Dagcafé
+19
Mida4you
May
Tullow
Sjaantje
Suus
Sweety
VeryCherry
Bimbam
Jeanette
Luthien
Lotus
Qiara
silly-one
Muppetje
Chocolate Cookie
Zwoesj
Try
Lejow
Jordana
23 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: Dagcafé
Ja ik heb hem nog gezien. Moest nog even reagerenAnousch schreef:Goedemorgen meiden!
Sweety, mn pm nog gezien?
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Ohh, oke Wat doe jij met zijn sleutels?_Donnaa schreef:Try, W. is op vakantie en hij had z`n auto bij de zaak neergezet, voor een lege loods.. Alleen die loods was sinds kort niet meer leeg en de kraan in die loods was nodig voor een project.. Ik ben de enige met sleutels van die auto, dus vandaar
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Thanks! En nu moet ik ook nog eens huiswerk maken waar ik geen *** van snap Concentratie is ver te zoekenLotus schreef: voor Try.
Try- Kletskop
Lily schreef:anousch, ik snap je verhaal niet helemaal. Is het probleem nu dat je na 3 dagen al met een invaller moet werken of dat je al standaar een dienst doet op donderdag :S ?
Beide..
Kan toch nooit dat ik na 3 dagen al met een invaller moet werken? dus OF ze zijn me vergeten in te plannen op die donderdag, OF het is blijkbaar wel met een invaller...
Ik heb nou maar gemaild want ik snap er niks van.
Gast- Gast
Ja geen idee, die heb ik nog steeds Aangezien hij niet tegen me praat, kan hij ze ook niet terugvragen.. Whaha!Try schreef:Ohh, oke Wat doe jij met zijn sleutels?_Donnaa schreef:Try, W. is op vakantie en hij had z`n auto bij de zaak neergezet, voor een lege loods.. Alleen die loods was sinds kort niet meer leeg en de kraan in die loods was nodig voor een project.. Ik ben de enige met sleutels van die auto, dus vandaar
Gast- Gast
Try:
En Anousch, misschien werkt die andere invaller er wel al een tijdje. En anders maandag gewoon nog een keer bellen.
En Anousch, misschien werkt die andere invaller er wel al een tijdje. En anders maandag gewoon nog een keer bellen.
Gast- Gast
Haha!_Donnaa schreef:Ja geen idee, die heb ik nog steeds Aangezien hij niet tegen me praat, kan hij ze ook niet terugvragen.. Whaha!Try schreef:Ohh, oke Wat doe jij met zijn sleutels?_Donnaa schreef:Try, W. is op vakantie en hij had z`n auto bij de zaak neergezet, voor een lege loods.. Alleen die loods was sinds kort niet meer leeg en de kraan in die loods was nodig voor een project.. Ik ben de enige met sleutels van die auto, dus vandaar
Try- Kletskop
Ik hoop dat je er toch uitkomt, Try.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Hoihoi allemaal
Mijn tuin schiet al aardig op, vandaag gaat de stoep dicht als alles volgens planning verloopt maar dat zal best wel.
Hoe is het hier?
Mijn tuin schiet al aardig op, vandaag gaat de stoep dicht als alles volgens planning verloopt maar dat zal best wel.
Hoe is het hier?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Zo, ben ik weer Ja, ik was weg
Voor mezelf dingetjes gekocht bij Rituals en gevulde knoflookolijven met paprika erin bij de turkse winkel
Je knuffel is echt leuk, VC!
Voor mezelf dingetjes gekocht bij Rituals en gevulde knoflookolijven met paprika erin bij de turkse winkel
Je knuffel is echt leuk, VC!
Gast- Gast
Anousch: Wij hebben vaste invallers, die zijn echt goed op de hoogte van alles. Als het daar ook zo is kan je er misschien prima mee werken ookal ben je er nog maar 3 dagen...
Gast- Gast
Dankje Reva
Ik ben er weer, heb me ook maar is gedoucht een aangekleed
Ik ben er weer, heb me ook maar is gedoucht een aangekleed
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben er ook weer, ook even gedoucht en aangekleed.
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Invallers worden op ten duur ook bekend met alle werkzaamheden. Wij hebben ook vaste invallers die net zo functioneren als het vaste personeel.ProudMama schreef:Anousch: Wij hebben vaste invallers, die zijn echt goed op de hoogte van alles. Als het daar ook zo is kan je er misschien prima mee werken ookal ben je er nog maar 3 dagen...
Gast- Gast
Ahh, ik krijg net een chocoladebroodje en mini krentebolletjes van m'n man. Lekker. Heb echt geen idee hoe laat het al was. heb al wel 1 van de drie onderdelen van m'n verslag af. Hij moet en zal vanaaf af zijn!
Luthien- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10
Oke, dan zal het wel kloppen
Heb sowieso ff gemaild, en ik denk dat ik maandag ook wel gebeld word door locatiemanager.
Heb sowieso ff gemaild, en ik denk dat ik maandag ook wel gebeld word door locatiemanager.
Gast- Gast
Aaaaaaaaah, ultieme jeugdsentiment! Ik zit Boes te kijken op kindernet
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Ja soms ie wel lief. Ik vermoed alleen dat hij vandaag nog wel een keer of wat me komt storen terwijl ik echt hard aan het werk ben voor school (ok ik forum ook af en toe, maar dat moet kunnen tussendoor). Dan vind ik em toch iets minder lief.
Luthien- Prater
ach het is goed bedoeld
en ik geloof dat ik een forumban moet krijgen post veel te veel haha
en ik geloof dat ik een forumban moet krijgen post veel te veel haha
Gast- Gast
Het is juist gezellig als jij zoveel post!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Nou het storen wat ie dan doet is niet goed bedoeld hoor , is echt een schreeuw om aandacht. Muziek heel hard aanzetten en dan keihard lachen als ik geïrriteerd vraag of het wat zachter mag. Maar goed dan komt ie met een lekker broodje dan is het ook wel weer goed.
Luthien- Prater
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Pagina 17 van 40
Permissies van dit forum: