Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

erger jij je wel eens aan je man/vriend?

+38
TwistedAngel
Zonnetje
sprookjesprinses
Mamsie
NoorA
Pien11
Parisienne
Dennenappel
Susan
Caroow
Shisha
Dikkie Dik
Atelier Madame
TNMN
bolus26
SparklingEyes
Caro
mzcharlotte
Mida4you
stargirl
Moezie
Roze Roos
Fearie
smooch
Mari
Ugly Betty
Lavendel
xxDila
Silver
Sugarfall
Lejow
Zwerver
MADDIE
Guus
SoGood
girli
TukTuk
duckie
42 plaatsers

Pagina 3 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

erger jij je wel eens aan je man/vriend? - Pagina 3 Empty Re: erger jij je wel eens aan je man/vriend?

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 4:22

Ja, soms echt enorm! Gisteren nog.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

erger jij je wel eens aan je man/vriend? - Pagina 3 Empty Re: erger jij je wel eens aan je man/vriend?

Bericht  duckie do 5 mei 2011 - 4:28

loontjes-power schreef:Ow jah..
- te laat van zn werk komen en dan zit ik al een half uur met het eten klaar.
- Hij haast zich voor niemand.
- Kleren liggen overal.
en zo zijn er nog zoveel dingen...

Zo ergert hij zich oo kwel aan mij :P

en dan ook niet even bellen ofzo zeker Very Happy

wat ook zo lekker is, hij is niet echt van de tijd, als ik weg wil naar iets wat mij aanstaat zeg maar dan zijn we vaak te laat kan hij lekker rustig aan doen maar als hij/weggaan naar iets wat hem aangaat kan ie wel optijd weg
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 4:29

Soms. Als ik z'n rommel op moet ruimen wat er ondertussen alweer een paar dagen ligt
En ook als hij niet serieus doet als ik dat juist wel aan het doen ben in een gesprek

Gast
Gast

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 4:30

Fearie schreef:Ik denk dat het zelfs wel normaal is als je je ergert aan je vriend/man. Misschien zelfs wel gezond haha smile
Ik heb wel dingen waarvan ik me erger, maar voor mijn vriend geldt exact hetzelfde.

- WC rollen niet vervangen
- Kleren beneden laten liggen (en vervolgens mopperen dat ie niets schoons heeft)
- Tafel afruimen, maar niet in de vaatwasser zetten (gewoon op het aanrecht)
- Gereedschap slingert overal in huis als ie het nodig heeft gehad
- Badkamer is zeiknat als ie heeft gedoucht

Ohja vergeten, heeeel herkenbaar !

Gast
Gast

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 4:31

Ja, maar hij ook aan mij. I love you

Gast
Gast

Bericht  stargirl do 5 mei 2011 - 4:52

Mijn vriend kan altijd zo enorm treuzelen...... Als we ergens samen heen gaan, begint ie 10 minuten van tevoren zich klaar te maken (opfrissen, tanden poetsen, etc) en daarna moeten ineens zijn schoenen nog gepoetst worden en nog even een sigaretje, toch maar even de tuinkussens naar binnen halen, nog even wat nakijken op internet, noem maar op.. Tegen de tijd dat we weg gaan hadden we er al moeten zijn Rolling Eyes
Tegenwoordig kan ik het aardig hebben en probeer ik me ook relaxter op te stellen (wat is een half uur nou), maar er zijn tijden geweest dat ik me hier ontzettend aan stoorde. We zijn nog steeds vaak de laatste op feestjes en familieaangelegenheden.

Hij kan ook erg slecht uit zijn bed komen 's morgens. Het is heel normaal dat hij zijn wekker om 7 uur zet en dan net zo vaak snoozed tot het half 9 is en hij moet haasten (ja dan kan ie wel opschieten)

Maar afgezien daarvan is het een hele lieve, leuke, grappige jongen en hij stoort zich ook wel aan mijn onhebbelijkheden.

stargirl
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 82
Punten : 84
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Mida4you do 5 mei 2011 - 5:15

duckie schreef:
loontjes-power schreef:Ow jah..
- te laat van zn werk komen en dan zit ik al een half uur met het eten klaar.
- Hij haast zich voor niemand.
- Kleren liggen overal.
en zo zijn er nog zoveel dingen...

Zo ergert hij zich oo kwel aan mij :P

en dan ook niet even bellen ofzo zeker Very Happy

wat ook zo lekker is, hij is niet echt van de tijd, als ik weg wil naar iets wat mij aanstaat zeg maar dan zijn we vaak te laat kan hij lekker rustig aan doen maar als hij/weggaan naar iets wat hem aangaat kan ie wel optijd weg

Dit klinkt mij ook heel bekend in de oren! Heel irritant is dat!
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  duckie do 5 mei 2011 - 5:20

hihi mannen soms ook Very Happy Very Happy

verder ben ik heel gelukkig met hem hoor en hij ergert zich ook vaak genoeg aan mij dus.... angel
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 5:21

Tuurlijk erger ik me weleens aan mn vriend. Lijkt me niet meer dan normaal.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 5:26

Mari schreef:
Sogood schreef:Mari, dat zou bij ons niet meer onder een ergernis vallen maar onder een regelrechte ruzie. Ik begrijp dat je boos/ongerust bent!

Ik heb dus nu al bedacht dat ik dan maar vanavond op de fiets ga, zodat de scooter op slot in de stad kan blijven, en hij kan fietsen met mij achterop (ik lijk wel gek).

nee joh, die scooter op slot zetten en zelf naar huis fietsen zonder hem, kan hij lopend, hij zal leren Twisted Evil

En hier is één van de grootste ergernissen dat hij tijden kan lopen zeuren of ik nu al éin-de-lijk klaar ben en als we dan we willen moet hij z'n schoenen nog aan doen, of kan hij z'n sleutels niet vinden, of dan ligt zijn jas opeens nog bij een vriend ofzo

verder is zijn werk hier een best grote irritatiefactor.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 5:33

Isabella schreef:Ja, soms echt enorm! Gisteren nog.

Als hij loopt te zeuren dat iets niet schoon of opgeruimd is,
of als hij iets kwijt is, ik zeg waar het ligt, het volgens hem niet zo is, en ik het, uiteraard, op die plek vind!
En hij staat bijna elke ochtend voor de kast, ik heb NIKS om aan te trekken (hangen 50 overhemden).

Gast
Gast

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 6:08

Oh ik erger me er ook aan als hij aan het bellen is en daarbij rondloopt en door de kamer loopt...bij voorkeur terwijl ik iets op tv probeer te kijken ofzo (doet ie nu).

Gast
Gast

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 6:14

Ohhh haha heb je even! Wink

10 x dingen vragen en het alsnog vergeten, kruimels op het aanrecht, niet de wc borstel door de wc halen, kleding op de grond gooien, zich overal druk om maken (behalve om de juiste dingen), bij veel dingen zeggen "ah dat doe ik dan, of ah dat komt wel" enzovoort.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 6:26

In mijn laatste relatie had mijn toenmalige vriend een gewoonte die ik echt enorm irritant vond (ook al vind ik het achteraf gezien wel heel lief). We woonden ver bij elkaar vandaan en ik had dus meestal ook een grote weekendtas mee als ik een paar dagen bij hem was en als ik dan m'n spullen ging pakken voordat ik weer naar mijn huis ging, moest ik dus even zijn huisje door. In verschillende kamers lagen dan spullen. Als laatste pakte ik dan m'n toilettas en als ik dan (met veel pijn en moeite alles netjes in die tas had gekregen), zag ik dat die gevulde tas dus alweer zo goed als leeg was, want dan had m'n ex alle kleding weer teruggelegd in de kast, onder het mom: "Ik wil niet dat je weggaat, dat is niet gezellig." Dit is heel irritant als je al een hekel hebt aan tassen inpakken, omdat je geen ruimtelijk inzicht hebt.;-)

Resultaat: twee mensen die met pakketjes kleding heen en weer sjouwen, de ene de kast in, de ander de kast uit.

Laatst aangepast door Guattari op do 5 mei 2011 - 6:31; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  mzcharlotte do 5 mei 2011 - 6:29

Oh ergernissen genoeg hoor, maar andersom ook.

Zijn 'half-uurtje's zijn altijd veel langer dan die van mij.
Hij heeft nogal eens de neiging om mijn zin voor me af te maken (die veelal heel anders eindigen dat hij invult).
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Caro do 5 mei 2011 - 8:00

Ja hoor, genoeg. Zo moet ik direct na het gebruik van de global-messen ze schoon maken. Anders zijn ze zogenaamd niet meer scherp m

Hij peutert de nagels eraf en laat deze vervolgens overal op een hoopje liggen. Als een soort schat, als je hem vindt dan win je een prijs!

Hij maakt heel veel stomme keelschraap-geluidjes. Als ik dan tegen hem aanzit op de bank doet hij dat echt om de vijf minuten, heel vervelend...
En als hij iets heeft plakken tussen zijn tanden, maakt dat heel veel herrie. Charming.

Hij kan hetzelfde verhaal rustig vijf keer vertellen. Op verschillende dagen en wil dan iedere keer een reactie. Als ik die niet geef, blijft hij net zo lang praten totdat ik een keer antwoord geef. Dan denk ik echt "hou nu gewoon eens je hoofd!". Dan zeg ik helemaal niks meer, hij blijft doorpraten en zo blijven we lekker in een cirkeltje bezig. Totdat ik eens schreeuw dat hij zijn hoofd moet houden. En dan is hij beledigd.

Als hij iets vergeten is om te doen is het standaard "ben ik niet aan toegekomen". Wat, kwam het tussen het lamballen door?

Alles moet volgens zijn werkwijze in huis... Heel vermoeiend...

En ga zo maar door. Ik ben natuurlijk perfect en irriteer hem nooit

angel
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  SparklingEyes do 5 mei 2011 - 8:20

oooh vaak genoeg smile

Maar hij ook aan mij Wink

Ik erger me vaak aan zijn opruimdrang, als hij een dag vrij is.. of dat hij niet weet wat hij wil met betrekking tot verhuizen, zijn ongelooflijke drang om te gamen en alles te plannen en op papier te zetten (om er vervolgens niks mee te doen), zijn onmogelijke talent om 's avonds laat over geld en getallen te beginnen als ik al in bed lig en bijna slaap..

Maar hij is ook lief Wink
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  mzcharlotte do 5 mei 2011 - 8:26

Oh ja, hij er er één die eindeloos kan doorgaan over een onderwerp en alles uitpluist op het net, met uiteindelijk 8.215.855 ideeën over hoe het allemaal mogelijk gemaakt kán worden, eventueel. Na een half uurtje ben ik het zó zat, dat ik hem echt moet zeggen dat ik even klaar ben met het onderwerp. We praten er een ander keertje wel meer over.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  bolus26 do 5 mei 2011 - 19:50

ik irriteer me ook hoor regelmatig!

alles moet op zijn manier in huis gebeuren maar als hij rommel maakt staat dat zeker niet in verhouding tot mijn rommel.

hij heeft van die fases dan denkt hij alleen maar aan zichzelf (kan die soweiso goed) en als ik daar dan wat van zeg heb ik geen gelijk want hij heeft meer tijd voor zichzelf nodig. (trust me tijd genoeg voor zichzelf hoor)

af en toe is t gewoon een egoistische zeiksnor!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  TNMN do 5 mei 2011 - 22:24

Oh ja, genoeg!
- Hij ruimt nooit zijn kleding op, laat ze altijd op een stoel in de slaapkamer liggen en ruimt ze pas op als ik vraag of hij het wilt doen.
- hij zegt altijd; ja ik doe het in 5 minuten! Een uur later heeft hij het nog niet gedaan
- als hij kookt ruimt hij nooit iets op. Als ik dan de keuken binnen kom staan alle kastjes open, heeft hij 3 snijplanken gebruikt en ligt alles op het aanrecht
- hij heeft, net als Mozz haar vriend (man?), altijd een aantal half volle glazen naast zijn bed staan die hij nooit opruimt
- hij zit te vaak achter de computer
- hij loopt weg als hij telefoneert, omdat hij het irritant vind als ik meeluister?

Maar er zijn ook genoeg dingen die ik doe hoor angel
- ik ruim nooit de vaatwasser in/uit
- ik stel afwassen uit tot morgen
- ik verwissel nooit de wc rol
- ik heb te veel kleren/schoenen
- ik irriteer me te veel aan hem :P
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 22:35

Het gras moest nodig gemaaid worden, na het 3 keer gevraagd te hebben ben ik er niet meer over begonnen. En na een week dacht hij eindelijk laat ik het gras eens gaan maaien. Hehe, ik probeer me hier niet aan de ergeren, maar helaas vind ik het zo irritant. Ik vertik het ook om het zelf te gaan doen. angel

Gast
Gast

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 22:37

Oja hier nog een man die teveel achter de computer zit... dan kan je toch beter het gras gaan maaien.. Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 22:39

Ik erger me regelmatig aan mijn man. Hij zeurt echt zo vaak dat hij moe is, hoofdpijn heeft en weet ik wat nog meer. Of als hij thuis werkt dat hij dan met de tv aan en z'n laptop op schoot op de bank gaat zitten hangen. Hij is zo lui, dat is echt irritant.

Gast
Gast

Bericht  Atelier Madame do 5 mei 2011 - 22:48

MADDIE schreef:
Goochempie schreef:ohw natuurlijk,

hij vergeet echt ALLES, nu doet hij het oprecht niet vervelend en vind hij het zelf ook onhandig maar soms krij ik sterk de neiging dingen met een zwarte marker op zn voorhoofd te zetten.

maar wat ik nog het meest irritant vind is een avond naar vrienden:

'Vanavond hebben we verjaardag van L. zal ik de buurvrouw nog vragen Nala uit te laten?'
'Nee hoeft niet, ik ben zo gaar ik wil optijd naar huis vanavond'

op de avond zelf:

'Zullen we over een half uurtje richting Nala?'
'Ja top, ik drink nog een biertje en dan stappen we op de fiets!'

dan... komt er door de mannen een pokerkoffer tevoorschijn en die gaan 'gezellig' binnen zitten spelen

'Ah ik doe een spelletje mee, heb toch nog een biertje'
'Prima, nog wel over een half uurtje op de fiets?'
'Ja, zeker!'

en dan voel ik de bui al hangen...

(na een half uurtje) 'Zullen we?'
'Moeilijke zucht en veel betekenende blikken van vrienden aan tafel: heel even mn biertje opdrinken zei ik toch?'

na nog een uur heb ik er genoeg van, loop naar binnen en zeg zo rustig mogelijk:
'Ik ga naar huis, Nala uitlaten want dat hoefde ik niet aan de buurvrouw te vragen van jou!'

gaat ie eerst heel moeilijk doen dat hij alleen maar een spelletje speelt en ik een partypooper ben, en het meest hatelijke vind ik dan nog wel die opmerkingen aan tafel 'ooooh onder de plak' 'weet je zeker dat je alleen Nala uit gaat laten? Je kan z'n riem bijna zien hangen' 'Waar zijn je ballen?' aarrrgggg

Evil or Very Mad

beide mokkend op de fiets terug, heb nog nooit zo hard gefietst hahaha

Herkenbaar dat van die vrienden. Maar als hij een keer eerder weg wil hoor je ze niet!!
OMG dit is zooo herkenbaar.. altijd zo vervelend als je vriend van dat soort opmerkingen naar zn hoofd krijgt. Maar goed je vriend kan dan ook wel wat meer ballen tonen!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Atelier Madame do 5 mei 2011 - 22:54

Guattari schreef:Resultaat: twee mensen die met pakketjes kleding heen en weer sjouwen, de ene de kast in, de ander de kast uit.
Ik heb door dit verhaal echt een glimlach van oor tot oor, haha ik zie het serieus al voor me Very Happy
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: