Hoe snel seks met iemand?
+10
JD
Arwyn
Zwerver
TGR
SoGood
Jeanette
Error
Pussycat
BJA
Sweety
14 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Hoe snel seks met iemand?
sja ik geef ook eerlijk toe dat ik in mn vrijgezelle periode wel eens one-nightstands heb gehad, maar als ik er nu op terugkijk zijn sommige dingen wel echt stom en gevaarlijk geweest....gevaarlijk in de zin van dat je zelf een borrel op hebt, iemand niet of nauwelijks kent, maar wel met diegene mee naar huis gaat....
via internet zou ik nooit doen, weetniet waarom...vind die mannetjes die via internet iemand zoeken altijd een beetje kansloos.
ook ik ben nu al ruim 2 jaar trouw aan dezelfde piemel, en geloof dat wij op de 3e date pas voor het eerst zoenden. normaal zoen ik wel op de eerste date, maar op de een of andere manier voelde dit zo goed, dat ik juist wilde wachten en rustig aan wilde doen... met succes
via internet zou ik nooit doen, weetniet waarom...vind die mannetjes die via internet iemand zoeken altijd een beetje kansloos.
ook ik ben nu al ruim 2 jaar trouw aan dezelfde piemel, en geloof dat wij op de 3e date pas voor het eerst zoenden. normaal zoen ik wel op de eerste date, maar op de een of andere manier voelde dit zo goed, dat ik juist wilde wachten en rustig aan wilde doen... met succes
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Ik vind dat geen 'pas' eigenlijk. Eerder een AL. En alsof seks hebt omdat er geen gesprekstof is. Met iemand waar ik geen leuk gesprek mee kan voeren of die ik niets te vertellen heb, ga ik ook geen seks hebben.Bazinga schreef:Pussycat schreef:
Het is ook wel eens voorgekomen dat ik pas na de 3e date sex had. Gewoon omdat het gezellig genoeg was en we hadden genoeg gesprekstof de lust was er wel, maar het moment nog niet.
Voel ik me even preuts... Hoezo 'pas'? Ik vind een derde date nog te vroeg voor seks eigenlijk... Of nouja, wat versta je onder seks?
Gast- Gast
wc-eend schreef:Ik kan geen seks hebben met iemand die ik ken denk ik. Heb er geen ervaring mee maar toch.
Gast- Gast
Smikkell schreef:wc-eend schreef:Ik kan geen seks hebben met iemand die ik ken denk ik. Heb er geen ervaring mee maar toch.
Lang leve glory holes zeg ik altijd.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Via internet een sexdate, mij niet gezien nee. Maar eindeloos mailen (of langere tijd) en MSN-en doe ik ook niet aan. Ik vind het zo´n tijdsverpilling als het dan in het echt niet blijkt te klikken. Ik spreek dus vrij snel af maar gewoon om wat te gaan drinken. Maar echt iemand via internet heb ik nooit zo leren kennen (alleen heel vroeger maar toen heb ik eerst jaren gechat met die jongen, ik had gewoon een vriend en pas toen het uitging kreeg ik gevoelens voor hem).
In real life ben ik niet zo moeilijk maar dat hangt van mijn intenties af. Als ik gewoon voor de sex wil dan ga ik daar uiteraard voor. Soms denk ik te willen maar op het laatste moment heb ik er dan geen goed gevoel bij en dan doe ik het ook gewoon niet, jammer dan. Als ik echt iemand leuk vind en ik meer zou willen dan alleen sex wacht ik wel een paar dates.
In real life ben ik niet zo moeilijk maar dat hangt van mijn intenties af. Als ik gewoon voor de sex wil dan ga ik daar uiteraard voor. Soms denk ik te willen maar op het laatste moment heb ik er dan geen goed gevoel bij en dan doe ik het ook gewoon niet, jammer dan. Als ik echt iemand leuk vind en ik meer zou willen dan alleen sex wacht ik wel een paar dates.
Gast- Gast
Jeanette schreef:Als er met iemand een klik is, kan ik best snel met diegene in bed belanden. Maar dat ligt ook helemaal aan de persoon. Maar via internet een sexdate? Nee bedankt, dat vind ik zo kansloos. Dan gaan ze maar lekker naar de wallen.
+1
Gast- Gast
Same here. Dat woordje best mag alleen weggelaten worden.Princess schreef:Jeanette schreef:Als er met iemand een klik is, kan ik best snel met diegene in bed belanden. Maar dat ligt ook helemaal aan de persoon. Maar via internet een sexdate? Nee bedankt, dat vind ik zo kansloos. Dan gaan ze maar lekker naar de wallen.
+1
Gast- Gast
Met mijn vriend had ik een aantal 'dates' en na een aantal dates zoenden we voor het eerst en na die eerste zoen hebben we 2 maanden gewacht voor we voor het eerst echt sex hadden.
Ik wil eerst weten wat voor intenties een jongen heeft en daar gaat nu eenmaal een proefperiode aan vooraf
En het blijkt... met de jongen met wie ik voor mijn vriend verkering had, ben ik nooit naar bed geweest, omdat het niet goed voelde. Ik heb het op een gegeven moment uit gemaakt en een week later had ie een nieuwe vriendin! Oké, gevoel bevestigd!
Mijn huidige vriend is me nu al 5 jaar dierbaar, we gaan in oktober trouwen en.. nou ja, dat gaat gewoon super! Vrouwelijke intuïtie, zal ik maar zeggen
Ik wil eerst weten wat voor intenties een jongen heeft en daar gaat nu eenmaal een proefperiode aan vooraf
En het blijkt... met de jongen met wie ik voor mijn vriend verkering had, ben ik nooit naar bed geweest, omdat het niet goed voelde. Ik heb het op een gegeven moment uit gemaakt en een week later had ie een nieuwe vriendin! Oké, gevoel bevestigd!
Mijn huidige vriend is me nu al 5 jaar dierbaar, we gaan in oktober trouwen en.. nou ja, dat gaat gewoon super! Vrouwelijke intuïtie, zal ik maar zeggen
Gast- Gast
En waarom is dat zo erg? Of vind je dat hij eerst een paar weken/maanden verdriet moet hebben en niet aan andere meiden mag denken?Youandi schreef:Ik heb het op een gegeven moment uit gemaakt en een week later had ie een nieuwe vriendin!
Gast- Gast
Purple schreef:En waarom is dat zo erg? Of vind je dat hij eerst een paar weken/maanden verdriet moet hebben en niet aan andere meiden mag denken?Youandi schreef:Ik heb het op een gegeven moment uit gemaakt en een week later had ie een nieuwe vriendin!
Het bevestigde voor mij dat hij niet 100% voor me ging en niet stapelverliefd op me was, zoals hij zelf altijd beweerde. We gingen toch wel zo'n 5 maanden met elkaar..
Gast- Gast
Youandi, ik had na mijn relatie van 6 maanden ook binnen een maand, twee maanden een nieuwe vriend (m'n huidige man). Ik denk dat dat niets zegt over het wel of niet van iemand houden in een eerdere relatie, soms gebeurt het gewoon zo.
Mijn ex en mijn man zijn de enige twee mannen met wie ik seks gehad heb. Bij mijn ex deden we na een week wat handwerk, het echte werk na zo'n maand of 3-4. En bij mijn man gebeurde alles gewoon maar meteen in de eerste week dat we met elkaar gingen
Mijn ex en mijn man zijn de enige twee mannen met wie ik seks gehad heb. Bij mijn ex deden we na een week wat handwerk, het echte werk na zo'n maand of 3-4. En bij mijn man gebeurde alles gewoon maar meteen in de eerste week dat we met elkaar gingen
Gast- Gast
Wat een onzin Youandi. Als dingen niet werken is dat rot maar het kan nu eenmaal gebeuren dat je tegen iemand aanloopt die ook geweldig is. Als jullie samen waren gebleven had hij wellicht niet eens open gestaan voor dat meisje.
Ik ben nog niet zo heel lang vrijgezel en heb al meer sex gehad dan in het afgelopen half jaar toen ik nog met mijn ex was maar ik hield echt heel erg veel van hem.
Ik ben ook weleens vier jaar lang samen geweest met iemand waarmee ik op de eerste avond heb geslapen trouwens. Ik vind het een beetje een onzinregel dus. Alleen is het wel zo dat als ik iemand echt zie zitten voor een relatie, ik dan even wacht om inderdaad de intenties duidelijk te krijgen. Als hij het gelijk afkapt omdat hij geen sex krijgt weet je genoeg. Maar goed, soms lopen dingen anders en duik ik toch met die persoon het bed in op de eerste avond. Het is daarna dan niet ineens gelijk een mislukking. Kan, maar hoeft niet.
Ik ben nog niet zo heel lang vrijgezel en heb al meer sex gehad dan in het afgelopen half jaar toen ik nog met mijn ex was maar ik hield echt heel erg veel van hem.
Ik ben ook weleens vier jaar lang samen geweest met iemand waarmee ik op de eerste avond heb geslapen trouwens. Ik vind het een beetje een onzinregel dus. Alleen is het wel zo dat als ik iemand echt zie zitten voor een relatie, ik dan even wacht om inderdaad de intenties duidelijk te krijgen. Als hij het gelijk afkapt omdat hij geen sex krijgt weet je genoeg. Maar goed, soms lopen dingen anders en duik ik toch met die persoon het bed in op de eerste avond. Het is daarna dan niet ineens gelijk een mislukking. Kan, maar hoeft niet.
Gast- Gast
Onzin hoor Youandi. Ik was stapelgek op mijn ex en ik heb er twee jaar mijn best voor gedaan en het ook leuk gehad, maar toch was ik vijf weken nadat het uit was al iemand tegengekomen die het gewoon echt voor mij was. Shit happens. Misschien geen toptiming, maar het staat wel compleet los van mijn ex.
Gast- Gast
Mijn ex was trouwens wel verschrikkelijk boos dat ik zo snel weer een andere vriend had. Want, zo vond hij, dan kon ik natuurlijk net zo goed gewoon naar hem terug
Gast- Gast
Hier precies hetzelfde.June schreef:Onzin hoor Youandi. Ik was stapelgek op mijn ex en ik heb er twee jaar mijn best voor gedaan en het ook leuk gehad, maar toch was ik vijf weken nadat het uit was al iemand tegengekomen die het gewoon echt voor mij was. Shit happens. Misschien geen toptiming, maar het staat wel compleet los van mijn ex.
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Maple schreef:Mijn ex was trouwens wel verschrikkelijk boos dat ik zo snel weer een andere vriend had. Want, zo vond hij, dan kon ik natuurlijk net zo goed gewoon naar hem terug
Haha mooie jongen .
Gast- Gast
Zusje schreef:Maple schreef:Mijn ex was trouwens wel verschrikkelijk boos dat ik zo snel weer een andere vriend had. Want, zo vond hij, dan kon ik natuurlijk net zo goed gewoon naar hem terug
Haha mooie jongen .
Ja, geweldig he. 't Was een moederskindje, haha. Is ooit met vrienden op vakantie geweest naar Bulgarije, zou twee weken gaan. Maar zijn moeder zat (in de eerste week dat we wat hadden al) vol trots te vertellen dat hij na 3 dagen alweer terugkwam omdat hij ziek was van de heimwee naar.... z'n moeder.
Ik kreeg een beetje last van plaatsvervangende schaamte, maar exeman leek het allemaal wel prima te vinden, dat z'n moeder dat zo vertelde
Ach, z'n moeder was een schat. En z'n broer eigenlijk ook wel
Gast- Gast
Haha was zijn broer leuker? Erg is dat... Ik had eens een vriendje en toen ik voor het eerst zijn neef zag kon ik mijn ogen niet van hem afhouden. Ernstig... Bleek een heel saaie jongen te zijn gelukkig maar mooooooi... *zucht*
Gast- Gast
Nouja, leuker niet bepaald, qua uiterlijk dan, maar z'n broer was in elk geval liever en meegaander, wat meer van deze wereld, en volgens mij hadden we op den duur ook echt wel een vonk(je) die oversprong. Maar niets mee gedaan.
Gast- Gast
Het was echt precies een week later! Ik bedoel.. Hij is van de één naar de ander geswitcht binnen een week!
Sorry hoor, maar voor mij voelt dat wel zo. En ik zie het nog steeds als bevestiging dat hij mij niet 100% leuk vond en dat een ander ook wel goed genoeg was.
Een paar weken later zou al veel verschil maken. Maar goed, nogmaals, dat is MIJN gevoel.
Sorry hoor, maar voor mij voelt dat wel zo. En ik zie het nog steeds als bevestiging dat hij mij niet 100% leuk vond en dat een ander ook wel goed genoeg was.
Een paar weken later zou al veel verschil maken. Maar goed, nogmaals, dat is MIJN gevoel.
Gast- Gast
Als we het toe hadden gelaten dan had ik de dag nadat ex het uitmaakte, met zijn broer verder kunnen gaan. Maar dat betekent niet dat ik minder van m'n ex hield. Maar het zijn maar vijf maandjes geweest Youandi, niet iedereen denkt even zwaar over een relatie van vijf maanden. Voor de één is het heel serieus, voor de ander is dat nog de spannende en verliefde fase.
Gast- Gast
Het was ook niet geweldig serieus (hij was meer geïnteresseerd dan ik), maar dat het wordt afgedaan als 'onzin', daar val ik een beetje over.
Gast- Gast
Youandi schreef:Het was ook niet geweldig serieus (hij was meer geïnteresseerd dan ik), maar dat het wordt afgedaan als 'onzin', daar val ik een beetje over.
Ik vind je gevoel geen onzin, ik heb het gevoel dat jij het hier plant als een feit en dat vind ik onzin. Het hoeft niet zo te zijn dat het een bevestiging daarvan is. In de meeste gevallen staat het toch echt los van elkaar.
Wat niet maakt dat ik begrijp dat het klote voelt om te zien dat hij binnen een week een ander heeft. Dat begrijp ik heus wel, dat zou ik ook niet leuk vinden hoor . Ik denk alleen dat het niet nodig is om het te zien als een bevestiging dat hij niet genoeg om je gaf. Ik denk dat het prima los van elkaar kan staan.
Gast- Gast
Maar ik doe het ook niet af als onzin, wara lees je dat? ik zeg alleen dat jullie beidne misschien andere verwachtingen hadden van jullie relatie.Youandi schreef:Het was ook niet geweldig serieus (hij was meer geïnteresseerd dan ik), maar dat het wordt afgedaan als 'onzin', daar val ik een beetje over.
Maar als je aangeeft dat hij meer geïnteresseerd was dan jij, dan heb je daar toch het bewijs dat hij echt wel gek op je was?
Gast- Gast
Maple, ik zei 'onzin', maar bedoelde het niet op de manier zoals Youandi het geïnterpreteerd heeft .
Gast- Gast
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» seks met condoom
» Huwelijksnacht en seks
» Grijp jij snel in/handel je snel?
» Snel zwanger van de eerste ook snel zwanger van de tweede?
» zin in seks en de pil
» Huwelijksnacht en seks
» Grijp jij snel in/handel je snel?
» Snel zwanger van de eerste ook snel zwanger van de tweede?
» zin in seks en de pil
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: