Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor een kindje in 2011!

+29
Jazzlyn
Linnie1985
Curious
juf_1984
Creabea_28
Juul
sannenwhs
Triesje1983
TGR
_Blush_
Alyssa
Caresses
Lindsya
Snoes
Pien
Happy
studiebol
truestar
Floor
Aimee
Lejow
Koffieleut
bo
zomerperzikje
Live Laugh Love
Filoria
Poisongirl
Muppetje
Amber-
33 plaatsers

Pagina 34 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor een kindje in 2011! - Pagina 34 Empty Re: Voor een kindje in 2011!

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 6:14

Muppetje schreef:Nou, daar ben ik dan weer. Ik heb een verwijsbrief gehad voor de fertiliteitspoli. Normaal laten ze eerst een echo maken bij het diagnostisch centrum om te kijken of er sprake is van PCO. Maar omdat ik in januari al een echo heb gehad toen ik zo'n buikpijn had, vond ze dat nu niet meer nodig.

Ik baal er goed van, maarja, het is niet anders. Volgens de dokter kan t ook vanzelf wel weer komen, maar is het misschien toch een goed idee het even na te kijken.

Wel graopig trouwens, de vorige keer dat ik er was was de laatste dag voor haar verlof, dit de eerste dag erna, hoe kien ik het uit....

Komt goed hoor hug

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 6:27

Happy: lekker hoor naar Egypte!! Ik hoop voor je dat je cyclus gewoon normaal is

Caresses: vreemd van die ovutest. Ik heb ze de vorige keer 2 keer gebruikt en toen werd ik er ook geen wijs uit.

Muppetje: dus toch een verwijsbrief… Beetje dubbel he. Aan de ene kant fijn dat ze gaan kijken, maar ja je wilt dat gedoe natuurlijk helemaal niet. Sterkte meid.

Juf: welkom meid. Spannend dat jullie er ook voor gaan! Oh leuk is dat he de trouwfoto’s te zien!! Oh enne ik hou ook van trouwfoto’s…

Lejow: Ik las dat je getest had in je andere topic. balen dat die negatief was, maar het zegt nog niks he…

Alyssa: he balen meid dat je ook weer op dag 36 zit.

Triesje: heb een heerlijk dagje gehad met m gister. Hij was zo ontzettend gezellig de hele dag. Echt puur genieten. Oei dat wordt een vroege volgende week. Maar voor een goed doel toch…

Poisongirl: heel herkenbaar hoor verhuizen en alle drukte erom heen en ik was niet eens zwanger tijdens de verhuizing… Super dat de echo zo goed was.

Hier eigenlijk weinig nieuws. Drukke dag op werk gehad en nu lekker met de beentjes op de bank en een wijntje (heb ik mezelf beloofd haha)

Fijne avond!

Gast
Gast

Bericht  Muppetje di 7 jun 2011 - 7:11

Jetje schreef:
Muppetje: dus toch een verwijsbrief… Beetje dubbel he. Aan de ene kant fijn dat ze gaan kijken, maar ja je wilt dat gedoe natuurlijk helemaal niet.

Dankjewel, lieve reactie, doet me goed!!

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Amber- di 7 jun 2011 - 7:12

Hallo Meiden,

Ik zal weer eens wat uitgebreider reageren. Laatste dagen niet veel online geweest. Mijn man was van vrijdag tot en met vandaag op motorvakantie. Dus was bijna niet thuis. Was bij mijn zus en later bij mijn moeder. Vind thuis alleen zo saai haha.

@ Lejow, wordt spannend bij jou. Zag in een ander topic dat je al getest had, helaas negatief maar is ook nog wel vroeg. Vervelend he dat wachten..

@ Juf, geeft niets hoor dat je nog moet wennen, schrijven ook veel mensen mee. Ik ben benieuwd of je cyclus normaal is.

@ Alyssa, ik hoop dat je binnenkort ongesteld wordt en dat je cyclus wat normale wordt. Ik snap dat je een onderzoek eng vind. Al stelt een inwendige echo echt niets voor. Heb er in totaal al 3 gehad tijdens mijn miskramen en je voelt er echt niets van.

@ PG, wat fijn dat je echo goed was!!! En een hele mooie bijkomstigheid dat je een 2e echo krijgt Wink

@ Triesje, ik weet niet of ik het al gezegd had maar fijn dat je een verwijsbrief hebt gekregen. Heb je al een afspraak gemaakt?

@ Juf, ik ben ook benieuwd naar je trouwfoto's!! smile

@ Koffieleut, voor jou komen de 2 spannende weken er weer aan!! spannend!

@ Happy, dag 23 is ook wel een beetje vroeg haha. Maar hoop dat je over een tijd wel positief test. Wat voor klachten heb je dan?? Kan ook door het ontpillen komen maar hoop voor je dat een andere reden heeft. Lekker zeg bijna naar Egypte!!

@ Linnie1985, welkom! Of schreef je al mee. Ben het door de vele nieuwen de laatste tijd een beetje kwijt haha! In iedergeval leuk dat je mee komt schrijven!

@ Puggle, hoe is het bij jou?? Je gaat al bijna trouwen, leuk!!! Very Happy

@ Caresses, zou wel fijn zij als je nu door de ovulatietesten erachter komt dat je eisprong wat later is. Kun je er nu rekening mee houden.

@ Muppetje, Ik snap dat je baalt, het is natuurlijk wel een hele stap. Aan de andere kant je kunt dan wel verder. Ik hoop dat je snel terecht kunt. hug
haha en dat heb je wel heel goed gedaan met die afspraken. Wel fijn dat je naar je eigen huisarts kon.

@ Jetje, Geniet van je wijntje. Lekker hoor. Ik heb de laatste week ook teveel wijn gehad. Drink sinds dat we bezig zijn eigenlijk nooit meer met uizonderingen van de dagen na mijn 2 miskramen. Maar had er de afgelopen week gewoon zin in en wou er even minder mee bezig zijn. Dus heb de laatste 1,5 week heerlijk van mijn wijn gedronken en nu is het weer genoeg geweest smile

@ All, hier is het goed. Volgens mij komt ergens deze week mijn eisprong er weer aan merk het weer aan mijn afscheiding en lichte steekjes in mijn buik.
Ik heb wel heel sterk nu het gevoel dat ik heel eng vind. Wil zo graag weer zwanger zijn maar ben zo bang dat het weer fout gaat. Sad

Laatst aangepast door amber22 op di 7 jun 2011 - 7:50; in totaal 1 keer bewerkt
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  Muppetje di 7 jun 2011 - 7:14

Amber, ja, heb je gelijk in, dit is ook niet veel zo

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje di 7 jun 2011 - 7:16

Owja, ik heb ook besloten dat ik gewoon weer wijn neem tot na die afspraak, zit dus ook lekker met n wijntje op de bank...

En Amber, ik snap de angst, dikke knuf voor jou, het komt vast goed hug

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Amber- di 7 jun 2011 - 7:26

Muppetje schreef:Owja, ik heb ook besloten dat ik gewoon weer wijn neem tot na die afspraak, zit dus ook lekker met n wijntje op de bank...

Dankjewel, lief van je! hug
Geniet van je wijntje!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje di 7 jun 2011 - 7:27

amber22 schreef:
Muppetje schreef:Owja, ik heb ook besloten dat ik gewoon weer wijn neem tot na die afspraak, zit dus ook lekker met n wijntje op de bank...

Dankjewel, lief van je! hug
Geniet van je wijntje!

Dat doe ik zeker!!

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 7:35

Goed zo een algemene wijntjes avond hebben we (en zeker jij) wel verdiend!
Very Happy

Laatst aangepast door Jetje op di 7 jun 2011 - 7:45; in totaal 2 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Muppetje di 7 jun 2011 - 7:39

Precies Jetje, dat vond ik nou ook....

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Linnie1985 di 7 jun 2011 - 7:56

Ik schreef al mee hoor alleen niet in dit topic haha. Dit is nog maar sinds een paar dagen eigenlijk.

Maar iig thnx Very Happy
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248

Bericht  Triesje1983 di 7 jun 2011 - 8:18

Hey meiden,

even een egoberichtje hoor. Ik ben niet echt lekker namelijk...

Hier vanmorgen het idee dat ik eindelijk ongesteld was geworden. Had wat bloed met slijm aan mijn wc-papier bij het afvegen. Maar helaas, geen ongi... Waarschijnlijk is het meegekomen met mijn ontlasting dat er iets losgesprongen was ofzo... Wel balen, maargoed is niet anders... *wachtend op de oproep van de gynaecoloog*

Ik was verder vanmorgen niet lekker wakker geworden. Denk echt dat het de combinatie tramadol zetpil (van gisteravond) en het slechte eten/drinken is. Heb me de hele dag beetje vreemd gevoeld. Duizelig, misselijk, koortsig en dat terwijl ik helemaal geen koorts had... Stond vaak te shaken op mijn benen en heb vanmiddag zelfs nog het gevoel gehad dat ik neer zou gaan, maar toen ik eenmaal gegeten had 's middags ging het iets beter...
Ik voel me wel ietsjes beter, maar nog niet optimaal... ga zometeen denk ik ook al slapen...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Alyssa di 7 jun 2011 - 8:22

Muppetje, fijn dat je een verwijsbrief hebt gekregen. Moet je nog een afspraak maken of is die al voor je gemaakt? Sterkte meid, lijkt me echt moeilijk om nu te moeten "kiezen" voor fertiliteitspoli.

Amber, ik snap dat je het allemaal eng vindt hoor, dikke knuffel!

Linnie1685, zijn jullie sinds december ook bezig of ben je toen gewoon met de pil gestopt en pas later ervoor gegaan?

Lejow, ik las ook dat je negatief had getest, balen he meid!

Triesje, jammer dat je toch niet ongesteld geworden bent.

Ik ben vorige week foliumzuur gaan halen, diegene die Parels had gezegd (Evasin denk ik).
Vrijdag ga ik overigens testen en als ie (wellicht!) negatief is, ga ik weer pilletjes nemen en gelijk een afspraak maken bij de gynaecoloog.
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11

Bericht  Linnie1985 di 7 jun 2011 - 8:24

Alyssa schreef:Muppetje, fijn dat je een verwijsbrief hebt gekregen. Moet je nog een afspraak maken of is die al voor je gemaakt? Sterkte meid, lijkt me echt moeilijk om nu te moeten "kiezen" voor fertiliteitspoli.

Linnie1685, zijn jullie sinds december ook bezig of ben je toen gewoon met de pil gestopt en pas later ervoor gegaan?

Ik ben vorige week foliumzuur gaan halen, diegene die Parels had gezegd (Evasin denk ik).
Vrijdag ga ik overigens testen en als ie (wellicht!) negatief is, ga ik weer pilletjes nemen en gelijk een afspraak maken bij de gynaecoloog.

Wij zijn sinds december ook gelijk al aan de gang gegaan ja haha.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248

Bericht  Amber- di 7 jun 2011 - 8:30

Alyssa schreef:Muppetje, fijn dat je een verwijsbrief hebt gekregen. Moet je nog een afspraak maken of is die al voor je gemaakt? Sterkte meid, lijkt me echt moeilijk om nu te moeten "kiezen" voor fertiliteitspoli.

Dankjewel Alyssa hug
Ik hoop voor je dat je vrijdag zekerheid krijgt!! Vervelend dat je cyclus nog niet doet wat hij moet doen!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Triesje1983 di 7 jun 2011 - 8:43

@ Alyssa: dankjewel meid. Ik baalde er ook van. Maar had aan de andere kant ook zoiets (toen ik nog dacht dat ik ongi was): Zul je net zien, als je een verwijzing hebt, komt het wel...
Maargoed, we wachten rustig af, wanneer het komt en wanneer de afspraak is...
Goed bezig met de foliumzuur meid.
Ik ben benieuwd naar de test vrijdag. Misschien issie zelfs wel positief ;-)

Hier toch nog niet aan het slapen... Ben bezig met een column over de kinderopvang en wat ze er nu allemaal mee aan het doen zijn...
Wilde dat toch nog even afhebben, voordat ik kwijt ben, wat ik er ook alweer allemaal over kwijt wil...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Muppetje di 7 jun 2011 - 8:44

Amber, heb jij Whatsapp op je telefoon? Just wondering... Wink

Laatst aangepast door Muppetje op di 7 jun 2011 - 8:52; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Damn you, autocorrect (of toch typtyfus?))

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Amber- di 7 jun 2011 - 8:48

Muppetje schreef:Amber, heb jij Whatsapp op je telefoon? Just wandering... Wink

Nee helaas niet, heb geen smartphone. Mag in november mijn abonnement verlengen dus moet helaas nog een paar maandjes wachten!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje di 7 jun 2011 - 8:51

amber22 schreef:

Nee helaas niet, heb geen smartphone. Mag in november mijn abonnement verlengen dus moet helaas nog een paar maandjes wachten!

Jammer, Puggle en ik vinden het reuze gezellig, toch Puggle. En met jou Whatsappen leek me ook leuk!

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Amber- di 7 jun 2011 - 8:54

Muppetje schreef:
amber22 schreef:

Jammer, Puggle en ik vinden het reuze gezellig, toch Puggle. En met jou Whatsappen leek me ook leuk!

Ik wil ook!!! Sad
haha helaas nog een paar maandjes wachten!!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje di 7 jun 2011 - 8:56

amber22 schreef:
Muppetje schreef:
amber22 schreef:

Ik wil ook!!! Sad
haha helaas nog een paar maandjes wachten!!

Nou, ok dan maar, ik loop niet weg... Wink

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Aimee di 7 jun 2011 - 9:34

Hallo allemaal!
Ik doe toch maar eens een poging tot reageren op mijn telefoon smile

Zo te lezen zijn er een hoop nieuwe meeschrijvers bijgekomen. Gezellig! Welkom allemaal en veel vruchtbaarheid gewenst Wink
Ik zal me nog even voorstellen en ook meteen mijn gegevens voor in het lijstje: ik ben aimee en ben 22 jaar. Samen met mijn man van 25 zijn wij in april voor een kindje gegaan. Binnen 2 maanden was dit gelukt, en ik ben nu 7 weken zwanger. Omdat ik in week 4 van mijn zwangerschap behoorlijk wat bloedverlies had mag ik eerder komen voor een echo (volgende week woensdag)

Muppetje: goed dat je naa4 de dokter bent geweest! Wel balen dat je meteen bent doorgestuurd naar het ziekenhuis en dat het niet gewoon opgelost kon worden met een kuurtje. Maar ergens ook wel fijn want nu zit je wel op een professionele plek waar ze je denk ik beter kunnen helpen en waar ze gewoon meer kennis in huis hebben.

Amber: ik snap dat je nu angstig begint te worden. Mocht je snel weer zwanger zijn zal dat de eerste paar weken denkm ik ook wel zo blijven. Mag je dan wel vaker op controle komen bij de vk? (Ik wilde een knuffel emoticon doen, maar weet natuurijk weer niet hoe dat moet... dus even zo: *knuffel*)

Lejow: ik snap dat je graag zwanger wil worden en daarom gaat testen maar ik zou niet zo vaak zo vroeg gaan testen hoor... ten eerste ben je net van de pil af en weet je waarschijnlijk niet precies hoe je cyclus is. En daarnaast gaan flink wat zwangerschappen mis rond je NOD, waar je nog niet eens wist dat je zwanger zou zijn omdat je het anders gewoon voor een ongesteldheid zoou hebben aangezien. ik snap echt wel dat je ongeduldig bent, maar probeer jezelf ook een beetje te beschermen tegen 'onnodige' teleurstellingen! smile

verder wil ik alle meiden die (nog steeds!) wachten op hun ongestedheid gewoon e ven een dikke knuffel geven! ik hoop voor jullie op snel meer duidelijkheid.

en dan wist ik het even neit meer...

even een stukje ego: de verbouwing valt me flink tegen! ik kan en mag zo weinig em daarnaast ben iik heel moe... af en toe een stukje behang krabben en wat schuren en verder doen mijn man, familie en vrienden alles. ik voel me dus echt behoorlijk nutteloos! Wink
Verder heb ik gisterochetnd voor het eerst overgegeven (jippie! Haha) dus qua zwangerschap gaat het verder denk ik wel goed. Ik heb alleen sommige dagen heel weinig klachten en dan maak ik me toch wel wat zorgen... ik kijk uiit naar de echo van volgende week!
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Muppetje di 7 jun 2011 - 9:39

He hoi Aimee, hoi!! Jammer dat de verbouwing tegenvalt... hug

Ik kan m wel vinden... :P

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Amber- di 7 jun 2011 - 9:44

Heey Aimee,

Fijn om weer wat van je te horen, en goed om te lezen dat het goed gaat. Spannend, nog even en je hebt de 1e echo.
Wel vervelend dat je zo moe bent en niet veel kunt doen in het huis. Maar jullie hebben veel hulp lees ik.

Ja klopt wat je zegt , als ik weer snel zwanger ben zullen met name de 1e weken erg spannend zijn. Zodra ik zwanger ben moet ik de gynaecoloog bellen, omdat ik 2 miskramen heb gehad moet ik daar naartoe en krijg dan inderdaad een echo met ongeveer 7 weken.

Meiden ik ga naar bed, slaap lekker!!!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje di 7 jun 2011 - 9:45

Slaap lekker Amber!! Ik ga zo ook lekker denk ik...

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 34 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: