Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het programma 'Gepest'

+25
Bazinga
Caroow
girli
Sneeuwvlok
Evan
Inge
Joli86
Minx
Susan
Jeanette
Bliss
Caramba
Sneeuwwitje
Winegum
Antibes
Sanne_86
Serena
Pien
Shisha
dolfijntje24
Parisienne
Phileine
SuperGrover
Silver
VeryCherry
29 plaatsers

Pagina 5 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Het programma 'Gepest' - Pagina 5 Empty Re: Het programma 'Gepest'

Bericht  Phileine vr 27 mei 2011 - 6:47

Alex schreef:
Evan schreef:Ik vind het jammer dat ze bij de confrontatie de pesters bij elkaar zetten. Nu was het een beetje 3 tegen 1, waarbij 1 van de pesters het hoogste woord had en een andere pester nauwelijks iets zei. Als de confrontatie 1 op 1 was geweest had ze misschien eerder een excuus gekregen.

Inderdaad. Die Natasja was de hele tijd aan het woord, Sandra geloof ik heeft ook nog wel een paar dingen gezegd, maar die Daniëlle heeft echt helemaal niks gezegd en áls ze iets zei was ze aan het meekletsen met die andere twee.

Vind ik ook. Een op een is veel confronterender. Bovendien is het nu weer drie tegen een, dat voelt voor degene die gepest is misschien ook wel bedreigend. Persoonlijk zou ik het prettiger vinden om de pesters een op een te spreken.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Het programma 'Gepest' - Pagina 5 Empty Re: Het programma 'Gepest'

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 6:49

Vilein schreef:
Alex schreef:
Evan schreef:Ik vind het jammer dat ze bij de confrontatie de pesters bij elkaar zetten. Nu was het een beetje 3 tegen 1, waarbij 1 van de pesters het hoogste woord had en een andere pester nauwelijks iets zei. Als de confrontatie 1 op 1 was geweest had ze misschien eerder een excuus gekregen.

Inderdaad. Die Natasja was de hele tijd aan het woord, Sandra geloof ik heeft ook nog wel een paar dingen gezegd, maar die Daniëlle heeft echt helemaal niks gezegd en áls ze iets zei was ze aan het meekletsen met die andere twee.

Vind ik ook. Een op een is veel confronterender. Bovendien is het nu weer drie tegen een, dat voelt voor degene die gepest is misschien ook wel bedreigend. Persoonlijk zou ik het prettiger vinden om de pesters een op een te spreken.

Ja dat vond ik ook, al moet ik zeggen dat Peter van de Vorst wel een beetje druk probeerde uit te oefenen en het er niet zomaar bij liet zitten!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het programma 'Gepest' - Pagina 5 Empty Re: Het programma 'Gepest'

Bericht  Sneeuwvlok vr 27 mei 2011 - 22:18

Ik heb het de afgelopen keer voor de eerste keer gezien, en ik geloof er echt niets van dat ze er niets meer van wisten. Vooral die ene die door barbara asociaal genoemd werd, haar gezicht stond gewoon op liegen. Het lijkt me heel erg voor die barbara dat ze het nu alsnog niet af kan sluiten.. voor haar was het misschien wel beter geweest als ze niet meegedaan had.
Sneeuwvlok
Sneeuwvlok
Prater
Prater

Aantal berichten : 591
Punten : 604
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het programma 'Gepest' - Pagina 5 Empty Re: Het programma 'Gepest'

Bericht  Gast zo 29 mei 2011 - 1:15

Ik volg deze serie ook, ik vind het best een boeiend programma. Komt vooral door Peter van der Vorst, ik vind dat een leuke oprechte man. Of het nou zoveel toegevoegde waarde heeft voor degene die gepest is, weet ik eigenlijk niet.. Het lijkt erop alsof er nog geen een keer de gewenste reactie is gekomen van de pesters.

De laatste aflevering heb ik met redelijk kromme tenen zitten kijken. Ik ergerde me kapot aan die vrouwen die hadden gepest, wat een stel doorzichtige domme mutsen. Vooral die dikke vrouw in het roze, wat een respectloze troela. Uiteindelijk denk ik dat de gepeste vrouw er weinig aan gehad heeft, maar ik vond haar wel moedig overkomen. Het sneue van dit alles is dat ze waarschijnlijk zo overkomt omdat ze zoals ze zelf aangaf door alle pesterijen een enorme muur om zich heeft getrokken.

Valt het jullie ook op dat de meeste pesters laag opgeleid zijn? Ik bedoel daar niks verkeerds mee maar ik zie er wel enigzins een patroon in.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het programma 'Gepest' - Pagina 5 Empty Re: Het programma 'Gepest'

Bericht  Gast zo 29 mei 2011 - 7:25

Hazeltje schreef:Eens met het laatste stuk van CBL.
Volgens mij is die Natasje nog steeds een treiterkop eerste klas als ik haar zo hoorde.

"Als ik dat zo zie kan ik me voorstellen dat ik dat gepest heb".

En keihard zitten lachen onder dat filmpje!
Hoe respectloos tegenover iemand die zich daar nog steeds zo ellendig over voelt.

Hoe heet die vrouw in het roze? Vond die zo arrogantoe rotkop hebben zeg bah!
Zij zei ''als ik dat zo zie kan ik me voorstellen dat ik DAT gepest heb'' dus dat is het bewijs dat ze het wel degelijk wist vind ik.
Zat echt raar er naar te kijken toen ze dat zei ''DAT'' net alsof Barbara een voorwerp was!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het programma 'Gepest' - Pagina 5 Empty Re: Het programma 'Gepest'

Bericht  girli zo 29 mei 2011 - 8:13

Ik sluit me bij een aantal aan die het al zeiden, ik zou geen excuses willen van iemand die niet weet waarom hij of zij dat moet doen. Dat vind ik nog minder waard dan 'ik herinner het me niet'.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het programma 'Gepest' - Pagina 5 Empty Re: Het programma 'Gepest'

Bericht  Gast ma 30 mei 2011 - 10:19

Ik heb de laatste aflevering ook net gezien en gadver ik werd gewoon ontoepasselijk van die pestkop Natasja. Wat een naar mens, nog steeds. Echt onrespectvol hoe ze met de situatie om gaat, totaal geen begrip voor het gevoel van Barbara die gepest is, toen niet en nu nog steeds niet. Ben het trouwens eens met dat deze opzet niet geheel werkte, het was wederom 3 sterken tegen 1 zwakke, en dat lijkt me nog steeds confronterend tegenover haar. Zelfs Peter van der Vorst (ik vind hem ook zo'n leuke aardige man, Tea Leaf) kon er amper tegen in en leek ontzettend gefrustreerd tegenover die drie vrouwen. Volgens mij hebben ze geen haar geleerd van die 25 jaar levenservaring en als je ze zo bij elkaar ziet, zie ik ze zo nog in staat om op volwassen leeftijd mensen nog de grond in te trappen. Walgelijk.

Mag hopen dat die Barbara toch een soort van afsluiting heeft kunnen vinden voor zichzelf, en dat het niet alleen maar frustrerender is geworden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het programma 'Gepest' - Pagina 5 Empty Re: Het programma 'Gepest'

Bericht  Gast do 29 maa 2012 - 9:27

Ik gooi hem na een jaar maar weer even omhoog.

Ik kijk het momenteel en ik vind dit zo'n slechte aflevering. Het vingertje wijzen naar anderen. En daar staat deze aflevering toch echt bol van.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het programma 'Gepest' - Pagina 5 Empty Re: Het programma 'Gepest'

Bericht  Gast do 29 maa 2012 - 9:31

Heb 't net voor het eerst gezien. Wat een slap, inhoudsloos programma. Het is totaal niet gericht op een positieve wending of leermoment, het is gewoon vooral een drama verhaal vertellen van een gepest persoon.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het programma 'Gepest' - Pagina 5 Empty Re: Het programma 'Gepest'

Bericht  Gast do 29 maa 2012 - 9:31

Maura schreef:Ik gooi hem na een jaar maar weer even omhoog.

Ik kijk het momenteel en ik vind dit zo'n slechte aflevering. Het vingertje wijzen naar anderen. En daar staat deze aflevering toch echt bol van.

Hoe bedoel je? Dat de gepesten vingertjes wijzen, of de pesters? Ik zag niemand echt vingertjes wijzen. Vind het altijd wel geinig om te zien dat de gepesten er zo leuk uitzien, en de pesters niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het programma 'Gepest' - Pagina 5 Empty Re: Het programma 'Gepest'

Bericht  Caroow do 29 maa 2012 - 9:32

Ik vind het sneu voor de slachtoffers, maar ik vind het ver gaan om je pesters bijna te dwingen om sorry te zeggen. Ik heb vroeger na zelf gepest te zijn ook gepest, niet zo extreem als in het programma volgens mij, maar ik weet ook niet meer alles. Als hier iemand aan de deur zou staan van dat programma zou ik echt niet meedoen. Het is jaren geleden en ik kan me niet schuldig voelen over dingen waarvan ik niet meer weet dat/of het heeft plaatsgevonden.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het programma 'Gepest' - Pagina 5 Empty Re: Het programma 'Gepest'

Bericht  Gast do 29 maa 2012 - 9:34

Carrie schreef:
Maura schreef:Ik gooi hem na een jaar maar weer even omhoog.

Ik kijk het momenteel en ik vind dit zo'n slechte aflevering. Het vingertje wijzen naar anderen. En daar staat deze aflevering toch echt bol van.

Hoe bedoel je? Dat de gepesten vingertjes wijzen, of de pesters? Ik zag niemand echt vingertjes wijzen. Vind het altijd wel geinig om te zien dat de gepesten er zo leuk uitzien, en de pesters niet.

Ze zagen er leuk uit inderdaad en de pesters wat minder. Maar één ervan is zwanger, dus ja... Maar het ging me er meer om hoe de toon van het gesprek werd gezet. De gepesten zouden en moesten iets krijgen van de pesters en daarbij vond ik ze soms ronduit brutaal. Natuurlijk weet je wanneer je iemand hebt gepest, maar net als wat de pester zei:"Ik kan het me op die manier, met die gevoelens, niet herinneren". Moet degene dag liegen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het programma 'Gepest' - Pagina 5 Empty Re: Het programma 'Gepest'

Bericht  Gast do 29 maa 2012 - 9:35

Maura schreef:
Carrie schreef:
Maura schreef:Ik gooi hem na een jaar maar weer even omhoog.

Ik kijk het momenteel en ik vind dit zo'n slechte aflevering. Het vingertje wijzen naar anderen. En daar staat deze aflevering toch echt bol van.

Hoe bedoel je? Dat de gepesten vingertjes wijzen, of de pesters? Ik zag niemand echt vingertjes wijzen. Vind het altijd wel geinig om te zien dat de gepesten er zo leuk uitzien, en de pesters niet.

Ze zagen er leuk uit inderdaad en de pesters wat minder. Maar één ervan is zwanger, dus ja... Maar het ging me er meer om hoe de toon van het gesprek werd gezet. De gepesten zouden en moesten iets krijgen van de pesters en daarbij vond ik ze soms ronduit brutaal. Natuurlijk weet je wanneer je iemand hebt gepest, maar net als wat de pester zei:"Ik kan het me op die manier, met die gevoelens, niet herinneren". Moet degene dag liegen?

Ja ze was inderdaad zwanger, maar vond haar er nou niet fantastisch uit zien. Komt vast niet alleen omdat ze zwanger was. Maar goed nu ben ik wat oppervlakkig bezig laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het programma 'Gepest' - Pagina 5 Empty Re: Het programma 'Gepest'

Bericht  Gast do 29 maa 2012 - 9:36

Caroow schreef:Ik vind het sneu voor de slachtoffers, maar ik vind het ver gaan om je pesters bijna te dwingen om sorry te zeggen. Ik heb vroeger na zelf gepest te zijn ook gepest, niet zo extreem als in het programma volgens mij, maar ik weet ook niet meer alles. Als hier iemand aan de deur zou staan van dat programma zou ik echt niet meedoen. Het is jaren geleden en ik kan me niet schuldig voelen over dingen waarvan ik niet meer weet dat/of het heeft plaatsgevonden.

Nee? Ik zou me oprecht schuldig voelen, en me er vast nog wel iets van herinneren. Ze hebben toch geen geheugenverlies? Ik zou mijn excuses wel aanbieden. Maar, ik zou niet mee doen aan het programma.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het programma 'Gepest' - Pagina 5 Empty Re: Het programma 'Gepest'

Bericht  Gast do 29 maa 2012 - 9:39

Ik zou ook niet meedoen aan zo'n flutprogramma maar ook sorry zeggen omdat het vervelend is als het zo is overgekomen. Hoe je iets bedoelt hebt, heeft niks te maken met wat het met mensen kan doen. Dat sommigen dat niet snappen vind ik een gebrek.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het programma 'Gepest' - Pagina 5 Empty Re: Het programma 'Gepest'

Bericht  Bazinga do 29 maa 2012 - 9:41

Carrie schreef:
Caroow schreef:Ik vind het sneu voor de slachtoffers, maar ik vind het ver gaan om je pesters bijna te dwingen om sorry te zeggen. Ik heb vroeger na zelf gepest te zijn ook gepest, niet zo extreem als in het programma volgens mij, maar ik weet ook niet meer alles. Als hier iemand aan de deur zou staan van dat programma zou ik echt niet meedoen. Het is jaren geleden en ik kan me niet schuldig voelen over dingen waarvan ik niet meer weet dat/of het heeft plaatsgevonden.

Nee? Ik zou me oprecht schuldig voelen, en me er vast nog wel iets van herinneren. Ze hebben toch geen geheugenverlies? Ik zou mijn excuses wel aanbieden. Maar, ik zou niet mee doen aan het programma.

Maar voor veel van die 'pesters', is 't onschuldig geplaag geweest.. Ik kan me echt niet herinneren, dat ik vroeger heb gepest, maar ik weet wel dat ik niet geheel onschuldig was en heb geplaagd, wie weet staat er over een paar jaar wel een 'slachtoffer' voor de deur, hoe kan ik me dan schuldig voelen? Dan zou ik 't gaan faken, alleen voor diegene, hoe oprecht is zo'n excuses dan nog?
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het programma 'Gepest' - Pagina 5 Empty Re: Het programma 'Gepest'

Bericht  Gast do 29 maa 2012 - 9:42

Jop schreef:
Carrie schreef:
Caroow schreef:Ik vind het sneu voor de slachtoffers, maar ik vind het ver gaan om je pesters bijna te dwingen om sorry te zeggen. Ik heb vroeger na zelf gepest te zijn ook gepest, niet zo extreem als in het programma volgens mij, maar ik weet ook niet meer alles. Als hier iemand aan de deur zou staan van dat programma zou ik echt niet meedoen. Het is jaren geleden en ik kan me niet schuldig voelen over dingen waarvan ik niet meer weet dat/of het heeft plaatsgevonden.

Nee? Ik zou me oprecht schuldig voelen, en me er vast nog wel iets van herinneren. Ze hebben toch geen geheugenverlies? Ik zou mijn excuses wel aanbieden. Maar, ik zou niet mee doen aan het programma.

Maar voor veel van die 'pesters', is 't onschuldig geplaag geweest.. Ik kan me echt niet herinneren, dat ik vroeger heb gepest, maar ik weet wel dat ik niet geheel onschuldig was en heb geplaagd, wie weet staat er over een paar jaar wel een 'slachtoffer' voor de deur, hoe kan ik me dan schuldig voelen? Dan zou ik 't gaan faken, alleen voor diegene, hoe oprecht is zo'n excuses dan nog?

Als je toch merkt wat jouw 'geplaag' heeft veroorzaakt bij een ander voel je je toch automatisch schuldig? Dan is er iets mis met je perceptie van zaken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het programma 'Gepest' - Pagina 5 Empty Re: Het programma 'Gepest'

Bericht  Gast do 29 maa 2012 - 9:42

Carrie schreef:
Ja ze was inderdaad zwanger, maar vond haar er nou niet fantastisch uit zien. Komt vast niet alleen omdat ze zwanger was. Maar goed nu ben ik wat oppervlakkig bezig Het programma 'Gepest' - Pagina 5 394967

Haha. smile

Ik vond het allemaal nog wel meevallen. Alleen vond ik de make-up keuze niet zo grandioos. Ook niet van het gepeste meisje, met dat rouge. Maar daar gaat het programma niet om.

Even weer compleet ontopic: Ik ben vroeger gepest en moest even terugdenken aan de tijd toen de woorden "Je hebt een schaap op je hoofd" en "meh" vielen. "Meh" was bij mij op school schering en inslag. Ik heb zelfs eens een buiging gemaakt, omdat iedereen het opeens deed. Het programma 'Gepest' - Pagina 5 394967

Ik was zelf absoluut tegen pesten. Ik wist hoe het voelde. Maar één meid droof me tot waanzin en haar heb ik wel eens tegen de muur gedrukt, terwijl mijn 'handlangers' achter mij stonden en me aanmoedigden. Diezelfde avond werd ik nog door het gepeste meisje gebeld en hebben we gepraat, om vervolgens niet meer te pesten. Op dat moment wist ik dat het fout was en dat ik het niet moest doen, maar tien jaar na tijd, als niemand me erop aan had gesproken, kan ik me niet meer zo goed inleven. Denk ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het programma 'Gepest' - Pagina 5 Empty Re: Het programma 'Gepest'

Bericht  Lady Starstruck do 29 maa 2012 - 9:51

Ik ben zelf ook gepest. Maar ik zou zelf echt nooit en te nimmer meedoen aan dat programma. Iemand raadde mij laatst het programma aan, maar kan nou ook niet zeggen dat ik er herkenning uithaal ofzo. Ik vind het een beetje mosterd na de maaltijd om tien of twintig jaar later naar de pesters te gaan en te vragen of ze hun excuses zouden willen maken. Die twee meiden zaten aan hun gezicht te zien nog wel met haat gevoelens. Vooral die ene met al dat rouge (weet even niet meer hoe ze heet) die keek me toch vuil.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het programma 'Gepest' - Pagina 5 Empty Re: Het programma 'Gepest'

Bericht  Caroow do 29 maa 2012 - 10:00

Carrie schreef:
Caroow schreef:Ik vind het sneu voor de slachtoffers, maar ik vind het ver gaan om je pesters bijna te dwingen om sorry te zeggen. Ik heb vroeger na zelf gepest te zijn ook gepest, niet zo extreem als in het programma volgens mij, maar ik weet ook niet meer alles. Als hier iemand aan de deur zou staan van dat programma zou ik echt niet meedoen. Het is jaren geleden en ik kan me niet schuldig voelen over dingen waarvan ik niet meer weet dat/of het heeft plaatsgevonden.

Nee? Ik zou me oprecht schuldig voelen, en me er vast nog wel iets van herinneren. Ze hebben toch geen geheugenverlies? Ik zou mijn excuses wel aanbieden. Maar, ik zou niet mee doen aan het programma.

Ik zou het oprecht heel vervelend voor haar vinden hoor, ik vind het wel erg voor diegene. Maar als Henk hier voor de deur staat en excuses wil omdat ik hem holle bolle Henk heb genoemd terwijl ik me daar niks van herinner.. Tsja, vervelend voor hem, echt waar, maar ik kan geen excuses maken voor iets waarvan ik niet weet dat het is gebeurd. Wil Henk graag excuses voor iets wat ik nog wel weet zal hij het krijgen hoor.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het programma 'Gepest' - Pagina 5 Empty Re: Het programma 'Gepest'

Bericht  Minx do 29 maa 2012 - 10:02

Ik ben ook gepest maar hier aan mee doen, no way. Daarbij kan ik relativeren wie het waren en wat hun situaties waren. Dit programma ik zou er nooit aan mee doen. Een grote poppenkast. Ik erger me er altijd wel aan dat de pesters keihard negeren dat ze gepest hebben. Mensen verzinnen dat niet dus.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het programma 'Gepest' - Pagina 5 Empty Re: Het programma 'Gepest'

Bericht  Lady Starstruck do 29 maa 2012 - 10:04

Fairytale schreef:Ik ben ook gepest maar hier aan mee doen, no way. Daarbij kan ik relativeren wie het waren en wat hun situaties waren. Dit programma ik zou er nooit aan mee doen. Een grote poppenkast. Ik erger me er altijd wel aan dat de pesters keihard negeren dat ze gepest hebben. Mensen verzinnen dat niet dus.
]

Ja dat heb ik inderdaad ook. Eerder had ik wel zoiets van hmm ik ben nog erg boos, maar dat heb ik nu niet meer. Op een gegeven moment heb ik mij er gewoon overheen gezet. Ik heb mijzelf er alleen maar mee als ik boos ben, en dat kost energie dus klaar ermee laughcry
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het programma 'Gepest' - Pagina 5 Empty Re: Het programma 'Gepest'

Bericht  Minx do 29 maa 2012 - 10:07

Ja inderdaad, daarbij was ik ook echt een makkelijk slachtoffer. Beetje dikkig, een van de slimsten van de klas, kon niet tegen onrecht, was erg zuinig op mijn spullen, leende ook nooit wat uit, vrij perfectionistisch dat alles bij elkaar maakt je een makkelijk slachtoffer. Helaas.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het programma 'Gepest' - Pagina 5 Empty Re: Het programma 'Gepest'

Bericht  Lady Starstruck do 29 maa 2012 - 10:11

Fairytale schreef:Ja inderdaad, daarbij was ik ook echt een makkelijk slachtoffer. Beetje dikkig, een van de slimsten van de klas, kon niet tegen onrecht, was erg zuinig op mijn spullen, leende ook nooit wat uit, vrij perfectionistisch dat alles bij elkaar maakt je een makkelijk slachtoffer. Helaas.

Haha ja dat had ik ook. Ik was een bang muisje, straalde gewoon uit pest mij niet, en ja dan pakken ze je. Scheelt bij mij ook dat wat pesters een aantal jaren geleden gewoon uit zichzelf (heb ik niks voor gedaan) hun excuses naar mij hebben gemaakt. Ik kwam ze her en der weer tegen in mijn leven. Vond ik zo moedig van ze, ze hebben uitgelegd waarom ze mij pestte. En ze vonden mij nu zo'n leuk persoon haha laughcry . Ik heb hier echt respect voor dat ze uit zichzelf de moed hadden om dat te doen.


Laatst aangepast door Lady Starstruck op do 29 maa 2012 - 10:13; in totaal 1 keer bewerkt
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het programma 'Gepest' - Pagina 5 Empty Re: Het programma 'Gepest'

Bericht  Bazinga do 29 maa 2012 - 10:11

@Charlie; ik kan niet goed uitleggen wat ik bedoel/voel.. Ik zou me wel schuldig voelen, maar ik snap wel wat Caroow bedoelt; hoe kan je een excuus aanbieden voor iets wat je 10 + jaar geleden gedaan hebt en zelf niet eens meer weet? Moet je dan excuus aanbieden voor die actie? Waarschijnlijk wordt 't dan meer een 'Sorry.... Dat je je zo voelt', dan een 'Sorry... Dat ik je een walrus heb genoemd.'

Bij wijze van.. Ik heb gewoon een heel dubbel gevoel over dat soort programma's. Nou heb ik vandaag niet gezien, maar vorige week bijv, was er een meisje dat samen met haar ouders zelfs werd gepest. Vond ik onwijs sneu, maar dat ze die pesters erbij haalde, werd opeens duidelijk, dat ze die meiden die haar getreiterd hadden, gewoon nog zag, recentelijk thee mee had gedronken etc etc dan snap ik niet dat ze opeens zo 'geconfronteerd' worden, als ze er nooit eerder over heeft kunnen praten.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het programma 'Gepest' - Pagina 5 Empty Re: Het programma 'Gepest'

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum