt automatisch de hoeveelheid was in de machine en aan de hand daarvan bepaalt hij hoe lang hij moet draaien en hoeveel water daarbij nodig is, wat heel veel tijd en energiekosten bespaart.Daarnaast heeft hij geen koolborstels waardoor hij een stuk langer mee gaat. Ik heb voor deze wasmachine 520 euro betaald incl verwijderingsbijdrage. Laadvermogen is 8kg, 1400 toeren.
ellibre- Prater
- Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12
Ik heb een relatief goedkope gekocht (3 jaar geleden) bij It's. Het is een 'merkloze', maar wordt in dezelfde fabriek gemaakt als de dure merken, zoals Miele, Bosch en Zanussi. Het ding heeft allerlei programma's waaronder een kort programma en bijvoorbeeld 'alleen voorwas' of 'alleen spoelen'. Hij doet het altijd goed. Draait 1400 toeren. Hij kostte zo'n 500 euro.
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Wij hebben deze:
www.aangeenbrugelectrowitgoedwinkel.nl/image/cache/data/wd14h540-500x500.png
Het is een was/droogcombi, wel wat aan de prijzige kant maar ik ben er echt super tevreden over!
Een normaal wasprogramme is +/- 2 uu bezig, ligt er ook maar net aan op hoeveel graden je hem zet. En als je hem gelijk insteld op drogen duurt het ongeveer 4 uur en 40 minuten, maar dan is je was echt kurkdroog!
www.aangeenbrugelectrowitgoedwinkel.nl/image/cache/data/wd14h540-500x500.png
Het is een was/droogcombi, wel wat aan de prijzige kant maar ik ben er echt super tevreden over!
Een normaal wasprogramme is +/- 2 uu bezig, ligt er ook maar net aan op hoeveel graden je hem zet. En als je hem gelijk insteld op drogen duurt het ongeveer 4 uur en 40 minuten, maar dan is je was echt kurkdroog!
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Wij hebben een indesit. Je hoort er een hoop negatieve dingen over maar wij hebben hem al 6 jaar en zijn er nog steeds tevreden over. Hij was rond de 300,-
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Puggle schreef:Wij hebben een indesit. Je hoort er een hoop negatieve dingen over maar wij hebben hem al 6 jaar en zijn er nog steeds tevreden over. Hij was rond de 300,-
Indeshit idd zeggen ze vaak :p
Wij hebben een Bosch, die doet het super goed!
AEG hadden we in m'n oude studentenclubs, 7 jaar gehad, gemiddeld 4-5 wassen per dag en dat ding deed het me toch geweldig! Dus ja dat merk lijkt mij ook altijd goed.
Als je weinig geld wil uitgeven zou ik eens rondkijken in winkels maar showmodellen.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik heb al een jaar of 3,5 een wasmachine van de Gamma. Was toen iets van 200 euro in de aanbieding. Zit ook een kort programma op, heel handig, ik gebruik dat nog regelmatig. Enige minpuntje is dat hij niet bepaald stil is, maar dat kan er ook deels aan liggen dat hij hier in de keuken staat, dan hoor je hem ook beter dan wanneer ik hem verder weg had staan zoals in de badkamer.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Ik heb er nu eentje van Bosch, echt geweldig ding, kan 7 kilo in, ook ideaal met kinderen.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Wij hadden laatst exact hetzelfde probleem en hebben deze besteld:
http://www.modern.nl/Witgoed/Wasmachine/Zanussi-Wasmachine-ZWF5140P/133/435648/
Ben erg tevreden over de machine en ook over de service van modern.nl!
http://www.modern.nl/Witgoed/Wasmachine/Zanussi-Wasmachine-ZWF5140P/133/435648/
Ben erg tevreden over de machine en ook over de service van modern.nl!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Ik heb een Miele, die is alleen niet echt - ik kan leukere dingen bedenken met mijn geld- proof maar meer: deze maand vreet ik droog brood meer..
Ik zou voor een Bosch of LG gaan. Indesit hebben wij ook gehad, man man man.. Elke 5 wasjes liep er wel 1x een was vast, dan draaide die weer niet, golven water kwamen eriit en een kelere herrie.
Ik zou voor een Bosch of LG gaan. Indesit hebben wij ook gehad, man man man.. Elke 5 wasjes liep er wel 1x een was vast, dan draaide die weer niet, golven water kwamen eriit en een kelere herrie.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Wij hebben al jaren een 6kg machine van Whirlpool. Hij doet het nog prima, is budget proof en heeft een kort wasprogramma.
Schaapke- Prater
- Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10
Wij hebben ook een Indesit en ik vind het een geweldige machine.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Wij hebben ook een Indesit en ik vind het een geweldige machine.
Ik lees dit idd vaker. Had ik dan zo'n onding?
Ik denk dat het met zulke dingen gewoon altijd geluk hebben is. Net als met computers en bijv. providers zijn de meningen altijd heel erg verdeeld welk merk 'goed' is.Paper Crown schreef:Rush schreef:Wij hebben ook een Indesit en ik vind het een geweldige machine.
Ik lees dit idd vaker. Had ik dan zo'n onding?
Rush- Lady Post-a-lot
Ik heb een Marijnen, een bovenlader, echt een ideaal ding. Ik heb 'm gekregen van mijn tante, toen haar schoonmoeder was overleden (en dus net deze nieuwe wasmachine had gekocht), dus ik weet niet wat het gekost heeft.
Benthe- Prater
- Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10
Denk inderdaad dat dat zo is. Wel is 't water waar ik woon heel hard met veel kalk. Misschien dat daarom zo'n machine 't niet aankan.
Wij hadden ook een Indesit, ik vond het ook een onding, maakte niet goed schoon en een enorme herrie maakte dat ding.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Bij hebben een Bosch...Maxx nog wat. Hebben hem net, vorige machine van Bauknecht is stuk gegaan. Tot nu toe blij mee.
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Bij mijn vriend op zijn werk noemen ze het In De Shit hehe
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Spuit 11 Lejow.
Rush- Lady Post-a-lot
Wij hebben een bleu air van .... 18 jaar oud, hij doet het nog steeds.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Lejow schreef:Bij mijn vriend op zijn werk noemen ze het In De Shit hehe
Bij mijn man op zijn werk ook maar goed wij zijn er al 6 jaar erg tevreden over!
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wasmachine kopen, waar op letten en tips gevraagd
» Tips auto kopen
» Wasmachine schoonmaken
» Wasmachine en droger in een
» Wasmachine
» Tips auto kopen