Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit?

+24
Mermaid
Inge
Caramba
Bliss
Zwerver
Zwoesj
Lilou
Caroow
Rapunzel
Jeanette
Joli86
Blond
minoessepoes
Lejow
Beachgirl
Summerlovin
SuperGrover
Caro
_Lacey_
Atelier Madame
Toet
Lotus
Mari
SoGood
28 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit? - Pagina 2 Empty Re: Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit?

Bericht  Blond do 5 mei 2011 - 21:36

Drama vakanties heb ik nog nooit gehad, maar de minst leuke was absoluut op Ile D'Re in Frankrijk. Was met mn ouders & zusje. Toen we aankwamen had het "nog maar 6 dagen geregend". Nou, toen we aankwamen begon het te gieten. Ik denk dat we 5 dagen zon hebben gezien, van de drie weken.

Ook was ik zooo boos dat ik nooit bruin werd dat ik uit pure frustratie zelfbruiner op mn kuiten smeerde, die oranje uitsloegen. Mn bovenbenen & voeten waren nog wel wit. Geen porum natuurlijk, toen wilde ik al helemaal niet meer mijn lange broek uitdoen. En toen werd ik ook nog eens ongesteld, en ik moest ik gaan plooien met tampons.

En één van de weinige dagen dat het zonnig was, verbrande ik mijn schouders & rug gigantisch.

Ik wil never nooit meer naar een camping in Frankrijk.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit? - Pagina 2 Empty Re: Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit?

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 21:54

Atelier Madame schreef:
Break Of Day schreef:

Er is toen iets gebeurd wat nooit had mogen gebeuren. Het heeft nog een jaar geduurd en achteraf was dat het dieptepunt van mijn leven.
Hij heeft je geslagen?

Ik denk het wel. Wat een debiel, die ex van je! Zou mijn vriend niet moeten doen, flippen als ik wat uit de bagagehokjes wil of naar huis wil.
Wat een verhalen hier!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit? - Pagina 2 Empty Re: Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit?

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 22:06

Atelier Madame schreef:
Break Of Day schreef:

Er is toen iets gebeurd wat nooit had mogen gebeuren. Het heeft nog een jaar geduurd en achteraf was dat het dieptepunt van mijn leven.
Hij heeft je geslagen?

Ik wil er verder niet over uitwijden, maar om je vraag te beantwoorden, ja...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit? - Pagina 2 Empty Re: Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit?

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 23:19

Jada schreef:
Atelier Madame schreef:
Break Of Day schreef:

Er is toen iets gebeurd wat nooit had mogen gebeuren. Het heeft nog een jaar geduurd en achteraf was dat het dieptepunt van mijn leven.
Hij heeft je geslagen?

Ik denk het wel. Wat een debiel, die ex van je! Zou mijn vriend niet moeten doen, flippen als ik wat uit de bagagehokjes wil of naar huis wil.
Wat een verhalen hier!

Weet je, nu zou ik dan ook meteen vertrekken naar een ander hotel en de rest van de vakantie alleen uitzitten of proberen een eerdere vlucht naar huis te regelen. Maar toen was ik zó'n zwak, grijs muisje dat niks durfde en alles liet afhangen van 'die debiel'... Stom.. Maar ze zeggen wel eens what doesn't kill you makes you stronger..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit? - Pagina 2 Empty Re: Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit?

Bericht  Joli86 vr 6 mei 2011 - 7:08

Wat een verhalen lees ik hier zeg..
Heb dan alleen nog maar leuke & gezellige vakanties gehad.

Wel zaten we een keer all-inclusive in Egypte maar het eten was zo smerig dat ik het nog niet aan mijn hond zou durven te geven...
En we hebben een keer een indoor zwembad in onze tent gehad toen we aan het kamperen waren op Texel.
Wel balen dat er na 21 uur geen boot meer terug ging..

Verder allemaal prima smile
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit? - Pagina 2 Empty Re: Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit?

Bericht  Jeanette vr 6 mei 2011 - 12:20

Toen ik klein was en de enige keer op vakantie was in Nederland zelf, hadden we alleen maar slecht weer. Voor de rest wel vermaakt, maar sindsdien hadden mijn ouders en ik zoiets van; nooit meer in NL 2 weken vakantie vieren!!



Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit? - Pagina 2 Empty Re: Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit?

Bericht  Gast vr 6 mei 2011 - 19:17

Atelier Madame schreef:
Achteraf kunnen we er wel om lachen maar ik ga écht nooit meer opvakantie met een vriendin voor een langere periode waarmee ik nog nooit eerder een weekendje oid ben weggeweest.

Dit heb ik met Marin gedaan Very Happy We hadden elkaar daarvoor zelfs maar 1 keer gezien hahah. Maar het ging goed gelukkig.

Ik heb niet echt hele nare vakanties gehad, maar toen op vakantiedag 1 in Turkije mijn oma overleed, was de rest van de week wel heel erg raar en surrealistisch. Ik ben gebleven (was op tijd terug voor de begrafenis) en heb ook nog wel genoten, maar het was wel erg vreemd. Het zit toch in je hoofd dan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit? - Pagina 2 Empty Re: Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit?

Bericht  Rapunzel vr 6 mei 2011 - 19:26

Ben een keer met mijn ouders naar de Beaujolais gegaan in Frankrijk. Toen we aankwamen in een enorm Frans huis middenin de natuur, was ik eigenlijk best wel onder de indruk dat we zoveel ruimte voor ons alleen hadden en dat voor niet al te veel geld. Toen de deur open ging begon de ellende. Er stond een laag water in het huis tot mijn enkels, dus na een lange vermoeiende autorit hebben mijn moeder, ik en mijn zusje eerst 2 uur staan dweilen, terwijl mijn vader contact probeerde te zoeken met de verhuurder in Nederland. (hij wou het liefst meteen terug naar Nederland, maar daar voelden wij niet zoveel voor) Helaas bleef het de hele vakantie regenen waardoor we ons grotendeels binnen hebben vermaakt. Er was ook geen bal te doen in de omstreken, behalve wandelen dus ik heb me stierlijk verveeld. De nachten waren ook een ramp. Er hing een eng schilderij op de slaapkamer van mij en mijn zusje, er zaten spinnen en vleermuizen, we hoorden allemaal vreemde geluiden en we zagen lichten die we niet thuis konden brengen. Ik heb de dagen afgeteld tot ik weer naar huis kon.
Rapunzel
Rapunzel
Prater
Prater

Aantal berichten : 657
Punten : 732
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit? - Pagina 2 Empty Re: Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit?

Bericht  Caroow vr 6 mei 2011 - 21:07

Toen ik 15 of 16 was ging ik met mijn toenmalige vriendje kamperen op Vlieland. We hadden een 1 persoonstentje voor ons tweeën. Ik ging de hele dag van alles doen, hij hing maar wat rond. En als ik dan 's avonds op bed ging, lag hij nog in het tentje te blowen. Stonk dus enorm. Het was echt heel heet die week, om 6 uur 's ochtends werd ik die tent uitgebrand dus stond ik maar op. Als hij dan rond een uur of 11 wakker werd was het ruzie omdat ik niet gezellig was. 1 keer wilde ik gezellig met hem mee doen en heb ik een aantal breezer en een fles baileys leeggedronken en heb toen het hele pad naar het toiletgebouw ondergekotst. Hij vond dat niet zo boeiend dus zat weer te blowen in ons tentje. Ik lag toen helemaal van de wereld ergens in het gras. Gelukkig vond onze campingbuurvrouw me daar, en die heeft me teruggebracht.
Uiteindelijk ben ik een paar dagen eerder alleen naar huis gegaan, met het smoesje dat ik onverwachts moest werken.

Wat een vreselijke vakantie!
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit? - Pagina 2 Empty Re: Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit?

Bericht  Gast za 7 mei 2011 - 9:39

Ik was nog nooit op vakantie geweest in een hotel en toen mocht ik met mijn beste vriendin (van toen) mee naar Lorett.
In een hotel. Het was vre-se-lijk!

De handdoeken stonken naar azijn, de airco deed het niet en op die kamer was het nog heter dan in een tent!
Elke ochtend om 07.30 werden we wakker "geklopt" om naar het ontbijt te komen.
Dan gingen we rond 9u naar de kamer om "bij te komen" en om 10u werden we beneden verwacht om naar het strand te gaan.
Dan liepen we om 13u terug en aten we (elke dag bij hetzelfde tentje) een broodje.
Vervolgens werden we om 14.30 bij het zwembad verwacht waar we tot 16.00 bleven. Dan gingen we naar de kamers en konden we ons opfrissen. Om 17.00 werden we opgehaald om te gaan eten. Dan mochten we van 18.30 tot 19.30 "iets doen" zolang het maar in het hotel was... Daarna werden we op het terras of in de bar van het hotel verwacht. Tot een uur of 23u ofzo en dan gingen we naar bed...

En dat 14 dagen lang!!!!!!!
We zijn 1 keer naar het centrum geweest `s avonds en 1 keer naar een aquapark. Haar vader wilde naar Barcelona rijden, dat leek mij echt onwijs cool. Maar mijn vriendin wilde dat niet... Dat was te ver weg Mad
Op het strand mochten we op zo'n banaan... Maar dat wilde mijn vriendin niet want dat was te koud...

Na de vakantie was de vriendschap zo goed als dood....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit? - Pagina 2 Empty Re: Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit?

Bericht  Gast za 7 mei 2011 - 9:50

Ik ben met mijn ouders nooit op vakantie geweest, daarna ook niet met vriendinnen.
De 1e keer op vakantie was pas met mijn vriend.
Ik heb geen verschrikkelijke vakanties achter de rug, maar ik zou niet zomaar meer met mijn schoonfamilie op vakantie gaan.
Het was niet heel erg ofzo, maar ik irriteer me echt snel aan mensen als ik ze te vaak zie.
1 Persoon dacht de hele dag door grappig te zijn en mijn schoonmoeder wilde alles samen doen. Als wij dan met z'n 2-en iets anders wilden doen of apart wilden eten dan waren de anderen gewoon een beetje pissig. Niet voor herhaling vatbaar dus :-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit? - Pagina 2 Empty Re: Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit?

Bericht  Lilou do 12 mei 2011 - 20:40

edit


Laatst aangepast door Lilou op zo 1 sep 2013 - 2:07; in totaal 1 keer bewerkt
Lilou
Lilou
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 178
Punten : 200
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit? - Pagina 2 Empty Re: Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit?

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 20:46

Ik ben een keer 2 weken op zeilreis geweest met familie. Ten eerste is een boot heel klein als je er 2 weken met je familie op moet zitten en ten tweede bleek ik last van zeeziekte te hebben. Hahaha heb 2 weken elke dag met een groen hoofd boven een emmer gezeten. Verschrikkelijk!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit? - Pagina 2 Empty Re: Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit?

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 20:48

*Verwijderd*


Laatst aangepast door Noa op za 14 mei 2011 - 23:45; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit? - Pagina 2 Empty Re: Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit?

Bericht  Gast za 14 mei 2011 - 8:51

Een paar jaar terug naar een camping in Duitsland geweest. Met ouders en vrienden van mijn ouders. Vrienden sliepen in de caravan, wij (Mijn ouders en ik) sliepen in zo'n tent die eraan vast zat. Ging het 's nachts regenen, was de tent niet waterdicht. Maar we mochten de caravan niet in, want dat vonden ze te benauwd. Was echt belachelijk. Toen het regenen wat minder werd, hebben we een zeil over de tent gegooid. Maar het bleef al die opvolgende nachten ook regenen. Dus zijn we in de auto gaan overnachten. Daarna nooit meer met ze op vakantie geweest..

En vorig jaar in een (familie)hotel in Duitsland gezeten, toen had ik een kamer apart, maar die werd overboekt. Dus moest ik op de kamer van mijn ouders slapen op een soort uitklap bed. Mijn voeten hingen over de rand heen als ik gewoon ging liggen (en ik ben maar 1,65m) en omdat het 'bed' uit verschillende delen bestond (hoofdeind hoger, middenstuk laag en voeteind hoger) heb ik de hele week last van mijn rug gehad. Dus humeur was tot het nulpunt gedaald!

Ga nooit meer terug naar die camping en dat (familie) hotel! Rolling Eyes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit? - Pagina 2 Empty Re: Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit?

Bericht  Zwoesj za 14 mei 2011 - 11:51

Toen ik een jaar of 10/11 was, ben ik 3 dagen voor het einde van de vakantie nogal pijnlijk in het zwembad gevallen (lees: hoge rand, glad, ik wil duiken, been 1 glijd het water in, mn voet van been 2 glijd achter de rand. Je kunt wel raden waar de scherpe rand terecht kwam). We zijn nog nooit zo hard naar Nederland gereden, aangezien ze me in Frankrijk gelijk wilden opereren e.d.
Bah dat zal ik niet snel meer vergeten.
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit? - Pagina 2 Empty Re: Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit?

Bericht  Gast za 14 mei 2011 - 11:56

Lotus schreef:De vakantie waarin mijn vader plotseling in coma raakte en drie weken later overleed.
Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit? - Pagina 2 699888

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit? - Pagina 2 Empty Re: Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit?

Bericht  Gast za 14 mei 2011 - 11:56

Over mijn meest verschrikkelijke vakantie wil ik het niet eens hebben..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit? - Pagina 2 Empty Re: Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit?

Bericht  Zwerver za 14 mei 2011 - 12:37

Dat was Ardennen met school, kamperen. 1 keer en nooit weer. Verschrikkelijk
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit? - Pagina 2 Empty Re: Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit?

Bericht  Bliss zo 15 mei 2011 - 1:18

Volgens mij was dat een weekendje Brussel met mn vader en mn zusje, een aantal jaar geleden. Mn zusje en ik hebben nogal een haat/liefdeverhouding en vooral de haat kwam dit weekend naar boven Wink We kunnen gewoon echt niet te lang bij elkaar in de buurt zijn en hadden zowat t hele weekend slaande ruzie (voornamelijk doordat zij vaak zonder reden chagrijnig is en t op mij afreageert). Mn pa is ook niet bepaald de meest geduldige persoon die er is, dus t was een drama! Kan me van de stad ook bijzonder weinig meer herinneren.

Verder vorig jaar nog een vreselijke nacht gehad in Rome. Was met een vriendin en we hadden een tweepersoonskamer met 2 losse bedden geboekt. Niet voor niks, want zij is nogal beweeglijk in haar slaap en praat veel. Kwamen we in die kamer, wat echt een soort cel bleek te zijn. Een tweepersoonsbed met daar omheen nog net een randje ruimte waar we de koffers neer konden gooien. Géén raam (!!) en dus echt gewoon een benauwd hok. Mn vriendin sliep meteen, maar ik had t heet, had steeds onwijze dorst en mn vriendin lag de hele tijd te lullen in haar slaap en dan gooide ze ineens weer een arm in mn gezicht enzo... OMG het was echt the worst night ever! Ik was strontchagrijnig de volgende ochtend en ook kwaad op haar. Meteen een andere kamer gevraagd en gekregen en daarna moesten we zelfs nóg een keer naar een andere kamer, maar die waren allebei prima gelukkig.

Oh en verder heb ik op vakantie in Alanya een keer oorontsteking gehad, waar ik bijna de hele vakantie last van had. Heb t verder wel leuk gehad, maar had wel echt veel pijn en één oor zat de hele tijd dicht, dus heel irritant. Drie keer een dokter gezien, waarvan twee keer een spuit in mn bil gehad tegen de pijn.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit? - Pagina 2 Empty Re: Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit?

Bericht  Caramba ma 16 mei 2011 - 2:24

Paar jaar terug in Limburg. Was met een aantal vrienden, nooit weer!
Meer wil ik er niet over kwijt.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit? - Pagina 2 Empty Re: Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit?

Bericht  Inge ma 16 mei 2011 - 2:28

wc-eend schreef:Dat was Ardennen met school, kamperen. 1 keer en nooit weer. Verschrikkelijk

+1

Met school week Ardennen geweest. We kregen elke avond een blik struik/struyk die we moesten opwarmen op een zelfgemaakt vuurtje en de laatste avond gingen we bbq'en.
Opzich was het best een leuk kamp, maar het eten was verschrikkelijk.
1e dagen was kamperen en de laatste 2 dagen in een huisje. Dat huisje was vlak bij een snackbar, daar mochten we van de leraren niet heen. Paar zijn toch gegaan en die werden terug gestuurd naar huis :s
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit? - Pagina 2 Empty Re: Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit?

Bericht  Zwerver ma 16 mei 2011 - 2:32

Hahaha Inge, dan ging ik toch zeker weten expres naar de snackbar. Heerlijk!
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit? - Pagina 2 Empty Re: Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit?

Bericht  _Lacey_ ma 16 mei 2011 - 5:12

wc-eend schreef:Dat was Ardennen met school, kamperen. 1 keer en nooit weer. Verschrikkelijk
Oh, dat heb ik ook nog gedaan. Drama inderdaad.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit? - Pagina 2 Empty Re: Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit?

Bericht  Mermaid zo 22 mei 2011 - 0:33

Een schoolreisje naar Parijs.
Het hotel was superslecht, er was bewaking en zodra je voor het raam langsliep vloog er bijna een bewakingshond je kamer in, het ontbijt was slecht (verlepte croissants, aangebrande toast en jam als enige beleg) En in euro disney werden we een paar keer de rij uitgezet omdat er een popster in het park was die alleen in de attracties wilde zonder pottekijkers... Heel irritant. Plus dat er een meisje bij ons was die zo druk met haar haren/make up bezig was dat we het eerste uur meer van de wc's van het park hadden gezien dan van het park zelf. Dat meisje hebben we maar stiekem geloosd Embarassed

Tot overmaat van ramp was ik mijn favoriete cassettebandje van mijn favoriete bandje van toen nog kwijt geraakt ook..

Maar eigenlijk was het echt geen superverschrikkelijke reis, maar als ik dan iets moet noemen was het deze reis.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit? - Pagina 2 Empty Re: Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum