Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat verwachten mensen niet van jou?

+54
Mida4you
Caro
Janelie
Zininzon
NoorA
Shisha
Parisienne
Dikkie Dik
Suus
Zwoesj
Burn
Sneeuwvlok
CCC
sterremaan
Dennenappel
Caramba
MADDIE
rozeblond
TNMN
Serena
Baby
VeryCherry
Jeanette
Blond
Natural
Lady4
Alias
Flippin' Bitch
mzcharlotte
Antibes
SparklingEyes
TGR
Silver
Phileine
Beachgirl
Roxi3
ladycat
PrimaBella
Joli86
Melis_je
JustMeDaan
SuperGrover
Sugarfall
Toet
Polly
joyce0606
Moezie
shadow
Mari
Lotus
SoGood
Cheesegirl
Fearie
Guus
58 plaatsers

Pagina 4 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Wat verwachten mensen niet van jou? - Pagina 4 Empty Re: Wat verwachten mensen niet van jou?

Bericht  rozeblond vr 6 mei 2011 - 0:02

Mensen verwachten van mij niet dat ik studeer en dat ik een fanatiek voetbalsupporter ben.

rozeblond
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 52
Punten : 54
Registratiedatum : 29-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat verwachten mensen niet van jou? - Pagina 4 Empty Re: Wat verwachten mensen niet van jou?

Bericht  MADDIE vr 6 mei 2011 - 0:14

De ouders van de kinderen op mijn werk verwachten niet dat ik zelf nog geen kinderen heb. Ik hoor dan ook standaard dat het vanzelf komt. Maar je hoort ze haast denken, hmmm.... ze is wel laat... hihi!!
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Caramba vr 6 mei 2011 - 0:53

Mensen verwachten niet van mij wanneer ik moe ben erg vervelend ben, dit tot gemeen zijn aan toe.
Dat ik naar hardcorefeesten ga.
Dat ik een zonneallergie heb.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Gast vr 6 mei 2011 - 1:12

Dat ik soms heel bitchy kan reageren.

Gast
Gast

Bericht  Dennenappel vr 6 mei 2011 - 3:36

- Dat ik elke dag pijn heb, doordat ik toch vaak vrolijk ben. Ik ben geregeld ook vrolijk, maar ik heb ook heel goed geleerd hoe ik een mega sterk masker op kan zetten.
- Dat ik soms vrij fel over kan komen wanneer er in mijn ogen onrecht wordt aangedaan ten koste van anderen of mijzelf. Ik heb namelijk een vrij zachte stem en een lieve uitstraling (wat ik tot vervelends toe hoor bij sollicitaties)
- Dat ik vroeger tijdens de studie werkten in sloopwerken.
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  sterremaan za 7 mei 2011 - 5:00

Dat ik ook wel eens heel erg bot uit de hoek kan komen..
sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 675
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.sterremaan.tk

Bericht  CCC za 7 mei 2011 - 11:00

- dat ik erg onzeker over bepaalde dingen ben
- geen kinderen heb
- ik soms geen grenzen ken

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast za 7 mei 2011 - 11:55

- Mijn muzieksmaak
- Dat ik zeker wel van een feestje hou
- En ook zeker wel van een drankje
- Dat ik een sexrelatie/scharrel heb en dus geen vaste relatie
- Dat ik regelmatig rook
- Voor de mensen die mij kennen van de lagere/middelbare school: dat ik zo erg veranderd ben
- Dat ik nog best wel onzeker kan zijn over mezelf, vooral over mijn lichaam
- Dat ik een eetstoornis heb gehad

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 8 mei 2011 - 0:42

Mensen verwachten niet dat ik later geen kinderen wil.

Gast
Gast

Bericht  Sneeuwvlok zo 8 mei 2011 - 1:22

Mensen zien me vaak als een heel braaf meisje, dus ze verwachten vaak niet dat ik behoorlijk kan drinken en van een feestje hou
En verder hoor ik eigenlijk altijd verraste reacties als ik zeg dat ik aan klassiek ballet doe
Sneeuwvlok
Sneeuwvlok
Prater
Prater

Aantal berichten : 591
Punten : 604

Bericht  Burn zo 8 mei 2011 - 3:39

Mensen verwachten niet van mij dat;
* Ik erg onzeker over mezelf ben,
* Ik soms erg bitcy kan zijn..
* Ik de verkeerde opleiding heb gekozen..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Zwoesj zo 8 mei 2011 - 7:09

* Dat ik salsa dans en er les in geef
* Dat ik tot 3 jaar terug een fanatiek schietspelgamer online was, en op redelijk hoog niveau speelde
* En ook inderdaad het onzekere, dat geloven mensen niet altijd.
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gast zo 8 mei 2011 - 19:49

Dat ik een kwart Surinaams ben. Mensen denken altijd dat ik Turks/Marrokaans/Spaans/Italiaans/You name it ben, maar nooit dat. ( Maar bovenal ben ik gewoon Nederlander, en daarnaast ik zie ook een Nederlander in de spiegel :P )

En dat ik over precies een maand 30 wordt, dat verwachten mensen ook niet van mij. Ik word altijd, maar dan ook altijd jonger geschat.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 8 mei 2011 - 19:55

sterremaan schreef:Dat ik ook wel eens heel erg bot uit de hoek kan komen..
Dat verwacht ik inderdaad niet van jou Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Suus zo 8 mei 2011 - 20:40

Mensen verwachten van mij ook nooit dat ik al 30 ben... En ook niet dat ik eigenlijk enorm van feesten hou en graag bier drink smile
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  sterremaan zo 8 mei 2011 - 20:59

Storm schreef:

Haha Storm, ik kan het wel. Ik ben niet altijd zo lief, als dat ik hier ben angel
sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 675

http://www.sterremaan.tk

Bericht  Dikkie Dik zo 8 mei 2011 - 21:13

- dat ik een zwaar minderwaardigheidscomplex heb
- daarvoor al twee keer in therapie ben geweest, tevergeefs.
- nu al bijna een jaar voor de derde keer in therapie ben
- dat ik echt ontzettend onaardig, fel en bitchy kan zijn, vooral tegen mijn vriendje..(hoe onaardig)
- dat ik pas op mijn 18e heb gezoend en pas op mijn 19e mijn eerste vriendje had en dus ook de eerste keer sex.
- dat ik als jong meisje dus niet interessant was voor de jongens, mijn vriend kan dat dus echt niet geloven.
- dat ik dus ook nog maar 1 lange relatie heb gehad en nu heb, met dit vriendje ga ik dan ook trouwen.
- dat ik heel goed kan kon balletten, heb er zelfs voor op een professionele balletschool gezeten (Den Haag en Rotterdam) (nu kan ik het niet meer trouwens, ben oud en stijf hehe)
Dikkie Dik
Dikkie Dik
Prater
Prater

Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Gast zo 8 mei 2011 - 21:14

sterremaan schreef:
Storm schreef:

Haha Storm, ik kan het wel. Ik ben niet altijd zo lief, als dat ik hier ben angel
Haha nou je komt altijd zo lief en meelevend over, daarom verwachtte ik dat niet van je.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 9 mei 2011 - 6:27

MADDIE schreef:De ouders van de kinderen op mijn werk verwachten niet dat ik zelf nog geen kinderen heb. Ik hoor dan ook standaard dat het vanzelf komt. Maar je hoort ze haast denken, hmmm.... ze is wel laat... hihi!!

Ik heb je zin 4x gelezen, maar ik snap hem niet nerd

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 9 mei 2011 - 7:13

Dat ik al bijna 11 jaar bij het leger werk.
Dat ik al richtig de 30 loop. Ben bijna 28 en mensen denken altijd dat ik een jaartje of 22/23 ben.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 9 mei 2011 - 7:45

Maar een paar mensen in mijn omgeving kennen me echt... de meesten weten niet dat ik veel zware dingen heb meegemaakt en regelmatig ernstig depressieve periodes doormaak. De mensen in mijn omgeving willen daar niet aan, ook niet als ik wel eens iets laat doorschemeren, ze zien me liever als het altijd vrolijke en jonge meisje dat door het leven heen fladdert. Ze denken dat mij alles makkelijk afgaat... Opzich wel fijn dat ze zo over mij denken, maar soms staat het zo ver af van wat er werkelijk in mij omgaat...

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 9 mei 2011 - 7:50

Jen_ schreef:
MADDIE schreef:De ouders van de kinderen op mijn werk verwachten niet dat ik zelf nog geen kinderen heb. Ik hoor dan ook standaard dat het vanzelf komt. Maar je hoort ze haast denken, hmmm.... ze is wel laat... hihi!!

Echt niet? Wat snap je er niet aan?

Gast
Gast

Bericht  Parisienne ma 9 mei 2011 - 8:03

Dromertje schreef:dat als ik een kind heb, en als ze weten dat ik een kind heb, verwachten ze niet dat ik 21 ben.

+1, alleen ben ik dan 23.

Daarnaast verwacht men ook niet van mij dat ik een heel verlegen en onzeker meisje kan zijn. Daarnaast vinden mensen dat ik altijd heel boos, chagrijnig en arrogant kijk, terwijl ik zo helemaaaaal niet ben!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast ma 9 mei 2011 - 8:18

Storm schreef:
Jen_ schreef:

Echt niet? Wat snap je er niet aan?

Nou dat de mensen op haar werk niet verwachten dat ze nog geen kinderen heeft (heeft ze dus niet?) En vervolgens naar haar kijken en denken 'ze is wel laat?' Hoe oud/jong ben je dan? En dan daar om lachen? Ik snap het niet, maar wellicht ben ik vandaag gewoon simpel.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 9 mei 2011 - 8:21

De zin is toch gewoon heel simpel? :P of snap je niet dat ze daarom lacht? Ik dacht dat het om de zinsopbouw ging, dat je die niet snapte.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: