Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

erger jij je wel eens aan je man/vriend?

+38
TwistedAngel
Zonnetje
sprookjesprinses
Mamsie
NoorA
Pien11
Parisienne
Dennenappel
Susan
Caroow
Shisha
Dikkie Dik
Atelier Madame
TNMN
bolus26
SparklingEyes
Caro
mzcharlotte
Mida4you
stargirl
Moezie
Roze Roos
Fearie
smooch
Mari
Ugly Betty
Lavendel
xxDila
Silver
Sugarfall
Lejow
Zwerver
MADDIE
Guus
SoGood
girli
TukTuk
duckie
42 plaatsers

Pagina 2 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

erger jij je wel eens aan je man/vriend? - Pagina 2 Empty Re: erger jij je wel eens aan je man/vriend?

Bericht  Gast wo 4 mei 2011 - 23:18

Sogood schreef:Mijn grootste irritatie aan hem is de kruimeldief! Dat ding gebruikt hij echt voor ieder kruimeltje of zandkorreltje.. Als hij een boterham heeft gesmeerd dan komt dat ding meteen te voorschijn, zelfs als hij niet geeft geknoeid maar voor de sier ofzo, geen idee waarom. Soms gaat hij al bukkend door het hele huis met dat ding, dan vraag ik me af waarom hij niet meteen de echte stofzuiger erbij pakt maar goed.

Mijn irritatie is het hoogst als ik ik dan de dag daar voor alles al heb gestofzuigd. Evil or Very Mad

Oh kan jouw vriend dat niet even aan mijn vriend leren? Ik word gek van het aanrecht als ik 's ochtends later uit bed kom dan hij. Ooooveral kruimels, meneer weet ineens spontaan niet meer wat een bord is.

Laatst aangepast door Fauve op wo 4 mei 2011 - 23:24; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

erger jij je wel eens aan je man/vriend? - Pagina 2 Empty Re: erger jij je wel eens aan je man/vriend?

Bericht  Gast wo 4 mei 2011 - 23:19

Ik wilde al zeggen, Sogood waar vind ik zo'n vent die de kruimeldief ter hand neemt? Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Sugarfall wo 4 mei 2011 - 23:20

Haha Sogood, ik zie het voor me.

Ik erger me ook weleens aan mijn vriend, en hij zich aan mij.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Silver wo 4 mei 2011 - 23:27

Tsjah, er zijn wel kleine ergenissen maar naar mijn idee ergert hij zich soms meer dan mij :P

Omdat ik het bijv. opgeruimd wil hebben, en hij laat slingeren, zeg ik er wat van tegen hem, en hij ergert zich dan weer aan mijn gedrag. haha duidelijk? :P

*edit* oooeh, ik wil ook zo'n vriend die de kruimeldief weet te vinden Very Happy
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902

Bericht  xxDila wo 4 mei 2011 - 23:28

Oh ja wel hoor!
Voorbeeldje; Dan kom ik thuis na een avonddienst is de keuken een ontplofte zooi, ligt meneer op de bank in werkkleding te slapen, zijn bord/kom staat op tafel, glas ligt inmiddels op de grond door de katten en ga zo maar door. Dan ga ik altijd door naar boven en laat ik hem op de bank liggen, anders word ik echt woest! nerd
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast wo 4 mei 2011 - 23:30

mozzarella schreef:Natuurlijk erger ik me wel eens! Regelmatig zelfs hoor....is dat niet normaal?

+1, en vice versa heeft hij dat ook wel met mij.

Gast
Gast

Bericht  SoGood wo 4 mei 2011 - 23:30

Ja, nu kunnen jullie wel denken "Ik wil ook zo'n vent!" Nou, ik kan je vertellen dat een hele nette vent ook niet alles is! Bij ons is het juist omgedraaid. Hij ergert zich aan mijn kruimels of rommel. Ik maak me vaak op of eet weleens achter de computer, dat vindt hij verschrikkelijk. En vraag me niet hoe hij het weet, maar hij ziet het altijd. Ik mag ook nooit aan de beeldschermen van de tv's laptop of computer zitten want dan krijg je vingerafdrukken te zien. Een gevlekte vloer, dat is werkelijk een schande en gedweild worden moet eens per week. (waarvoor hij speciale dweilsokken heeft die horen bij zijn door hem ontwikkelde dweiltechniek) Onze suede bank is helemaal lelijk geworden omdat hij er altijd voor de zekerheid over wrijft. Als ik de auto instap moet ik altijd met mijn schoenen even het vuil eraf kloppen. (Bij mijn mooiste pumps doe ik altijd net alsof) een pluisjestrui in de auto is natuurlijk helemaal uit den boze. Hij heeft ook altijd een schoon Swifferdoekje in de auto, stel je voor dat er stof in de auto zit. Als er een vogel op z'n raam heeft gepoept moeten we langs de eerste de beste bezinepomp want stel je voor dat er voor een uurtje een beetje schijt op z'n raam zit.

Eerst was dit altijd ruzie. Ik ben best netjes maar hij sloeg daar altijd in door. Nu hebben we afgesproken dat ik alles schoonmaak, en hij doet de was, als hij schoon ging maken waren we gerust een hele zaterdag kwijt en zo groot wonen we niet. No
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast wo 4 mei 2011 - 23:33

Haha, geweldig. Heb je een foto van de dweilsokken? Dat lijkt mij echt zooo opwindend Laughing

Gast
Gast

Bericht  SoGood wo 4 mei 2011 - 23:36

Minneke schreef:Haha, geweldig. Heb je een foto van de dweilsokken? Dat lijkt mij echt zooo opwindend Laughing

Hou op, hou op! En dan vindt hij het gek dat ik me weleens aan hem stoor. scratch

Verder is hij best leuk trouwens. Wink
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 4 mei 2011 - 23:37

Oohh, Sogood, dat lijkt me echt heel nasty :P

Gast
Gast

Bericht  Lavendel wo 4 mei 2011 - 23:38

Sogood schreef:

Nu hebben we afgesproken dat ik alles schoonmaak, en hij doet de was, als hij schoon ging maken waren we gerust een hele zaterdag kwijt en zo groot wonen we niet. No

Hahaha maar trek je dan wel netjes de dweilsokken aan? Wink
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920

Bericht  SoGood wo 4 mei 2011 - 23:42

Lavendel schreef:
Sogood schreef:

Nu hebben we afgesproken dat ik alles schoonmaak, en hij doet de was, als hij schoon ging maken waren we gerust een hele zaterdag kwijt en zo groot wonen we niet. No

Hahaha maar trek je dan wel netjes de dweilsokken aan? Wink

Welnee, soms sla ik ook weleens een weekje of 2 over, dat merkt hij niet eens. Ik ga niet elke week dweilen als we de hele week en weekend niet thuis zijn. Het zit bij hem meer tussen zijn oren dat iets vies is, als hij denkt dat het gedaan is is het geen probleem. Wat niet weet, dat niet deert. Embarassed
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Bericht  Ugly Betty wo 4 mei 2011 - 23:52

Hier ook een man die zijn rommel niet achter z'n kont kan opruimen....
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 0:02

Ik zal even wat voorbeelden geven:

- mijn man wordt elke ochtend wakker en niest dan 3x keihard en gaat daarna de hele tijd zijn neus ophalen. Ik word dan natuurlijk wakker en geef hem zonder worden een zakdoek en dan zegtie jaaaa sorry hoor. Zo begint onze dag al harmonieus. Gelukkig sta ik meestal vroeger op.

- Mijn man snurkt vaak en daar word ik gek van. Dan ga ik midden in de nacht naar de logeerkamer. Hij word dan half wakker en gaat dan slaapdronken zeuren dat ik zo ongezellig ben. Hallo...er zijn vrouwen die zouden hem naar de logeerkamer verbannen, wat dat betreft ben ik toch best aardig?

- Hij verzamelt naast zijn bed allemaal halflege flessen water en limonade voor als hij 's nachts dorst krijgt. Maar als zo'n fles halfleeg is, is de prik eruit en vind ie het niet meer lekker ofzo en pakt een nieuwe en laat de oude staan. Ik kan elke week minstens 3 flessen uit de slaapkamer halen.

- Hij praat soms erg veel...als ik uit mijn werk kom wil ik gewoon soms rust...en dan over dingen als excel of wlan...boeiend...dan denk ik echt 'hou je bek...hou je bek...hou je muil toch'. Erg he?

- Hij heeft heel irritant de hik...keihard gewoon! En gaat me dan ook nog wat vertellen maar daar is geen touw aan vast te knopen door die keiharde hik elke 10 seconden ...als ik er al aan denk erger ik me al!

Wat zijn we toch een schattig koppel!

Hij haat ook veel van mij Laughing .

Gast
Gast

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 0:03

Lejow schreef:Oh ja hoor...
Hij maakt de wc niet schoon als hij geweest is
Smeert zijn gelhanden af aan een schone handdoek
Verwisseld de wc rol niet als deze leeg is
Als ik vraag om iets mee naar boven te nemen en ik dit in het midden in de trap zet, loopt hij er voorbij en vergeet het mee naar boven te nemen

Evil or Very Mad

Als dat alles zou zijn hier...hallelujah...ik wilde dat dit soort dingetjes onze hoogtepunt van ergernissen zouden kunnen zijn hahahah!

Gast
Gast

Bericht  SoGood do 5 mei 2011 - 0:11

Whahaha, Mozz "Hou je muil toch." Very Happy

Oh, ik ben blij dat jullie dit ook hebben! Nog zo'n irritatiepunt: Mannen kunnen natuurlijk geen 2 dingen tegelijk, wat ik al heel vervelend vind op zich maar goed. Mijn vriend is dan bezig met een gesprek en midden in de zin is het zomaar ineens helemaal stil! De zin is nog niet eens afgemaakt, want dan komt er iets op tv of dan leest hij iets. (dat doet hij dus ook aan de telefoon) en dan gaat zitten 'eeehh eehh'-en net alsof het normaal is en dat ik niet merk dat hij ondertussen met iets anders bezig is.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Bericht  Mari do 5 mei 2011 - 0:14

Ik nu, aan zijn onverantwoordelijke gedrag (27 jaar en nog net 14) :affraid: (ik ben echt boos)

Mijn vriend is naar het bevrijdingsfestival hier in de stad, op de scooter. We wonen er 10 minuten fietsen vandaan en er wordt elk jaar gecontroleerd op alcohol. (logisch, met al die mafkezen die denken dat ze super bestuurders zijn)

Ik zit met nu echt te ergeren aan zijn onverantwoordelijke gedrag. Hij had pas al een boete van €180 euro.

Buitenom dat het oliedom is, je mensen kan aanrijden en jezelf de puinpoeder in rijdt, zie ik de gevolgen al.

Als hij vanavond gepakt wordt is het:
- boete voor alcohol
- rijbewijs weg
- verplicht een cursus

(tussen dit bericht zijn er een aantal smsjes geweest, en we hebben nu officieel ruzie Mad )

Sorry ik moest ff stoom af blazen.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  SoGood do 5 mei 2011 - 0:17

Mari, dat zou bij ons niet meer onder een ergernis vallen maar onder een regelrechte ruzie. Ik begrijp dat je boos/ongerust bent!
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 0:19

Ik erger me niet aan dingen die hij doet of juist niet doet maar ik stoor me aan het feit dat hij teveel vergeet. Ik zeg dan: zet je het even op de kalender zodat je het niet vergeet? Hij zegt dan: ja, is goed zal ik gelijk doen. Paar dagen later kom ik er dan achter dat hij het zelfs nog is vergeten om het op de kalender te zetten. laughcry

Gast
Gast

Bericht  Mari do 5 mei 2011 - 0:21

Sogood schreef:Mari, dat zou bij ons niet meer onder een ergernis vallen maar onder een regelrechte ruzie. Ik begrijp dat je boos/ongerust bent!

Ik heb dus nu al bedacht dat ik dan maar vanavond op de fiets ga, zodat de scooter op slot in de stad kan blijven, en hij kan fietsen met mij achterop (ik lijk wel gek).
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  smooch do 5 mei 2011 - 0:24

Tea-Leaf schreef:
mozzarella schreef:Natuurlijk erger ik me wel eens! Regelmatig zelfs hoor....is dat niet normaal?

+1, en vice versa heeft hij dat ook wel met mij.

+2
Dat van die wc rollen niet vervangen, zo herkenbaar!
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 1:33

mozzarella schreef:Ik zal even wat voorbeelden geven:

- mijn man wordt elke ochtend wakker en niest dan 3x keihard en gaat daarna de hele tijd zijn neus ophalen. Ik word dan natuurlijk wakker en geef hem zonder worden een zakdoek en dan zegtie jaaaa sorry hoor. Zo begint onze dag al harmonieus. Gelukkig sta ik meestal vroeger op.

Wha mijn vriend niest dan niet maar die haalt s ochtends altijd zijn neus op en zit dan ontzettend te hoesten alsof hij een roker is.. Hij rookt helemaal niet (als het goed is :P hahaha).. Ik vind dit zo ranzig en oncharmant.. brrr - Dan denk ik altijd.. waar is mijn sexy vent gebleven :P

Gast
Gast

Bericht  Fearie do 5 mei 2011 - 1:39

Ik denk dat het zelfs wel normaal is als je je ergert aan je vriend/man. Misschien zelfs wel gezond haha smile
Ik heb wel dingen waarvan ik me erger, maar voor mijn vriend geldt exact hetzelfde.

- WC rollen niet vervangen
- Kleren beneden laten liggen (en vervolgens mopperen dat ie niets schoons heeft)
- Tafel afruimen, maar niet in de vaatwasser zetten (gewoon op het aanrecht)
- Gereedschap slingert overal in huis als ie het nodig heeft gehad
- Badkamer is zeiknat als ie heeft gedoucht

Maar zo zijn er ook genoeg dingen waarvan hij zich ergert aan mij
- Gootsteen niet schoonmaken
- Washandje in de douche laten liggen
- Tas van me afgooien als ik thuis kom
- De stapel was naast mijn kant van het bed
- Ik praat TEVEEL!

Dus eigenlijk mag ik helemaal niet klagen Wink

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Roze Roos do 5 mei 2011 - 1:56

Nog niet, maar gok dat dat nog wel gaat komen :P
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Moezie do 5 mei 2011 - 2:47

Ow jah..
- te laat van zn werk komen en dan zit ik al een half uur met het eten klaar.
- Hij haast zich voor niemand.
- Kleren liggen overal.
en zo zijn er nog zoveel dingen...

Zo ergert hij zich oo kwel aan mij :P
Moezie
Moezie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: