erger jij je wel eens aan je man/vriend?
+38
TwistedAngel
Zonnetje
sprookjesprinses
Mamsie
NoorA
Pien11
Parisienne
Dennenappel
Susan
Caroow
Shisha
Dikkie Dik
Atelier Madame
TNMN
bolus26
SparklingEyes
Caro
mzcharlotte
Mida4you
stargirl
Moezie
Roze Roos
Fearie
smooch
Mari
Ugly Betty
Lavendel
xxDila
Silver
Sugarfall
Lejow
Zwerver
MADDIE
Guus
SoGood
girli
TukTuk
duckie
42 plaatsers
Pagina 5 van 6
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: erger jij je wel eens aan je man/vriend?
Vanwege dat hele collegagedoe van toen. Vond Twitter toen ineens maar stom :-)Giacomo schreef:Yes!
Waarom zit je niet meer op twitter?
Gast- Gast
Maple schreef:Vanwege dat hele collegagedoe van toen. Vond Twitter toen ineens maar stom :-)Giacomo schreef:Yes!
Waarom zit je niet meer op twitter?
Jammer!
Gast- Gast
Het meest irritante vind ik dat hij werkelijk om niks stik chago kan worden!
Laatst kregen we een aanslag van de belasting. Meteen over de zeik en zwaaaaaaaar in de stress.
Ja, we gaan op vakantie en er komt nog een kleine bij en we willen gaan verbouwen en de voortuin moet nog gedaan worden...
Als hij na een halve dag uitgeraasd is komt hij tot de conclusie dat het hoogstwaarschijnlijk onterecht is en dat we iemand hebben om dat allemaal uit te laten zoeken
Ik had laatst 2 shirtjes met korte mouwen gekocht (positie).
Dus ik van de week: Ja, volgende week gaan we op vakantie dus ik moet er nog wel wat bij.
Ja uuuuh, het is goed met jou! Je kast puilt uit!!! Ja uuuhhh, maar dat pas ik nu niet meer hoor!
Ja, hij zit vreselijk op de centen en dat is soms vreselijk irritant.
Oh en hij spoelt geen flessen uit.
Ben ik een keer op tijd naar bed, kom ik `s ochtends beneden, geen schone fles!
Hij kan zogenaamd de vaatwasser niet inruimen. Met zijn tactiek moet ik `m twee keer per dag draaien!
Bij ALLES wat ik vraag krijg ik als antwoord: Ja, zo meteen.... En 9 van de 10 keer gebeurd het dan niet.
Neem je H. haar slaapzak mee naar boven? Ja doe ik... Waar is de slaapzak? Oh stik, vergeten!
Neem je de oplader mee naar boven? Ja, doe ik... Geef je me de oplader even? He, verdorie! Vergeten...
Laatst kregen we een aanslag van de belasting. Meteen over de zeik en zwaaaaaaaar in de stress.
Ja, we gaan op vakantie en er komt nog een kleine bij en we willen gaan verbouwen en de voortuin moet nog gedaan worden...
Als hij na een halve dag uitgeraasd is komt hij tot de conclusie dat het hoogstwaarschijnlijk onterecht is en dat we iemand hebben om dat allemaal uit te laten zoeken
Ik had laatst 2 shirtjes met korte mouwen gekocht (positie).
Dus ik van de week: Ja, volgende week gaan we op vakantie dus ik moet er nog wel wat bij.
Ja uuuuh, het is goed met jou! Je kast puilt uit!!! Ja uuuhhh, maar dat pas ik nu niet meer hoor!
Ja, hij zit vreselijk op de centen en dat is soms vreselijk irritant.
Oh en hij spoelt geen flessen uit.
Ben ik een keer op tijd naar bed, kom ik `s ochtends beneden, geen schone fles!
Hij kan zogenaamd de vaatwasser niet inruimen. Met zijn tactiek moet ik `m twee keer per dag draaien!
Bij ALLES wat ik vraag krijg ik als antwoord: Ja, zo meteen.... En 9 van de 10 keer gebeurd het dan niet.
Neem je H. haar slaapzak mee naar boven? Ja doe ik... Waar is de slaapzak? Oh stik, vergeten!
Neem je de oplader mee naar boven? Ja, doe ik... Geef je me de oplader even? He, verdorie! Vergeten...
Gast- Gast
Oh, ik kan me ook ergeren aan mijn vriend hoor, met name wat betreft dingen in huis. Broodkruimels en grote (water)druppels op de aanrecht laten liggen, kleding op de grond gooien, overal alles achter zijn kont laten slingeren, het onderste t-shirt van een stapel gestreken t-shirts willen pakken waarna deze omdondert en ik alles opnieuw kan vouwen.. ik kan nog wel even doorgaan. Het meeste is al genoemd in ieder geval!
Oja, nog iets wat in mijn ogen gewoonweg dom is: was in de verkeerde wasmand gooien. We hebben twee wasmanden, een witte en een donkere. In de witte gaat alles wat wit is en kleur en donker gaan in de donkere wasmand. Zo moeilijk kan dat toch niet zijn?! "Sorry.. vergeet ik elke keer!" Pff..
Enne.. ik erger me eraan dat hij het soms 'leuk' vind om zich een tijdje niet te scheren. Ik houd persoonlijk niet van baarden/stoppels/sikjes en op de een of andere manier erger ik me daaraan.
Oja, nog iets wat in mijn ogen gewoonweg dom is: was in de verkeerde wasmand gooien. We hebben twee wasmanden, een witte en een donkere. In de witte gaat alles wat wit is en kleur en donker gaan in de donkere wasmand. Zo moeilijk kan dat toch niet zijn?! "Sorry.. vergeet ik elke keer!" Pff..
Enne.. ik erger me eraan dat hij het soms 'leuk' vind om zich een tijdje niet te scheren. Ik houd persoonlijk niet van baarden/stoppels/sikjes en op de een of andere manier erger ik me daaraan.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik heb er nog één; Als we samen fietsen en er komt een tegenligger aan, onderneem ik altijd veel eerder actie dan hij door de pedalen los te laten (snelheid inbinden). Echter, doet hij dat (later) ook ineens, waardoor hij weer naast me komt te fietsen. Dat zíé je toch, dat ik niet meer naast je fiets om de passant er langs te laten? Pfff...
Oh ja, hij heeft ook de neiging als we samen fietsen/lopen, dat hij naar de andere kant praat (dus niet mijn kant op), waardoor het niet bij mij aankomt als hij wat zegt, of alleen vlagen. En dan verbaasd zijn dat ik het niet heb gehoord.
Oh ja, hij heeft ook de neiging als we samen fietsen/lopen, dat hij naar de andere kant praat (dus niet mijn kant op), waardoor het niet bij mij aankomt als hij wat zegt, of alleen vlagen. En dan verbaasd zijn dat ik het niet heb gehoord.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb er ook nog 1.
Mijn vriend gaat meestal later slapen dan mij en 9 van de 10 keer vergeet hij de deuren op slot te doen. Toen ik net even in de tuin ging zitten was de achterdeur weer niet op slot en het is echt een wonder dat ons huis nog niet leeg geroofd is...
Mijn vriend gaat meestal later slapen dan mij en 9 van de 10 keer vergeet hij de deuren op slot te doen. Toen ik net even in de tuin ging zitten was de achterdeur weer niet op slot en het is echt een wonder dat ons huis nog niet leeg geroofd is...
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
James schreef:Oh ik heb er nog 1! Hij trekt altijd zijn goede of nieuwe kleding aan als hij gaat klussen... Terwijl hij 100 broeken in de kast heeft liggen die hij allemaal aan kan met klussen. Gisteren ook nog. Kwam van mijn werk, hij zijn nieuwste broek aan. Ik diep zuchten.. Hij roept meteen "nee het is alleen maar stof hoor!!" hele blauwe broek was wit. Nou maar zien of het schoon wordt en anders heeft hij gewoon pech.
+1! Ook ik erger me groen en geel! Ik blijf het hem zeggen (ook bij andere dingen hoor) maar op de een of andere manier komt het niet binnen.. Erg frustrerend!!
Pien11- Fluisteraar
- Aantal berichten : 10
Punten : 12
Registratiedatum : 17-05-11
Nyah schreef:Oh ja, vaak genoeg:
- Als we ergens heen gaan en ik me aan het klaarmaken ben zit hij altijd te zeuren dat ik op moet schieten (terwijl we nog genoeg tijd hebben, als het aan hem ligt zijn we overal veeeeeel te vroeg). Maar als ik dan eindelijk klaar ben (lees: bij de deur sta met jas en schoenen al aan) is meneer opeens nog niet klaar.... Dan moet hij nog even naar de w.c., z'n schoenen en jas nog aandoen enzovoort.-:
OOO ja, hier ook. ZO irritant. Moet ik écht op gaan schieten want meneer 'is allaaaaang aangekleed en klaar'. Kom ik beneden, pak ik de sleutels.. zit meneer met zijn schoenen voor zich rustig teletekst te lezen. En moet dan écht nog de rest van de pagina's door. Laangggzaaam zijn schoenen aan en dan toch nog even naar de wc.. en ója ik moet nog een geurtje op. Resultaat; sta ik alsnog 10 minuten op hem te wachten. En op locatie dan maar roepen 'jaaa vrouwen hé, duurt altijd zó lang'
NoorA- Fluisteraar
- Aantal berichten : 140
Punten : 158
Registratiedatum : 29-11-10
Mag ik nog een keer?
Als ik heb gekookt en alles op tafel heb gezet wil ik gaan eten. Ik hou niet van koud eten. Nee, mijn vriend moet dan nog plassen. Altijd. Dan moet er nog een leuk achtergrondmuziekje op, dat kan ook niet met 1 druk op de knop. Daarna moet er nog ijs in zijn drinken en natuurlijk moeten de handen ook nog gewassen worden. Dan vindt hij het ongezellig als ik al lang en breed aan het eten ben.
Als ik heb gekookt en alles op tafel heb gezet wil ik gaan eten. Ik hou niet van koud eten. Nee, mijn vriend moet dan nog plassen. Altijd. Dan moet er nog een leuk achtergrondmuziekje op, dat kan ook niet met 1 druk op de knop. Daarna moet er nog ijs in zijn drinken en natuurlijk moeten de handen ook nog gewassen worden. Dan vindt hij het ongezellig als ik al lang en breed aan het eten ben.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Susan schreef:Jen_ schreef:
Dan heeft ´ie weer last van dit, dan weer van dat. Ik zeg altijd tegen hem ´weet je wat jij hebt? Jij hebt munschausen by proxy!' (ik weet dat dat weer iets anders is, dat is bewust een ziekte faken voor aandacht) en dan wordt hij heel boos op mij haha. Ik zeg dan weer 'munschausen bij proxy' met een zware stem om hem te irriteren.
Wat jij bedoelt is gewoon Munchausen, Munchausen by proxy is dat iemand een ander, meestal het eigen kind, ziek maakt om aandacht te trekken van artsen. Maar dat even terzijde.
Je hebt gelijk, wist wel dat het niet helemaal klopte. Maar ik vind het zo leuk om tegen hem te zeggen
Gast- Gast
Mijn man wast af met de kraan open!! Zo irritant.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Ik bedenk me nu dat ik me toch wel regelmatig aan mijn man erger. Voornamelijk wanneer hij zijn neus snuit.
Het slaat werkelijk helemaal nergens op zoals hij dat doet. Het liefste 's ochtends vroeg als hij nog lekker vol slijm en snot zit. Dan staat hij op de badkamer en toetert er op los, alsof zijn leven er van af hangt. Wij slapen op zolder, maar ik schrik er serieus wakker van als hij dat doet. En onze kinderen vervolgens ook .
En dat hij áltijd aan mij vraagt: 'Waar ligt de ... (kaasschaaf, kookwekker, afwasborstel, of vul maar iets willekeurigs in)'. Om vervolgens drie seconden later (als ik net ben opgestaan om te helpen zoeken) te zeggen: 'O, laat maar. Hij ligt gewoon op het aanrecht/in de keukenla/de gootsteen.' Serieus: KIJK DAN EERST EVEN!
Het slaat werkelijk helemaal nergens op zoals hij dat doet. Het liefste 's ochtends vroeg als hij nog lekker vol slijm en snot zit. Dan staat hij op de badkamer en toetert er op los, alsof zijn leven er van af hangt. Wij slapen op zolder, maar ik schrik er serieus wakker van als hij dat doet. En onze kinderen vervolgens ook .
En dat hij áltijd aan mij vraagt: 'Waar ligt de ... (kaasschaaf, kookwekker, afwasborstel, of vul maar iets willekeurigs in)'. Om vervolgens drie seconden later (als ik net ben opgestaan om te helpen zoeken) te zeggen: 'O, laat maar. Hij ligt gewoon op het aanrecht/in de keukenla/de gootsteen.' Serieus: KIJK DAN EERST EVEN!
Gast- Gast
Mamsie, wist niet dat je getrouwd was inmiddels. Gefeliciteerd meid.
Gast- Gast
Je al vier dagen niet scheren als je voor t eerst met je schoonfamilie kennis gaat maken, huh moet dat dan? Aaarrghhhhh
sprookjesprinses- Fluisteraar
- Aantal berichten : 41
Punten : 47
Registratiedatum : 17-05-11
Caribbeanlover schreef:Mamsie, wist niet dat je getrouwd was inmiddels. Gefeliciteerd meid.
Ja nou niet getrouwd maar geregistreerd partnerschap, maar thxz!
Mamsie- Ratel
Shisha schreef:Ja regelmatig!
- Hij laat overal was slingeren en gaat na een week klagen dat hij geen schone sokken of ondergoed meer heeft.
- Hij denkt dat hij altijd gelijk heeft en wordt een beetje boos wanneer ik zeg dat het anders is.
- Als hij hoest dan hij een nepnies erachteraan. Echt altijd en ik heb geen idee waarom. Ik vind het zo irritant!
- Hij kan echt doordraven in dingen. Dan is er een bepaald onderwerp waar hij meer over wil weten en zit dan echt uren/dagen info te lezen, filmpjes te kijken en kan dan ook dagen nergens anders over praten.- Als hij de was opruimt dan ben ik echt alles kwijt. Zo vond ik laatst een broek die ik al een tijdje kwijt was helemaal bovenin de kast achter het winterdekbed...
- In de auto is hij altijd aan het klagen over de stoplichten. Dan springt het stoplicht in de verte op rood en dan begint hij te mekkeren dat het altijd bij hem op rood springt als hij eraan komt. Of het duurt te lang voordat we groen hebben maar wanneer een stoplicht op groen springt wanneer hij net bijna stil staat is het ook niet goed.
Maar voor de rest is hij heel leuk hoor!
Dit dikgedrukte heeft mijn vriend ook. In de zomervakantie heeft hij het vaak met haaien. Dan is hij er helemaal geintrigeerd door en gaat hij mij er allemaal vragen over stellen en Discovery kijken waarin continu mensen door haaien worden aangevallen. In het begin geef ik dan nog braaf antwoord op zijn vragen, maar na een tijdje erger ik me er echt aan en zeg ik steeds: weet ik niet, weet ik niet. Afgelopen zomer had ik bij de bieb vier boeken over haaien voor hem gehaald .
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Er zijn er nog meer:
- Hij doet lege pakken melk of sap altijd zo in de prullenbak, zonder ze eerst plat te maken. Daardoor is onze vuilnisbak super snel vol.
- Afwas verspreid over het hele aanrecht neerzetten: borden naast elkaar zetten in plaats van ze op te stapelen.
- Was zo aan het wasrek hangen, zonder het uit te kloppen of de mouwen of de broekspijpen er uit te halen.
- Overal spullen van zijn hobby neerleggen en die dan de hele week laten liggen, totdat ik heel lief vraag of hij die een keer op gaat ruimen.
- Hij doet lege pakken melk of sap altijd zo in de prullenbak, zonder ze eerst plat te maken. Daardoor is onze vuilnisbak super snel vol.
- Afwas verspreid over het hele aanrecht neerzetten: borden naast elkaar zetten in plaats van ze op te stapelen.
- Was zo aan het wasrek hangen, zonder het uit te kloppen of de mouwen of de broekspijpen er uit te halen.
- Overal spullen van zijn hobby neerleggen en die dan de hele week laten liggen, totdat ik heel lief vraag of hij die een keer op gaat ruimen.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Mamsie schreef:Caribbeanlover schreef:Mamsie, wist niet dat je getrouwd was inmiddels. Gefeliciteerd meid.
Aha. Hoe lang zijn jullie al samen en wanneer gaan jullie trouwen of nooit?
Gast- Gast
als ik al mijn ergernissen van mijn lief moest opnoemen, zou je nog gaan afvragen waarom ik bij hem ben.. hahaha heb zoooo lange waslijst..
TwistedAngel- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10
mozzarella schreef:Natuurlijk erger ik me wel eens! Regelmatig zelfs hoor....is dat niet normaal?
Was ook mijn gedachte. Ik denk dat iedereen zich wel eens ergert aan zijn/haar partner Dus ja ik ook
Gast- Gast
Dat hij telkens weer iets nieuws heeft wat hij wilt hebben. Een puppy, een nieuwe auto, een nieuwe tattoo, een nieuwe motor etc. zijn dus ook niet echt van de kleine dingen ook. Dit verschilt gewoon met de dag en dan gaat hij als hij vrij is bijvoorbeeld de hele tijd alles voor dat iets opzoeken. Dit verschilt dus bijna gewoon per dag.
Verona- Prater
- Aantal berichten : 581
Punten : 708
Caribbeanlover schreef:Mamsie schreef:Caribbeanlover schreef:Mamsie, wist niet dat je getrouwd was inmiddels. Gefeliciteerd meid.
Aha. Hoe lang zijn jullie al samen en wanneer gaan jullie trouwen of nooit?
We zijn eind dit jaar 9 jaar samen. Ja we willen wel trouwen als we groot zijn haha. Nee hoor dat willen we doen wanneer de kinderen groter zijn en we ook er lekker voor hebben kunnen sparen.
Mamsie- Ratel
Pfff ja...
Als we in een winkel zijn, loop ik erdoor heen pak wat ik nodig heb en als ik bij de kassa sta moet hij alles nog zien. terwijl ik denk schiet nou is op haha
Als we in een winkel zijn, loop ik erdoor heen pak wat ik nodig heb en als ik bij de kassa sta moet hij alles nog zien. terwijl ik denk schiet nou is op haha
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Mijn man.. vergeet alles tegen mij te zeggen.. Hij had afgesproken dat zijn moeder kwam eten bij ons.. stond ze in ene voor de deur.. en ik wist van NIETS! Haha
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
En owja, mij altijd vragen waar iets ligt terwijl hij het zelf als laatste hebt gehad!
Gast- Gast
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» N.A.V Is je (ex)vriend wel eens vreemdgegaan?
» Ontploft jullie vriend ook wel eens?
» Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?
» Waar erger jij je aan?
» Het lijkt erger dan het is.
» Ontploft jullie vriend ook wel eens?
» Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?
» Waar erger jij je aan?
» Het lijkt erger dan het is.
Pagina 5 van 6
Permissies van dit forum: