Grrr mijn man met zijn stomme keuken tegels
+4
rapa nui
Rovine
TukTuk
Kayleigh
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Grrr mijn man met zijn stomme keuken tegels
Even van me afschrijven en jullie mening vragen
Wij hebben een huis gekocht, we willen de badkamer, keuken en wc veranderen omdat we die niet mooi vinden, nu wil mijn man perse de keuken tegels aan de wand eraf halen, want ja volgens hem moeten dat perse nieuwe tegels zijn, deze tegels zijn gewoon nette witte tegels, netjes afgewerkt en is niets mis mee en passen mooi bij de nieuwe keuken die we uitgezocht hebben
Ik vind dat belachelijk om deze tegels eraf te gaan slopen en vervolgens bijna dezelfde tegels er weer op te gaan plakken, nu had ik hem net aan de telefoon en werd hij dus kwaad op mij dat ik die tegels erop wil laten zitten en heeft hij kwaad de telefoon opgehangen
Je gaat toch niets goede nette tegels die op de wand zitten eraf slopen, de muur opnieuw stuccen en vervolgens bijna dezelfde tegels op dezelfde plek doen ?????
Wij hebben een huis gekocht, we willen de badkamer, keuken en wc veranderen omdat we die niet mooi vinden, nu wil mijn man perse de keuken tegels aan de wand eraf halen, want ja volgens hem moeten dat perse nieuwe tegels zijn, deze tegels zijn gewoon nette witte tegels, netjes afgewerkt en is niets mis mee en passen mooi bij de nieuwe keuken die we uitgezocht hebben
Ik vind dat belachelijk om deze tegels eraf te gaan slopen en vervolgens bijna dezelfde tegels er weer op te gaan plakken, nu had ik hem net aan de telefoon en werd hij dus kwaad op mij dat ik die tegels erop wil laten zitten en heeft hij kwaad de telefoon opgehangen
Je gaat toch niets goede nette tegels die op de wand zitten eraf slopen, de muur opnieuw stuccen en vervolgens bijna dezelfde tegels op dezelfde plek doen ?????
Kayleigh- Fluisteraar
- Aantal berichten : 145
Punten : 201
Registratiedatum : 15-08-11
Re: Grrr mijn man met zijn stomme keuken tegels
Vind dat idd een beetje overdreven ook.. Waarom wil hij persee die nieuwe tegels er op hebben? Misschien kan je eens berekenen wat het extra gaat kosten? Misschien dat hij dan inziet dat het weggegooid geld is?
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
ja volgens hem moet alles nieuw zijn, hij is zich zoveel werk op de hals aan het halen nu,
we moeten om 4 weken uit ons huurhuis zijn, we krijgen van zijn familie totaal geen hulp, en hij moet alles s'avonds na werktijd doen, en soms kan ik mee, dus ik heb zoiets van doe nu alleen dat wat nodig is, maar nee hij doet allemaal onnodige stomme dingen..
Planken uit een muurkast slopen omdat de planken volgens hem niet mooi gezaagd zijn......
bah wat baal ik ervan
we moeten om 4 weken uit ons huurhuis zijn, we krijgen van zijn familie totaal geen hulp, en hij moet alles s'avonds na werktijd doen, en soms kan ik mee, dus ik heb zoiets van doe nu alleen dat wat nodig is, maar nee hij doet allemaal onnodige stomme dingen..
Planken uit een muurkast slopen omdat de planken volgens hem niet mooi gezaagd zijn......
bah wat baal ik ervan
Kayleigh- Fluisteraar
Dan had hij een helemaal nieuwbouw moeten kiezen zodat hij alles zelf kon kiezen. Als dit nog prima is en goed past bij de keuken dan zou ik het ook jammer vinden om te slopen.
Het zijn maar tegels geen wcpot of zo
Het zijn maar tegels geen wcpot of zo
Gast- Gast
ja inderdaad
Pohh ik baal zo ervan he, in 4 weken moeten we uit dit huis zijn, we moeten nog zo ontzettend veel doen, onze nieuwe keuken komt pas over 8 tot 12 weken.... en dan zegt hij ja ik haal de oude keuken er even uit kan ik die tegels vast weg halen , is zo gepiept......nou dat is het dus niet, zie de bui al hangen, en nu is hij dus kwaad op mij,
Pohh ik baal zo ervan he, in 4 weken moeten we uit dit huis zijn, we moeten nog zo ontzettend veel doen, onze nieuwe keuken komt pas over 8 tot 12 weken.... en dan zegt hij ja ik haal de oude keuken er even uit kan ik die tegels vast weg halen , is zo gepiept......nou dat is het dus niet, zie de bui al hangen, en nu is hij dus kwaad op mij,
Kayleigh- Fluisteraar
Maar als er een nieuwe keuken komt is het misschien wel handiger omdat de oude niet helemaal aansluiten op de nieuwe keuken? Ik ben hierin een totale leek, maar ik kan me voorstellen dat je graag nog een keer opnieuw betegelt na het zetten van de keuken, ook in verband met beschadigingen.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Theedoosje schreef:En dan heb je dus ff geen keuken?
Nou ja nu heb ik nog 4 weken dit huis, dus ik kan hier koken nog, maar hij meent dat hij even snel die keuken eruit haalt en dan even gauw die keuken weer terug plaatst alsof het niets voor stelt....
De tegels die er nu op zitten zijn pas 1,5 jaar oud, net als de keuken trouwens, maar ik vind de keuken zelf niet mooi, de tegels is helemaal niets mis mee,
Ben nu eerder bang dat ik straks in een bouwval zit omdat mijn man maar overal aan begint en vervolgens dus alles half half doet, dit had ik dus echt niet verwacht van hem, in dit huurhuis was hij zo pietje precies alles een voor een afmaken ,en nu we een huis gekocht hebben doet hij alles half half en sloopt hij overal alles uit, ook dingen die niet nodig zijn
Kayleigh- Fluisteraar
Hmm Nobucta> ja daar heb je ook een punt ja. Nog niet aangedacht. Hoe sluit de nieuwe keuken aan op de tegels...
Gast- Gast
Kun je samen met hem geen prioriteiten lijstje opstellen? Dan voel jij je geruster ivm die 4 weken die jullie nog hebben en misschien ziet hij dan ook wat er allemaal nog moet gebeuren.
Als de tegels bij de nieuwe keuken en de afmetingen hiervan passen dan zou ik er nu ook niet mee eens zijn dat hij daar nu aan gaat beginnen en dat er nieuwe moeten komen. Als het echt moet dan zou ik dat doen in de week voor je nieuwe keuken komt, zodat je tot die tijd nog rustig kunt koken. Wat doen jullie trouwens met de oude keuken? Is toch wat zonde van de tijd om die eruit te halen en er dan weer neer te zetten? En ik zou dan willen dat eerst de andere dingen die nodig zijn voor de verhuizing worden afgewerkt. Ik zou er zelf ook de kriebels van krijgen, ook met de planken van zo'n muurkast, dat lijkt me dan een prima klus voor als je al verhuisd bent om op een zaterdag eens te doen.
Als de tegels bij de nieuwe keuken en de afmetingen hiervan passen dan zou ik er nu ook niet mee eens zijn dat hij daar nu aan gaat beginnen en dat er nieuwe moeten komen. Als het echt moet dan zou ik dat doen in de week voor je nieuwe keuken komt, zodat je tot die tijd nog rustig kunt koken. Wat doen jullie trouwens met de oude keuken? Is toch wat zonde van de tijd om die eruit te halen en er dan weer neer te zetten? En ik zou dan willen dat eerst de andere dingen die nodig zijn voor de verhuizing worden afgewerkt. Ik zou er zelf ook de kriebels van krijgen, ook met de planken van zo'n muurkast, dat lijkt me dan een prima klus voor als je al verhuisd bent om op een zaterdag eens te doen.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Ik zou dat ook onzin vinden, ja. In ons huis zat een relatief nieuwe keuken, ook gewoon wit, daar hebben we niks aan gedaan, behalve dat we de goudkleurige deurknopjes hebben vervangen voor zilverkleurige. De badkamer was wel oud, met bruine gebloemde tegels en een beige bad, dus daar hebben we een heel nieuwe badkamer in laten zetten, maar ik had het ook doodzonde gevonden om goede tegels te vervangen voor soortgelijke tegels.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Pfff...alsie het zelf doet, zou ik hem gewoon z'n gang laten gaan.
Gast- Gast
Kayleigh schreef:
Nou ja nu heb ik nog 4 weken dit huis, dus ik kan hier koken nog, maar hij meent dat hij even snel die keuken eruit haalt en dan even gauw die keuken weer terug plaatst alsof het niets voor stelt....
Maar als de levering van je keuken nog 8 tot 12 weken duurt zit je dus in het ergste geval alsnog 8 weken zonder keuken in het nieuwe huis, met 2 kleine kinderen? No way dat hij dan van mij de keuken er al vast 'even' uit zou mogen slopen.
Ik zou eerst eens even samen gaan zitten en een lijstje maken van grote en kleine dingen die gedaan moeten worden (denk ook aan al het inpakwerk en eventuele dingen die je nog in het oude huis moet doen!) en ga dan samen de lijst langs om te kijken welke dingen de eerste prioriteit hebben. Wij werden voor en vlak na de oplevering van ons nieuwbouwhuis echt wel eens knettergek van elkaar , een lijstje maken werkte.
Overigens had ik die tegels er niet afgesloopt, kost onnodig geld, energie en rotzooi.
Lilou- Fluisteraar
- Aantal berichten : 178
Punten : 200
Registratiedatum : 23-11-10
.
Laatst aangepast door Supertalentje op vr 30 dec 2011 - 14:01; in totaal 1 keer bewerkt
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Als hij het dan toch perse wil, kan hij ze er dan niet gewoon overheen plakken? Scheelt iig wel een hoop werk! Hebben wij hier ook gedaan en ging prima.
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Supertalentje schreef:Als die tegels echt nog goed zijn en ze zijn goed geplaatst tov de nieuwe keuken, dan zou ik ze ook niet vervangen... Ik vraag me dan alleen wel weer af waarom je een nieuwe keuken koopt terwijl de keuken die erin zit ook pas anderhalf jaar oud is...
Omdat het een simpele lelijke woningbouw keuken is, we hebben een huis van de woningbouw overgekocht, en die keuken is gewoon echt lelijk, maar met de tegels verder is niets mis.
Naja heb hem gisteravond in ieder geval al van het idee afgebracht dat die tegels er nu vanaf moeten, heb hem nu gezegd dat als hij die tegels eraf wilt hij dat maar doet net voordat die nieuwe keuken komt, tegen die tijd draai ik het dan wel zo dat ze blijven zitten, vind het zonde van het geld en de tijd,
Oja de keuken is helemaal opgemeten en die man van de keukenzaak gaf aan dat die tegels geen probleem waren voor de nieuwe keuken
Kayleigh- Fluisteraar
Maar waarom er helemaal afhalen? Je kunt ook gewoon eroverheen tegelen, scheelt enorm veel werk.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» De tip om mijn wit geworden tegels weer zwart te krijgen...
» Update 07/06! help mijn man te overtuigen(keuken)
» Hoe kom ik erachter waar mijn keuken vandaan komt?
» Zijn dit mijn bekkenbodemspieren?
» Zijn ex en mijn onzekerheid
» Update 07/06! help mijn man te overtuigen(keuken)
» Hoe kom ik erachter waar mijn keuken vandaan komt?
» Zijn dit mijn bekkenbodemspieren?
» Zijn ex en mijn onzekerheid
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: