Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit?

+24
Mermaid
Inge
Caramba
Bliss
Zwerver
Zwoesj
Lilou
Caroow
Rapunzel
Jeanette
Joli86
Blond
minoessepoes
Lejow
Beachgirl
Summerlovin
SuperGrover
Caro
_Lacey_
Atelier Madame
Toet
Lotus
Mari
SoGood
28 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit? - Pagina 3 Empty Re: Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit?

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 11:48

Ik heb gelukkig geen verschrikkelijke vakantie's meegemaakt.

Wat wel jammer was, toen ik naar Brazilie ging, was het regenseizoen. Was zelf niet zo slim om het van te voren op te zoeken nerd En de dame van het reisbureau heeft ook niks gezegd. Eerste week hadden we prachtig weer, 2e week hadden we 7 dagen regen, regen, regen. (troposche regen, keihard dus) Je kon echt geen kant op, behalve in je hotelkamer/hotel blijven. Gelukkig ging het wel heel goed tussen mijn ex en mij, we zijn niet chagrijnig geweest tegen ellkaar ofzo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit? - Pagina 3 Empty Re: Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit?

Bericht  Merai wo 25 mei 2011 - 10:50

Er komen drie dingen in me op:

Ten eerste de vakantie toen ik 16 was, met mijn vader en zijn nu ex, en haar twee kinderen. We gingen naar het vakantiehuisje waar we als gezin altijd heengingen toen mijn ouders nog bij elkaar waren en ik had daar veel moeite mee. Daarnaast had ik toen veel moeite met slapen en sliep ik op de kamer met die twee kinderen, ik heb geen oog dicht gedaan. Bah!

Ten tweede de vakantie met mijn eerste vriendje, we waren op dat moment anderhalf jaar samen en al eerder op vakantie geweest maar het werkte gewoon niet. We zouden drie weken door Hongarije trekken en kamperen en in een pension slapen afwisselen. Dat ging op zich wel maar in die tijd was mijn eetstoornis behoorlijk aanwezig en daar kon hij heel slecht tegen. We hadden dan ook veel ruzie, en zijn uiteindelijk zelfs als exen naar huis gereden. Daarna is het wel weer even aan geweest maar het was echt voorbij.

Ten derde het moment dat ik in Suriname woonde en dengue had, dat was niet echt een vakantie maar toen miste ik de gezondheidszorg in NL wel heel erg! En omdat ik er toen ook al een paar maanden zat miste ik door de ellende opeens iedereen die hier was. Gelukkig was ik na een week of zes weer op de been en heb ik daarna nog verschrikkelijk kunnen genieten Wink
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit? - Pagina 3 Empty Re: Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit?

Bericht  Kreeftje do 26 mei 2011 - 0:07

Atelier Madame schreef:dubbel

+1, ook mijn eerste gedachte...
Kreeftje
Kreeftje
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 596
Registratiedatum : 13-12-10
Woonplaats : noord-brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit? - Pagina 3 Empty Re: Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit?

Bericht  Guus do 26 mei 2011 - 0:45

oef, ik had gister de meest verschrikkelijke ooit!

Ik moest voor mijn werk naar een beurs in Frankfurt, ging twee dagen dus een dagje hotel erbij.

Kom ik daar inchecken, zijn ze overbooked dus wordt ik naar een ander hotel overgezet... was vlakbij dus niet zo'n drama. Dit bleek echter het meest pauper hotel te zijn ever met van die zwarte vlekken tussen de tegels, een vies douchegordijn, een douchekop die niet vastgezet kon en vlekken op de muur (?)

ik gezegd dat ik niet de volle prijs ging betalen, maar ach prima is maar een nachtje...

kom ik er bij de receptie achter dat dat hotel geen WIFI had, terwijl ik expres geboekt had omdat ik nog aan het werk moest en ik het lekker vind om even te relaxen en te skypen e.d.

dus ik weer naar het eerste hotel, begon nu wel een beetje pissig te worden... maar hij zou met zijn baas overleggen wat er van de prijs af ging. Ik kreeg internetcafe vergoed en oprechte excuses...

grrr

Kom ik na de beurs op mijn smerige hotelkamer en doe de deur dicht, is daar een briefje op geplakt met de prijzen waarop staat dat in het hoog/beurs seizoen 110 euro kost... belachelijk veel voor die kamer, maar die ik orgineel geboekt had was zelfs 220! Dus heb ik mijzelf voorgenomen om geen cent meer te betalen dan de 110 de volgende dag.

Lig ik eindelijk te slapen gaat om 24.15 drie keer mijn telefoon, omdat het mijn vader kan zijn over mijn moeder heb ik die aan staan en nam op ondanks dat ik het nummer niet kende. IS HET HET EERSTE HOTEL! in krakkemikkig engels dat ik daar gereserveerd had en niet was op komen dagen!
Dus ik zo goed en zo kwaad uitleggen dat zij diegene waren die me hadden overgezet naar het andere hotel en dat ik (*&^W&E$@ lag te slapen!

Volgende ochtend ben ik boos, zwaar pissig en ga naar het hotel omdat ik daar moest betalen. Dus hij pakt mijn papieren bij elkaar en zegt dat ik gewoon 220 moet betalen, dus ik zeg heel rustig dat ik dat niet ga doen en dat hij z'n baas er maar bij moet halen. 'He is sleeping miss' kan me geen RUK schelen, ik lag ook te slapen toen jullie me wakker belde. Maar ik moest later terug komen...

Dus ik weer naar de beurs en 'smiddags kwam ik terug, ok miss I can give you 50 euro's back! Dus ik nogmaasl alles opgesomt en dat ik geen cent meer dan 110 ga betalen en dat ik dan nog heel schappelijk ben omdat dat de normale prijs is en ik eigenlijk daar zelfs korting op hoor te krijgen na alle sores...
'Ok I'll give you 100 euro's back' grrrr echt ik had zo'n moeite om rustig te blijven!

Dus uiteindelijk krege ik mijn zin, 110. Wil ik betalen 'Ja we hebben al 220 op uw CC gezet gisteravond' Nou toen vloog ik echt uit de bocht. Ik heb ergens getekend, heb de kaart niet eens bij me, die ligt op Curacao, ik gebruik alleen de gegevens om te boeken! uiteindelijk ben ik naar buiten gelopen met een print dat ze 110 retouneren en een ondertekende brief (die ik zelf moest schrijven want zijn engels was crap) waarin staat hoe het gegaan is.

mijn goeie hemel

wat een hel!

Evil or Very Mad
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit? - Pagina 3 Empty Re: Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit?

Bericht  Niekske do 26 mei 2011 - 2:24

Mijn god wat een verhalen! Mijn ergste vakantie was vorig jaar naar Mallorca met een collega. Op het werk trokken we veel met elkaar op en dat klikte erg goed. Ik ben op vakantie niet de moeilijkste, dus ik ging ervanuit dat het goed zou gaan. Ik heb me nog nooit zo in iemand vergist!

Ze klaagde over alles, het bed was te zacht, het strand was te hard, de zee was te koud, de zon was te warm, hoofdpijn, rugpijn, moe... maar ze dronk bijvoorbeeld veel te weinig. Voor een dagje strand kocht ze 0,5l water en dat flesje was aan het einde van de dag nog halfvol. Toen ik voorzichtig opperde dat ze misschien meer moest drinken (en dat het gebrek aan vocht haar hoofdpijn en moeheid kon verklaren) zei ze stellig dat ze niet kon drinken als ze geen dorst had.
's Avonds wilde ze ook nooit ergens mee naartoe. We gingen wel eens naar en terras, maar ze zei bijna niks en wilde altijd op tijd naar bed. Na een paar dagen hadden we wat Hollanders leren kennen op het terras en ik zat wel gezellig te kletsen. Toen zij naar bed wilde, vroeg ik of ze het ok vond als ik nog even bleef. Ze sprong ongeveer uit haar vel. Dat deed je niet als je samen op vakantie was, wat ik me wel niet in mijn hoofd haalde! Stond ze daar een scene te schoppen en te huilen op het terras! Ik heb haar kunnen overtuigen dat het prima kan als je samen op vakantie bent en gelukkig heeft me dat nog een paar leuke avonden opgeleverd.
Ze belde ook elke dag haar moeder en haar zus en ze vond het raar dat ik dat niet deed. Of ik geen goede band had met mijn moeder. Mijn moeder en ik hebben een hele goede band, maar wij hoeven elkaar daarvoor niet dagelijks te horen, maar dat snapte ze ook niet. Ik kan nog wel even doorgaan, maar jullie begrijpen het vast wel smile ik heb zo vaak tot tien (of ja, 100000) moeten tellen om rustig te blijven, dat ik moest bijkomen van de vakantie toen ik thuis kwam. Gelukkig is zij inmiddels overgeplaatst naar een andere afdeling en zie ik haar nog maar zelden. Mijn andere collega's zeiden achteraf dat ze het ook wel dapper van me vonden dat ik met haar op vakantie durfde. Zij hadden al lang gezien wat ik compleet gemist had geloof ik smile
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit? - Pagina 3 Empty Re: Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum