Dagcafé
+19
Mida4you
May
Tullow
Sjaantje
Suus
Sweety
VeryCherry
Bimbam
Jeanette
Luthien
Lotus
Qiara
silly-one
Muppetje
Chocolate Cookie
Zwoesj
Try
Lejow
Jordana
23 plaatsers
Pagina 19 van 40
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: Dagcafé
nah ik breek ze doormidden en neem dan helft en helft in. Maar dan pak ik er over een half uurtje nog wel eentje.
Gast- Gast
Nog even een STEL..
.. zouden jullie op een naaktkalender voor een goed doel poseren?
.. zouden jullie eieren op jullie laten gooien voor een goed doel? (koninginnedag stunt, eieren waren 1 euro p.s.)
.. zouden jullie de hele waarheid aan de vriendin van die jongen vertellen (in de hoop dat het uitgaat)?
.. zouden jullie eieren op jullie laten gooien voor een goed doel? (koninginnedag stunt, eieren waren 1 euro p.s.)
.. zouden jullie de hele waarheid aan de vriendin van die jongen vertellen (in de hoop dat het uitgaat)?
Laatst aangepast door Try op do 5 mei 2011 - 23:51; in totaal 1 keer bewerkt
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Heb nog wel wat te doen voor je hier in huis...Reva schreef:Ik VERVEEL me. Maar heb geen energie om wat te doen..
Gast- Gast
Try schreef:Nog even een STEL..
Nee, maar ook niet voor een miljoen. Daarvoor ben ik gewoon te onzeker over mijn eigen lichaam.
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Ik verveel me ook, maar kan niet zoveel aangezien ik op het werk ben. Dus, ik ga wel forummen!
Tullow- Kletskop
Dan zou ik even een siësta gaan houden Reva, misschien dat je daarna meer energie hebt?(en als je slaapt kun je je niet vervelen)
Luthien- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10
Ik heb ook nog wel wat dingetjes te doen.
Laatst aangepast door _Liv op do 5 mei 2011 - 23:55; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Try schreef:Nog even een STEL..
1. Nee, geen behoefte aan.
2. Nee, weet je hoeveel pijn dat doet??!
3. Nee, dat durf ik niet.
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
.. zouden jullie op een naaktkalender voor een goed doel poseren? * alleen als het van dat suggestieve naakt is, dat je niks ziet zeg maar.
.. zouden jullie eieren op jullie laten gooien voor een goed doel? (koninginnedag stunt, eieren waren 1 euro p.s.) * Nee, weet je hoe zeer dat doet!
.. zouden jullie de hele waarheid aan de vriendin van die jongen vertellen (in de hoop dat het uitgaat)? * Nee, niet met dat als beweegreden.
.. zouden jullie eieren op jullie laten gooien voor een goed doel? (koninginnedag stunt, eieren waren 1 euro p.s.) * Nee, weet je hoe zeer dat doet!
.. zouden jullie de hele waarheid aan de vriendin van die jongen vertellen (in de hoop dat het uitgaat)? * Nee, niet met dat als beweegreden.
Luthien- Prater
1. Nee, ik zou dat niet doen.
2. Nee, ik denk dat dat pijn doet.
3. Nee, ik vind het de taak van haar vriend om het aan haar te vertellen.
2. Nee, ik denk dat dat pijn doet.
3. Nee, ik vind het de taak van haar vriend om het aan haar te vertellen.
Gast- Gast
Helaasch geen Duitsland, misschien volgend weekend..
Hmmm, wat moet ik nou eens gaan doen haha..
Hmmm, wat moet ik nou eens gaan doen haha..
Gast- Gast
Heb je vakantie Donnaa?
Tullow- Kletskop
inderdaad van het weer genieten, het is heerlijk buiten er mag alleen wel wat meer zon zijn.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Heb nog wel wat te doen voor je hier in huis...Reva schreef:Ik VERVEEL me. Maar heb geen energie om wat te doen..
Ik heb ook nog genoeg te doen in huis En zelfs nog een aantal leuke dingen die ik zou kunnen doen, maar ik kan het niet opbrengen even
Gast- Gast
Twee dagen vrij.. Gisteren en vandaag..Tullow schreef:Heb je vakantie Donnaa?
Maar ik moet even een boxer terugbrengen naar een outlet, want hij is stuk.
Ze doen niet aal ruilen en geld retour, maar als een naad los zit toch vast wel?
Gast- Gast
Ohh, ik moet dan nog wat uitleggen:Bimbam schreef:Try schreef:Nog even een STEL..
De eiergooiers stonden op een afstandje en degenen waar de eieren op gegooid werden stonden achter een kippengaas-ding, waardoor het ei daarop brak, en je alleen de vieze smurrie over je heen kreeg
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Ik weet niet wat ik met mijn haar moet vandaag, voel me zooo saai
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn hond raakt helemaal over d'r toeren van de glazenwassen. Kruipt helemaal bibberend tegen mij aan... Lekkere waakhond
Gast- Gast
Try schreef:Ohh, ik moet dan nog wat uitleggen:Bimbam schreef:Try schreef:Nog even een STEL..
De eiergooiers stonden op een afstandje en degenen waar de eieren op gegooid werden stonden achter een kippengaas-ding, waardoor het ei daarop brak, en je alleen de vieze smurrie over je heen kreeg
Oh dan herzie ik mijn antwoord op stelling 2, voor een goed doel zou ik dat wel doen.
Luthien- Prater
Ahh arme hond, PM. Als die glazenwasser nu maar niet op ideeën komt...
Luthien- Prater
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Pagina 19 van 40
Permissies van dit forum: