Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vraagje flesvoeding..

+7
Flower_L
Dille
Happydobby
PapillonRose
Tania
_Nina
Printje
11 plaatsers

Ga naar beneden

Vraagje flesvoeding.. Empty Vraagje flesvoeding..

Bericht  Printje zo 24 jun 2012 - 8:19

is het verstandig om bijv. meteen met omneo voeding te beginnen om zo minder krampjes te krijgen bij je kind? Of toch eerst starten met standaard voeding en daarna eventueel pas overstappen?

Ik wil aan de ene kant gewoon beginnen met de standaardvoeding vd Kruidvat maar dacht, zou je kind minder krampjes hebben als je meteen start met omneo of iets soortgelijks?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje flesvoeding.. Empty Re: Vraagje flesvoeding..

Bericht  _Nina zo 24 jun 2012 - 8:21

Waarom pak je niet de kruidvat extra care? Of hoe die hypo-allergene variant van kruidvat ook heet? Is wel een stapje 'minder' dan omneo (niet koemelkvrij), maar weer een stapje 'meer' dan de standaardvoeding (fijner gemalen melkeiwitten). Plus goedkoper dan de omneo.
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje flesvoeding.. Empty Re: Vraagje flesvoeding..

Bericht  Tania zo 24 jun 2012 - 8:22

Ik ben meteen gestart met Extra care van kruidvat. Daar kreeg ze alsnog flinke krampjes van, toen zijn we toch overgstapt naar omneo (kreeg J. ook) en toen ging het meteen een stuk beter. Als er nog een kindjes zou komen (komt er niet hoor Very Happy) zou ik meteen beginnen met Omneo.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje flesvoeding.. Empty Re: Vraagje flesvoeding..

Bericht  PapillonRose zo 24 jun 2012 - 8:25

Je hebt ook nog een tussenstap volgens mij. Hier kreeg ze Friso Comfort (is voor spugen en krampjes), maar toen we naar stap 2 over konden heb ik Nestlé Groeie start gegeven. Die heb je ook al in nummer 1, en schijnt 'lief' voor het buikje te zijn..En het is niet meteen een hele speciale soort voeding.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje flesvoeding.. Empty Re: Vraagje flesvoeding..

Bericht  Printje zo 24 jun 2012 - 8:29

Alvast bedankt voor de antwoorden haha ik heb natuurlijk nog een hele tijd te gaan maar vroeg het me eens af of dat zou schelen, meteen een ander soort voeding.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje flesvoeding.. Empty Re: Vraagje flesvoeding..

Bericht  Happydobby zo 24 jun 2012 - 8:29

PapillonRose schreef:Je hebt ook nog een tussenstap volgens mij. Hier kreeg ze Friso Comfort (is voor spugen en krampjes), maar toen we naar stap 2 over konden heb ik Nestlé Groeie start gegeven. Die heb je ook al in nummer 1, en schijnt 'lief' voor het buikje te zijn..En het is niet meteen een hele speciale soort voeding.

Waha "Lief voor het buikje" is gewoon marketing.


Daar kreeg ik vrijdag een folder van: Borstvoeding is het beste voor je kindje maar als je van het moederschap wil genieten dan kies je voor nestle. Evil or Very Mad

Ik zou gewoon standaard proberen, je kan dat altijd nog overstappen.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje flesvoeding.. Empty Re: Vraagje flesvoeding..

Bericht  Tania zo 24 jun 2012 - 8:30

PapillonRose schreef:Je hebt ook nog een tussenstap volgens mij. Hier kreeg ze Friso Comfort (is voor spugen en krampjes), maar toen we naar stap 2 over konden heb ik Nestlé Groeie start gegeven. Die heb je ook al in nummer 1, en schijnt 'lief' voor het buikje te zijn..En het is niet meteen een hele speciale soort voeding.

Dat is gewoon standaard voeding en die lcomfortis is hetzelfde idee als de immunofortis die in de Nutrilon zit.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje flesvoeding.. Empty Re: Vraagje flesvoeding..

Bericht  Dille zo 24 jun 2012 - 8:32

Misschien denk ik heel dom hoor, maar babies hebben de eerste drie maanden toch allemaal en altijd last van krampjes? Dat 'hoort er toch bij', ik bedoel als in dat je wel voorzichtige voeding kunt geven, maar dat ze toch krampjes zullen hebben. En als de krampjes nou erger zijn dan normaal, dat je dan dus geen stappen meer kunt nemen in het aanpassen van de voeding? (Niet dat die krampjesperiode niet vreselijk is hoor, dus ik snap je gedachtengang wel!)

(en wat happydobby zegt dus :-))


Laatst aangepast door Dille op zo 24 jun 2012 - 8:34; in totaal 1 keer bewerkt
Dille
Dille
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 268
Punten : 295
Registratiedatum : 19-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje flesvoeding.. Empty Re: Vraagje flesvoeding..

Bericht  Printje zo 24 jun 2012 - 8:33

Dille schreef:Misschien denk ik heel dom hoor, ma dar babies hebben de eerste drie maanden toch allemaal en altijd last van krampjes? Dat 'hoort er toch bij', ik bedoel als in dat je wel voorzichtige voeding kunt geven, maar dat ze toch krampjes zullen hebben. En als de krampjes nou erger zijn dan normaal, dat je dan dus geen stappen meer kunt nemen in het aanpassen van de voeding? (Niet dat die krampjesperiode niet vreselijk is hoor, dus ik snap je gedachtengang wel!)

Daarom dat dacht ik dus eigenlijk ook, ze hebben allemaal krampjes maar zou het door meteen zulke voeding te geven wel een stuk minder zijn? Vandaar dat ik dacht misschien weet iemand hier het.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje flesvoeding.. Empty Re: Vraagje flesvoeding..

Bericht  PapillonRose zo 24 jun 2012 - 8:34

Ja, dat lief voor het buikje is ook marketing hoor Razz

Alleen had ik er zelf wel een goed gevoel bij, omdat ik uit ervaring weet dat zo'n stofje zomaar iets zou kunnen werken tegen buikpijn. Al heb ik het dan zelf met producten voor volwassenen (heb zelf vaak buikpijn), ik heb geen babyvoeding getest Wink Scheelt ook wel dat we de 6 maanden voorbij waren toen we overgingen op Nestlé en ze de ergste fase met krampjes al gehad had, en toen wel een iets aangepaste variant voeding kreeg (Friso Comfort).
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje flesvoeding.. Empty Re: Vraagje flesvoeding..

Bericht  Flower_L zo 24 jun 2012 - 8:36

Hier ook extra care kv

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje flesvoeding.. Empty Re: Vraagje flesvoeding..

Bericht  Gast zo 24 jun 2012 - 9:30

Ik weet in ieder geval wel dat ik vanaf dag 1 Infacol in huis ga hebben Vraagje flesvoeding.. 281626781

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje flesvoeding.. Empty Re: Vraagje flesvoeding..

Bericht  moepie zo 24 jun 2012 - 10:01

Hier normale voeding Van nutrilon in huis gehaald. Later stappen we over op de kruidvat.
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje flesvoeding.. Empty Re: Vraagje flesvoeding..

Bericht  ekjir@M zo 24 jun 2012 - 11:07

Ik hen hier vanaf dag 1 ABC Dophilus gegevens en ze heeft geen last van krampjes gehad.

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje flesvoeding.. Empty Re: Vraagje flesvoeding..

Bericht  SarahKey zo 24 jun 2012 - 18:56

Wij hebben meteen de normale nutrilon gebruikt. S kreeg ook veel krampjes, maar dat was met infacol goed te doen. Zou het een eventuele volgende keer weer zo doen, maar dan de infacol al vanaf de eerste dag in huis. Net zoals Parel Laughing
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje flesvoeding.. Empty Re: Vraagje flesvoeding..

Bericht  PapillonRose zo 24 jun 2012 - 19:56

ekjir@M schreef:Ik hen hier vanaf dag 1 ABC Dophilus gegevens en ze heeft geen last van krampjes gehad.
Dat is trouwens ook een goede! Kan helemaal geen kwaad, want het is speciale probiotica voor baby's. Dit heb ik A. ook gegeven toen we al weken aan het zoeken waren ivm krampjes. In combinatie met andere voeding (dat was toen Friso Comfort) ging het toen zoveel beter. Mocht er een volgende komen denk ik dat ik vanaf het begin ABC Dophilus ga geven.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje flesvoeding.. Empty Re: Vraagje flesvoeding..

Bericht  ekjir@M zo 24 jun 2012 - 22:05

PapillonRose schreef:
ekjir@M schreef:Ik hen hier vanaf dag 1 ABC Dophilus gegevens en ze heeft geen last van krampjes gehad.
Dat is trouwens ook een goede! Kan helemaal geen kwaad, want het is speciale probiotica voor baby's. Dit heb ik A. ook gegeven toen we al weken aan het zoeken waren ivm krampjes. In combinatie met andere voeding (dat was toen Friso Comfort) ging het toen zoveel beter. Mocht er een volgende komen denk ik dat ik vanaf het begin ABC Dophilus ga geven.

De kraamverzorgster keek me heel raar aan toen ik het haar gaf maar ze heeft hier 1 dag ´krampjes´ gehad vorige week. Mama had sinaasappelsap gedronken...

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje flesvoeding.. Empty Re: Vraagje flesvoeding..

Bericht  Printje ma 25 jun 2012 - 4:11

En waar haal je dan dat abc spul?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje flesvoeding.. Empty Re: Vraagje flesvoeding..

Bericht  Linda ma 25 jun 2012 - 4:13

Oa de vitaminstore. Ze hebben een online shop, maar ook winkels.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje flesvoeding.. Empty Re: Vraagje flesvoeding..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum