Voor een kindje in 2011!
+29
Jazzlyn
Linnie1985
Curious
juf_1984
Creabea_28
Juul
sannenwhs
Triesje1983
TGR
_Blush_
Alyssa
Caresses
Lindsya
Snoes
Pien
Happy
studiebol
truestar
Floor
Aimee
Lejow
Koffieleut
bo
zomerperzikje
Live Laugh Love
Filoria
Poisongirl
Muppetje
Amber-
33 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Parels schreef:Maar dan wordt je denk ik ook extra gecontroleerd gedurende je zwangerschap, toch?
Wel balen hoor, als het zo is!
Hoe is het in de konijnenfase? Vindt vriendlief ervan?
Ja denk het wel, en mn spieren zo sterk mogelijk houden
vriendlief had wondje in zn lies, juist uitgerekend in dit weekend, ik was eigenlijk best een beetje pissig.. maar het deed hem flink zeer, dus we konden niet.
Donderdag hebben we wel gekonijnd, en ik meen vrijdag of zaterdag mijn eisprong gevoed te hebben, dus wie weet..
Mag 12 juni testen haha (als ik nog nie ongesteld ben natuurlijk)
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Lejow, vervelend dat je dat waarschijnlijk hebt. Klinkt niet echt relaxed nee! Ik PM je straks even.
LLL, over de 50 dagen alweer, vervelend hoor. Hopelijk heb je een positieve test in handen zondag en anders zou ik inderdaad ook even de huisarts bellen.
Amber22, haha ja, die paar dagen zullen het niet maken. Helemaal klachtenloos zal ik een zwangerschap niet doorlopen en zeker de bevalling/net na de bevalling niet. Maar ik probeer daar nu nog maar niet aan te denken, we zien wel als het zover is.
Parels, het heeft me wat puzzelwerk gekost, maar hij staat er! Ik zal jou ook even toevoegen, komt hoopgevend over voor andere meiden
Fijn dat de echo zo goed was meid, weer een hele geruststelling he!
Triesje1983, als jij je gegevens ook even doorgeeft, voeg ik je toe aan het lijstje. Heb je anders wel een regelmatige cyclus?
Ik moet morgen nog 1 dagje werken en dan heb ik ook heerlijk 4 dagen vrij!
LLL, over de 50 dagen alweer, vervelend hoor. Hopelijk heb je een positieve test in handen zondag en anders zou ik inderdaad ook even de huisarts bellen.
Amber22, haha ja, die paar dagen zullen het niet maken. Helemaal klachtenloos zal ik een zwangerschap niet doorlopen en zeker de bevalling/net na de bevalling niet. Maar ik probeer daar nu nog maar niet aan te denken, we zien wel als het zover is.
Parels, het heeft me wat puzzelwerk gekost, maar hij staat er! Ik zal jou ook even toevoegen, komt hoopgevend over voor andere meiden
Fijn dat de echo zo goed was meid, weer een hele geruststelling he!
Triesje1983, als jij je gegevens ook even doorgeeft, voeg ik je toe aan het lijstje. Heb je anders wel een regelmatige cyclus?
Ik moet morgen nog 1 dagje werken en dan heb ik ook heerlijk 4 dagen vrij!
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Lejow schreef:Oh wow, wat een hoop berichten in 1 keer haha
@ Triesje, wat balen dat je alweer in de 50 zit... jammer dat het niet gewoon zo op gang komt! En ja, hypermobiel ben ik sowieso, maar de dok vermoedt meer. Het duuurt nog wel even voor ik er achter ben, want zat eerst bij de orthopeed en die vertelde me dat ik totaal verkeerd zat en dat zij me niet kon helpen, moet nu brief terugbrengen naar huisarts en ze kan alleen mn knieen in de gaten houden, moet nu 3 mnd goed begeleidt trainen en dan terug naar haar, en ondertussen moest ik zelf uitzoeken hoe er bepaald kan worden of ik ED heb.Via een klinisch geneticus dus...
Herkenbaar. Ik ben pas geleden nog bij de KG geweest en gelukkig heb ik het niet. Ik heb niet genoeg huidkenmerken daarvoor, dus ben er eigenlijk wel blij mee. Dan houd ik het gewoon lekker "maar" bij HMS... niet dat dat prettig is hahaha... Is ook erg pijnlijk af en toe, maargoed... daar is pijnmedicatie voor, die ik ook trouw slik (als dat lukt met mijn maagbandje...)
Als je wilt... ik ben moderator van een lotgenotenforum, kan ik je wel een link geven, alleen als je dat wilt hoor...
Triesje1983- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10
Jetje schreef:Voor het lijstje: mijn man is 31
LLL: jeetje balen dat je al zo lang overtijd bent zeg.
Parels: super dat alles zo goed gaat met je beeb. Stelt je toch weer lekker gerust he!
Triesje: oh balen zeg dat je nog steeds niet ongesteld bent en balen ook dat de provera zijn werk niet heeft gedaan.
Ben benieuwd wat de gyn zegt.
Hier eigenlijk vrij weinig nieuws. Lekker lang weekend in het vooruitzicht, morgen nog 1 dagje werken. Ennnn van mijn man te horen gekregen dat ik niks mag plannen voor onze trouwdag 18 juni. J.esper gaat uit logeren en verder mag ik niks weten… Dus ik ben benieuwd. Altijd leuk zulke verrassingen!!
Ook hemelvaartsweekend?
Leuk! Ben benieuwd wat jullie gaan doen
Lejow- Lady Post-a-lot
Jetje, wat spannend dat je man een verrassing heeft
Haha Lejow, "gekonijnd?"
Haha Lejow, "gekonijnd?"
Alyssa- Prater
Triesje1983 schreef:Lejow schreef:Oh wow, wat een hoop berichten in 1 keer haha
@ Triesje, wat balen dat je alweer in de 50 zit... jammer dat het niet gewoon zo op gang komt! En ja, hypermobiel ben ik sowieso, maar de dok vermoedt meer. Het duuurt nog wel even voor ik er achter ben, want zat eerst bij de orthopeed en die vertelde me dat ik totaal verkeerd zat en dat zij me niet kon helpen, moet nu brief terugbrengen naar huisarts en ze kan alleen mn knieen in de gaten houden, moet nu 3 mnd goed begeleidt trainen en dan terug naar haar, en ondertussen moest ik zelf uitzoeken hoe er bepaald kan worden of ik ED heb.Via een klinisch geneticus dus...
Herkenbaar. Ik ben pas geleden nog bij de KG geweest en gelukkig heb ik het niet. Ik heb niet genoeg huidkenmerken daarvoor, dus ben er eigenlijk wel blij mee. Dan houd ik het gewoon lekker "maar" bij HMS... niet dat dat prettig is hahaha... Is ook erg pijnlijk af en toe, maargoed... daar is pijnmedicatie voor, die ik ook trouw slik (als dat lukt met mijn maagbandje...)
Als je wilt... ik ben moderator van een lotgenotenforum, kan ik je wel een link geven, alleen als je dat wilt hoor...
Ja vind het wel interessant, alleen wacht ik het even af tot blijkt dat ik echt zover ben.
Ik heb wel wat huidkenmerken, mijn huid is vrij flexibel, niet enorm, maar kan hem best een endje uitrekken, heb enorm snel blauwe plekken, en nu ik zo de littekens van mijn borstverkleining heb bekeken zijn die nou niet echt netjes opgedroogd...
Lejow- Lady Post-a-lot
Alyssa schreef:Jetje, wat spannend dat je man een verrassing heeft
Haha Lejow, "gekonijnd?"
seksen
lepelen
wippen
potlooien
aanduwen
neuken
mag ook hoor hahahahaha
Lejow- Lady Post-a-lot
Haha nou, wij gaan iig rond dezelfde periode testen. Als ik dat weekend nog niet ongesteld ben, moet ik pilletjes gaan nemen om het op te wekken. Ik vind het nu al zo lang wachten haha, en we zijn nog niet eens echt bezig. Ik hoop eigenlijk gewoon dat ik nu regelmatiger ongesteld word.
Alyssa- Prater
@ Alyssa: welke gegevens heb je precies nodig? Dan geef ik je die .
Nou zo als nu heb ik nog nooit gehad. Ik had vroeger altijd al 5 weken ongesteld, 3 weken niet, 4 weken ongesteld 3 weken niet, 6 weken ongesteld, 2 weken niet enzovoorts... Voor ik zwanger werd van J.oshua zat ik steeds tussen de 27 en 31 dagen...
Ook toen hebben we bij de gyn gelopen, omdat ik na een jaar nog niet zwanger was en uiteindelijk na bijna 2,5 jaar proberen een HSG-onderzoek gehad en een maand later was ik toen zwanger, dus heb ik toen verstopt gezeten...
@ Jetje: ja is zeker balen en vooral soms ook echt pijnlijk... Ik vind het gewoon raar dat de Provera zijn werk niet heeft gedaan, omdat het toen met het proberen voor J.oshua wel geholpen heeft...
Oeh spannend hoor de 18e... Ben benieuwd wat hij in de planning heeft...
@ Lejow: ja die huidkenmerking heb ik ook wel, maar dat was voor de KG waar ik ben geweest niet genoeg... Mijn littekens zijn ook absoluut niet mooi opgedroogd, maargoed...
Whahaha, ik noem het altijd knutselen whahahaha...
Nou zo als nu heb ik nog nooit gehad. Ik had vroeger altijd al 5 weken ongesteld, 3 weken niet, 4 weken ongesteld 3 weken niet, 6 weken ongesteld, 2 weken niet enzovoorts... Voor ik zwanger werd van J.oshua zat ik steeds tussen de 27 en 31 dagen...
Ook toen hebben we bij de gyn gelopen, omdat ik na een jaar nog niet zwanger was en uiteindelijk na bijna 2,5 jaar proberen een HSG-onderzoek gehad en een maand later was ik toen zwanger, dus heb ik toen verstopt gezeten...
@ Jetje: ja is zeker balen en vooral soms ook echt pijnlijk... Ik vind het gewoon raar dat de Provera zijn werk niet heeft gedaan, omdat het toen met het proberen voor J.oshua wel geholpen heeft...
Oeh spannend hoor de 18e... Ben benieuwd wat hij in de planning heeft...
@ Lejow: ja die huidkenmerking heb ik ook wel, maar dat was voor de KG waar ik ben geweest niet genoeg... Mijn littekens zijn ook absoluut niet mooi opgedroogd, maargoed...
Whahaha, ik noem het altijd knutselen whahahaha...
Triesje1983- Prater
Naam | Leeftijden | Hoeveelste kind? | Bezig sinds/vanaf | Bijzonderheden | ||||
Alyssa | 23/25 | 1e | Juni 2011 | |||||
Puggle | 26/26 | 1e | Januari 2011 | |||||
_Blush_ | 26/27 | 1e | Juni 2011 | |||||
Amber22 | 28/33 | 1e | Januari 2011 | 2x mk | ||||
Lejow | 25/21 | 1e | mei 2011 | Vermoedelijk Ehlers Danlos | ||||
Caresses | 25/28 | 1e | Januari 2011 | |||||
Koffieleut | 29/31 | 1e | Januari 2011 | |||||
Live Laugh Love | 25/27 | 1e | April 2011 | |||||
Jetje | 28/31 | 2e | April 2011 | |||||
Parels | 25/28 | 1e | Maart 2011 | 1e ronde zwanger (veel blvl) | ||||
Laurientje85 | 25/27 | 2e | Februari 2011 | mk gehad/moeilijk zwanger worden | ||||
Triesje1983 | 28/35 | 2e | Maart 2011 | HMS/moeilijk zwanger worden | ||||
Creabea | 26/33 | 1e | Juli 2010 | |||||
Juf1984 | 26/31 | 1e | Juni 2011 | |||||
Laatst aangepast door Alyssa op ma 6 jun 2011 - 6:48; in totaal 1 keer bewerkt
Alyssa- Prater
We zien het wel, het was ook een vermoeden van de Huisarts, dus wellicht zegt die KG wel van: je speurt nie, tis 'alleen' HMS, wat mijn klachten natuurlijk niet minder maakt..
Alyssa, erg he dat wachten, ik heb verdorie tig weken gewacht op dit weekend, konden we niet veel haha
Maar mijn vriend heeft al gezegd dat we er volgende maand vollleeeeeedddddig voor gaan
Alyssa, erg he dat wachten, ik heb verdorie tig weken gewacht op dit weekend, konden we niet veel haha
Maar mijn vriend heeft al gezegd dat we er volgende maand vollleeeeeedddddig voor gaan
Lejow- Lady Post-a-lot
Triesje, misschien dat je deze keer ook weer een HSG nodig hebt?
En qua gegevens: Jullie namen/hoeveelste kindje/sinds wanneer bezig/bijzonderheden?
Lejow, Fijn dat jullie er volgende ronde echt vollédig voor gaan
Haha nou, mijn vriend was ook al aan het bedenken geweest dat het wel fijn zou zijn als ik dit jaar zwanger zou worden. Dan wordt het kindje ergens tussen maart en september geboren, en dat vindt hij wel mooie maanden
En qua gegevens: Jullie namen/hoeveelste kindje/sinds wanneer bezig/bijzonderheden?
Lejow, Fijn dat jullie er volgende ronde echt vollédig voor gaan
Haha nou, mijn vriend was ook al aan het bedenken geweest dat het wel fijn zou zijn als ik dit jaar zwanger zou worden. Dan wordt het kindje ergens tussen maart en september geboren, en dat vindt hij wel mooie maanden
Alyssa- Prater
Wat een drukte weer haha.. Kan jullie bijna niet bijhouden!!
@ Jetje, lekker een lang weekend vrij! En een verrassing, altijd leuk!
Ik ga morgen na Petticoat, cadeau van mijn man voor mijn verjaardag
@ Lejow, balen dat je vriend dat wondje had, maarja niets aan te doen.
Mijn man gaat vrijdag voor 5 dagen op vakantie, hoop dat ik niet opeens mijn eisprong wat eerder heb haha!
@ Alyssa, ja precies, teveel er nu mee bezig zijn heb je niet veel aan. Hoop voor je dat het meevalt!
Pff volgens mij is bijna iedereen vrijdag ook vrij. Is er iemand die net zoals mij vrijdag wel moet werken??
@ Jetje, lekker een lang weekend vrij! En een verrassing, altijd leuk!
Ik ga morgen na Petticoat, cadeau van mijn man voor mijn verjaardag
@ Lejow, balen dat je vriend dat wondje had, maarja niets aan te doen.
Mijn man gaat vrijdag voor 5 dagen op vakantie, hoop dat ik niet opeens mijn eisprong wat eerder heb haha!
@ Alyssa, ja precies, teveel er nu mee bezig zijn heb je niet veel aan. Hoop voor je dat het meevalt!
Pff volgens mij is bijna iedereen vrijdag ook vrij. Is er iemand die net zoals mij vrijdag wel moet werken??
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Dat hebben wij ook Alyssa!! Vind ik een mooie periode!
Het liefst word ik in juli zwanger, als ik dan beval is het aan het einde van mijn verlof precies zomervakantie hahaha, vond ik wel een mooie deal!
Het liefst word ik in juli zwanger, als ik dan beval is het aan het einde van mijn verlof precies zomervakantie hahaha, vond ik wel een mooie deal!
Lejow- Lady Post-a-lot
Ok, nu zie ik lijst, hier de gegevens dan ...
Naam: Triesje, Leeftijden ik 28, man 35, bezig voor 2e kindje, bezig sinds maart 2011, bijzonderheid: HMS en moeite met zwanger worden (vorige keer 2,5 jaar).
@ Lejow: nee dat maakt je klachten zeer zeker niet minder... Ik weet wat je voelt helaas... en dat is geen pretje. Heb je ook al silversplints? Of is het nog niet zo erg bij jou? Whahaha. Mijn beste vriendin is nu ook zwanger (zwanger geworden in januar) en die heeft in augustus eerst 3 weken vakantie en daarna begint haar verlof ook meteen hahaha.
@ Alyssa: Ik heb hierboven mijn gegevens opgeschreven . Nou ik hoop toch eigenlijk dat ik nu geen HSG onderzoek nodig heb, want die pijn gun ik echt niemand (en ik leef dagelijks met pijn...)...
Hahaha, die mannen ook... Ik ben wel benieuwd wanneer ik nu zwanger mag raken.
vraagje: zouden jullie toch eerst de huisarts bellen voor verwijzing (in mijn geval) of gewoon meteen de gyn bellen en daarna verwijzing vragen? Mijn huisarts kan de laatste tijd best moeilijk doen over verwijzingen...
Naam: Triesje, Leeftijden ik 28, man 35, bezig voor 2e kindje, bezig sinds maart 2011, bijzonderheid: HMS en moeite met zwanger worden (vorige keer 2,5 jaar).
@ Lejow: nee dat maakt je klachten zeer zeker niet minder... Ik weet wat je voelt helaas... en dat is geen pretje. Heb je ook al silversplints? Of is het nog niet zo erg bij jou? Whahaha. Mijn beste vriendin is nu ook zwanger (zwanger geworden in januar) en die heeft in augustus eerst 3 weken vakantie en daarna begint haar verlof ook meteen hahaha.
@ Alyssa: Ik heb hierboven mijn gegevens opgeschreven . Nou ik hoop toch eigenlijk dat ik nu geen HSG onderzoek nodig heb, want die pijn gun ik echt niemand (en ik leef dagelijks met pijn...)...
Hahaha, die mannen ook... Ik ben wel benieuwd wanneer ik nu zwanger mag raken.
vraagje: zouden jullie toch eerst de huisarts bellen voor verwijzing (in mijn geval) of gewoon meteen de gyn bellen en daarna verwijzing vragen? Mijn huisarts kan de laatste tijd best moeilijk doen over verwijzingen...
Triesje1983- Prater
wat zijn silversplints?
Ik heb nog niets eigenlijk, omdat ik na jaren zeuren nu eindelijk eens serieus genomen wordt (omdak sinds kort bij een andere huisarts zit)
maar dames, ik ga mn bed in! Ben moe en heb krampen in mn buik bleghh slaap lekker!
Ik heb nog niets eigenlijk, omdat ik na jaren zeuren nu eindelijk eens serieus genomen wordt (omdak sinds kort bij een andere huisarts zit)
maar dames, ik ga mn bed in! Ben moe en heb krampen in mn buik bleghh slaap lekker!
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:wat zijn silversplints?
Dit is een silversplint. Ik heb er 1 voor mijn pols, maar je hebt ze ook voor je vingers en duim...
En dit is een voorbeeld voor de vingers...
Triesje1983- Prater
wow meiden wat een hoop pagina's ineens
ik heb alles gelezen maar weet even niet zo goed waar ik moet beginnen met reageren sorry
ik ga mijn best doen om mee te praten hoor. eerst alles nog effe goed lezen
ik heb alles gelezen maar weet even niet zo goed waar ik moet beginnen met reageren sorry
ik ga mijn best doen om mee te praten hoor. eerst alles nog effe goed lezen
Gast- Gast
Oh nee, die ken ik niet! Waar zorgen die voor? Dat het niet uit de kom schiet, of niet te ver doorbuigt?
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Oh nee, die ken ik niet! Waar zorgen die voor? Dat het niet uit de kom schiet, of niet te ver doorbuigt?
Het kan voor beiden helpen. Die polssplint dat is een eigen foto. Die heb ik dus zelf. Zodat mijn duim niet meer te ver naar achteren gaat en mijn pols niet tever overstrekt, zodat ik minder pijn heb.
Voor links gaan we eerst een brace uitproberen via de revalidatie en als dat goed bevalt word er voor links ook één aangevraagd...
Triesje1983- Prater
Ok, ik heb van polsen en duimen niet zo'n last. Het zit bij mij vooral in mijn vingers, knieen en kaken (gaap / hap in hele appel / kauw op winegum = knak kaak langs zijn kommetje)
nu ga ik echt slapen hehe
nu ga ik echt slapen hehe
Lejow- Lady Post-a-lot
Triesje, rot he zo lang overtijd.. herken helemaal wat jij zegt. Ik zit inmiddels ook over de 50 dagen heen. Wat waren jou vorige cyclussen? Ik ga als er maandag nog niets is, de huisarts bellen.
Live Laugh Love- Fluisteraar
- Aantal berichten : 340
Punten : 504
Registratiedatum : 20-11-10
Parels: Wat fijn dat de echo goed was!!!
LLL: Wat vervelend dat je nog niet ongesteld bent geworden, of positief test natuurlijk!
Triesje: Leuk dat je hier mee gaat schrijven. Ik las wel mee in het andere topic, maar hier is het een (heel) stuk drukker! Vervelend dat je al zo lang overtijd bent, en wat raar dat medicatie niet werkt...
Lejow: 1 keer konijnen kan genoeg zijn, dus wie weet.
Amber: Ik moet vrijdag ook gewoon werken hoor, en zaterdag ook nog..... (maar ik heb vandaag pas mijn eerste werkdag deze week)
LLL: Wat vervelend dat je nog niet ongesteld bent geworden, of positief test natuurlijk!
Triesje: Leuk dat je hier mee gaat schrijven. Ik las wel mee in het andere topic, maar hier is het een (heel) stuk drukker! Vervelend dat je al zo lang overtijd bent, en wat raar dat medicatie niet werkt...
Lejow: 1 keer konijnen kan genoeg zijn, dus wie weet.
Amber: Ik moet vrijdag ook gewoon werken hoor, en zaterdag ook nog..... (maar ik heb vandaag pas mijn eerste werkdag deze week)
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Goedenmorgen meiden,
@ Lejow: ow, misschien dat je dan wel silversplints kunt krijgen voor je vingers. Dat scheelt echt een hoop qua pijn hoor. Dat knakken in de kaak herken ik, dat heb ik ook regelmatig. Lekker geslapen?
@ LLL: Voor ik zwanger werd van J.oshua zat ik tussen de 27 en 31 dagen in steeds. Maar toen ik vroeger ongesteld werd, was ik 5 weken ongesteld, 3 weken niet, 6 weken ongesteld 4 weken niet, 3 weken ongesteld 2 weken niet en zo verder... Ik heb dus altijd wel een soort van onregelmatigheid gehad, maar zoals nu heb ik nog nooit gehad en ook niet die constante menstruatiepijn...
Misschien dat je wel Provera kan krijgen van de huisarts. Ik ga misschien de gyn bellen vandaag. Ik twijfel om eerst de HA te bellen...
@ Koffieleut: dankjewel . Ja ik vind het ook vreemd dat de Provera nu niet heeft geholpen, terwijl het toen voordat ik zwanger werd van J.oshua wel gewerkt heeft. Daarom twijfel ik ook of ik eerst de HA weer zal bellen, of dat ik meteen de gyn ga bellen...Ik zat de vorige keer ook bij de gyn, dus heb zo'n vermoeden dat dat nu weer het geval zal zijn...
Hier lekker geslapen vannacht, al heb ik wel rond half 4 nog even over moeten geven, doordat het drinken van gisteravond weer omhoog kwam. Ik zal zo blij zijn als het 15 juni is en ik naar de kliniek in Beverwijk kan voor mijn maagbandje. Dit is niets... Ene dag gaat het goed en de volgende dag kan ik ineens niets meer eten en drinken... heel irritant... Maargoed, nog eventjes 2 weekjes doorzetten... Die kunnen er ook wel bij na zo'n 2 maanden al zo te leven...
Ik ben nu nog even aan het oppassen en zometeen word ze opgehaald. Dan breng ik de kleine man naar het kdv en ga ik zelf aan het werk. Daarna J.oshua weer ophalen en vanavon de auto wegbrengen voor de keuring. Gisteren al 2 andere voorbanden erop laten zetten en was mooi voor 55 euro klaar. Langleve de sloop (of autodemontagebedrijven tegenwoordig he?). Heeft me gewoon even 100 euro gescheeld .
Morgen lekker vrij en dan gaan we denk ik mooi leuke dingen doen met de kleine man. En 's avonds gaan we koffie drinken bij mijn ouders en dan blijft J.oshua meteen slapen, omdat ik vrijdag op de fiets naar het werk moet en er anders wel enorm vroeg uit moet (is namelijk zo al 45 minuten fietsen, dus dat vind ik wel genoeg eigenlijk hahaha). Wel vanaf het werk J.oshua eerst ophalen dan hahahaha.
@ Lejow: ow, misschien dat je dan wel silversplints kunt krijgen voor je vingers. Dat scheelt echt een hoop qua pijn hoor. Dat knakken in de kaak herken ik, dat heb ik ook regelmatig. Lekker geslapen?
@ LLL: Voor ik zwanger werd van J.oshua zat ik tussen de 27 en 31 dagen in steeds. Maar toen ik vroeger ongesteld werd, was ik 5 weken ongesteld, 3 weken niet, 6 weken ongesteld 4 weken niet, 3 weken ongesteld 2 weken niet en zo verder... Ik heb dus altijd wel een soort van onregelmatigheid gehad, maar zoals nu heb ik nog nooit gehad en ook niet die constante menstruatiepijn...
Misschien dat je wel Provera kan krijgen van de huisarts. Ik ga misschien de gyn bellen vandaag. Ik twijfel om eerst de HA te bellen...
@ Koffieleut: dankjewel . Ja ik vind het ook vreemd dat de Provera nu niet heeft geholpen, terwijl het toen voordat ik zwanger werd van J.oshua wel gewerkt heeft. Daarom twijfel ik ook of ik eerst de HA weer zal bellen, of dat ik meteen de gyn ga bellen...Ik zat de vorige keer ook bij de gyn, dus heb zo'n vermoeden dat dat nu weer het geval zal zijn...
Hier lekker geslapen vannacht, al heb ik wel rond half 4 nog even over moeten geven, doordat het drinken van gisteravond weer omhoog kwam. Ik zal zo blij zijn als het 15 juni is en ik naar de kliniek in Beverwijk kan voor mijn maagbandje. Dit is niets... Ene dag gaat het goed en de volgende dag kan ik ineens niets meer eten en drinken... heel irritant... Maargoed, nog eventjes 2 weekjes doorzetten... Die kunnen er ook wel bij na zo'n 2 maanden al zo te leven...
Ik ben nu nog even aan het oppassen en zometeen word ze opgehaald. Dan breng ik de kleine man naar het kdv en ga ik zelf aan het werk. Daarna J.oshua weer ophalen en vanavon de auto wegbrengen voor de keuring. Gisteren al 2 andere voorbanden erop laten zetten en was mooi voor 55 euro klaar. Langleve de sloop (of autodemontagebedrijven tegenwoordig he?). Heeft me gewoon even 100 euro gescheeld .
Morgen lekker vrij en dan gaan we denk ik mooi leuke dingen doen met de kleine man. En 's avonds gaan we koffie drinken bij mijn ouders en dan blijft J.oshua meteen slapen, omdat ik vrijdag op de fiets naar het werk moet en er anders wel enorm vroeg uit moet (is namelijk zo al 45 minuten fietsen, dus dat vind ik wel genoeg eigenlijk hahaha). Wel vanaf het werk J.oshua eerst ophalen dan hahahaha.
Triesje1983- Prater
Goedemorgen allemaal!
Ik wil ook wel in t lijstje als dat kan? Naam laurientje85 leeftijden 25 en 27 jaar, tweede kindje, bezig van feb 2011 bijzonderheden: ik heb net een mk gehad en bij mijn eerste duurde het een jaar om zwanger te raken ivm onregelmatige cyclus!
Ga eerst even bijlezen want er is zoveel geschreven !
Ik wil ook wel in t lijstje als dat kan? Naam laurientje85 leeftijden 25 en 27 jaar, tweede kindje, bezig van feb 2011 bijzonderheden: ik heb net een mk gehad en bij mijn eerste duurde het een jaar om zwanger te raken ivm onregelmatige cyclus!
Ga eerst even bijlezen want er is zoveel geschreven !
Gast- Gast
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» Te vroeg voor een kindje?
» plaatsnamen voor een kindje
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» Te vroeg voor een kindje?
» plaatsnamen voor een kindje
Pagina 28 van 40
Permissies van dit forum: