Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat verwachten mensen niet van jou?

+54
Mida4you
Caro
Janelie
Zininzon
NoorA
Shisha
Parisienne
Dikkie Dik
Suus
Zwoesj
Burn
Sneeuwvlok
CCC
sterremaan
Dennenappel
Caramba
MADDIE
rozeblond
TNMN
Serena
Baby
VeryCherry
Jeanette
Blond
Natural
Lady4
Alias
Flippin' Bitch
mzcharlotte
Antibes
SparklingEyes
TGR
Silver
Phileine
Beachgirl
Roxi3
ladycat
PrimaBella
Joli86
Melis_je
JustMeDaan
SuperGrover
Sugarfall
Toet
Polly
joyce0606
Moezie
shadow
Mari
Lotus
SoGood
Cheesegirl
Fearie
Guus
58 plaatsers

Pagina 3 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Wat verwachten mensen niet van jou? - Pagina 3 Empty Re: Wat verwachten mensen niet van jou?

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 8:41

Haha zegmaar, kijk 's even op de vorige pagina van wie die uitspraak nou eigenlijk komt... Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat verwachten mensen niet van jou? - Pagina 3 Empty Re: Wat verwachten mensen niet van jou?

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 8:42

Dat ik al 30 ben.. ze schatten me altijd jonger angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat verwachten mensen niet van jou? - Pagina 3 Empty Re: Wat verwachten mensen niet van jou?

Bericht  Flippin' Bitch do 5 mei 2011 - 8:44

Dat ik al 16 jaar paard rij. Dat ik van harde muziek hou, dus graag al headbangend bandjes kijk en ja.. soms spring ik ook nog wel eens in de pit. En dat ik soms best grof kan zijn in m'n taalgebruik(maar nooit op het werk).
Mensen verwachten ook vaak dat ik totaal niet technisch ben en bang ben om mijn gelakte nageltjes vies te maken. Dan moeten ze toch eens weten dat ik het liefst alles zelf aan mijn auto wil doen, altijd als eerste opspring om iets te repareren op een vrouwenkantoor en 2x per week stront sta te scheppen op een boerderij. En mijn droom voor de toekomst zullen mensen ook niet echt verwachten bij mij denk ik: ik zou dolgraag een tweede auto willen, een 4x4, bijvoorbeeld een suzuki samurai om lekker mee door de modder te raggen.

En dat ik al 7 jaar met mijn vriend samen ben, maar ik alleen woon, vinden mensen ook vaak gek.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat verwachten mensen niet van jou? - Pagina 3 Empty Re: Wat verwachten mensen niet van jou?

Bericht  mzcharlotte do 5 mei 2011 - 8:44

freakielief schreef:Haha zegmaar, kijk 's even op de vorige pagina van wie die uitspraak nou eigenlijk komt... Wink

Sorry Antibes, ik heb het aangepast. *note to self* Bril écht opdoen bij serieuze opmerkingen maken. Twisted Evil In my defence, 't begint allebei met een A No


Laatst aangepast door zegmaar_ op do 5 mei 2011 - 8:46; in totaal 1 keer bewerkt
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat verwachten mensen niet van jou? - Pagina 3 Empty Re: Wat verwachten mensen niet van jou?

Bericht  Antibes do 5 mei 2011 - 8:46

zegmaar_ schreef:
freakielief schreef:Haha zegmaar, kijk 's even op de vorige pagina van wie die uitspraak nou eigenlijk komt... Wink

Sorry Antibes, ik heb het aangepast. *note to self* Bril écht opdoen bij serieuze opmerkingen maken. Twisted Evil

Maakt niet uit hoor! Ik heb wel lange tenen, maar ze zijn relatief trap-resistent.. Cool
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat verwachten mensen niet van jou? - Pagina 3 Empty Re: Wat verwachten mensen niet van jou?

Bericht  mzcharlotte do 5 mei 2011 - 8:47

Antibes schreef:
zegmaar_ schreef:
freakielief schreef:Haha zegmaar, kijk 's even op de vorige pagina van wie die uitspraak nou eigenlijk komt... Wink

Sorry Antibes, ik heb het aangepast. *note to self* Bril écht opdoen bij serieuze opmerkingen maken. Twisted Evil

Maakt niet uit hoor! Ik heb wel lange tenen, maar ze zijn relatief trap-resistent.. Cool

Ik mis hier een 'Like'-button en een thumbs-up icoontje. Of zie ik die nu over het hoofd? Rolling Eyes
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat verwachten mensen niet van jou? - Pagina 3 Empty Re: Wat verwachten mensen niet van jou?

Bericht  Alias do 5 mei 2011 - 11:56

- dat ik graag naar hardcore feesten ga
- dat ik al behoorlijk wat grijze haren heb
- dat ik heel graag met expeditie robinson mee zou willen doen
Alias
Alias
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat verwachten mensen niet van jou? - Pagina 3 Empty Re: Wat verwachten mensen niet van jou?

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 12:15

Mijn muzieksmaak! Ik hou van punk en hardcore en daar krijg ik vaak verbaasde reacties op.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat verwachten mensen niet van jou? - Pagina 3 Empty Re: Wat verwachten mensen niet van jou?

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 12:21

Zusje van Bert schreef:Dat ik 32 ben...

Oh ja, dat ook. Dat ik 28 ben. Ik word soms 10 jaar jonger geschat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat verwachten mensen niet van jou? - Pagina 3 Empty Re: Wat verwachten mensen niet van jou?

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 12:23

Trisha schreef:
Aardbei89 schreef:Dat ik vroeger heel veel met verkeerde types om ging (lees: allochtonen) en me daar ook naar gedroeg.
Dat ik stiekem best wel onzeker ben en bang ben om fouten te maken...
En dat ik nu graag een tatoeage wil!

Dude... Maw; allochtonen zijn verkeerde types?

lol! Ik moest ook even twee keer lezen :shock:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat verwachten mensen niet van jou? - Pagina 3 Empty Re: Wat verwachten mensen niet van jou?

Bericht  Lady4 do 5 mei 2011 - 18:56

Dat ik best onzeker kan zijn en dat ik geen vriend heb..
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat verwachten mensen niet van jou? - Pagina 3 Empty Re: Wat verwachten mensen niet van jou?

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 19:08

Ik had in mijn bachelor ook een meisje in de klas, echt zo mooi was ze, een modellenhoofdje, prachtig lijf, perfect gekapt en gestyled. Ja heel suf maar toen daar op een gegeven moment een heel intelligente zin uit kwam zat de rest echt zo :shock: Ik vind het zelf echt zo suf dat je dat dan blijkbaar niet van haar verwacht, maar ik vond haar daarom echt juist cool. God she just had EVERYthing :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat verwachten mensen niet van jou? - Pagina 3 Empty Re: Wat verwachten mensen niet van jou?

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 19:11

Fauve schreef:Ik had in mijn bachelor ook een meisje in de klas, echt zo mooi was ze, een modellenhoofdje, prachtig lijf, perfect gekapt en gestyled. Ja heel suf maar toen daar op een gegeven moment een heel intelligente zin uit kwam zat de rest echt zo :shock: Ik vind het zelf echt zo suf dat je dat dan blijkbaar niet van haar verwacht, maar ik vond haar daarom echt juist cool. God she just had EVERYthing :P
Haha, nou ik vind dat je best van iemand die een bachelor doet, mag verwachten dat hij/zij best intelligent is :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat verwachten mensen niet van jou? - Pagina 3 Empty Re: Wat verwachten mensen niet van jou?

Bericht  Natural do 5 mei 2011 - 19:14

Mijn huidige vrienden van school kunnen maar niet geloven dat ik 6 jaar geleden dreadlocks en piercings had + een relatie met een 14 jaar oudere man.

Tegenwoordig hebben mensen het beeld dat ik een schattig klein meisje ben en schatten mijn leeftijd vaak verkeerd. Ik word standaard 18 - 20 jaar geschat terwijl ik 24 jaar ben. Nadat ik laatst voorzitter was tijdens een groepsbijeenkomst op school, maakte een student de opmerking dat hij niet had verwacht dat een klein meisje met een schattige stem zo gestructureerd een bijeenkomst kon leiden.
Geloof dat ik soms niet voor vol word aangezien nerd !
Natural
Natural
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 174
Punten : 184
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat verwachten mensen niet van jou? - Pagina 3 Empty Re: Wat verwachten mensen niet van jou?

Bericht  Blond do 5 mei 2011 - 21:26

- Dat ik een enorme gemene heks ben als het me uitkomt
- Voor de mensen van de middelbare school: dat ik nu slank(er) ben.

En gister zei een jongen waarmee ik 4 jaar geleden omging: "_Chance, je bent aan het sletten geslagen! EINDELIJK!"
Dat hadden ze blijkbaar ook niet meer van me verwacht.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat verwachten mensen niet van jou? - Pagina 3 Empty Re: Wat verwachten mensen niet van jou?

Bericht  Jeanette do 5 mei 2011 - 21:35

Lady4 schreef:en dat ik geen vriend heb..

Heel herkenbaar! Word met die vraag echt dood gegooid! Rolling Eyes

En verder verwachten mensen niet dat ik graag naar hardcorefeesten ga.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat verwachten mensen niet van jou? - Pagina 3 Empty Re: Wat verwachten mensen niet van jou?

Bericht  VeryCherry do 5 mei 2011 - 21:36

Mensen verwachten niet dat mijn huis een regenboogpaleis is omdat ik altijd in het zwart loop smile
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat verwachten mensen niet van jou? - Pagina 3 Empty Re: Wat verwachten mensen niet van jou?

Bericht  Baby do 5 mei 2011 - 21:38

- dat ik geen vriend heb
- dat ik psychische problemen heb
- dat ik 3 tatoeages heb En voorheen ook een navelpiercing, maar die is eruit
- dat ik ook nog een beetje bitchy/ondeugende kant heb (kom altijd zo lief en braaf over)
- dat ik absoluut niet rijk of vermogend ben - don't ask me why maar mensen denken dat als ik naast een bmw sta dat ie van mij is en heb al vaak gehoord dat ik eruit zie als een dame van het goede leven. Terwijl ik een uitkering heb en bij de action en zeeman geregeld shop... Blijkbaar heb ik een rijke uitstraling ofzo.


Laatst aangepast door Baby op do 5 mei 2011 - 21:40; in totaal 1 keer bewerkt
Baby
Baby
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 59
Punten : 75
Registratiedatum : 13-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat verwachten mensen niet van jou? - Pagina 3 Empty Re: Wat verwachten mensen niet van jou?

Bericht  Serena do 5 mei 2011 - 21:39

Dat ik echt gemeen kan zijn als ik iemand niet mag. Mensen vinden mij altijd het lieve brave meisje..
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat verwachten mensen niet van jou? - Pagina 3 Empty Re: Wat verwachten mensen niet van jou?

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 21:42

Jeanette schreef:
Lady4 schreef:en dat ik geen vriend heb..

Heel herkenbaar! Word met die vraag echt dood gegooid! Rolling Eyes


Oh dat is zo stom! Toen ik nog vrijgezel was, zeiden mensen dan ook heel vaak: oh waarom niet? Ehhh Question Omdat niemand me wil hebben? :S Ja wat wil je dan dat ik zeg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat verwachten mensen niet van jou? - Pagina 3 Empty Re: Wat verwachten mensen niet van jou?

Bericht  TNMN do 5 mei 2011 - 21:53

- mijn muzieksmaak
- dat ik een tattoo heb
- dat ik intelligent ben
- dat ik verlegen ben (omdat ik blijkbaar zo goed met mensen kan praten/omgaan)
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat verwachten mensen niet van jou? - Pagina 3 Empty Re: Wat verwachten mensen niet van jou?

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 22:50

Dat ik eigenlijk best lief/aardig ben. Veel mensen, vooral als ik ze net leer kennen, denken dat ik nogal Bitchy ben. Zal door mijn uitstraling komen denk ik? laughcry Agja dan moeten die mensen maar de moeite nemen om te leren kennen. Ja en ik kan ook iets aan mijn uitstraling doen.. maar dat probeer ik al jaren laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat verwachten mensen niet van jou? - Pagina 3 Empty Re: Wat verwachten mensen niet van jou?

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 22:59

Dagelijks leven:
- Dat ik niet arrogant ben
- Dat ik eigenlijk heel lief ben
- Dat ik in een relatie absoluut de broek niet aanheb, maar me juist graag aanpas
- Dat ik best onzeker ben
- Dat ik tien jaar aan ballet heb gedaan
- Dat ik eigenlijk heel graag weer wil gaan dansen

Ik denk dat mensen op het forum niet van me verwachten (toen ik nog wat actiever was dan):
- Dat ik vrij hard overkom in het echt
- Dat ik redelijk sarcastisch ben
- Dat ik heel direct en eerlijk ben

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat verwachten mensen niet van jou? - Pagina 3 Empty Re: Wat verwachten mensen niet van jou?

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 23:21

Dat ik af en toe erg depressief ben. Gelukkig gaat het steeds beter. En ik ben erg onzeker

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat verwachten mensen niet van jou? - Pagina 3 Empty Re: Wat verwachten mensen niet van jou?

Bericht  SuperGrover do 5 mei 2011 - 23:55

SparklingEyes schreef:Dat ik christen ben...
Dat mensen niet verwachten dat je christen bent... Ik zie nu iemand in mijn hoofd die elk weekend met een andere jongen de koffer in duikt met omgekeerde kruizen als ketting, die luid vloekend Boeddha vereerd. Maar die ondertussen wél christen is.

Ik heb een erg grote, beeldende fantasie laughcry
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat verwachten mensen niet van jou? - Pagina 3 Empty Re: Wat verwachten mensen niet van jou?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum