Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Net 5 Programma gemist

Ga naar beneden

Net 5 Programma gemist Empty Net 5 Programma gemist

Bericht  Monte di 31 mei 2011 - 2:30

Bij net 5 programma gemist komen tussendoor van die stukjes met reclames. Deze moeten bij mij laden, maar hij blijft maar laden en ik krijg nooit de reclame te zien. Het programma kan ik dus ook niet verder zien dan de eerste 5-10 minuten, echt heel vervelend. Weet iemand wat dit is en wat ik eraan kan doen?
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Net 5 Programma gemist Empty Re: Net 5 Programma gemist

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 4:30

Ik heb het ook, maar ik heb er alleen in Firefox & Chrome last van. In Internet Explorer doet hij het wel.. misschien een idee? (Al is het geen structurele oplossing?)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Net 5 Programma gemist Empty Re: Net 5 Programma gemist

Bericht  Monte di 31 mei 2011 - 4:41

June schreef:Ik heb het ook, maar ik heb er alleen in Firefox & Chrome last van. In Internet Explorer doet hij het wel.. misschien een idee? (Al is het geen structurele oplossing?)
oh ok, ik heb geen internet explorer meer, alleen nog firefox dus dat schiet ook niet op. Jammer
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Net 5 Programma gemist Empty Re: Net 5 Programma gemist

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 4:57

Monte schreef:
June schreef:Ik heb het ook, maar ik heb er alleen in Firefox & Chrome last van. In Internet Explorer doet hij het wel.. misschien een idee? (Al is het geen structurele oplossing?)
oh ok, ik heb geen internet explorer meer, alleen nog firefox dus dat schiet ook niet op. Jammer


Dan doet ie het ws. nog niet, ik gebruik IE,en ik heb hetzelfde probleem, vooruit spelen lukt ook 9 van de 10 keer niet. Sbs6 hetzelfde verhaal dus.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Net 5 Programma gemist Empty Re: Net 5 Programma gemist

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum