Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor een kindje in 2011!

+29
Jazzlyn
Linnie1985
Curious
juf_1984
Creabea_28
Juul
sannenwhs
Triesje1983
TGR
_Blush_
Alyssa
Caresses
Lindsya
Snoes
Pien
Happy
studiebol
truestar
Floor
Aimee
Lejow
Koffieleut
bo
zomerperzikje
Live Laugh Love
Filoria
Poisongirl
Muppetje
Amber-
33 plaatsers

Pagina 24 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor een kindje in 2011! - Pagina 24 Empty Re: Voor een kindje in 2011!

Bericht  Live Laugh Love vr 27 mei 2011 - 20:50

Hee Puggle, echt irritant.. ik zit nu al zowat op dag 50 en ook nog niets.. :S
Gelukkig krijgen we woensdag de sleutel en kan ik lekker aan andere dingen denken!! Very Happy

Balen Amber, maar je lichaam is iig weer klaar voor de volgende ronde! Heb je genoten van je vakantie?

PG, de sleutel!! JEEEEEEEEEEEEEE!!! Succes met klussen!!
Live Laugh Love
Live Laugh Love
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 340
Punten : 504
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 20:51

Ik bedoelde natuurlijk aimee ipv parels, voor de echo!

@true star, spannend hoor, hoe heet je dochter oom alweer?

@parels, dat je af en toe een seintje krijgt van je lijf dat alles doorgaat ik prettig hè! DT herken ik wel van mijn vorige zs deze keer had ik t niet en bleek het dus ook niet goed te zijn jammer genoeg!

Gast
Gast

Bericht  Amber- vr 27 mei 2011 - 21:37

Hallo!!

@ Laurientje, Dankje! was inderdaad heftig die 2 miskramen en ook zo dicht achter elkaar maar probeer gewoon positief te blijven.
Ik ben een week naar de Moezel in Duitsland geweest, was erg leuk!

Fijn dat bij jou het bloeden is gestopt. De 2 cyclussen na mijn miskraam waren iets langer dan normaal, zie mijn onderschrift maar weet natuurlijk niet of dat bij jou ook het geval is. Ik heb bij beide miskramen ruim een week daarna nog een keer getest om te zien of het HCG weg was dan wist ik als het de maand erna weer raak zou zijn dat het streepje van de nieuwe zwangerschap was.

@ LLL, dankje. Vakantie was erg leuk!
Wat balen dat je alweer bijna op dag 50 zit.. hopelijk heb je snel zekerheid.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 5:41

Live Laugh Love schreef:Hee Puggle, echt irritant.. ik zit nu al zowat op dag 50 en ook nog niets.. :S
Gelukkig krijgen we woensdag de sleutel en kan ik lekker aan andere dingen denken!! Very Happy

Balen Amber, maar je lichaam is iig weer klaar voor de volgende ronde! Heb je genoten van je vakantie?

PG, de sleutel!! JEEEEEEEEEEEEEE!!! Succes met klussen!!

Ja echt heel irritant he. Ik had echt goede hoop dat mijn lichaam deze ronde een beetje normaal.be as maar helaas toch weer langer. Ik ben benieuwd wanneer er wat gaat komen nu. Ik ben zoiezo niet van plan om super lang te wachten want mijnn dokter had ge zegd dat ik gewoon moest komen als he t weer langer zou duren.

Ik hoop voor jou dat het ook gaat komen. Hoeveel was de vorige keer nou bij jou, of was dit de eerste ronde? Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 5:44

Laurientje, ik ben begin december gestopt met de pil, maar zoals je aan mijn onderschrift kan zien ben ik nog maar 2 keer ongesteld geweest waarvan de eerste keer nep was door pilletjes van de dokter. Erg balen.

Ik hoop voor jou dat je gewoon regelmatig word nu. Dat xou wel erg fijn zijn! Fijn dat het vloeien voorbij is. Kunnen jullie er weer voor gaan!

Gast
Gast

Bericht  Amber- za 28 mei 2011 - 8:29

hallo waar zijn we allemaal???? Wink Very Happy
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Caresses za 28 mei 2011 - 9:26

Hier ben ik Wink

Alleen ben ik wel nieuw in dit topic, (maar lees al maanden mee, dus voel me niet nieuw) ik post in het andere topic, "meiden die zwanger willen worden", alleen daar wordt zo weinig gepost.
Dus ga ook maar hier mee schrijven smile

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Amber- za 28 mei 2011 - 9:38

Caresses schreef:Hier ben ik Wink

Alleen ben ik wel nieuw in dit topic, (maar lees al maanden mee, dus voel me niet nieuw) ik post in het andere topic, "meiden die zwanger willen worden", alleen daar wordt zo weinig gepost.

Gezellig!! welkom! Je naam komt me inderdaad wel bekend voor volgens mij heb je je wel voorgesteld ooit.
Gaan jullie voor een eerste kindje of en hoelang al bezig?
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Caresses za 28 mei 2011 - 9:49

Ik heb even terug gelezen vanaf pagina 37:

@ Laurientje85 Cry Wat rot dat je een mk hebt gehad. Ik hoop voor je dat het snel weer raak is (en het dan wel goed gaat).

@ Aimee Gefeliciteerd. Misschien heb je het ergens anders in het topic al gezet maar ik heb het iig niet gelezen, maar ben wel benieuwd hoeveel rondes jullie bezig zijn geweest? Lief dat je schoonmoeder zo voorzichtig met je is smile.

@ Happy Was het leuk bij de toppers? Vind je dat trouwens echt leuke muziek of ga je met name heen voor de sfeer?

@ Lejow Hahaha die smileys, lekker aan de gang dus Wink.

@ Parels , al ben je nu al een aantal weken zwanger, toch nog even een felicitatie smile. En ook aan jou de vraag, na hoeveel rondes was het raak?

@ Truestar Spannend! Is moeilijk he, om maar niet te hopen.

@ Amber Jammer, ook weer een maandje door voor jou. Voel jij je eisprong trouwens?

@ Puggle Wat vervelend en frustrerend zeg dat je niet gewoon ongesteld wordt! weet je ook hoe dat zou kunnen komen?

@ Amber (en anderen die er geïntereseerd in zijn):
wij gaan voor ons eerste kindje. We zijn officieel bezig sinds januari (alleen in november soms wel/soms niet met condoom gedaan en in december helemaal zonder). Aangezien het helaas nog niet is gelukt ben ik deze maand (vandaag) net begonnen met ovulatietesten. Ik hoop dat dat gaat werken. (over het algemeen denk ik mijn eisprong wel te voelen, en gingen we dan ook meteen vrijen, maar ja, misschien steeds te laat?)
Verder sinds een weekje aan het tempen maar m'n temperatuur is elke dag anders dus daar heb ik ook niet zoveel aan.
Mijn grootste angst is dan ook om niet zwanger te kunnen worden, maar dat hebben vast heel veel mensen waarbij het niet meteen lukt.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Bericht  Amber- za 28 mei 2011 - 10:09

Caresses schreef:Ik heb even terug gelezen vanaf pagina 37:

@ Laurientje85 Cry Wat rot dat je een mk hebt gehad. Ik hoop voor je dat het snel weer raak is (en het dan wel goed gaat).

@ Aimee Gefeliciteerd. Misschien heb je het ergens anders in het topic al gezet maar ik heb het iig niet gelezen, maar ben wel benieuwd hoeveel rondes jullie bezig zijn geweest? Lief dat je schoonmoeder zo voorzichtig met je is smile.

@ Happy Was het leuk bij de toppers? Vind je dat trouwens echt leuke muziek of ga je met name heen voor de sfeer?

@ Lejow Hahaha die smileys, lekker aan de gang dus Wink.

@ Parels , al ben je nu al een aantal weken zwanger, toch nog even een felicitatie smile. En ook aan jou de vraag, na hoeveel rondes was het raak?

@ Truestar Spannend! Is moeilijk he, om maar niet te hopen.

@ Amber Jammer, ook weer een maandje door voor jou. Voel jij je eisprong trouwens?

@ Puggle Wat vervelend en frustrerend zeg dat je niet gewoon ongesteld wordt! weet je ook hoe dat zou kunnen komen?

@ Amber (en anderen die er geïntereseerd in zijn):
wij gaan voor ons eerste kindje. We zijn officieel bezig sinds januari (alleen in november soms wel/soms niet met condoom gedaan en in december helemaal zonder). Aangezien het helaas nog niet is gelukt ben ik deze maand (vandaag) net begonnen met ovulatietesten. Ik hoop dat dat gaat werken. (over het algemeen denk ik mijn eisprong wel te voelen, en gingen we dan ook meteen vrijen, maar ja, misschien steeds te laat?)
Verder sinds een weekje aan het tempen maar m'n temperatuur is elke dag anders dus daar heb ik ook niet zoveel aan.
Mijn grootste angst is dan ook om niet zwanger te kunnen worden, maar dat hebben vast heel veel mensen waarbij het niet meteen lukt.

Wow goed teruggelezen.. haha! smile

Ik heb wel het gevoel dat ik mijn eisprong voel. Ik heb ongeveer 3-5 dagen vruchtbaar slijm en rond die periode ook wat steekjes onder in mijn buik. De afgelopen maanden heb ik niet perse alleen daar opgelet maar vanaf dag 9 ongeveer tot 20 of iets langer doen wij het om de dag en de dagen dat ik het gevoel heb dat mijn eisprong heb doen we het dagelijks. In de afgelopen 4 rondes toch al 2 keer zwanger geweest.
Wat voel jij precies, misschien dat zodra je wat voelt misschien toch net te laat bent, zou kunnen.
Welke dag van je cyclus zit je nu?
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Caresses za 28 mei 2011 - 10:20

Ik zit nu op dag 9
(mijn langste cylus was 33 en kortste 25).
Ja ik voel ook (met name linksonder) wat steekjes. Heb soms heel slijmerige afscheiding (lijkt soms wel slimey, verschilt wel per maand hoe erg dit is trouwens). Maar de steekjes voelde ik gisteravond ook, maar vandaag dus ovulatietest gedaan en die gaf slechts een licht streepje weer, dus als het goed is in een van de volgende dagen wel mijn eisprong.

Bij ons verschilt het per maand hoevaak we het doen. Meestal wel tussen dag 12 en 18, om de dag, soms elke dag maar ben bang dat zijn zaad na 1 dag niet alweer van goede kwaliteit is.

We gaan het nu ook weer om de dag proberen, en de dag dat de test positief aangeeft sowieso.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Bericht  Amber- za 28 mei 2011 - 10:23

Caresses schreef:Ik zit nu op dag 9
(mijn langste cylus was 33 en kortste 25).
Ja ik voel ook (met name linksonder) wat steekjes. Heb soms heel slijmerige afscheiding (lijkt soms wel slimey, verschilt wel per maand hoe erg dit is trouwens). Maar de steekjes voelde ik gisteravond ook, maar vandaag dus ovulatietest gedaan en die gaf slechts een licht streepje weer, dus als het goed is in een van de volgende dagen wel mijn eisprong.

Bij ons verschilt het per maand hoevaak we het doen. Meestal wel tussen dag 12 en 18, om de dag, soms elke dag maar ben bang dat zijn zaad na 1 dag niet alweer van goede kwaliteit is.

We gaan het nu ook weer om de dag proberen, en de dag dat de test positief aangeeft sowieso.

In principe is om de dag ook voldoende inderdaad. Zou fijn zijn als je in de komende dagen je eisprong hebt ben ook benieuwd of je ovulatietest het ook aangeeft dan. Succes in iedergeval Wink
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Caresses za 28 mei 2011 - 10:30

Dank je. Ja daar ben ik natuurlijk ook erg benieuwd naar. Hij gaf vandaag wel al een licht streepje aan, dus ik ga ervan uit dat hij het wel aan gaat geven. Laat het sowieso wel weten hier smile.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Bericht  Happy za 28 mei 2011 - 20:42

Hey meiden!
Lekker weekend?
Amber weer terug zie ik Very Happy
Fijne vakantie gehad?

Welkom Caresses! Leuk dat je mee komt kletsen.
Toppers was erg leuk! En de muziek vind ik leuk voor een avondje, maar vooral mede door de sfeer Wink Als 67.000 man staat te zingen en te springen word je echt vrolijk Very Happy

Puggle, Lastig zeg dat je lichaam niet mee werkt.. Helaas gewoon afwachten.. Ik las ook eens ergens (in dit topic of een andere?) dat iemand dat had en naar de huisarts was geweest en pilletjes had gekregen om de mentruatie op te wekken??

Verder terug lezen kan ik niet.. Dus ik vergeet vast een aantal ik heb het allemaal wel gelezen maar kan het nooit onthouden Embarassed

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 22:21

Happy schreef:Hey meiden!
Lekker weekend?
Amber weer terug zie ik Very Happy
Fijne vakantie gehad?

Welkom Caresses! Leuk dat je mee komt kletsen.
Toppers was erg leuk! En de muziek vind ik leuk voor een avondje, maar vooral mede door de sfeer Wink Als 67.000 man staat te zingen en te springen word je echt vrolijk Very Happy

Puggle, Lastig zeg dat je lichaam niet mee werkt.. Helaas gewoon afwachten.. Ik las ook eens ergens (in dit topic of een andere?) dat iemand dat had en naar de huisarts was geweest en pilletjes had gekregen om de mentruatie op te wekken??

Verder terug lezen kan ik niet.. Dus ik vergeet vast een aantal ik heb het allemaal wel gelezen maar
kan het nooit onthouden Embarassed

Leuk de toppers Very Happy lijkt me erg gezellig zo"n avond!

Ja de eerste keer kreeg ik ook pillen toen werd ik na 87 dagen ongi. Dus misschien heb je het bij mij gelezen. Ja ik ben nu op 44 ik kijk het nog even aan en ga dan naar de dokter.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 22:25

Caresses schreef:Hier ben ik Wink

Welkom smile wens je een hoop vruchtbaarheid toe. Wij zijn tegelijk begonnen. Ik ben 6 december met de pil gestopt en toen begonnen.

Meiden ik ga de ikea even onveilig maken, lees vanavond weer bij Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 22:35

Amber: Oh balen dat je ongesteld geworden bent. Klinkt als een heerlijke vakantie!

Laurientje: jeetje heb je een miskraam gehad wat heftig meid. Sterkte!!

Aimee: wat balen zeg dat je nog zo lang moet wachten voor je eerste afspraak.

Truestar: spannend meid!

Verder weet ik het even niet meer…

Hier inmiddels ook ongesteld geworden. Viel me nog mee, 3 weken overtijd gelopen. De vorige keer was het 4 maanden. Dus ik was helemaal blij!!

Vrijdag is J.esper jarig. Wordt de boef al weer 2. Gaat zo hard!! Hij krijgt een hele Thomas de trein set. Ben benieuwd hoe hij het vindt...

Gast
Gast

Bericht  Amber- za 28 mei 2011 - 22:47

Hallo Meiden,

@ Happy, Vakantie was erg leuk! Klinkt leuk de Toppers, volgens mij is de sfeer daar super!!

@ Puggle, veel plezier bij de Ikea Wink

@ Jetje, Fijn dat je ongesteld bent geworden! En wat een leuk cadeau voor J.esper smile

Ik ben vandaag Jarig!! Very Happy Alweer 28 jaar geworden, vanavond komt familie en morgen nog een dagje vrij!!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 23:59

GEFELICITEERD!!!!!

Gast
Gast

Bericht  Snoes zo 29 mei 2011 - 1:46

Gefeliciteerd Amber! Very Happy

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Caresses zo 29 mei 2011 - 3:15

Gefeliciteerd Amber smile Veel plezier vanavond.

Hm vandaag een ovulatietest (kruidvat) gedaan en het streepje dat zichtbaar werd, was lichter dan gister. Apart.

Hebben jullie ervaring met ovulatietesten?

Laatst aangepast door Caresses op zo 29 mei 2011 - 3:19; in totaal 1 keer bewerkt

Caresses
Kletskop
Kletskop

Bericht  Amber- zo 29 mei 2011 - 3:18

Caresses schreef:Gefeliciteerd Amber smile Veel plezier vanavond.

Hm vandaag een ovulatietest (kruidvat) gedaan en toen kwam er van links naar rechts eerst helemaal een waas die later weer wegtrok.
Hoort dit zo? (kan me niet herinneren dat dat gister zo was).
Het streepje wat uiteindelijk te zien was, was lichter dan gister, ook apart.

Hebben jullie ervaring met ovulatietesten?

Dankjewel meiden!!!

Heb geen ervaring met ovulatietesten. Maar is die waas niet gewoon de urine die er doorloopt net zoals bij een zwangerschapstest daar krijg je eerst een roze waas als de urine er door loopt.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Caresses zo 29 mei 2011 - 3:19

Ja had het net ook terug gevonden, dat die was normaal is smile.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Bericht  Snoes zo 29 mei 2011 - 4:33

Ik heb er inderdaad ook geen ervaring mee. Maar zit je op dag 9? En heb je nu al je eisprong denk je? (of lees ik verkeerd?)

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Caresses zo 29 mei 2011 - 5:19

Gister dag 9, nu dus dag 10.
Nee ik denk niet dat ik nu al mijn eisprong heb. Maar vind het apart dat de ovulatietest een lichter streepje aangeeft dan gister. Ik dacht dat per dag juist steeds wat donderder zou worden smile.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 24 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: