Dagcafé
+19
Mida4you
May
Tullow
Sjaantje
Suus
Sweety
VeryCherry
Bimbam
Jeanette
Luthien
Lotus
Qiara
silly-one
Muppetje
Chocolate Cookie
Zwoesj
Try
Lejow
Jordana
23 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: Dagcafé
Goedemorgen dames!
Dolcis, dat hoop ik toch niet, mijn nacht was ook al k*t.
Dolcis, dat hoop ik toch niet, mijn nacht was ook al k*t.
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Hier geen k*t te bekennen hoor
Alex, probeer er dan zelf vaart achter te zetten, bel de therapeut, bel de HA dat je er echt zsm weer aan moet, omdat je het niet red!!
Alex, probeer er dan zelf vaart achter te zetten, bel de therapeut, bel de HA dat je er echt zsm weer aan moet, omdat je het niet red!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Lejow schreef:Hier geen k*t te bekennen hoor
Onhandig
Maar idd, Lex.. Ga er achteraan!
Gast- Gast
niet?Lejow schreef:Hier geen k*t te bekennen hoor
Gast- Gast
Wellicht moet ik beter zoeken Reva
Echt hoor Lex, je moet alles zelf doen en als iets naar jouw zin niet snel genoeg gaat, moet je er zelf vaart achter zetten!!
Echt hoor Lex, je moet alles zelf doen en als iets naar jouw zin niet snel genoeg gaat, moet je er zelf vaart achter zetten!!
Lejow- Lady Post-a-lot
Dat doe ik ook, Ceepee! Ik bel en mail de hele tijd over en weer en er wordt geprobeerd mij eerder in te plannen. De afspraak met de psychiater stond eerst op 5 juli (!!!!), maar ik heb nu op 16 mei een gesprek (die verzet moet worden ivm de vakantie) en op 25 mei een gesprek. Dat is met partner en iets daarvoor of erna wordt dus die andere afspraak ingepland. Deze maand gebeurt het dus wel, maar dan nog ...
Gast- Gast
Maar voor die tijd krijg je dus geen AD?
Ze weten je geschiedenis toch
Lejow- Lady Post-a-lot
Goeiemorgen meiden ça va?
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Alex; Sorry, pakte het verhaal anders op. Maar schandalig dat je zo lang moet wachten zeg!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Helaas zijn ze niet altijd even mee denkend..Lejow schreef:Maar voor die tijd krijg je dus geen AD?
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Goeiemorgen meiden ça va?
Ca va bien!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Mogge Lady's!
Alex: Belachelijk dat je zo lang moet wachten!! Betalen we daarvoor ieder jaar zoveel geld voor de gezondheidszorg?
Zo, ff aan het uitzoeken geweest en apotheker gebeld, Tavegil schijnt ook te mogen tijdens zwangerschap.
Dus straks in telefonisch spreekuur de dokter maar weer bellen voor recept, want met alleen de Loratidine is het echt niet uit te houden!!
Tavegil werkt wel bij mij, wordt er alleen een beetje duf van, maar dat is niet erg als ik toch maar thuis op de bank hang...
Alex: Belachelijk dat je zo lang moet wachten!! Betalen we daarvoor ieder jaar zoveel geld voor de gezondheidszorg?
Zo, ff aan het uitzoeken geweest en apotheker gebeld, Tavegil schijnt ook te mogen tijdens zwangerschap.
Dus straks in telefonisch spreekuur de dokter maar weer bellen voor recept, want met alleen de Loratidine is het echt niet uit te houden!!
Tavegil werkt wel bij mij, wordt er alleen een beetje duf van, maar dat is niet erg als ik toch maar thuis op de bank hang...
Gast- Gast
O, dan zeggen ze gerust: Mevrouw, de vorige keer was het post nataal dus door de hormonen, nu moeten we alles opnieuw beoordelen (lees: 100 vragenlijsten invullen, 25 gesprekken met een half jaar er tussen) voor we u iets geven...Dolcis_ schreef:Helaas zijn ze niet altijd even mee denkend..Lejow schreef:Maar voor die tijd krijg je dus geen AD?
Gast- Gast
Belachelijk...
Hoop dat dat wel mag PM!!
En CL: Ca va bien aussi merci
Hoop dat dat wel mag PM!!
En CL: Ca va bien aussi merci
Lejow- Lady Post-a-lot
ProudMama schreef:O, dan zeggen ze gerust: Mevrouw, de vorige keer was het post nataal dus door de hormonen, nu moeten we alles opnieuw beoordelen (lees: 100 vragenlijsten invullen, 25 gesprekken met een half jaar er tussen) voor we u iets geven...Dolcis_ schreef:Helaas zijn ze niet altijd even mee denkend..Lejow schreef:Maar voor die tijd krijg je dus geen AD?
Precies. Zorg sucks.
Gast- Gast
hmmm iemand een paracetamolletje voor me? M`n kop voelt aan alsof ie elk moment kan ontploffen
Gast- Gast
Goedemorgen!
Zo te lezen hebben er niet veel een goede dag vandaag... Nou ik kan me erbij aansluiten.
Zo te lezen hebben er niet veel een goede dag vandaag... Nou ik kan me erbij aansluiten.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Lily schreef:hmmm iemand een paracetamolletje voor me? M`n kop voelt aan alsof ie elk moment kan ontploffen
Ja hoor Lily, kom je hem halen?
Bimbam- Kletskop
Wat is er Sweety?
Bimbam- Kletskop
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40