Dagcafé
+19
Mida4you
May
Tullow
Sjaantje
Suus
Sweety
VeryCherry
Bimbam
Jeanette
Luthien
Lotus
Qiara
silly-one
Muppetje
Chocolate Cookie
Zwoesj
Try
Lejow
Jordana
23 plaatsers
Pagina 18 van 40
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Re: Dagcafé
oke gelukkig, ja ik eindig nu al een paar dagen bovenaan bij de aantal posts per dag haha. Pfff het is ook zo rustig op het werk. Wil eigenlijk gewoon naar huis m`n bedje in
Gast- Gast
Stel, je bent verliefd op een jongen en die heeft een vriendin. Jullie gaan veel met elkaar om, hebben zelfs lepeltje-lepeltje geslapen, maar uiteindelijk kiest hij toch voor zijn vriendin. Nog steeds ga je goed met hem om en gaat hij vandaag met vrienden eten in het park maar nu 'verbied' zijn vriendin je te komen. Wat doe je? Ga je toch mee-eten, jullie zijn immers vrienden en er zijn nog tig anderen bij, of luister je naar zijn vriendin?
Een vriendin van mij zit hiermee. We zouden eigenlijk samen vanavond in 't park eten, met hem en anderen maar nu smst ze me dus bovenstaande..
*edit: ze is gisteren nog bij hem geweest (op zijn uitnodiging geloof ik) en hij had haar voor vanavond ook uitgenodigd
Een vriendin van mij zit hiermee. We zouden eigenlijk samen vanavond in 't park eten, met hem en anderen maar nu smst ze me dus bovenstaande..
*edit: ze is gisteren nog bij hem geweest (op zijn uitnodiging geloof ik) en hij had haar voor vanavond ook uitgenodigd
Laatst aangepast door Try op do 5 mei 2011 - 23:23; in totaal 1 keer bewerkt
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Niemand kan je verbieden om te gaan, maar ik vind het dan meer een kwestie van respect. Ik vind het heel logisch dat zijn vriendin het niet ziet zitten om met haar wat te doen of dat zij nog in de buurt komt van haar vriend.
Gast- Gast
ik zou als ik haar was die vriend eens bellen wat hij ervan vind. En eventueel dat hij eens met zijn vriendin gaat praten over hoe het nu moet want ze kan natuurlijk geen ban krijgen van de groep.
Gast- Gast
@ try, als ik het goed begrijp wil zijn vriendin dus niet dat je vriendin aanwezig is. Weet haar vriend dat jouw vriendin verliefd op hem is, en zo ja, kan het zijn dat hij het met zijn vriendin heeft besproken?
In dat geval zou ik me, als ik jouw vriendin was, niet zo gemakkelijk voelen in zijn (en haar) aanwezigheid en is het misschien wel verstandig om even afstand te nemen.
Ik lees nu je edit.. In dat geval zal het wel niet besproken zijn, neem ik aan. Dan voelt zijn vriendin vast wel iets aan? Ik blijf er bij dat ze toch het beste even afstand kan nemen.
In dat geval zou ik me, als ik jouw vriendin was, niet zo gemakkelijk voelen in zijn (en haar) aanwezigheid en is het misschien wel verstandig om even afstand te nemen.
Ik lees nu je edit.. In dat geval zal het wel niet besproken zijn, neem ik aan. Dan voelt zijn vriendin vast wel iets aan? Ik blijf er bij dat ze toch het beste even afstand kan nemen.
Laatst aangepast door Break Of Day op do 5 mei 2011 - 23:26; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Maar moet jij dat respect tonen of is dat zijn pakkie-an? Ik vind dat laatste. Ze zitten ook samen in een commissie van onze studievereniging, moet ze daar dan ook maar gelijk uitstappen?Megara schreef:Niemand kan je verbieden om te gaan, maar ik vind het dan meer een kwestie van respect. Ik vind het heel logisch dat zijn vriendin het niet ziet zitten om met haar wat te doen of dat zij nog in de buurt komt van haar vriend.
Ik vind dat hij niet zo schijnheilig moet doen (wel stiekem 1 op 1 afspreken, maar niet bij een groepsetentje erbij omdat zij daarvan weet), en dat hij dit moet oplossen en dit niet bij haar in de schoenen moet schuiven.
Try- Kletskop
Ik heb totaal geen verstand van dit soort dingen.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Dan moet die vriendin maar verbieden dat haar partner gaat eten in het park, want over jouw vriendin heeft ze toch niks te zeggen? Misschien makkelijker gezegd dan gedaan, maar als zij wil dat er geen contact meer is zal ze dat via haar vriend moeten spelen en niet via jouw vriendin.
Luthien- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10
Luthien schreef:Dan moet die vriendin maar verbieden dat haar partner gaat eten in het park, want over jouw vriendin heeft ze toch niks te zeggen? Misschien makkelijker gezegd dan gedaan, maar als zij wil dat er geen contact meer is zal ze dat via haar vriend moeten spelen en niet via jouw vriendin.
+1
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Maar moet jij dat respect tonen of is dat zijn pakkie-an? Ik vind dat laatste. Ze zitten ook samen in een commissie van onze studievereniging, moet ze daar dan ook maar gelijk uitstappen?Megara schreef:Niemand kan je verbieden om te gaan, maar ik vind het dan meer een kwestie van respect. Ik vind het heel logisch dat zijn vriendin het niet ziet zitten om met haar wat te doen of dat zij nog in de buurt komt van haar vriend.
Zijn vriendin weet dat zij verliefd is op hem. Hij heeft ook gezegd haar heel leuk te vinden, hebben tijdens een studiereis heel de week superklef gedaan (daar is de liefde ontstaan), daarna ook nog. Daarna heeft zij dus ook nog bij hem geslapen enzo. Hij heeft toen toch voor zijn vriendin gekozen, hij zegt dat hij haar alles heeft verteld maar dat betwijfel ik. Ik snap wel dat zijn vriendin niet wilt dat mijn vriendin aanwezig is, maar je kan zoiets toch niet opleggen? Zij moet trouwens werken vanavond dus zij is er niet bij.
Try- Kletskop
Ik zou gewoon gaan. En anders heeft hij iets aan zijn vriendin uit te leggen. Hij nodigt jouw vriendin uit.
Gast- Gast
Try schreef:Maar moet jij dat respect tonen of is dat zijn pakkie-an? Ik vind dat laatste. Ze zitten ook samen in een commissie van onze studievereniging, moet ze daar dan ook maar gelijk uitstappen?Megara schreef:Niemand kan je verbieden om te gaan, maar ik vind het dan meer een kwestie van respect. Ik vind het heel logisch dat zijn vriendin het niet ziet zitten om met haar wat te doen of dat zij nog in de buurt komt van haar vriend.
Ik vind dat hij niet zo schijnheilig moet doen (wel stiekem 1 op 1 afspreken, maar niet bij een groepsetentje erbij omdat zij daarvan weet), en dat hij dit moet oplossen en dit niet bij haar in de schoenen moet schuiven.
Dat is idd hoe ik mij reactie bedoelde. Dit is hun probleem niet dat van jouw vriendin
Luthien- Prater
Try schreef:Maar moet jij dat respect tonen of is dat zijn pakkie-an? Ik vind dat laatste. Ze zitten ook samen in een commissie van onze studievereniging, moet ze daar dan ook maar gelijk uitstappen?Megara schreef:Niemand kan je verbieden om te gaan, maar ik vind het dan meer een kwestie van respect. Ik vind het heel logisch dat zijn vriendin het niet ziet zitten om met haar wat te doen of dat zij nog in de buurt komt van haar vriend.
Nu ik je edit lees bij het vorige bericht ben ik het er inderdaad mee eens dat de bal bij hem ligt. Ik denk dat hij nu de persoon moet zijn die duidelijkheid moet geven, voor jouw vriendin, voor zichzelf en voor zijn eigen vriendin.
Gast- Gast
Dat vind ik ook.Luthien schreef:Dan moet die vriendin maar verbieden dat haar partner gaat eten in het park, want over jouw vriendin heeft ze toch niks te zeggen? Misschien makkelijker gezegd dan gedaan, maar als zij wil dat er geen contact meer is zal ze dat via haar vriend moeten spelen en niet via jouw vriendin.
Nu is het wel zo dat hij het etentje heeft geinitieerd, maarja, had ie eerder moeten bedenken mijn vriendin niet uit te nodigen ofzo.. Ik vind het iig stom
Try- Kletskop
Ielh, de poes komt net met een dood vogeltje binnenzetten. Heb de hond al een keer betrapt op het opeten van zo'n lijk, dus vond het niet z'n goed idee. Nu ligt het vogeltje in de kliko.
Luthien- Prater
Staat dat niet op het doosje Lily?
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Lily, volgens mij minimaal 4 uur, want na 4 uur mag je ook pas weer een nieuwe nemen.
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Ah, een dood vogeltje.
Ik heb geen idee hoe lang een paracetamol werkt. Ik weet alleen dat ik het erg vervelend vind om er één in de te nemen.
Ik heb geen idee hoe lang een paracetamol werkt. Ik weet alleen dat ik het erg vervelend vind om er één in de te nemen.
Gast- Gast
nah ik heb er standaard een paar in m`n portemonnee zitten dus heb geen doosje bij de hand. Ja en ik neem er ook liever geen in maar voel me zo beroerd nu. Ach nog ruim 5 uurtjes werken en dan uitzieken.
Gast- Gast
De halfwaarde tijd is 2 a 4 uur, dus met uiterlijk 8 uur is het uit je bloed. Maar dat kan dus ook 4 uur zijn. En na de halfwaarde tijd neemt de werking af, dus kan je weer pijn krijgen.
Normale toedieningsschema is vaak 8 uur - 13 uur - 18 uur - 23 uur.
Je mag 4x 2 stuks, bij veel klachten zou ik er gewoon 2 nemen, heb je meer profijt van de werking, ook na de halfwaarde tijd.
Normale toedieningsschema is vaak 8 uur - 13 uur - 18 uur - 23 uur.
Je mag 4x 2 stuks, bij veel klachten zou ik er gewoon 2 nemen, heb je meer profijt van de werking, ook na de halfwaarde tijd.
Laatst aangepast door ProudMama op do 5 mei 2011 - 23:40; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik krijg die paracetamol ook nooit weg, zo stroef. Ik heb altijd panadol, die zijn glad en veel makkelijker weg te krijgen.
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Lily schreef:dames even een vraagje tussendoor, hoelang werkt een paracetamol?
De werktijd van paracetamol is zo tussen de 6-8 uur als ik het goed heb. Als je een spiegel wil opbouwen moet je zo om de 6 uur paracetamol pakken.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Pagina 18 van 40
Permissies van dit forum: