Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wasmachine kopen, waar op letten en tips gevraagd

+13
rapa nui
Penny Blossom
nina
teletascha
Melis_je
Bliss
TukTuk
Pien
Jerry
Angela_1986
Rovine
Lejow
Atelier Madame
17 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Wasmachine kopen, waar op letten en tips gevraagd Empty Wasmachine kopen, waar op letten en tips gevraagd

Bericht  Gast za 14 mei 2011 - 22:27

Nou, ik ga nu dan toch maar een wasmachine kopen.
Dat zou ik van m'n vakantie geld namelijk gaan doen en dat ga ik nu maar waar maken ook, zodat ik niet meer met koffers naar m'n tante en moeder hoef te slepen.

Anyway. Waar let je op bij het kopen van een wasmachine? Ik heb daar totaal geen verstand van. Ik wil er eentje van tussen de 300 en 500 euro kopen. Miele is dan te duur (dat schijnt het wasmachine-guru-merk te zijn toch?), maar welke merken zijn ook goed?

En ik kan dat zelf allemaal niet installeren, kan degene die 'm bezorgt dat ook voor je, en kan je daar naar vragen?

Ik denk dat ik 'm via internet wil gaan bestellen en laten bezorgen want ik heb natuurlijk geen auto om 'm thuis te krijgen.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Wasmachine kopen, waar op letten en tips gevraagd Empty Re: Wasmachine kopen, waar op letten en tips gevraagd

Bericht  Atelier Madame za 14 mei 2011 - 22:33

Via Wehkamp kan je nette wasmachines bestellen.

Ik hou altijd aan qua merken
1 Miele
2 AEG, Bosch
3 De rest

Wat vooral belangrijk is om naar te kijken --> hoe hard kan een wasmachine centrigureren, ik heb 1400 toeren, das wel fijn dat de was er niet te nat uitkomt!

En kijken naar de droogkwaliteit, A is heel droog, B is goed.

Ik zou ook letten op de hoeveel erin kan qua kilo's, je bent maar alleen natuurlijk dus heel groot hoeft ie dan niet te zijn. Geloof dat 3/4 kilo gemiddeld is.

Dan nog de kwaliteit voor het milieu, een A/B is heel zuinig itt sommige anderen.
Atelier Madame