Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Update 07/06! help mijn man te overtuigen(keuken)

+17
Lilou
TGR
Zwerver
Zora
Rovine
Sjaantje
Mari
Serena
Ugly Betty
Ster
Paper Crown
pantuf
Atelier Madame
nina
Ella
pluisie
Pien
21 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Update 07/06! help mijn man te overtuigen(keuken) - Pagina 3 Empty Re: Update 07/06! help mijn man te overtuigen(keuken)

Bericht  Paper Crown wo 11 mei 2011 - 3:56

Dromertje schreef:ik zou het anders niet kunnen waarderen hoor, als mijn man de muurtjes hier wit zou gaan schilderen, terwijl hij weet dat ik het niet mooi vind..

Nou en zij waardeert het niet (meer?) dat het muurtje dat behangetje heeft.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Update 07/06! help mijn man te overtuigen(keuken) - Pagina 3 Empty Re: Update 07/06! help mijn man te overtuigen(keuken)

Bericht  Pien wo 11 mei 2011 - 3:58

Ik ga mezelf verder niet verantwoorden over het feit dat wij zoiets overleggen....

Ik hoop dat hij inziet dat het gewoon veel mooier staat en ik binnenkort die vriend kan vragen te komen verfen.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Paper Crown wo 11 mei 2011 - 4:00

Pien schreef:Ik ga mezelf verder niet verantwoorden over het feit dat wij zoiets overleggen....

Ik hoop dat hij inziet dat het gewoon veel mooier staat en ik binnenkort die vriend kan vragen te komen verfen.

Begrijp me niet verkeerd, ik overleg ook met mijn man. Maar mijn man zegt dan, als jij daar blij van wordt schat, dan doen we dat. I love you Simpelweg, omdat het hem geen ruk kan schelen. Hij vertrouwt op mijn smaak voor ons beide, en hij weet ook dat ik van ons huis geen gekkehuis zal maken. Snap je wat ik bedoel?

*ik ging net foto's kijken van je huis, en ik kan me echt voorstellen dat dat behangetje een doorn in je oog is, want je huis oogt heel rustig en sereen en een eenheid met de kleuren.. *

Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Gast wo 11 mei 2011 - 4:05

2CKC2 schreef:
Dromertje schreef:ik zou het anders niet kunnen waarderen hoor, als mijn man de muurtjes hier wit zou gaan schilderen, terwijl hij weet dat ik het niet mooi vind..

Nou en zij waardeert het niet (meer?) dat het muurtje dat behangetje heeft.

dat jij een man hebt dat alles wat jij doet even leuk en aardig vind, wil niet zeggen dat iedereen dat heeft. Mijn man heeft wel degelijk een eigen mening over wat hij wil en niet wil en ik vind het ronduit asociaal als ik het dan toch achter zijn rug om ga doen, ook al gaat het maar ´over een muurtje´. Zij vindt het behang niet mooi, hij het wit niet, dan moet je naar iets zoeken wat je allebei mooi vindt. Een wit behang met een motief erin bijvoorbeeld, of een effen kleur.

Gast
Gast

Bericht  Pien wo 11 mei 2011 - 4:12

Ik snap ook zeker wel wat jullie bedoelen, maar ik snap mijn man ook. Aangezien ik iedere keer wel weer iets Heb, nu wil ik hem wit, volgende week groen, die week daarna weer roze...

Daarnaast heeft mijn man echt een hele eigen wil. Zo zijn wij er na een jaar nog steeds niet over uit wat voor schilderij we boven de bank willen....

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 11 mei 2011 - 4:12

2CKC2 schreef:
Pien schreef:Ik ga mezelf verder niet verantwoorden over het feit dat wij zoiets overleggen....

Begrijp me niet verkeerd, ik overleg ook met mijn man. Maar mijn man zegt dan, als jij daar blij van wordt schat, dan doen we dat. I love you Simpelweg, omdat het hem geen ruk kan schelen. Hij vertrouwt op mijn smaak voor ons beide, en hij weet ook dat ik van ons huis geen gekkehuis zal maken. Snap je wat ik bedoel?

Haha ja maar niet iedere man is zo.

Gast
Gast

Bericht  Zora wo 11 mei 2011 - 5:29

Grrr ik herken de keuken ook van het vorige forum van kan 'm grmblgrmbl niet koppelen aan een naam Evil or Very Mad
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 11 mei 2011 - 5:33

Ik ga je man even helpen met argumenten, want... mag jij wel verven/in de verflucht zitten met je zwangere buik? (hopelijk ben ik nu niet spuit 11)

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 11 mei 2011 - 5:35

Overigens vind ik over behang heen verven niet eens mooi, als iets wit is, moet het in mijn ogen strak wit zijn, en niet wit met een behangstructuurtje erin Wink Behang wat overgeverfd is kan overigens los gaan laten.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 11 mei 2011 - 5:42

Zora schreef:Grrr ik herken de keuken ook van het vorige forum van kan 'm grmblgrmbl niet koppelen aan een naam Evil or Very Mad

+1

Overigens vind ik het wit ook mooier. Zeker als de kleur van het behang nergens meer in terug komt.

Gast
Gast

Bericht  Zwerver wo 11 mei 2011 - 5:47

Megara schreef:
Zora schreef:Grrr ik herken de keuken ook van het vorige forum van kan 'm grmblgrmbl niet koppelen aan een naam Evil or Very Mad

+1

Overigens vind ik het wit ook mooier. Zeker als de kleur van het behang nergens meer in terug komt.
+1

Ik kom er ook niet op, maar ik vind wit ook mooier!
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  TGR wo 11 mei 2011 - 5:47

Wit verven met een kindje thuis straks? Succes Wink Dat houd je nooit wit. Misschien kun je het lamineren zodat je het nat kunt afnemen.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast wo 11 mei 2011 - 5:50

Volgens mij heette Pien op het vorige forum trouwens ook gewoon Pien? Op het eind dan. En ze heeft ooit haar voornaam als forumnaam gehad, lijkt een beetje op Pien, maar dan een andere beginletter en een Oud-Hollansdche manier van verkleinen erachter.

Gast
Gast

Bericht  Pien wo 11 mei 2011 - 6:07

ALs mensen mijn vorige naam willen weten mogen ze pm-en...

@maple, op waterbasis mag gewoon, nou weet ik alleen niet of dat is wat wij hebben... En anders vraag ik of hij het kan verfen als wij binnenkort een weekend weg zijn. Hebben we gelijk een oppas voor de kat.

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 11 mei 2011 - 22:04

Ik zou dat muurtje gewoon dezelfde kleur maken als de rest van de keukenkastjes en keukendeurtjes. Ik vind het spierwitte lelijk, dat hoort helemaal niet bij de rest. Het behang vind ik trouwens ook lelijk maar goed.

Gast
Gast

Bericht  Lilou do 12 mei 2011 - 1:12

Ik zou er schoolbordverf op doen, leuk voor de kleine straks. En dan wel kiezen voor de witte variant natuurlijk, twee vliegen in 1 klap en misschien beter te verkopen aan manlief? Very Happy
Lilou
Lilou
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 178
Punten : 200
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  duckie do 12 mei 2011 - 1:15

Lilou schreef:Ik zou er schoolbordverf op doen, leuk voor de kleine straks. En dan wel kiezen voor de
witte variant natuurlijk, twee vliegen in 1 klap en misschien beter te verkopen aan manlief? Very Happy

+1 dat zat ik net ook te bedenken

enige nadeel is wel dat de kleine misschien gaat denken dat ze dan overal op mogen tekenen angel
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Lilou do 12 mei 2011 - 1:20

duckie schreef:
Lilou schreef:Ik zou er schoolbordverf op doen, leuk voor de kleine straks. En dan wel kiezen voor de
witte variant natuurlijk, twee vliegen in 1 klap en misschien beter te verkopen aan manlief? Very Happy

+1 dat zat ik net ook te bedenken

enige nadeel is wel dat de kleine misschien gaat denken dat ze dan overal op mogen tekenen angel

Gelukkig krijg je krijt beter van andere muren en meubels af dan viltstiften o.i.d. Very Happy En anders maak je 'm lichtgrijs zodat het onderscheid er is.
Lilou
Lilou
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 178
Punten : 200
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Printje do 12 mei 2011 - 1:35

Ik zou het denk ik ook gewoon gaan verven hahahaha angel Volgens mij zou mijn man er nog niet eens erg in hebben.

Overigens wij overleggen ook veel maar dit soort dingen zou hem echt totaal niets uitmaken...hij vindt het vaak allemaal wel prima vooral over de inrichting heb ik het dan he.

Ben trouwens wel benieuwd hoe dit gaat aflopen Laughing
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Pien ma 6 jun 2011 - 21:36

update in de beginpost!!

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Sjaantje ma 6 jun 2011 - 22:05

Benieuwd naar het eindresultaat, maar we krijgen dan vast foto's te zien??
Veel verf-plezier!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334

Bericht  Pien ma 6 jun 2011 - 23:36

als het klaar is kom ik zeker foto's showen! we gaan zaterdag, zondag of maandag ermee bezig!

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 0:04

Leuk Pien!

Ben benieuwd. Is het nog mooi klaar voor je bevalling :P

Gast
Gast

Bericht  Pien wo 8 jun 2011 - 1:22

ja, dat was mijn gedachte inderdaad ook! de hele witte muur word opnieuw gedaan, dat wilde ik al heel lang heel graag en eindelijk ziet hij in dat het lekker en praktischer is als het voor de bevalling klaar is!

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 3:03

Haha, mannen zien dat soort dingen pas later dan een vrouw :P

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: