Voor een kindje in 2011!
+29
Jazzlyn
Linnie1985
Curious
juf_1984
Creabea_28
Juul
sannenwhs
Triesje1983
TGR
_Blush_
Alyssa
Caresses
Lindsya
Snoes
Pien
Happy
studiebol
truestar
Floor
Aimee
Lejow
Koffieleut
bo
zomerperzikje
Live Laugh Love
Filoria
Poisongirl
Muppetje
Amber-
33 plaatsers
Pagina 23 van 40
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Poisongirl schreef:@Snoes: Blijd at het huis goed bevalt Wij krijgen morgen eindelijk de sleutel.
Veel klusplezier!!
Live Laugh Love- Fluisteraar
- Aantal berichten : 340
Punten : 504
Registratiedatum : 20-11-10
Truestar, leuk dat je voor een tweede kindje gaat. Ben je helemaal klaar met verhuizen? Hoe vind je dochter het hier?
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
truestar: Wat een mooie foto's, ze is echt al groot! Mooie dochter heb je
Ik heb inderdaad steeds het gevoel dat ik mezelf moet verdedigen, vind het ook eigenlijk wel heel bijzonder dat mensen dat maar gewoon vragen. Ook al is het niet gepland, maakt dat het ook niet minder leuk ofzo...
Laurientje: Wat rot dat je net een miskraam hebt gehad! Ik kan me haast niet voor stellen wat voor emotionele impact dat op je heeft... Hopelijk kan je het een plaatsje geven en is een nieuwe zwangerschap jullie snel gegund (met een kindje dat gewoon lekker 40weken blijft zitten!)
Floor: Raar dat mensen die vraag ook aan jullie stellen! Bij mij kan ik het nog enigszins begrijpen, maar bij jou snap ik helemaal niet hoe mensen erbij komen om dat te vragen
Happy: Veel plezer bij de toppers!
Snoes: Fijn dat jullie huis zo goed bevalt! Zijn jullie nog aan het klussen enzo? We willen natuurlijk wel foto's zien! Met mij gaat het op het moment heel goed, geen bloedverlies meer gehad, dus we blijven hoop houden.
Poisongirl: Fijn dat de pillen aan slaan! Jij loopt op alles een beetje op mij voor: iets langer zwanger, iets eerder de sleutel Moeten jullie veel doen in jullie nieuwe huis?
Ik ga morgen de verloskundige bellen! Hopelijk kan ik dan rond de 7 weken naar de gyn voor een vroege echo (en hopelijk is het dan ook positief wat we daar zien!).
Dan maandag de sleutel van ons nieuwe huis. Even gedachten verzetten en lekker behang krabben. Ik mag van mijn schoonmoeder al helemaal niets meer doen (verflucht is niet goed voor je, stof is niet goed voor je, drukte is niet goed voor je), dus ik denk dat ik alleen maar koffie ga zetten en shoppen, haha
Ik heb inderdaad steeds het gevoel dat ik mezelf moet verdedigen, vind het ook eigenlijk wel heel bijzonder dat mensen dat maar gewoon vragen. Ook al is het niet gepland, maakt dat het ook niet minder leuk ofzo...
Laurientje: Wat rot dat je net een miskraam hebt gehad! Ik kan me haast niet voor stellen wat voor emotionele impact dat op je heeft... Hopelijk kan je het een plaatsje geven en is een nieuwe zwangerschap jullie snel gegund (met een kindje dat gewoon lekker 40weken blijft zitten!)
Floor: Raar dat mensen die vraag ook aan jullie stellen! Bij mij kan ik het nog enigszins begrijpen, maar bij jou snap ik helemaal niet hoe mensen erbij komen om dat te vragen
Happy: Veel plezer bij de toppers!
Snoes: Fijn dat jullie huis zo goed bevalt! Zijn jullie nog aan het klussen enzo? We willen natuurlijk wel foto's zien! Met mij gaat het op het moment heel goed, geen bloedverlies meer gehad, dus we blijven hoop houden.
Poisongirl: Fijn dat de pillen aan slaan! Jij loopt op alles een beetje op mij voor: iets langer zwanger, iets eerder de sleutel Moeten jullie veel doen in jullie nieuwe huis?
Ik ga morgen de verloskundige bellen! Hopelijk kan ik dan rond de 7 weken naar de gyn voor een vroege echo (en hopelijk is het dan ook positief wat we daar zien!).
Dan maandag de sleutel van ons nieuwe huis. Even gedachten verzetten en lekker behang krabben. Ik mag van mijn schoonmoeder al helemaal niets meer doen (verflucht is niet goed voor je, stof is niet goed voor je, drukte is niet goed voor je), dus ik denk dat ik alleen maar koffie ga zetten en shoppen, haha
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Lindsya schreef:Truestar, leuk dat je voor een tweede kindje gaat. Ben je helemaal klaar met verhuizen? Hoe vind je dochter het hier?
Nee nog steeds niet helemaal klaar met verhuizen, ben het ook zat.. Dus er zit ook niet echt veel tempo in op dit moment, we doen gewoon iedere keer een beetje. Al mijn grote meubels zijn of naar het milieustation gebracht of hebben we oververhuisd, en Yasemin's slaapkamer staat al wel hier en haar kamertje hier is helemaal klaar. De huur is officieel ook nog niet op gezegd, maar ach dat komt wel. Mijn streven is om begin Augustus toch wel helemaal over te zijn!
Laatst aangepast door truestar op vr 27 mei 2011 - 7:23; in totaal 1 keer bewerkt
truestar- Fluisteraar
- Aantal berichten : 320
Punten : 442
Registratiedatum : 15-12-10
@ Aimee, Dankje, ze is ook echt m'n trots! Ze lijkt alleen totaal niet op mij vind ik. Veel mensen die ik niet of nauwelijks ken zullen ook niet denken dat het mijn dochter is. Ze is natuurlijk vrij donker, en ik ben licht van mezelf..
Ja joh niet teveel doen, lekker shoppen, zorgen voor de koffie en broodjes! Heerlijk een nieuw huis! Ik ben pas verhuisd, naja nog niet helemaal over.. Maar ik vind verhuizen echt verschrikkelijk, laat mij maar het inrichten doen..
Ja joh niet teveel doen, lekker shoppen, zorgen voor de koffie en broodjes! Heerlijk een nieuw huis! Ik ben pas verhuisd, naja nog niet helemaal over.. Maar ik vind verhuizen echt verschrikkelijk, laat mij maar het inrichten doen..
truestar- Fluisteraar
Lejow is er ook nog hhehehe
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Truestar: Ik kan me voorstellen dat je trots op haar bent! Ze lijkt inderdaad op die foto niet echt op jou, maar dat komt denk ik ook omdat jij zo blond bent en je dochter zo donker. Maar jullie zijn wel allebei heel mooi! Van welke afkomst is haar vader (ik weet eigenlijk niet of je nog steeds met hem samen bent?)?
Zo Lejow, kom jij ook nog eens je bed uit?
Ik heb met net ingeschrven bij de verloskundige. Ze belt me na 12u terug met opties voor een echo
Zo Lejow, kom jij ook nog eens je bed uit?
Ik heb met net ingeschrven bij de verloskundige. Ze belt me na 12u terug met opties voor een echo
Aimee- Ratel
truestar schreef:Lindsya schreef:Truestar, leuk dat je voor een tweede kindje gaat. Ben je helemaal klaar met verhuizen? Hoe vind je dochter het hier?
Nee nog steeds niet helemaal klaar met verhuizen, ben het ook zat.. Dus er zit ook niet echt veel tempo in op dit moment, we doen gewoon iedere keer een beetje. Al mijn grote meubels zijn of naar het milieustation gebracht of hebben we oververhuisd, en Yasemin's slaapkamer staat al wel hier en haar kamertje hier is helemaal klaar. De huur is officieel ook nog niet op gezegd, maar ach dat komt wel. Mijn streven is om begin Augustus toch wel helemaal over te zijn!
Mijn kinderwens voor een 2e kindje is al een tijdje heel sterk, en bij mijn vriend nu eigenlijk sinds de laatste paar maanden ook. Hij kan niet wachten..
Verhuizen is vreselijk. Ik doe het ook nooit meer Het komt allemaal vast wel en augustus duurt nog even. Gelukkig is het al een beetje oververhuisd en dat yasemin's kamertje hier is. Maar gaat ze al hier naar school dan of dat nog niet?
Lindsya- Kletskop
Ha dames ben ik ook weer, wel meegelezen maar weinig te melden gehad!
@ Laurientje ; ik had het al gelezen van je miskraam, heel veel succes in de volgende ronde!
@ Lindsya ; hoe is het bij jullie, zijn jullie al bezig met een nieuwe poging?
@ truestar ; woon je ook waar Lindsya woont (dan weet ik namelijk in welke stad, ik woon er ook haha), volgens mij heb ik je wel al eens op hyves gezien, heel toevallig via een vroegere vriend van ons, daar was je een vriendje van en stond je ineens bovenaan de ingelogd-lijst haha, je had eerst een andere naam toch? Mooie dochter heb je, ze word al groot!
@ Aimee ; hopen dat je snel een echo mag krijgen!
@ Puggle & Muppetje & LLL ; nog steeds niks?
@ Poisongirl ; fijn dat de pillen helpen zeg!
@ Floor & Aimee ; ik denk dat iedereen wel die vraag aan iedereen stelt hoor tegenwoordig, hier kwam die ook vaak voorbij, maar bij ons was het toch ook ietsje sneller dan gepland, wel echt een verrassing! En wij hebben een hele jonge vriendengroep (zijn zelf ook best jong), die zichzelf gewoon nog niet kunnen voorstellen hoe het is om papa & mama te (mogen) worden.
Wanneer komt Amberr thuis? Vandaag toch? Ben zo benieuwd of ze het leuk heeft gehad en in welke hoedanigheid ze terug komt haha
@ Laurientje ; ik had het al gelezen van je miskraam, heel veel succes in de volgende ronde!
@ Lindsya ; hoe is het bij jullie, zijn jullie al bezig met een nieuwe poging?
@ truestar ; woon je ook waar Lindsya woont (dan weet ik namelijk in welke stad, ik woon er ook haha), volgens mij heb ik je wel al eens op hyves gezien, heel toevallig via een vroegere vriend van ons, daar was je een vriendje van en stond je ineens bovenaan de ingelogd-lijst haha, je had eerst een andere naam toch? Mooie dochter heb je, ze word al groot!
@ Aimee ; hopen dat je snel een echo mag krijgen!
@ Puggle & Muppetje & LLL ; nog steeds niks?
@ Poisongirl ; fijn dat de pillen helpen zeg!
@ Floor & Aimee ; ik denk dat iedereen wel die vraag aan iedereen stelt hoor tegenwoordig, hier kwam die ook vaak voorbij, maar bij ons was het toch ook ietsje sneller dan gepland, wel echt een verrassing! En wij hebben een hele jonge vriendengroep (zijn zelf ook best jong), die zichzelf gewoon nog niet kunnen voorstellen hoe het is om papa & mama te (mogen) worden.
Wanneer komt Amberr thuis? Vandaag toch? Ben zo benieuwd of ze het leuk heeft gehad en in welke hoedanigheid ze terug komt haha
Gast- Gast
Nou, ik heb de VK gesproken en kan pas 15 juni terecht... Dus nog dik 2 en een halve week afwachten. Nouja, ergens ook wel fijn, want ik had wel in de stress gezeten als er met 6 weken en een paar dagen geen hartje te zien zou zijn. Dan hadden we weer die onzekerheid gehad en weer een paar dagen moeten wachten op een nieuwe echo. Nu moet er gewoon wat te zien zijn en zo niet, dan is het echt niet goed.
En trouwens, ik heb na het bloedverlies ook geen enkele reden meer om een extra vroege echo te krijgen. Andere zwangeren moeten net zo lang wachten als ik...
Volgens mij komt Amber ergens deze dagen terug ja! Ben benieuwd....
Hoe is het met jou parels? Nog veel last van kwaaltjes enzo?
En trouwens, ik heb na het bloedverlies ook geen enkele reden meer om een extra vroege echo te krijgen. Andere zwangeren moeten net zo lang wachten als ik...
Volgens mij komt Amber ergens deze dagen terug ja! Ben benieuwd....
Hoe is het met jou parels? Nog veel last van kwaaltjes enzo?
Aimee- Ratel
Parels, wauw alweer 14 weken, wat gaat het snel. Voel je je goed? Leuke kinderkamer heb je uitgekozen. We gebruiken niks maar we zijn nog niet echt met de ivf poging gestart, wel wat voor onderzoeken gehad maar we willen na de vakantie er echt voor gaan. Voor de rest gaat alles goed met ons.
Lindsya- Kletskop
@ Parels, ja ik woon sinds pas weer in dezelfde stad als jullie, heb er tot mijn 15e gewoond en zijn daarna verhuisd naar Venlo.. Maar nu ben ik wel benieuwd bij welk gemeenschappelijk vriendje!?
@ Aimee, Yasemin is half turks, met haar vader ben ik al niet meer samen sinds ze 1 is, inmiddels dus al weer 3 jaar. Gaan gelukkig nog goed met elkaar om, eigenlijk konden we al vanaf dat we niet meer samen waren goed met elkaar omgaan.
@ Lindsay, nee Yasemin gaat hier nog niet op school, ze zit gewoon nog gewoon in Venlo op school!
Zo hier inmiddels 7 dagen na ovulatie, normaal gesproken begin ik op dag 6 a 7 al met bruinverlies maar tot nu toe nog niks, ben benieuwd of dat ik een deze dagen wel last ga krijgen van bruinverlies of dat het weg blijft.. Zie het nu als een goed teken maar moet er niet teveel op hopen, gelukkig is het weekend en vliegt dat altijd voorbij.. Des te eerder is het vrijdag
@ Aimee, Yasemin is half turks, met haar vader ben ik al niet meer samen sinds ze 1 is, inmiddels dus al weer 3 jaar. Gaan gelukkig nog goed met elkaar om, eigenlijk konden we al vanaf dat we niet meer samen waren goed met elkaar omgaan.
@ Lindsay, nee Yasemin gaat hier nog niet op school, ze zit gewoon nog gewoon in Venlo op school!
Zo hier inmiddels 7 dagen na ovulatie, normaal gesproken begin ik op dag 6 a 7 al met bruinverlies maar tot nu toe nog niks, ben benieuwd of dat ik een deze dagen wel last ga krijgen van bruinverlies of dat het weg blijft.. Zie het nu als een goed teken maar moet er niet teveel op hopen, gelukkig is het weekend en vliegt dat altijd voorbij.. Des te eerder is het vrijdag
truestar- Fluisteraar
Nee nog geen kwaaltjes hier hoor! Behalve moe, moe en nog eens moe ..
Voel wel af en toe iets in mn buik, dus das dan wel een fijn teken!
@ truestar ; PM!
@ lindsya ; ja het gaat snel he over 2 weken hebben we alweer de 17 weken echo en wellicht zeggen ze ons dan wat het is als ze het kunnen zien, vind het zó spannend!
Voel wel af en toe iets in mn buik, dus das dan wel een fijn teken!
@ truestar ; PM!
@ lindsya ; ja het gaat snel he over 2 weken hebben we alweer de 17 weken echo en wellicht zeggen ze ons dan wat het is als ze het kunnen zien, vind het zó spannend!
Gast- Gast
Hallo meiden!!!
Ik ben er weer en heb een superweek gehad. Veel moois gezien en mooi weer gehad. Volop zon en elke dag rond de 23-26 graden, heerlijk!!
Ben helaas wel vannacht ongesteld geworden, had het niet verwacht want was dus een aantal dagen overtijd en voelde wel het een en ander maar niets aan te doen. Vol goede moed de volgende ronde in.
Ik moet nog bij lezen maar zag wel dat het bij Aimee allemaal goed is, fijn zeg!!
Puggle bij jou al iets bekend?
Ik reageer vanavond uitgebreider!!
Ik ben er weer en heb een superweek gehad. Veel moois gezien en mooi weer gehad. Volop zon en elke dag rond de 23-26 graden, heerlijk!!
Ben helaas wel vannacht ongesteld geworden, had het niet verwacht want was dus een aantal dagen overtijd en voelde wel het een en ander maar niets aan te doen. Vol goede moed de volgende ronde in.
Ik moet nog bij lezen maar zag wel dat het bij Aimee allemaal goed is, fijn zeg!!
Puggle bij jou al iets bekend?
Ik reageer vanavond uitgebreider!!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Parels schreef:
Merken jullie ook dat het een stuk rustiger is (niet gemeen bedoeld, ik hou van dr en dr gezellige geklets ) nu Amberr op vakantie is?
Ben even alles aan het terug lezen van afgelopen week en lees dit haha. Dankje Parels, lief!!!
Amber-- Ratel
Laurientje85 schreef:Hè meiden, ik wil me ook weer voorzichtig hier aanmelden..
Ik ben laurientje en heb een zoontje van 13 maanden, het duurde bij hem bijna een jaar om zwangere te raken.. Nu gingen we voor een tweede wonder en bleek ik al de tweede ronde zwanger ! Super natuurlijk, maar tot ons grote verdriet werd dit een miskraam... Dat is afgelopen weekend gebeurd... Nu is het afwachten wanneer het bloeden stopt en kunnen we weer verder gaan. .
wat vervelend dat je een miskraam hebt gehad. Hopelijk kun je het de komende tijd een plekje geven..
Amber-- Ratel
He meiden waar zijn we allemaal??? Ik ben er weer en jullie zijn allemaal weg!!!
haha
haha
Amber-- Ratel
Poisongirl: Vandaag de sleutel! Spannend hoor
Aimee: Ik ga binnenkort foto's maken van ons huisje en dan plaats ik ze wel even online
Amberr: Wat jammer dat je ongesteld bent geworden meid, je had er toch best wel een goed gevoel bij he.
Aimee: Ik ga binnenkort foto's maken van ons huisje en dan plaats ik ze wel even online
Amberr: Wat jammer dat je ongesteld bent geworden meid, je had er toch best wel een goed gevoel bij he.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Snoes schreef:Poisongirl: Vandaag de sleutel! Spannend hoor
Hallo Snoes, wat leuk dat je er weer bent
Hoe bevalt jullie nieuwe woning? ben ook benieuwd naar de foto's.
Ja klopt inderdaad had er een goed gevoel bij ook de afgelopen week. Aan de andere kant besef ik ook heel goed dat het niet elke maand raak kan zij haha. Ben in de afgelopen drie rondes al 2 keer zwanger geweest. Je leest zo vaak dat het lang kan duren.. komt ook gewoon dat ik zo graag wil... Het feit dat er al aan geproefd hebt om het maar zo te zeggen maakt dat gevoel heel sterk. Maar het komt wel goed. Het is ons vast wel een keer gegund, daar moet ik in blijven vertrouwen..
Amber-- Ratel
hmm volgens mij vallen mijn typefouten mee.. die 2 wijntjes die ik tot nu toe heb gehad komen hard aan haha
Amber-- Ratel
Jeej amber daar ben je weer! heb je gemist hoor
Balen dat je ongesteld geworden bent, maar wel netjes weer na je mk. fijn dat je lichaam het weer goed heeft opgepakt hoor! leuke vakantie gehad dus en heerlijk weer zeg
ik ben op dag 42 nu en mijn test gister was helaas negatief, ik heb een raar lichaam wat niet echt mee wil werken. ik ben nu in een half jaar tijd zonder pil 2 keer ongi geweest maar goed.
parels: spannend hoor de echo dat ze kunnen zien wat het word, lijkt me zo speciaal!
truestar: mooi stel zijn jullie zeg
aimee: jammer dat je nog even moet wachten op de echo maar de tijd gaat best snel dus het is vast snel zover!
snoes: ik ben ook benieuwd naar de foto's hoor!
sorry wie ik vergeten ben
Balen dat je ongesteld geworden bent, maar wel netjes weer na je mk. fijn dat je lichaam het weer goed heeft opgepakt hoor! leuke vakantie gehad dus en heerlijk weer zeg
ik ben op dag 42 nu en mijn test gister was helaas negatief, ik heb een raar lichaam wat niet echt mee wil werken. ik ben nu in een half jaar tijd zonder pil 2 keer ongi geweest maar goed.
parels: spannend hoor de echo dat ze kunnen zien wat het word, lijkt me zo speciaal!
aimee: jammer dat je nog even moet wachten op de echo maar de tijd gaat best snel dus het is vast snel zover!
Gast- Gast
Puggle schreef:Jeej amber daar ben je weer! heb je gemist hoor
He Puggle!! Heb jullie ook gemist hoor Gek zo'n week zonder forum haha.
Ja klopt ben der ook blij mee dat mijn lichaam het allemaal zo goed oppakt. Vervelend zeg dat het bij jou minder gaat. Hoop voor je dat je cylcus het binnenkort goed gaat oppakken!
Amber-- Ratel
haha kreeg je al afkickverschijnselen ja ik hoop het ook.
ik ga lekker slapen, tot morgen weer
Gast- Gast
Puggle schreef:haha kreeg je al afkickverschijnselen ja ik hoop het ook.
Ja heftig joh die afkickverschijnselen. Haha nee dat valt mee hoor, maar wel weer leuk om hier te kunnen lezen etc.
Slaap lekker!!
Amber-- Ratel
Goedemorgen meiden,
Hier hadden we een misser vanmorgen want mijn zoontje was om half zes al wakker, ben nu dus al redelijk duf
Bedankt voor alle knuffels dat doet goed! Het is nu een week geleden van de mk en het vloeien is sinds gisteren gestopt, ik heb alleen geen idee wanneer ik nu weer een eisprong kan verwachten? We zullen t zien aar hopelijk komt dat ook snel weer opgang! En zou t hcg al uit mij lijf zijn?
@amber, welkom terug! Waar ben je geweest? Jij hebt al twee keer een miskraam gehad jee meid wat heftig zeg! Ik hoop ook voor jou dat t de volgende keer gewoon goed mag gaan!
@puggle, jij ook al zon onregelmatige cyclus, erg vervelend weet ik uit ervaring, zijn jullie al lang bezig?
@ parels, nog even geduld idd! Spannend hoor ik ga duimen dat t helemaal goed zit hoor!
Sorry meiden ik moet er nog even inkomen hoor, haha en zit nu op de ipad en kan op een of andere manier niet verder terug kijken om te reageren...?
Hier hadden we een misser vanmorgen want mijn zoontje was om half zes al wakker, ben nu dus al redelijk duf
Bedankt voor alle knuffels dat doet goed! Het is nu een week geleden van de mk en het vloeien is sinds gisteren gestopt, ik heb alleen geen idee wanneer ik nu weer een eisprong kan verwachten? We zullen t zien aar hopelijk komt dat ook snel weer opgang! En zou t hcg al uit mij lijf zijn?
@amber, welkom terug! Waar ben je geweest? Jij hebt al twee keer een miskraam gehad jee meid wat heftig zeg! Ik hoop ook voor jou dat t de volgende keer gewoon goed mag gaan!
@puggle, jij ook al zon onregelmatige cyclus, erg vervelend weet ik uit ervaring, zijn jullie al lang bezig?
@ parels, nog even geduld idd! Spannend hoor ik ga duimen dat t helemaal goed zit hoor!
Sorry meiden ik moet er nog even inkomen hoor, haha en zit nu op de ipad en kan op een of andere manier niet verder terug kijken om te reageren...?
Gast- Gast
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» Te vroeg voor een kindje?
» plaatsnamen voor een kindje
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» Te vroeg voor een kindje?
» plaatsnamen voor een kindje
Pagina 23 van 40
Permissies van dit forum: