Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

flesvoeding vragen

+5
Darius
LindaK
loesje
PapillonRose
duckie
9 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

flesvoeding vragen Empty flesvoeding vragen

Bericht  duckie do 5 mei 2011 - 21:49

hoi,

omdat ik binnenkort over wil van BV op flesvoeding heb ik wat vraagjes, heb hier namelijk helemaal geen ervaring meee:
welk merk voeding gebruiken jullie?(waarom)
Hadden jullie ook een merk wat totaal niet beviel? (waarom)
Wat is handig om in huis te hebben?
Welke poedertoren/bakje is handig?
Hoe maken jullie een fles klaar (warm maken ed )?
Wat voor water gebruiken jullie?
Wat nemen jullie mee als je weggaat? (zie wel eens mensen met thermosflessen???)
als je eerst BV hebt gegeven, zijn jullie gelijk over gegaan of eerst laten wennen door alvast af en toe flesvoeding te geven? (heeft je kindje hier last van gehad van de overgang?)

Zit zelf te denken aan eigen merk etos voeding misschien, iemand hier ervaring mee?

Ik zou namelijk niet weten hoe dit moet allemaal Embarassed maar wil me er vast een beetje in verdiepen voor strax, en misschien al eerder, voor als we eens een dagje weggaan dat ik geen koeltas mee hoef te nemen.

Alvast bedankt
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

flesvoeding vragen Empty Re: flesvoeding vragen

Bericht  PapillonRose do 5 mei 2011 - 21:58

welk merk voeding gebruiken jullie?
Eerst Friso Comfort 1, met 6 maanden overgestapt op Nestlé Groeie Start 2

Wat is handig om in huis te hebben?
Bedoel je qua hoeveelheid voeding? Zelf heb ik altijd een aangebroken verpakking en dan minstens één op voorraad zodat je nooit mis grijpt.

Welke poedertoren/bakje is handig?
Ik heb een vrij grote van Béaba en die is best handig, maar ik kreeg een tijdje geleden een exemplaar van Difrax en die vond ik nog veel handiger. Die is wat lager, en ook wel iets breder maar neemt een stuk minder ruimte in.

Hoe maken jullie een fles klaar (warm maken ed )?
Dat ligt aan de voeding die je hebt. De Friso Comfort die ik eerst had moest met de helft kokend heet water, dan de voeding erin oplossen en vervolgens de andere helft ijskoud water erbij.. Degene die ik nu heb is 180ml water in de magnetron (40 sec. maar ligt aan het vermogen van de magnetron), daarna het poeder erbij, schudden en klaar.

Wat voor water gebruiken jullie?
In het begin uitsluitend water wat ik eerst gekookt had. Maar volgens het CB mag je ook gewoon kraanwater gebruiken omdat dit in NL van voldoende kwaliteit is. Dat ben ik op een gegeven moment ook gaan doen en doe ik nog steeds.


Wat nemen jullie mee als je weggaat? (zie wel eens mensen met thermosflessen???)
als je eerst BV hebt gegeven, zijn jullie gelijk over gegaan of eerst laten wennen door alvast af en toe flesvoeding te geven?

Ik heb helaas geen BV mogen geven en heb dus meteen FV gegeven. Maar ik denk dat je beter niet in één keer volledig over kunt gaan, eerst beginnen met een klein beetje FV en dan steeds verder opbouwen daarmee. Verder neem ik mee als ik wegga:
melkpoederdoosje met voeding, een flesje met voldoende water en dit gewoon koud als ik weet dat er een magnetron is waar ik naartoe ga. Is dit niet zo, dan neem ik heet water mee in de fles en die heb ik in zo'n isolerende flessenhouder van Difrax zodat het een tijdje warm genoeg blijft.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

flesvoeding vragen Empty Re: flesvoeding vragen

Bericht  loesje do 5 mei 2011 - 21:58

welk merk voeding gebruiken jullie? kruidvat standaart het bevalt ons goed en het is hetzelfde als nutrilon en dat staat bekent als een goed merk en dat geeft een fijn gevoel.
Hadden jullie ook een merk wat totaal niet beviel?friso ons zoontje kan er niet tegen krijgt er pukkels van.
Wat is handig om in huis te hebben? bakjes waar je flesvoeding in kan doen
Welke poedertoren/bakje is handig? ik heb die van de wibra en die bevalt goed
Hoe maken jullie een fles klaar (warm maken ed )? in de magnetron, de schepjes erbij, even schudden en klaar
Wat voor water gebruiken jullie? gewoon kraanwater
Wat nemen jullie mee als je weggaat? flesje en de poedertoren

Zit zelf te denken aan eigen merk etos voeding misschien, iemand hier ervaring mee? geen ervaring mee

loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

flesvoeding vragen Empty Re: flesvoeding vragen

Bericht  LindaK do 5 mei 2011 - 22:02

Ik heb borstvoeding en flesvoeding gegeven, hieronder komen mijn ervaringen smile

welk merk voeding gebruiken jullie?(waarom)
Wij hebben het eigen merk van Etos gebruikt. Wilde een eigen merk gebruiken, maar zag bij ons bij het Kruidvat dat die pakken regelmatig op waren...En ik kwam veel bij de Etos, daarom voor Etos gekozen.

Hadden jullie ook een merk wat totaal niet beviel? (waarom)
-

Wat is handig om in huis te hebben?
Flessen smile, poedertoren of bakje, flessenborstel

Welke poedertoren/bakje is handig?
Wij gebruikten de poedertoren van de Hema, vond ik ideaal!

Hoe maken jullie een fles klaar (warm maken ed )?
We verwarmden het water in de magnetron, soms even uitzoeken hoelang de fles moest. Als er geen magnetron in de buurt was, dan mengden we gekookt water met koud water.

Wat voor water gebruiken jullie?
Gewoon kraanwater, alleen in het buitenland mineraalwater uit flessen.

Wat nemen jullie mee als je weggaat? (zie wel eens mensen met thermosflessen???)
De poedertoren, de fles en voor de zekerheid een flesje water.
De thermosflessen worden gebruikt om warm/heet water te doen in de fles en eventueel te mengen met koud water tot de juiste temperatuur.

als je eerst BV hebt gegeven, zijn jullie gelijk over gegaan of eerst laten wennen door alvast af en toe flesvoeding te geven? (heeft je kindje hier last van gehad van de overgang?)
D.aan heeft geen last gehad van de overgang van bv naar flesvoeding. We hebben D.aan laten wennen door 'm de laatste dagen voor de overgang om en om flessen borstvoeding (hij kreeg alles met de fles) en flesvoeding te geven.

LindaK
LindaK
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 937
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

flesvoeding vragen Empty Re: flesvoeding vragen

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 22:34

\welk merk voeding gebruiken jullie?(waarom)
kruidvat

Hadden jullie ook een merk wat totaal niet beviel? (waarom)
-

Wat is handig om in huis te hebben?
naast het aangebroken pak áltijd een op voorraad, verder minimaal 2 flesjes, verschillende groottes spenen en een flessenborstel

Welke poedertoren/bakje is handig?
ik heb geen poedertoren

Hoe maken jullie een fles klaar (warm maken ed )?
kraanwater in de magnetron, als er geen magnetron is, pak ik ook wel eens warm water uit de kraan.

Wat voor water gebruiken jullie?
kraanwater dus :P

Wat nemen jullie mee als je weggaat? (zie wel eens mensen met thermosflessen???)
het flesje en de voeding, zo goed als overal is er wel een magnetron en kraan.

als je eerst BV hebt gegeven, zijn jullie gelijk over gegaan of eerst laten wennen door alvast af en toe flesvoeding
te geven? (heeft je kindje hier last van gehad van de overgang?)
wij hebben eerst af en toe een flesvoeding tussendoor gegeven, daarna er eentje bij en daarna helemaal over gegaan, ze heeft er geen last van gehad.

Zit zelf te denken aan eigen merk etos voeding misschien, iemand hier ervaring mee?
-

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flesvoeding vragen Empty Re: flesvoeding vragen

Bericht  Darius do 5 mei 2011 - 23:55

Ik heb borstvoeding en flesvoeding gegeven, hieronder komen mijn ervaringen

welk merk voeding gebruiken jullie?(waarom)
Standaard van Kruidvat. Ik kocht ook luiers bij het Kruidvat en kwam hier best vaak. ik zorgde wel dat ik altijd 1 of 2 dichte pakken op voorraad had, ivm lege schappen bij het Kruidcvat.

Hadden jullie ook een merk wat totaal niet beviel? (waarom)
-

Wat is handig om in huis te hebben?
O niets, gewoon flessen spenen en poeder.

Welke poedertoren/bakje is handig?
Geen poedertoren gebruikt. Wij gaven gewoon de hele bak mee naar het kdv en als we eens een dagje weggingen had ik van die kantklare pakjes van Nutrilon of zo'n zakje van Nutrilon waar voor 180 cc poeder in zit. (maar volgens mij zijn die niet meer te koop)

Hoe maken jullie een fles klaar (warm maken ed )?
80 cc kokend water uit de waterkoker en dan 100 cc koud water uit de kraan, poeder erbij en schudden. We hebben geen magnetron.

Wat voor water gebruiken jullie?
Gewoon kraanwater, alleen in het buitenland mineraalwater uit flessen.

Wat nemen jullie mee als je weggaat? (zie wel eens mensen met thermosflessen???)
Kant en klaar dus als we een dagje op stap gingen. Naar het kdv of naar opa en oma voor oppassen gaven we gewoon de hele bak mee. We hadden overigens van Friso zo'n blauwe bak waar je de zak in kunt hangen, vond ik erg handig voor de kruidvat voeding.

als je eerst BV hebt gegeven, zijn jullie gelijk over gegaan of eerst laten wennen door alvast af en toe flesvoeding te geven? (heeft je kindje hier last van gehad van de overgang?)
Na vier maanden borstvoeding ben ik gaan afbouwen en heb ik eerst in de middag een fles van 200 cc gegeven en daarnaast borstvoeding. Dat liep met twee weken terug en daarna zat hij op 4 flessen per dag. Geen problemen gehad met de overgang van borst naar fles.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

flesvoeding vragen Empty Re: flesvoeding vragen

Bericht  duckie vr 6 mei 2011 - 0:00

bedankt alvast voor jullie antwoorden Very Happy

waar bewaren jullie het melkpoeder thuis in? en ik lees overal iets over afstrijkrandjes ofzo??
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

flesvoeding vragen Empty Re: flesvoeding vragen

Bericht  Darius vr 6 mei 2011 - 0:03

duckie schreef:bedankt alvast voor jullie antwoorden Very Happy

waar bewaren jullie het melkpoeder thuis in? en ik lees overal iets over afstrijkrandjes ofzo??

Ik bewaar het dus in de zak waar de voeding al in zit. Die zak doe ik een een blauwe bak van Friso, speciaal voor de flesvoeding. Die bak kreeg ik eens gratis bij een babydoos.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

flesvoeding vragen Empty Re: flesvoeding vragen

Bericht  PapillonRose vr 6 mei 2011 - 0:05

Ik bewaarde de voeding van Friso in een speciale poedercontainer van Friso die je kunt kopen. Daar zit een afstrijkrandje in zodat je het gevulde maatschepje langs het randje kunt afstrijken en niet teveel voeding in je schepje hebt. Nu ik Nestlé Groeie Start heb hoeft dat niet meer. Elke verpakking daarvan is al een blik en daar zit al een afstrijkrandje in. Erg handig, vooral omdat het deksel van die van Friso op een gegeven moment lam geworden was en steeds vanzelf open ging.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

flesvoeding vragen Empty Re: flesvoeding vragen

Bericht  duckie vr 6 mei 2011 - 0:07

zal eens kijken of je die doos gewoon los ergens kunt kopen,

zit nu nog te twijfelen tussen de kruidvat en de etos voeding, hebben ze hier in t dorp beide zitten. op het CB zeiden ze dat het op zich niet veel uit maakte alleen dat ze bij de kruidvat voeding wat vaker hoorde over krampjes....
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

flesvoeding vragen Empty Re: flesvoeding vragen

Bericht  duckie vr 6 mei 2011 - 0:10

zie dat ze van friso een smartpack hebben is dat wat jullie bedoelen?
flesvoeding vragen 25062010sp-250x250

en passen daar dan ook alle eigenmerk zakken voeding in?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

flesvoeding vragen Empty Re: flesvoeding vragen

Bericht  Gast vr 6 mei 2011 - 0:20

Wat is een poedertoren???

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flesvoeding vragen Empty Re: flesvoeding vragen

Bericht  Gast vr 6 mei 2011 - 0:21

@ Fauve:

flesvoeding vragen Poedertoren

Voor voeding mee te nemen onderweg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flesvoeding vragen Empty Re: flesvoeding vragen

Bericht  Gast vr 6 mei 2011 - 0:22

Ah wat handig! Dankje smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flesvoeding vragen Empty Re: flesvoeding vragen

Bericht  Gast vr 6 mei 2011 - 0:22

@ Duckie: ik heb de oude smartpack van friso, en daar passen alle zakken in, ik denk in deze ook hoor smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flesvoeding vragen Empty Re: flesvoeding vragen

Bericht  Gast vr 6 mei 2011 - 0:29


welk merk voeding gebruiken jullie?(waarom)
Friso, eerst hebben we nutrilon gebruikt, maar ik vind dat er vies uitzien, het smaakt vies en joey kreeg er vieze ontlasting en krampjes van. Toen zijn we friso gaan proberen, en dit beviel prima!

Hadden jullie ook een merk wat totaal niet beviel? (waarom)
Ja, nutrilon dus.

Wat is handig om in huis te hebben?
Poedertoren kan heel handig zijn, magnetronsteralisator, flessenborstel.

Welke poedertoren/bakje is handig?
Jeetje, ik heb er een...maar waar die vandaan komt? hmm volgens mij van de hema!

Hoe maken jullie een fles klaar (warm maken ed )?
Magnetron.

Wat voor water gebruiken jullie?
Kraanwater

Wat nemen jullie mee als je weggaat? (zie wel eens mensen met thermosflessen???)
Voorheen namen wij inderdaad meestal een thermosfles mee, met warm water erin, mocht er ergens geen magnetron zijn. Nu nemen we meestal een pakje kant en klare melk mee als hij in die tussentijd melk zou krijgen.

als je eerst BV hebt gegeven, zijn jullie gelijk over gegaan of eerst laten wennen door alvast af en toe flesvoeding te geven? (heeft je kindje hier last van gehad van de overgang?)

Zit zelf te denken aan eigen merk etos voeding misschien, iemand hier ervaring mee?
Mijn zus heeft Etos merk gebruikt, en die was hier erg tevreden over.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flesvoeding vragen Empty Re: flesvoeding vragen

Bericht  Gast vr 6 mei 2011 - 0:47

welk merk voeding gebruiken jullie?
Kruidvat. Was goedkoop en identiek aan Nutrilon.
Hadden jullie ook een merk wat totaal niet beviel?
-

Wat is handig om in huis te hebben?
Fles, sterilisator, flessenborstel

Welke poedertoren/bakje is handig?
van de hema vond ik altijd prima

Hoe maken jullie een fles klaar (warm maken ed )?
In het begin kookte ik water en liet het afkoelen. Die pot gebruikte ik gewoon elke keer in de magnetron. Later gewoon kraanwater

Wat voor water gebruiken jullie?
Eerst gekookt water en later gewoon kraanwater.

Wat nemen jullie mee als je weggaat? (zie wel eens mensen met thermosflessen???)
In het begin namen we wel thermosflessen mee, maar vooral omdat we dan water bij ons hadden, niet zozeer om het warm te houden, want in bijna elke eettent kan je het water wel laten opwarmen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flesvoeding vragen Empty Re: flesvoeding vragen

Bericht  Nijntje vr 6 mei 2011 - 2:09

ik zou die poedertorens van de hema niet aanraden. Elke keer met een nieuwe voeding moet je die bakjes omwisselen aan de bovenkant en het bovenste dekseltje erop zetten om de poeder er uitr te kunnen schenken.. heel irritant... vind ik...
Heb zelf een difrax, 3 vakjes naast elkaar met elk een eigen schenkdopje, wel zo makkelijk...
Tegenwoordig mag je inderdaad gewoon kraanwater pakken. Zelf heb ik vaak een gevulde fles met water bij me, en wanneer er geen magnetron aanwezig is, heb ik ook wel eens theewater gekocht of gewoon warm water uit de kraan gepakt.
Nijntje
Nijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 512
Punten : 519
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

flesvoeding vragen Empty Re: flesvoeding vragen

Bericht  duckie vr 6 mei 2011 - 8:59

zo zijn net terug van boodschapjes doen en heb uiteindelijk een pak etos standaard flesvoeding gehaald. en een poedercontainer van de hema met 4 vakjes
flesvoeding vragen Melkpoedercontainer-33590916-Normal

op de doos van de etos staat dat je water moet koken en dan af laten koelen tot handwarm/37 graden ofzo... had water gekookt en toen heb ik haar in bad gedaan maar toen ik beneden was had ze dus honger maar was het water nog veel te heet, in een bakje koud water gezet maar het bleef heet. toen maar gewoon kraan water in de fles gedaaan en even in de magnetron gedaan, kon ook toch? staat dan wel niet op de verpakking.... maar las hier dat er meer zijn die het zo doen toch?

nu is ze vandaag zoeiso een beetje aan het miepen met de fles maar halverwege deze fles is het weer mis.... k weet niet waar het aan ligt of het nou gewoon het miepen van vandaag is of dat ze het niet zo lekker vind confused
ga vanaf nu denk ik wel elke dag 1`flesvoeding doen, denk de laatste misschien dat ze daar wat beter op slaapt als op de bv. zondag gaan we dagje weg dus nemen we het ook mee zodat ik niet hoef te slepen met koeltasjes met bv met het warme weer.
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

flesvoeding vragen Empty Re: flesvoeding vragen

Bericht  Mida4you vr 6 mei 2011 - 9:11

Maak het jezelf toch makkelijker en pak gewoon kraanwater Wink Dat heb ik vanaf het begin al gedaan en gaat prima. Ik pak meestal koud kraanwater en zet het dan 30 sec in de magnetron ( naargelang hoeveel ml je in het flesje hebt )

En ik denk dat je dochtertje erg moet wennen aan de smaak van de flesvoeding, die maakt natuurlijk een stuk anders dan borstvoeding. Geef haar de tijd. Hier was het in het begin ook niet altijd makkelijk.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

flesvoeding vragen Empty Re: flesvoeding vragen

Bericht  ekjir@M vr 6 mei 2011 - 19:20

duckie schreef:hoi,

omdat ik binnenkort over wil van BV op flesvoeding heb ik wat vraagjes, heb hier namelijk helemaal geen ervaring meee:
welk merk voeding gebruiken jullie?
Kruidvat omdat het bijna de helft scheelt met bijv. Nutrilon

Hadden jullie ook een merk wat totaal niet beviel?
Nee

Wat is handig om in huis te hebben?
Ik heb altijd een pak extra op voorraad staan en bij m'n ouders staat altijd een pak. Het voordeel van kruidvat voeding is dat het 2 zakken van 400 gram zijn. Daardoor hoef je niet in een keer een heel pak open te maken dat maar 4 weken houdbaar is.

Welke poedertoren/bakje is handig?
Ik vond het blauwe poederbakje van de Hema erg handig, ik heb het met poedertorens al een keer gehad dat ze niet helemaal goed op elkaar gedraaid waren en toen lag de helft door m'n tas heen...

Hoe maken jullie een fles klaar (warm maken ed )?
Ik doe 100cc koud water in de fles en dan giet ik er 80cc heet water uit de waterkoker bij

Wat voor water gebruiken jullie?
meestal gewoon kraanwater

Wat nemen jullie mee als je weggaat?
Als we naar kennissen gaan alleen poeder en een fles en als we een dagje uit gaan neem ik de on the go bottle warmer mee met een pakje kant en klare nutrilon. Die on the go vind ik erg handig, je drukt op het muntje en de zak blijft 2 uur warm. Thuis kook je hem uit en hij kan weer opnieuw gebruikt worden

als je eerst BV hebt gegeven, zijn jullie gelijk over gegaan of eerst laten wennen door alvast af en toe flesvoeding te geven? (heeft je kindje hier last van gehad van de overgang?)
ik ben in een week overgestapt. De eerste twee dagen gaf ik hem 1 fles tussendoor en daarna per dag steeds een extra flesvoeding erbij

Zit zelf te denken aan eigen merk etos voeding misschien, iemand hier ervaring mee?
Met etos niet, kruidvat wel

Ik zou namelijk niet weten hoe dit moet allemaal Embarassed maar wil me er vast een beetje in verdiepen voor strax, en misschien al eerder, voor als we eens een dagje weggaan dat ik geen koeltas mee hoef te nemen.

Alvast bedankt

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

flesvoeding vragen Empty Re: flesvoeding vragen

Bericht  ekjir@M vr 6 mei 2011 - 19:21

duckie schreef:zo zijn net terug van boodschapjes doen en heb uiteindelijk een pak etos standaard flesvoeding gehaald. en een poedercontainer van de hema met 4 vakjes
flesvoeding vragen Melkpoedercontainer-33590916-Normal

op de doos van de etos staat dat je water moet koken en dan af laten koelen tot handwarm/37 graden ofzo... had water gekookt en toen heb ik haar in bad gedaan maar toen ik beneden was had ze dus honger maar was het water nog veel te heet, in een bakje koud water gezet maar het bleef heet. toen maar gewoon kraan water in de fles gedaaan en even in de magnetron gedaan, kon ook toch? staat dan wel niet op de verpakking.... maar las hier dat er meer zijn die het zo doen toch?

nu is ze vandaag zoeiso een beetje aan het miepen met de fles maar halverwege deze fles is het weer mis.... k weet niet waar het aan ligt of het nou gewoon het miepen van vandaag is of dat ze het niet zo lekker vind confused
ga vanaf nu denk ik wel elke dag 1`flesvoeding doen, denk de laatste misschien dat ze daar wat beter op slaapt als op de bv. zondag gaan we dagje weg dus nemen we het ook mee zodat ik niet hoef te slepen met koeltasjes met bv met het warme weer.

Die poedercontainer bedoelde ik, ik vind ze ideaal...

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

flesvoeding vragen Empty Re: flesvoeding vragen

Bericht  duckie vr 6 mei 2011 - 20:08

"stinkt" flesvoeding zo??? vond er een raar luchtje aan zitten mja ben natuurlijk bv gewend Very Happy en het smaakte ook wat anders natuurlijk... Wink
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

flesvoeding vragen Empty Re: flesvoeding vragen

Bericht  Mida4you vr 6 mei 2011 - 20:11

duckie schreef:"stinkt" flesvoeding zo??? vond er een raar luchtje aan zitten mja ben natuurlijk bv gewend Very Happy en het smaakte ook wat anders natuurlijk... Wink

Ja, flesvoeding ruikt absoluut niet lekker.....!
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

flesvoeding vragen Empty Re: flesvoeding vragen

Bericht  Gast vr 6 mei 2011 - 20:15

ekjir@M schreef:
duckie schreef:zo zijn net terug van boodschapjes doen en heb uiteindelijk een pak etos standaard flesvoeding gehaald. en een poedercontainer van de hema met 4 vakjes
flesvoeding vragen Melkpoedercontainer-33590916-Normal

op de doos van de etos staat dat je water moet koken en dan af laten koelen tot handwarm/37 graden ofzo... had water gekookt en toen heb ik haar in bad gedaan maar toen ik beneden was had ze dus honger maar was het water nog veel te heet, in een bakje koud water gezet maar het bleef heet. toen maar gewoon kraan water in de fles gedaaan en even in de magnetron gedaan, kon ook toch? staat dan wel niet op de verpakking.... maar las hier dat er meer zijn die het zo doen toch?

nu is ze vandaag zoeiso een beetje aan het miepen met de fles maar halverwege deze fles is het weer mis.... k weet niet waar het aan ligt of het nou gewoon het miepen van vandaag is of dat ze het niet zo lekker vind confused
ga vanaf nu denk ik wel elke dag 1`flesvoeding doen, denk de laatste misschien dat ze daar wat beter op slaapt als op de bv. zondag gaan we dagje weg dus nemen we het ook mee zodat ik niet hoef te slepen met koeltasjes met bv met het warme weer.

Die poedercontainer bedoelde ik, ik vind ze ideaal...

Die hebben wij ook ja! smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flesvoeding vragen Empty Re: flesvoeding vragen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum