Voor een kindje in 2011!
+29
Jazzlyn
Linnie1985
Curious
juf_1984
Creabea_28
Juul
sannenwhs
Triesje1983
TGR
_Blush_
Alyssa
Caresses
Lindsya
Snoes
Pien
Happy
studiebol
truestar
Floor
Aimee
Lejow
Koffieleut
bo
zomerperzikje
Live Laugh Love
Filoria
Poisongirl
Muppetje
Amber-
33 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Hoi meiden,
Ik heb even niet bijgelezen. Ben ff minder actief komende tijd. Dit is ff snel berichtje van me, ben al meer dan een week niet meer online geweest ivm klussen in ons nieuwe huisje Als ik daar van thuiskom 's avonds dan ben ik zo kapot dat ik douche en naar bed ga.
Hier vandaag eerste echo gehad. Alles gaat goed Hartje klopte goed. Wel via inwendige echo, uitwendig was nog niets te zien. Verloskundige moest echter naar een bevalling, waardoor volledige intake niet ging. Moet volgende week woensdag daarom terug komen en krijg dan een extra echo, geluk bij een ongelukje Ben meteen een dag vooruit gezet, dus 8w3d.
Ik wil ook graag in het lijstje.
Ik heb even niet bijgelezen. Ben ff minder actief komende tijd. Dit is ff snel berichtje van me, ben al meer dan een week niet meer online geweest ivm klussen in ons nieuwe huisje Als ik daar van thuiskom 's avonds dan ben ik zo kapot dat ik douche en naar bed ga.
Hier vandaag eerste echo gehad. Alles gaat goed Hartje klopte goed. Wel via inwendige echo, uitwendig was nog niets te zien. Verloskundige moest echter naar een bevalling, waardoor volledige intake niet ging. Moet volgende week woensdag daarom terug komen en krijg dan een extra echo, geluk bij een ongelukje Ben meteen een dag vooruit gezet, dus 8w3d.
Ik wil ook graag in het lijstje.
Laatst aangepast door Poisongirl op ma 6 jun 2011 - 8:44; in totaal 1 keer bewerkt
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10
Lejow schreef:juf_1984 schreef:Lejow schreef:Ik heb wel een aantal keer moeten aangeven dat ik een kinderwens heb, bijv bij de ortho vanwege mijn beugel (foto's / vloeistoffen, what ever), of bij de huisarts omdat ik last heb van mijn gewrichten, enz enz
Vind dat ook best raar, heb echt het gevoel voor lul te staan en me te moeten verantwoorden...
Gelukkig ben ik daar niet alleen in...Ik voel me dan opeens zo anders... Ik hoop maar niet dat mensen op een verjaardag gaan zeggen. Maar jij houdt toch zo van Franse kaas..Tja nu niet zo'n trek ;-)
Ja whaha
Maar voel me dan net een klein, jong, onverantwoord kind, terwijl ik verdorie 25 ben...
Ik begrijp je, dat gevoel heb ik dan ook....Terwijl ik toch ook al gewoon 26 ben...
juf_1984- Fluisteraar
- Aantal berichten : 72
Punten : 76
Registratiedatum : 25-11-10
Poisongirl schreef:Hoi meiden,
Hier vandaag eerste echo gehad. Alles gaat goed Hartje klopte goed. Wel vai inwendige echo, uitwendig was nog niets te zien. Verloskundige moest echter naar een bevalling, waardoor volledige intake niet ging. Moet volgende week woensdag daarom terug komen en krijg dan een extra echo, geluk bij een ongelukje Ben meteen een dag vooruit gezet, dus 8w3d.
Ik wil ook graag in het lijstje. Naam poisongirl, leeftijden 25/27, 1e kindje, bijzonderheden: eerste ronde zwanger
Fijn meid, dat alles in orde is... Helemaal leuk, nog een echo, zodat je alles goed kan bekijken...Idd een geluk bij een ongeluk....
Succes met klussen!
juf_1984- Fluisteraar
Naam | Leeftijden | Hoeveelste kind? | Bezig sinds/vanaf | Bijzonderheden | ||||
Alyssa | 23/25 | 1e | Juni 2011 | |||||
Puggle | 26/26 | 1e | Januari 2011 | |||||
_Blush_ | 26/27 | 1e | Juni 2011 | |||||
Amber22 | 28/33 | 1e | Januari 2011 | 2x mk | ||||
Lejow | 25/21 | 1e | mei 2011 | Vermoedelijk Ehlers Danlos | ||||
Caresses | 25/28 | 1e | Januari 2011 | |||||
Koffieleut | 29/31 | 1e | Januari 2011 | |||||
Live Laugh Love | 25/27 | 1e | April 2011 | |||||
Jetje | 28/31 | 2e | April 2011 | |||||
Parels | 25/28 | 1e | Maart 2011 | 1e ronde zwanger (veel blvl) | ||||
Laurientje85 | 25/27 | 2e | Februari 2011 | mk gehad/moeilijk zwanger worden | ||||
Triesje1983 | 28/35 | 2e | Maart 2011 | HMS/moeilijk zwanger worden | ||||
Creabea | 26/33 | 1e | Juli 2010 | |||||
Juf1984 | 26/31 | 1e | Juni 2011 | |||||
Curious | 24/27 | 1e | Februari 2011 | |||||
Poisongirl | 25/27 | 1e | April 2011 | 1e ronde zwanger | ||||
Je staat er bij PG!
Wat fijn dat je echo goed was vandaag en dat je volgende week gewoon lekker een extra echo krijgt
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Bedankt voor het toevoegen bij het lijstje!
Heel herkenbaar hoor lejow, ook ik heb gevoel dat ik me moet verantwoorden over mijn leeftijd.
Alhoewel de huisarts juist heel positief reageerde met: ' goed dat jullie zo jong beginnen, veel gezonder!'
Juf, welke medicijnen heb je voor hooikoorts, ik slik daar ook medicatie voor en heb er niets overgehoord, terwijl ik wel bij de huisarts ben geweest om te vragen wat slim is wat betreft medicatie. Ik heb bijv. mijn antidepressiva gehalveerd nu omdat dit beter is.
Poisongirl, wat leuk zo'n echo! Lijkt me echt zo speciaal om te horen dat er echt iets in je buik zit! Wel jammer dat de intake niet afgemaakt kon worden. heb je nu een nieuwe afspraak?
Heel herkenbaar hoor lejow, ook ik heb gevoel dat ik me moet verantwoorden over mijn leeftijd.
Alhoewel de huisarts juist heel positief reageerde met: ' goed dat jullie zo jong beginnen, veel gezonder!'
Juf, welke medicijnen heb je voor hooikoorts, ik slik daar ook medicatie voor en heb er niets overgehoord, terwijl ik wel bij de huisarts ben geweest om te vragen wat slim is wat betreft medicatie. Ik heb bijv. mijn antidepressiva gehalveerd nu omdat dit beter is.
Poisongirl, wat leuk zo'n echo! Lijkt me echt zo speciaal om te horen dat er echt iets in je buik zit! Wel jammer dat de intake niet afgemaakt kon worden. heb je nu een nieuwe afspraak?
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
@ Alyssa: ow, dat valt dan mee idd dat onderzoek. Maar kan me wel voorstellen dat je het eng/spannend vind. Ik duim heel hard dat je dan gewoon lekker deze week ongesteld word meid, zodat je toch niet aan de pilletjes hoeft. Welke heb je? Provera?
@ Curious: welkom terug meid.
@ Juf: meid, als jij brie wil, mag dat gewoon hoor. Je moet alleen kijken welke het is...
Ja daar ben ik ook blij van hoor. Alleen vanaf de 8e maand mag het niet meer. Maar helemaal zonder functioneer ik gewoon niet goed. Ik merk het nu aan alles, doordat de pijn nu weer gaat overheersen....
Ja is niet prettig hoor. Je voelt het opzich niet, maar als je gaat eten wel. Ik gooi op het moment alles (ook drinken) eruit. En dat is al 2 maanden zo. Wel is het zo dat er een bepaalde tijd (vaak tussen 11.00 uur en 15.00 uur) dat ik in iedergeval wel kan drinken en eten en 's avonds is het dan weer drama...
Misschien een tip: zo doe ik het altijd in iedergeval. Ik pak wordpad erbij en daar zet ik mijn reacties in, per reactie . Zo kan ik me niet vergissen in namen enzo...
Hahaha, hier juist Ă©Ă©n die wou dat ze eindelijk eens ongesteld werd ;-)
@ Poisongirl: logisch dat je dan doodop bent. Je lichaam vergt al extra energie voor het wondertje dat in je groeit . Geniet er maar lekker van meid.
@ Curious: welkom terug meid.
@ Juf: meid, als jij brie wil, mag dat gewoon hoor. Je moet alleen kijken welke het is...
Ja daar ben ik ook blij van hoor. Alleen vanaf de 8e maand mag het niet meer. Maar helemaal zonder functioneer ik gewoon niet goed. Ik merk het nu aan alles, doordat de pijn nu weer gaat overheersen....
Ja is niet prettig hoor. Je voelt het opzich niet, maar als je gaat eten wel. Ik gooi op het moment alles (ook drinken) eruit. En dat is al 2 maanden zo. Wel is het zo dat er een bepaalde tijd (vaak tussen 11.00 uur en 15.00 uur) dat ik in iedergeval wel kan drinken en eten en 's avonds is het dan weer drama...
Misschien een tip: zo doe ik het altijd in iedergeval. Ik pak wordpad erbij en daar zet ik mijn reacties in, per reactie . Zo kan ik me niet vergissen in namen enzo...
Hahaha, hier juist Ă©Ă©n die wou dat ze eindelijk eens ongesteld werd ;-)
@ Poisongirl: logisch dat je dan doodop bent. Je lichaam vergt al extra energie voor het wondertje dat in je groeit . Geniet er maar lekker van meid.
Triesje1983- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10
Hoi allemaal
@ triejsje, bedankt voor de tip! Ik zou dat namelijk zo vervelend vinden als ik namen door elkaar zou gaan gooien..Dat is niet echt handig.... Gelukkig dat je tussen bepaalde tijden wel je eten binnen kunt houden..Ik hoop gewoon dat je daar in het ziekenhuis meer duidelijkheid krijgt, zodat je je fitter voelt...
@ curious. Ik heb nu van de huisarts de pilletjes van het merk: cetirizine dihcl. Ik had eerst neusspray(nasonec, geloof ik), oogdruppels en een tabletje.. Wat knap van je dat je met je andere medicatie gehalveerd hebt. Ik hoop dat je nu geen last hebt van de bijverschijnselen. Mijn beste vriendin was namelijk een keer vergeten haar medicatie helemaal vergeten, dat had gelijk behoorlijk veel effect.
Ik ga zo slapen, want ben nog niet helemaal fit. Sinds donderdagmiddag op bed.. Vanavond was de trouwfotograaf geweest om een opzet van ons album te laten zien, nu ben ik helemaal hieperdiep ervan,hahaah. Het is in ieder geval zeker mooi geworden. Af en toe heb ik wel zoiets, jeetje wat sta ik er raar op. Maarja, dat gevoel heb je altijd wel een beetje van jezelf.
Slaap lekker allemaal. Ik ben zeer benieuwd hoe het de komende tijd voor ons allemaal gaat lopen.
@ triejsje, bedankt voor de tip! Ik zou dat namelijk zo vervelend vinden als ik namen door elkaar zou gaan gooien..Dat is niet echt handig.... Gelukkig dat je tussen bepaalde tijden wel je eten binnen kunt houden..Ik hoop gewoon dat je daar in het ziekenhuis meer duidelijkheid krijgt, zodat je je fitter voelt...
@ curious. Ik heb nu van de huisarts de pilletjes van het merk: cetirizine dihcl. Ik had eerst neusspray(nasonec, geloof ik), oogdruppels en een tabletje.. Wat knap van je dat je met je andere medicatie gehalveerd hebt. Ik hoop dat je nu geen last hebt van de bijverschijnselen. Mijn beste vriendin was namelijk een keer vergeten haar medicatie helemaal vergeten, dat had gelijk behoorlijk veel effect.
Ik ga zo slapen, want ben nog niet helemaal fit. Sinds donderdagmiddag op bed.. Vanavond was de trouwfotograaf geweest om een opzet van ons album te laten zien, nu ben ik helemaal hieperdiep ervan,hahaah. Het is in ieder geval zeker mooi geworden. Af en toe heb ik wel zoiets, jeetje wat sta ik er raar op. Maarja, dat gevoel heb je altijd wel een beetje van jezelf.
Slaap lekker allemaal. Ik ben zeer benieuwd hoe het de komende tijd voor ons allemaal gaat lopen.
juf_1984- Fluisteraar
Curious, graag gedaan!
Triesje, ik heb vorige keer Luthenyl gekregen en die moet ik deze keer ook nemen als ik mijn menstruaties niet heb na 't weekend
Juf1984, krijgen wij ook een foto te zien? Ik vind trouwfoto's leuk!
Triesje, ik heb vorige keer Luthenyl gekregen en die moet ik deze keer ook nemen als ik mijn menstruaties niet heb na 't weekend
Juf1984, krijgen wij ook een foto te zien? Ik vind trouwfoto's leuk!
Alyssa- Prater
Ik wil ook trouwfoto's zien juf!
Ben blij om te horen dat jij nu de medicijnen hebt die ik ook altijd al slik. Die mogen dus gewoon.
Wat betreft het halveren van die AD, daar heb ik ook 4 maanden over gedaan. Maar sinds een week is het nu klaar. Nu hopen dat het goed blijft gaan!
Ik ben wel verbaasd door de vele meiden waarbij de cyclus moeilijk doet zonder pil zeg, dat zijn er dus echt wel veel. Wens al deze meiden veel succes en hoop dat het snel weer op orde is!
Ben blij om te horen dat jij nu de medicijnen hebt die ik ook altijd al slik. Die mogen dus gewoon.
Wat betreft het halveren van die AD, daar heb ik ook 4 maanden over gedaan. Maar sinds een week is het nu klaar. Nu hopen dat het goed blijft gaan!
Ik ben wel verbaasd door de vele meiden waarbij de cyclus moeilijk doet zonder pil zeg, dat zijn er dus echt wel veel. Wens al deze meiden veel succes en hoop dat het snel weer op orde is!
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Alyssa, bedankt voor de knuf, je bent lief. Ik wil ook wel in het lijstje. 27 en 31, eerste kindje, gestopt met de pil sinds november 2010.
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
juf_1984 schreef:Lejow schreef:Ik heb wel een aantal keer moeten aangeven dat ik een kinderwens heb, bijv bij de ortho vanwege mijn beugel (foto's / vloeistoffen, what ever), of bij de huisarts omdat ik last heb van mijn gewrichten, enz enz
Vind dat ook best raar, heb echt het gevoel voor lul te staan en me te moeten verantwoorden...
Gelukkig ben ik daar niet alleen in...Ik voel me dan opeens zo anders... Ik hoop maar niet dat mensen op een verjaardag gaan zeggen. Maar jij houdt toch zo van Franse kaas..Tja nu niet zo'n trek ;-)
De eerste paar weken mag je dat gewoon hebben hoor.
Sowieso kaas die gemaakt is van gepasturiseerde melk....
Gast- Gast
Naam | Leeftijden | Hoeveelste kind? | Bezig sinds/vanaf | Bijzonderheden | ||||
Alyssa | 23/25 | 1e | Juni 2011 | |||||
Puggle | 26/26 | 1e | Januari 2011 | |||||
_Blush_ | 26/27 | 1e | Juni 2011 | |||||
Amber22 | 28/33 | 1e | Januari 2011 | 2x mk | ||||
Lejow | 25/21 | 1e | mei 2011 | Vermoedelijk Ehlers Danlos | ||||
Caresses | 25/28 | 1e | Januari 2011 | |||||
Koffieleut | 29/31 | 1e | Januari 2011 | |||||
Live Laugh Love | 25/27 | 1e | April 2011 | |||||
Jetje | 28/31 | 2e | April 2011 | |||||
Parels | 25/28 | 1e | Maart 2011 | 1e ronde zwanger (veel blvl) | ||||
Laurientje85 | 25/27 | 2e | Februari 2011 | mk gehad/moeilijk zwanger worden | ||||
Triesje1983 | 28/35 | 2e | Maart 2011 | HMS/moeilijk zwanger worden | ||||
Creabea | 26/33 | 1e | Juli 2010 | |||||
Juf1984 | 26/31 | 1e | Juni 2011 | |||||
Curious | 24/27 | 1e | Februari 2011 | |||||
Poisongirl | 25/27 | 1e | April 2011 | 1e ronde zwanger | ||||
Muppetje | 27/31 | 1e | November 2010 | |||||
Muppetje, je staat erbij!
Ik wil je nog heel veel succes wensen morgen bij de ha!
Alyssa- Prater
Dankje, komt vast goed. Ik vind het niet leuk, maar het is wel nodig denk ik
Muppetje- Ratel
Ja, dat denk ik ook wel inderdaad.
Heb je nog altijd last van die streep?
En op welke dag zit je nu?
Heb je nog altijd last van die streep?
En op welke dag zit je nu?
Alyssa- Prater
Ja, die zit er nog, niet heel donker hoor, maar toch.
Ik zit nu op 42 + 7 weken en 3 dagen, Uhhh, 94??
Ik zit nu op 42 + 7 weken en 3 dagen, Uhhh, 94??
Muppetje- Ratel
Poeh, dat is wel erg lang ja
Nou, ik hoop dat je huisarts raad voor je heeft!
Nou, ik hoop dat je huisarts raad voor je heeft!
Alyssa- Prater
Ik hoop het ook ja. We zullen zien vanmiddag. Ik ben best een beetje zenuwachtig, stom, weet ik. Maarja, ik hij er echt niet van om naar de dokter te gaan.
Muppetje- Ratel
Goedemorgen meiden!
Jullie hebben weer veel gepost zeg! Ik ben niet iedere dag in de gelegenheid om te reageren, maar lees wel mee op mijn telefoon. Reageren daarmee duurt alleen erg lang, dus dat doe ik zelden.
Triesje: Fijn dat je de doorverwijzing krijgt! Ik hoop dat je een beetje snel bericht krijgt dat je langs kan komen!
Lejow: Irritant is dat he, ik denk ook bij alles wat ik voel dat ik misschien wel zwanger ben... En ik neem me elke keer weer voor dat deze keer niet steeds te denken, maar dat lukt ook niet echt ben ik bang.....
Caresses: Volgens mij heb ik donderdag mij eisprong gehad, dus nu is het afwachten.... En jij, heb je al het idee dat je hem gehad hebt?
Muppetje: Goed van je dat je vandaag naar de huisarts gaat! Ik ben heel benieuwd.... Succes!
En natuurlijk welkom voor alle nieuwe meiden!!!
Jullie hebben weer veel gepost zeg! Ik ben niet iedere dag in de gelegenheid om te reageren, maar lees wel mee op mijn telefoon. Reageren daarmee duurt alleen erg lang, dus dat doe ik zelden.
Triesje: Fijn dat je de doorverwijzing krijgt! Ik hoop dat je een beetje snel bericht krijgt dat je langs kan komen!
Lejow: Irritant is dat he, ik denk ook bij alles wat ik voel dat ik misschien wel zwanger ben... En ik neem me elke keer weer voor dat deze keer niet steeds te denken, maar dat lukt ook niet echt ben ik bang.....
Caresses: Volgens mij heb ik donderdag mij eisprong gehad, dus nu is het afwachten.... En jij, heb je al het idee dat je hem gehad hebt?
Muppetje: Goed van je dat je vandaag naar de huisarts gaat! Ik ben heel benieuwd.... Succes!
En natuurlijk welkom voor alle nieuwe meiden!!!
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Muppetje succes bij de huisarts!!!!!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Ik wil er ook wel bij, dacht dat lukt me zelf misschien wel als ik kopieer, maar geloof dat me dat niet echt lukt hihi.
Ik ben curious, 24 jaar en mijn vriend is 27. Wij zijn sinds februari bezig voor ons 1e kindje!
Ik lees al een tijdje mee in dit topic, heb ook wel eens gereageerd maar wil dat nu weer wat actiever gaan doen.
Ik heb een onregelmatige cyclus (al gestopt sinds vorig jaar aug.) De laatste keren was het zoiets:
28-28-28-35-36-37-32-38
Uitgaande van de laatste cyclus (38 dagen) is 14 juni mijn NOD, ben benieuwd!
Wens jullie allemaal veel vruchtbaarheid![/quote]
welkom!!!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Doe mij er ook maar bij dan
ik ben 26 en mijn vriend 27, 1e kindje en ik ben in december 2010 gestopt met de pil.
ik ben 26 en mijn vriend 27, 1e kindje en ik ben in december 2010 gestopt met de pil.
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Muppet, succes bij de huisarts!
Omdat ik wat rare lichamelijk veranderingen had heel stom een testje gedaan vannochtend. Hartstikke negatief natuurlijk, duh, kan ook niet anders zit nog maar op dag 23. Maar ik had er 2 liggen dus ik dacht ik waag het er op Volgende keer maar netjes afwachten.
Omdat ik wat rare lichamelijk veranderingen had heel stom een testje gedaan vannochtend. Hartstikke negatief natuurlijk, duh, kan ook niet anders zit nog maar op dag 23. Maar ik had er 2 liggen dus ik dacht ik waag het er op Volgende keer maar netjes afwachten.
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Linnie, welkom
Koffieleut, geef toch niks dat je minder reageerd. Ik kan het ook amper bij houden af en toe! Lekker dat je je eisprong weer hebt gehad.
Muppetje, veel succes straks ben erg benieuwd!
Happy, jammer maar toch wat aan de vroege kant dus. Misschien beetje raar gevoel van ontpillen? Of hij is later wel positief!
Koffieleut, geef toch niks dat je minder reageerd. Ik kan het ook amper bij houden af en toe! Lekker dat je je eisprong weer hebt gehad.
Muppetje, veel succes straks ben erg benieuwd!
Happy, jammer maar toch wat aan de vroege kant dus. Misschien beetje raar gevoel van ontpillen? Of hij is later wel positief!
Gast- Gast
@ koffieleut, nog niet ik dacht dat ik hem uiterlijk vandaag (dag 19) wel zou hebben, maar heb net een testje gedaan en de streep is nog steeds niet even donker als de controlestreep (wel bijna maar dat was gister en eergister ook zo).
Ik ben echt heel benieuwd wanneer ik ongesteld wordt aangezien mijn langste cylcus 33 was en dat was toen ik net gestopt was met de pil.
Dat ik nu nog niet zwanger ben komt zou best eens kunnen komen dat we telkens dagen te vroeg seks hadden en de frequentie een stuk minder was na dag 19 (en dus seksen tijdens eisprong niet gedaan hebben).Ach we zien het wel..
Ik ben echt heel benieuwd wanneer ik ongesteld wordt aangezien mijn langste cylcus 33 was en dat was toen ik net gestopt was met de pil.
Dat ik nu nog niet zwanger ben komt zou best eens kunnen komen dat we telkens dagen te vroeg seks hadden en de frequentie een stuk minder was na dag 19 (en dus seksen tijdens eisprong niet gedaan hebben).Ach we zien het wel..
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Nou, daar ben ik dan weer. Ik heb een verwijsbrief gehad voor de fertiliteitspoli. Normaal laten ze eerst een echo maken bij het diagnostisch centrum om te kijken of er sprake is van PCO. Maar omdat ik in januari al een echo heb gehad toen ik zo'n buikpijn had, vond ze dat nu niet meer nodig.
Ik baal er goed van, maarja, het is niet anders. Volgens de dokter kan t ook vanzelf wel weer komen, maar is het misschien toch een goed idee het even na te kijken.
Wel graopig trouwens, de vorige keer dat ik er was was de laatste dag voor haar verlof, dit de eerste dag erna, hoe kien ik het uit....
Ik baal er goed van, maarja, het is niet anders. Volgens de dokter kan t ook vanzelf wel weer komen, maar is het misschien toch een goed idee het even na te kijken.
Wel graopig trouwens, de vorige keer dat ik er was was de laatste dag voor haar verlof, dit de eerste dag erna, hoe kien ik het uit....
Muppetje- Ratel
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» Te vroeg voor een kindje?
» plaatsnamen voor een kindje
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» Te vroeg voor een kindje?
» plaatsnamen voor een kindje
Pagina 33 van 40
Permissies van dit forum: