Voor een kindje in 2011!
+29
Jazzlyn
Linnie1985
Curious
juf_1984
Creabea_28
Juul
sannenwhs
Triesje1983
TGR
_Blush_
Alyssa
Caresses
Lindsya
Snoes
Pien
Happy
studiebol
truestar
Floor
Aimee
Lejow
Koffieleut
bo
zomerperzikje
Live Laugh Love
Filoria
Poisongirl
Muppetje
Amber-
33 plaatsers
Pagina 13 van 40
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
amber22 schreef:Poisongirl schreef:amber22 schreef:Poisongirl schreef:@LLL Blijf hopen voor je dat je toch zwanger bent en te vroeg hebt getest, en anders vol goede moed de volgende ronde in!
Hier blijft het hetzelfde. Constant krampgevoel in mijn onderbuik en onderrug. Drukkend gevoel in mijn onderbuik en gekleurde afscheiding( bruin/roze) en soms een klein beetje helder bloed...
Hallo PG,
he bah wat vervelend dat je nog gekleurde afscheiding hebt en nog wat bloed. hoeveel is het? Alleen bij het afvegen of moet je echt maandverband/inlegkruisje gebruiken? En zitten er ook stolsels bij?
In principe alleen met afvegen. heb voor mijn eigen gevoel wel een inlegkruisje in, maar heb ik pas een keer een minidruppeltje afscheiding op gehad. Stolsels heb ik nog niet gezien (gelukkig!)
Mag ik vragen hoe jij wist dat het mis was?
Ik probeer me ook niet druk te maken, maar is niet altijd makkelijk Heb met vk afgesproken dat als i meer helder rood bloed verlies ik weer bel, en anders met 7 weken bel als ik nog gekleurde afscheiding heb, dan misschien eerder een echo...
Ja mijn 2 miskramen waren echt heel verschillend, zou ze even beschrijven.
Miskraam 1: ik begon op dinsdag dacht ik bruine afscheiding te krijgen, was niet veel verder totaal geen buikkrampen of iets dergelijks. Vrijdagochtend heel iets bloedverlies gehad. Toen rest van de dag eigenlijk niets meer, iets bruine afscheiding. 's avonds weer iets bloedverlies en kreeg lichte rugpijn en lichte buikkrampen. 's nachts ging ik naar het toilet en bij het afvegen veel slijm met wat bloed en een soort zakje (wat waarschijnlijk het vruchtzakje is geweest). Toen de dag erna de echo gehad en de baarmoeder wat al schoon. Nog 3 dagen licht gebloed, hoeveelheid van een hele lichte menstruatie.
Heb weinig buikkrampen gehad.
Miskraam 2: Dinsdag eind van de ochtend kreeg ik helder rood bloedverlies, best veel. Moest echt maandverband gebruiken. 's avonds buikkrampen en rugpijn en bloedverlies werd wat meer. Woensdag nog steeds bloedverlies en buikkrampen gehad. 's ochtends echo gehad en weer was ik al schoon.
2 hele verschillende miskramen dus.
Mijn gevoel was ook meteen dat het niet goed was!
Maar het hoeft niets te betekenen. Er zijn ook veel mensen met bloedverlies en gewoon een goede zwangerschap, probeer je niet te druk te maken.
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10
Jammer lll, misschien toch te vroeg.
Pg, rustig aan, hopelijk is t niets.
Puggle, hoe laat is t eten klaar
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Muppetje schreef:Jammer lll, misschien toch te vroeg.
Hallo Muppet, Hoe is het met jou?
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Muppetje schreef:Jammer lll, misschien toch te vroeg.
Puggle, ik wil ook wel komen eten!! Of is de patat al op
Amber-- Ratel
amber22 schreef:Muppetje schreef:Jammer lll, misschien toch te vroeg.
Beetje wisselend. Aan de ene kant een beetje sip door de situatie. Aan de andere kant blij. Gezellige dag gehad, tuincentrum geweest, eerste plant gekocht en wat lampjes, rest komt na de vakantie
En bijna vakantie natuurlijk
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:amber22 schreef:Muppetje schreef:Jammer lll, misschien toch te vroeg.
Beetje wisselend. Aan de ene kant een beetje sip door de situatie. Aan de andere kant blij. Gezellige dag gehad, tuincentrum geweest, eerste plant gekocht en wat lampjes, rest komt na de vakantie
En bijna vakantie natuurlijk
Kan me je wisselende gevoel wel voorstellen. Met name de onzekerheid en het willen weten waar je aan toe bent.
Geniet volgende week lekker van je vakantie en na de vakantie gewoon toch naar de huisarts gaan.
Amber-- Ratel
Hoi meiden!
Hoe is het met jullie?
Vakantiegangers al helemaal klaar voor vertrek?
Ik heb nu weekend, en het is hardstikke rot weer! Ik denk dat ik maar de hele dag op de bank met een dekentje dvd's ga kijken... Verder ben ik nog niet ongesteld, maar wel nog steeds krampen. Dus we wachten af!
Hoe is het met jullie?
Vakantiegangers al helemaal klaar voor vertrek?
Ik heb nu weekend, en het is hardstikke rot weer! Ik denk dat ik maar de hele dag op de bank met een dekentje dvd's ga kijken... Verder ben ik nog niet ongesteld, maar wel nog steeds krampen. Dus we wachten af!
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Amber en muppet, ik zie nu pas dat jullie nog hadden gevraagd hoe het eten was! Nou ze waren lekker hoor anders gewoon een keer samen friet eten?
Aimee, ja het is geen lekker weer idd! Spannend dat je nog niet ongesteld bent. Hoeveel dagen was he vorige cyclus?
Ik moet om 1 uur werken, paar uurtjes en dan morgen lekker vrij
Aimee, ja het is geen lekker weer idd! Spannend dat je nog niet ongesteld bent. Hoeveel dagen was he vorige cyclus?
Ik moet om 1 uur werken, paar uurtjes en dan morgen lekker vrij
Gast- Gast
Lekker puggle, morgen vrij!
Mijn vorige cyclussen waren:
28-29-28-28
Mijn vorige cyclussen waren:
28-29-28-28
Aimee- Ratel
Oke, heel mooi regelmatig dus! Dan word het nu toch wel een beetje spannend
Gast- Gast
Ja, maar ik denk dat het door de spanning misschien ook wel iets langer zou kunnen duren!
De krampen zijn nog steeds aanwezig, wel iets minder dan gister, maar het is er wel. Ook heb ik een beetje bruine afscheiding (sorry, ranzig!), dus heb het idee dat er wel een ongesteldheid aan zit te komen...
Bahh ik haat spanning! Ik zou natuurlijk ook gewoon kunnen testen, maar ik wil de afspraak met mijn man niet verbreken dus ik doe het niet, ik vind het alleen zo moeilijkkkk
De krampen zijn nog steeds aanwezig, wel iets minder dan gister, maar het is er wel. Ook heb ik een beetje bruine afscheiding (sorry, ranzig!), dus heb het idee dat er wel een ongesteldheid aan zit te komen...
Bahh ik haat spanning! Ik zou natuurlijk ook gewoon kunnen testen, maar ik wil de afspraak met mijn man niet verbreken dus ik doe het niet, ik vind het alleen zo moeilijkkkk
Aimee- Ratel
hallo Meiden,
@ aimee, jeetje spannend hoor. Ja die bruine afscheiding kan 2 dingen betekeken, aankomende menstruatie of innestelingsbloeding. Wel spannend. Hopelijk houd je het vol met nog niet testen haha. Balen dat het zo slecht weer is, vooral als je vrij bent.
Ik ben nu aan het werk, dinsdag en woensdag nog en dan vakantie. Echt fijn zo'n vakantie in het vooruitzicht.
@ Puggle, een uitnodiging om frietjes te komen eten kan ik eigenlijk niet afslaan he.. haha!!
Hier ook weer krampen in de onderbuik aanwezig. Verder voel ik me goed!
@ aimee, jeetje spannend hoor. Ja die bruine afscheiding kan 2 dingen betekeken, aankomende menstruatie of innestelingsbloeding. Wel spannend. Hopelijk houd je het vol met nog niet testen haha. Balen dat het zo slecht weer is, vooral als je vrij bent.
Ik ben nu aan het werk, dinsdag en woensdag nog en dan vakantie. Echt fijn zo'n vakantie in het vooruitzicht.
@ Puggle, een uitnodiging om frietjes te komen eten kan ik eigenlijk niet afslaan he.. haha!!
Hier ook weer krampen in de onderbuik aanwezig. Verder voel ik me goed!
Amber-- Ratel
Aimee, hmm even afwachten dus! Ik duim voor je
Amber, jij ook al aan de krampen haha. We hebben het allemaal maar druk met onze buikpijn
Amber, jij ook al aan de krampen haha. We hebben het allemaal maar druk met onze buikpijn
Gast- Gast
Puggle schreef:Aimee, hmm even afwachten dus! Ik duim voor je
ja en nu echt even erg, zit hier gewoon krom achter mijn computer!
Jij ook nog steeds krampen?
Amber-- Ratel
amber22 schreef:Puggle schreef:Aimee, hmm even afwachten dus! Ik duim voor je
He bah wat vervelend! Ja ik heb af en toe wat kramp/druk onderin en zo tussendoor een steek. Naar goed dat heb ik al bijna een week nu dus weet het ook niet.
Gast- Gast
Puggle schreef:amber22 schreef:Puggle schreef:Aimee, hmm even afwachten dus! Ik duim voor je
He bah wat vervelend! Ja ik heb af en toe wat kramp/druk onderin en zo tussendoor een steek. Naar goed dat heb ik al bijna een week nu dus weet het ook niet.
Spannend! Hoeveelste dag zit je nu?
Ik weet ook niet wat het bij mij is, misschien mijn darmen maar denk het eigenlijk niet want zit echt onder in mijn buik.
Maarja gewoon nog even wachten en dan testen, merk het dan vanzelf haha!
Amber-- Ratel
Ja dat is waar je kan ook niet meer doen aks wachten en duimen
Heb soms ook het idee dat het mijn darmen zijn. Vind het moeilijk om te voelen of het pijn onderin is of gewoon omdat ik naar de wc moet ik zit nu op 31dus gaat weer opschieten. Vrijdag 35 ben ik dan niet ongi dan ga ik voorzichtig een testje doen.
Heb soms ook het idee dat het mijn darmen zijn. Vind het moeilijk om te voelen of het pijn onderin is of gewoon omdat ik naar de wc moet ik zit nu op 31dus gaat weer opschieten. Vrijdag 35 ben ik dan niet ongi dan ga ik voorzichtig een testje doen.
Gast- Gast
Puggle schreef:Ja dat is waar je kan ook niet meer doen aks wachten en duimen
Ja klopt is soms moeilijk te onderscheiden waar het vandaan komt.
Ben benieuwd vrijdag, al lees ik dat waarschijnlijk dan na mijn vakantie pas.
Amber-- Ratel
Puggle schreef:Ja dat is waar je kan ook niet meer doen aks wachten en duimen
Spannend!!! Ik vind het inderdaad ook moeilijk om te baplen waar de 'pijn' vandaan komt.. Maar ik had dan ook soweiso wel last van onrustige darmen de afgelopen week. Hopelijk heb je vrijdag een positieve test in handen, ik ga voor je duimen!
En Amber, ook voor jou is het dus wel heel erg spannend! Ben benieuwd... Eerst lekker gaan genieten van je vakantie en dan hopelijk goed nieuws als je terug komt!
Aimee- Ratel
Wat een buikpijnen hier allemaal zeg.. Heb het ook veel gehad de afgelopen dagen. Vorige week had ik ineens wat bruine afscheiding (maar echt maar een heeeel klein beetje). Verder nog steeds niet ongesteld.
Live Laugh Love- Fluisteraar
- Aantal berichten : 340
Punten : 504
Registratiedatum : 20-11-10
He hallo buikpijnbrigade...
Ik twijfel erover om jullie te verlaten, t houdt me zo bezig. Maarja, jullie zijn zo gezellig...
Ik twijfel erover om jullie te verlaten, t houdt me zo bezig. Maarja, jullie zijn zo gezellig...
Muppetje- Ratel
Ik heb dat ook, maar denk dan.. ook als ik hier niet zit houdt het me de hele tijd bezig.. Maar ieder voor zich natuurlijk!Muppetje schreef:He hallo buikpijnbrigade...
Live Laugh Love- Fluisteraar
- Aantal berichten : 340
Punten : 504
Registratiedatum : 20-11-10
Muppetje schreef:He hallo buikpijnbrigade...
Muppet nee je mag ons niet verlaten...
Nee zonder gekheid als je je er niet prettig bij voelt snap ik het maar zou het echt heeel jammer vinden!!!
Amber-- Ratel
Ja, daar heb je misschien ook wel weer gelijk inLive Laugh Love schreef:Ik heb dat ook, maar denk dan.. ook als ik hier niet zit houdt het me de hele tijd bezig.. Maar ieder voor zich natuurlijk!Muppetje schreef:He hallo buikpijnbrigade...
Muppetje- Ratel
Ahhh, Amber,
Ok, vooruit, dan blijf ik wel
Ok, vooruit, dan blijf ik wel
Muppetje- Ratel
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» Te vroeg voor een kindje?
» plaatsnamen voor een kindje
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» Te vroeg voor een kindje?
» plaatsnamen voor een kindje
Pagina 13 van 40
Permissies van dit forum: