Update 07/06! help mijn man te overtuigen(keuken)
+17
Lilou
TGR
Zwerver
Zora
Rovine
Sjaantje
Mari
Serena
Ugly Betty
Ster
Paper Crown
pantuf
Atelier Madame
nina
Ella
pluisie
Pien
21 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Update 07/06! help mijn man te overtuigen(keuken)
de foto's hebben er idd vaker gestaan ja!
wat betreft de kleuren, het is of wit of grijs. geen andere kleur. ik ben te veranderlijk qua accesoires en wil niet hem nu in een kleur verfen en als ik binnenkort weer andere accesoires doe weer moeten verfen
wat betreft de kleuren, het is of wit of grijs. geen andere kleur. ik ben te veranderlijk qua accesoires en wil niet hem nu in een kleur verfen en als ik binnenkort weer andere accesoires doe weer moeten verfen
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Witte vind ik echt het mooiste. Wat al eerder gezegd is, laat hem dat plaatje van paint is zien, puppy ogen opzetten, en wie weet...
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
Je behang is ook niet mijn smaak, maar als het terugkomt in je huis (of althans de kleur) dan is het natuurlijk wel leuk! Maar zelf zou ik er ook voor kiezen om het wit te maken. Je verborgen kastje zal dan minder opvallen en het past beter bij de rest van je interieur. Ook handig als je weer eens van accessoire-kleur wilt veranderen!
Ik wil wel opmerken dat op de foto het wit érg wit overkomt, zo zal het in het echt niet worden. Dus verkijk je daar niet op! Het zal dezelfde tint worden als je muur en de zijkant van je keuken, dus toch anders dan hoe je het nu in Paint hebt gemaakt. Want dat is inderdaad té wit. Zal ik kijken of ik je muurtje kan 'verven' (jahaaa op de pc dan) in de tint van het andere wit?
Ik wil wel opmerken dat op de foto het wit érg wit overkomt, zo zal het in het echt niet worden. Dus verkijk je daar niet op! Het zal dezelfde tint worden als je muur en de zijkant van je keuken, dus toch anders dan hoe je het nu in Paint hebt gemaakt. Want dat is inderdaad té wit. Zal ik kijken of ik je muurtje kan 'verven' (jahaaa op de pc dan) in de tint van het andere wit?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Ik dacht gelijk al aan grijs, lijkt me het beste passen. Wit vind ik vaak te ziekenhuisachtig.
Je mag raden wie ik ben, da's mijn policy . Jij bent... shitt, kan niet op je naam komen. Je had toen een date met je man, hier helemaal uitgebreid beschreven, er staat me iets bij van bij een lantaarn zoenen ofzo, je hebt bruine ogen, beetje breed gezicht, groene lopers op jullie eettafel. Hoe HEEEEET je nou?!!
Je mag raden wie ik ben, da's mijn policy . Jij bent... shitt, kan niet op je naam komen. Je had toen een date met je man, hier helemaal uitgebreid beschreven, er staat me iets bij van bij een lantaarn zoenen ofzo, je hebt bruine ogen, beetje breed gezicht, groene lopers op jullie eettafel. Hoe HEEEEET je nou?!!
Gast- Gast
Wat Sjaan zegt.
Er lijkt ook een klein structuurtje in het behang te zitten, dus het wordt ook nooit zo strak. Ikzelf zou dan denk ik voor een ander behangetje kiezen.
Er lijkt ook een klein structuurtje in het behang te zitten, dus het wordt ook nooit zo strak. Ikzelf zou dan denk ik voor een ander behangetje kiezen.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Pien schreef:ik zit niet echt op ruzie te wachten dus als hij aangeeft het echt niet te willen, doe ik het niet... we wonen hier per slot van rekening samen....2CKC2 schreef:Mijn advies: doe maar gewoon. Als je er ruzie om krijgt, dan is dat maar zo.. haha!
Precies, je woont er samen. Kun je dan niet afspreken dat je bijvoorbeeld nog 2 maanden het behang erop laat zitten, dan 2 jaar oid het witte en daarna samen verder gaan kijken voor een andere oplossing? Er is niet echt een middenweg toch, het is óf behang óf wit óf iets heel anders. Ik vind wit trouwens ook veel mooier.
Gast- Gast
Sorry ik krijg het niet zo voor elkaar als hoe ik het in mijn hoofd had, want als ik de tint van je muur overneem, wordt het gelijk al te grijs. Doet de lichtinval denk ik want ik neem aan dat je muur ook wit is? Ik heb er nu een wit van gemaakt die nét niet echt wit is:
Eerlijk gezegd vind ik dit al mooier overkomen dan het spierwitte op de eerste foto, maar ook mooier dan het grijze op je latere foto.
Conclusie: ik zou gaan voor wit, omdat het door de lichtinval dan toch meer zoals je muur en de zijkant van de keuken zal worden.
En het is wat Arden zegt: je woont er samen dus je zal er toch samen uit moeten komen!
We willen trouwens wel een foto van het eindresultaat, als het tóch geverfd wordt
Eerlijk gezegd vind ik dit al mooier overkomen dan het spierwitte op de eerste foto, maar ook mooier dan het grijze op je latere foto.
Conclusie: ik zou gaan voor wit, omdat het door de lichtinval dan toch meer zoals je muur en de zijkant van de keuken zal worden.
En het is wat Arden zegt: je woont er samen dus je zal er toch samen uit moeten komen!
We willen trouwens wel een foto van het eindresultaat, als het tóch geverfd wordt
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Pien schreef:ik zit niet echt op ruzie te wachten dus als hij aangeeft het echt niet te willen, doe ik het niet... we wonen hier per slot van rekening samen....2CKC2 schreef:Mijn advies: doe maar gewoon. Als je er ruzie om krijgt, dan is dat maar zo.. haha!
Dan moet je stoppen met zeiken en accepteren dat je man 't behang mooi vindt.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
2CKC2 schreef:Pien schreef:ik zit niet echt op ruzie te wachten dus als hij aangeeft het echt niet te willen, doe ik het niet... we wonen hier per slot van rekening samen....2CKC2 schreef:Mijn advies: doe maar gewoon. Als je er ruzie om krijgt, dan is dat maar zo.. haha!
Dat is ook onzin, want je woont er samen, dus Pien woont er ook. Dan zou ik proberen uit te komen op een compromis, met inderdaad iets van grijs o.i.d.
ALs ik je man was geweest had ik gestemd voor dezelfde wit als de kopse kant van de keuken, naar mijn idee is het dan veel meer een eenheid. Vind dit behang eerlijk gezegd totaal niet bij je inrichting passen/
Gast- Gast
Mijn eerste ingeving was, waaaaaar maakt hij zich druk om ?? Mijn tweede ingeving was, dat witte is zooooveel mooier en veel strakker dan het behang (wat ook echt niet mijn smaak is) Dus ook ik zeg : wit !!
Gast- Gast
Tsja, waar maakt hij zich druk om. Als hij liever niet heeft dat het behang eraf gaat, vind ik dat zijn goed recht. Dan moet je samen tot een compromis komen of het gewoon erbij laten zitten.
Gast- Gast
Dromertje schreef:2CKC2 schreef:Pien schreef:ik zit niet echt op ruzie te wachten dus als hij aangeeft het echt niet te willen, doe ik het niet... we wonen hier per slot van rekening samen....2CKC2 schreef:Mijn advies: doe maar gewoon. Als je er ruzie om krijgt, dan is dat maar zo.. haha!
Dat is ook onzin, want je woont er samen, dus Pien woont er ook. Dan zou ik proberen uit te komen op een compromis, met inderdaad iets van grijs o.i.d.
ALs ik je man was geweest had ik gestemd voor dezelfde wit als de kopse kant van de keuken, naar mijn idee is het dan veel meer een eenheid. Vind dit behang eerlijk gezegd totaal niet bij je inrichting passen/
HET IS MAAR EEN MUURTJE FOR F**K SAKE..
Als ze hem nou kotsgeel met mooie roze bloementjes en vlinders wilde schilderen en daarop nog even lelijke bruinen stippen, ok.. maar wit/grijs.. come on. Dat zijn de kleuren die in dr interieur passen, en dit behangetje niet..
Nauurlijk, dat begrijp ik ook goed maar ik kan mezelf niet zo goed voorstellen dat een man zich druk zou maken om een klein muurtje en zelfs daar ruzie van zou kunnen komen.
Gast- Gast
Ik zou t anders ook niet tof vinden als mijn vriend een muur ging schilderen zonder te overleggen.
Gast- Gast
nou zeg, verkeerde been uit bed gestapt?2CKC2 schreef:Pien schreef:ik zit niet echt op ruzie te wachten dus als hij aangeeft het echt niet te willen, doe ik het niet... we wonen hier per slot van rekening samen....2CKC2 schreef:Mijn advies: doe maar gewoon. Als je er ruzie om krijgt, dan is dat maar zo.. haha!
Pien- Ratel
Storm schreef:Ik zou t anders ook niet tof vinden als mijn vriend een muur ging schilderen zonder te overleggen.
Maar ze overlegd wel. En ze probeert hem iets duidelijk te maken.. namelijk, wit past beter bij ons huis nu..
Hij wil toch ook een mooier huis? En dat zij gelukkig is met 1 muurtje? En dan wil ze hem in een zeer neutrale kleur, wit.. Ik zou wel blij zijn als ik een behangetje had dat niet in ons stijl paste en ik kwam thuis en mijn man had 't in een gepaste kleur gemaakt. Sterker nog, ik zou hem gelijk als interieurstylist bombarderen.
Ik reageerde eigenlijk meer om het 'waar maak je je druk om, het is maar een muur' gedeelte. Ze wonen er samen, dus ook samen overleggen, vind ik. Wie weet vindt hij het helemaal niet mooi.2CKC2 schreef:Storm schreef:Ik zou t anders ook niet tof vinden als mijn vriend een muur ging schilderen zonder te overleggen.
Maar ze overlegd wel. En ze probeert hem iets duidelijk te maken.. namelijk, wit past beter bij ons huis nu..
Hij wil toch ook een mooier huis? En dat zij gelukkig is met 1 muurtje? En dan wil ze hem in een zeer neutrale kleur, wit.. Ik zou wel blij zijn als ik een behangetje had dat niet in ons stijl paste en ik kwam thuis en mijn man had 't in een gepaste kleur gemaakt. Sterker nog, ik zou hem gelijk als interieurstylist bombarderen.
Gast- Gast
Pien schreef:nou zeg, verkeerde been uit bed gestapt?2CKC2 schreef:Pien schreef:ik zit niet echt op ruzie te wachten dus als hij aangeeft het echt niet te willen, doe ik het niet... we wonen hier per slot van rekening samen....2CKC2 schreef:Mijn advies: doe maar gewoon. Als je er ruzie om krijgt, dan is dat maar zo.. haha!
Absoluut niet. Ik heb trouwens een topbui want ik heb net gehoord dat ons nieuwe huis lekker veel eerder opgeleverd zal worden!
Het wit wat we hebben staan is hetzelfde wit als wat op de muur zit... Heb het net aan hem laten zien en hij vind het erg mooi. Hij moet er nog even over nadenken maar de kans is groot dat het wit gaat worden.
Pien- Ratel
Mijn vriend vindt de kleur van een muurtje wel heel boeiend hoor! Ik ook trouwens
Gast- Gast
Pien schreef:Het wit wat we hebben staan is hetzelfde wit als wat op de muur zit... Heb het net aan hem laten zien en hij vind het erg mooi. Hij moet er nog even over nadenken maar de kans is groot dat het wit gaat worden.
Denk er dan wel aan dat wit heel erg besmettelijk is. Je zegt dat het een 'geheim' kastje is voor de stofzuiger? Dan moet je wellicht even denken aan een ietsjes donkerdere kleur want als je de stofzuiger pakt wordt het kastje misschien wel vies. En smoezelig wit is lelijk.
Echt waar het wit is zoveel mooier. Natuurlijk is het fijn om zoiets te overleggen dat doen wij hier ook maar is maar de meest makkelijke kleur ooit namelijk wit. Het is niet zo dat ze ineens de muur roze of goed heeft geschilderd.
Gast- Gast
Het is verf die afneembaar is... Word het viezig, kunnen we het zo weer opnieuw wit maken...
Pien- Ratel
Mama_van2 schreef:Echt waar het wit is zoveel mooier. Natuurlijk is het fijn om zoiets te overleggen dat doen wij hier ook maar is maar de meest makkelijke kleur ooit namelijk wit. Het is niet zo dat ze ineens de muur roze of goed heeft geschilderd.
Nou idd.
ik zou het anders niet kunnen waarderen hoor, als mijn man de muurtjes hier wit zou gaan schilderen, terwijl hij weet dat ik het niet mooi vind..
Gast- Gast
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» UPDATE 22-2: Mijn paps, de schrik van mijn leven vandaag
» Grrr mijn man met zijn stomme keuken tegels
» Hoe kom ik erachter waar mijn keuken vandaan komt?
» Mijn ex.. Het is nu echt over! :( Update pagina 3
» Geconfronteerd met mijn lijf: Update pagina 3
» Grrr mijn man met zijn stomme keuken tegels
» Hoe kom ik erachter waar mijn keuken vandaan komt?
» Mijn ex.. Het is nu echt over! :( Update pagina 3
» Geconfronteerd met mijn lijf: Update pagina 3
Pagina 2 van 4
Permissies van dit forum: