erger jij je wel eens aan je man/vriend?
+38
TwistedAngel
Zonnetje
sprookjesprinses
Mamsie
NoorA
Pien11
Parisienne
Dennenappel
Susan
Caroow
Shisha
Dikkie Dik
Atelier Madame
TNMN
bolus26
SparklingEyes
Caro
mzcharlotte
Mida4you
stargirl
Moezie
Roze Roos
Fearie
smooch
Mari
Ugly Betty
Lavendel
xxDila
Silver
Sugarfall
Lejow
Zwerver
MADDIE
Guus
SoGood
girli
TukTuk
duckie
42 plaatsers
Pagina 1 van 6
Pagina 1 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
erger jij je wel eens aan je man/vriend?
ik soms wel eens en dan soms echt om de stomste dingen hoor...
vraag ik of hij wat mee wil nemen naar boven en dan "vergeet" hij het gewoon (terwijl ik het hem 3 min geleden heb gevraagd hoor....
sommige dingen niet echt naar luisteren als ik wat vertel, als hij wat chips pakt rustig alleen gaan eten en niet vragen goh wil je ook wat, en zulke kleine dingen...
ergeren jullie je ook wel eens?
vraag ik of hij wat mee wil nemen naar boven en dan "vergeet" hij het gewoon (terwijl ik het hem 3 min geleden heb gevraagd hoor....
sommige dingen niet echt naar luisteren als ik wat vertel, als hij wat chips pakt rustig alleen gaan eten en niet vragen goh wil je ook wat, en zulke kleine dingen...
ergeren jullie je ook wel eens?
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Re: erger jij je wel eens aan je man/vriend?
Natuurlijk erger ik me wel eens! Regelmatig zelfs hoor....is dat niet normaal?
Gast- Gast
Oh ja dat gebeurd hier ook wel eens ja Maakt hij cappuccino voor zichzelf, en vergeet altijd te vragen of ik ook wil:P
Ach, hij irriteert zich ook wel eens aan mij, dat ik dingen vergeet op te ruimen bijvoorbeeld
Ach, hij irriteert zich ook wel eens aan mij, dat ik dingen vergeet op te ruimen bijvoorbeeld
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
ja wel lijkt me wel normaal hoor, was gewoon eens benieuwd wat voor ergernissen iedereenwel eens heeft
duckie- Ratel
AngelNyn schreef:Oh ja dat gebeurd hier ook wel eens ja Maakt hij cappuccino voor zichzelf, en vergeet altijd te vragen of ik ook wil:P
hmmm herkenbaar
duckie- Ratel
Meneer hier is nogal goed in 'vergeten' wat ik gezegd heb. Ik vraag me echt af of hij het echt vergeten is of dat ie doet alsof. Het komt namelijk altijd positief uit voor hem en hij verklaart mij vervolgens voor gek. Af en toe krijg ik de neiging om maar gewoon alles op te nemen dat het echt gezegd is.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Ik kan me ook mateloos ergeren aan mijn vriend. Soms doet hij gewoon zó stom.. Vraag me dan echt af hoe oud hij ook alweer is
Gast- Gast
+1Dolcis_ schreef:Ik kan me ook mateloos ergeren aan mijn vriend. Soms doet hij gewoon zó stom.. Vraag me dan echt af hoe oud hij ook alweer is
Gast- Gast
duckie schreef:AngelNyn schreef:Oh ja dat gebeurd hier ook wel eens ja Maakt hij cappuccino voor zichzelf, en vergeet altijd te vragen of ik ook wil:P
hmmm herkenbaar
Haha ben gelukkig niet de enige(A)
Hij wordt er helemaal gek van dat ik 10x naar de keuken kan lopen en gewoon het lege glas op de tafel kan vergeten mee te nemen.. Ja sorry.. Niemand is perfect gelukkig
TukTuk- Ratel
Zo vaak, volgens mij erger je jezelf aan iedereen weleens waarmee je veel tijd door brengt, lijkt me normaal.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Sogood schreef:Zo vaak, volgens mij erger je jezelf aan iedereen weleens waarmee je veel tijd door brengt, lijkt me normaal.
Mij ook.. Kan me ook nooit voorstellen dat je helemaal nooit een ruzie/woordenwisseling/flinke discussie met je vriend hebt.
TukTuk- Ratel
Ja hoor, en vice versa.
Ik erger me aan hem, omdat hij het aanrecht nooit (goed) schoonmaakt en hij aan mij omdat ik het lege wc rolletje áltijd laat slingeren in de wc, terwijl we daar ook gewoon een prullenbakje hebben.
De normale dingen dus.
Ik erger me aan hem, omdat hij het aanrecht nooit (goed) schoonmaakt en hij aan mij omdat ik het lege wc rolletje áltijd laat slingeren in de wc, terwijl we daar ook gewoon een prullenbakje hebben.
De normale dingen dus.
Gast- Gast
Ik erger me vooral ook aan hem over de huiselijke dingen, zoals het pak drinken/eten gewoon op het aanrecht laten staan i.p.v het op te ruimen, het vuilnis 'vergeten' naar beneden te nemen, het wcrolletje nooit vervangen, zijn spullen overal laten slingeren..
Gast- Gast
ohw natuurlijk,
hij vergeet echt ALLES, nu doet hij het oprecht niet vervelend en vind hij het zelf ook onhandig maar soms krij ik sterk de neiging dingen met een zwarte marker op zn voorhoofd te zetten.
maar wat ik nog het meest irritant vind is een avond naar vrienden:
'Vanavond hebben we verjaardag van L. zal ik de buurvrouw nog vragen Nala uit te laten?'
'Nee hoeft niet, ik ben zo gaar ik wil optijd naar huis vanavond'
op de avond zelf:
'Zullen we over een half uurtje richting Nala?'
'Ja top, ik drink nog een biertje en dan stappen we op de fiets!'
dan... komt er door de mannen een pokerkoffer tevoorschijn en die gaan 'gezellig' binnen zitten spelen
'Ah ik doe een spelletje mee, heb toch nog een biertje'
'Prima, nog wel over een half uurtje op de fiets?'
'Ja, zeker!'
en dan voel ik de bui al hangen...
(na een half uurtje) 'Zullen we?'
'Moeilijke zucht en veel betekenende blikken van vrienden aan tafel: heel even mn biertje opdrinken zei ik toch?'
na nog een uur heb ik er genoeg van, loop naar binnen en zeg zo rustig mogelijk:
'Ik ga naar huis, Nala uitlaten want dat hoefde ik niet aan de buurvrouw te vragen van jou!'
gaat ie eerst heel moeilijk doen dat hij alleen maar een spelletje speelt en ik een partypooper ben, en het meest hatelijke vind ik dan nog wel die opmerkingen aan tafel 'ooooh onder de plak' 'weet je zeker dat je alleen Nala uit gaat laten? Je kan z'n riem bijna zien hangen' 'Waar zijn je ballen?' aarrrgggg
beide mokkend op de fiets terug, heb nog nooit zo hard gefietst hahaha
hij vergeet echt ALLES, nu doet hij het oprecht niet vervelend en vind hij het zelf ook onhandig maar soms krij ik sterk de neiging dingen met een zwarte marker op zn voorhoofd te zetten.
'Vanavond hebben we verjaardag van L. zal ik de buurvrouw nog vragen Nala uit te laten?'
op de avond zelf:
dan... komt er door de mannen een pokerkoffer tevoorschijn en die gaan 'gezellig' binnen zitten spelen
'Ja, zeker!'
'Moeilijke zucht en veel betekenende blikken van vrienden aan tafel: heel even mn biertje opdrinken zei ik toch?'
na nog een uur heb ik er genoeg van, loop naar binnen en zeg zo rustig mogelijk:
'Ik ga naar huis, Nala uitlaten want dat hoefde ik niet aan de buurvrouw te vragen van jou!'
gaat ie eerst heel moeilijk doen dat hij alleen maar een spelletje speelt en ik een partypooper ben, en het meest hatelijke vind ik dan nog wel die opmerkingen aan tafel 'ooooh onder de plak' 'weet je zeker dat je alleen Nala uit gaat laten? Je kan z'n riem bijna zien hangen' 'Waar zijn je ballen?' aarrrgggg
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Goochempie schreef:ohw natuurlijk,
op de avond zelf:
'Ja, zeker!'
Herkenbaar dat van die vrienden. Maar als hij een keer eerder weg wil hoor je ze niet!!
MADDIE- Prater
- Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10
Natuurlijk erger ik me weleens aan mijn vriend, en hij ook aan mij haha!
Gast- Gast
Fauve schreef:Nee ik erger me echt nooit aan mijn vriend
Whaha, dan is hij dus perfect! Gefeliciteerd!
Gast- Gast
Jen_ schreef:Fauve schreef:Nee ik erger me echt nooit aan mijn vriend
Whaha, dan is hij dus perfect! Gefeliciteerd!
Muhaha Nee dat was dus een grapje, ik erger me soms echt dood aan hem
Gast- Gast
Ik erger me regelmatig hoor haha
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
ik denk dat er altijd wel ergenissen zijn in een relatie.
Gast- Gast
Oh ja hoor...
Hij maakt de wc niet schoon als hij geweest is
Smeert zijn gelhanden af aan een schone handdoek
Verwisseld de wc rol niet als deze leeg is
Als ik vraag om iets mee naar boven te nemen en ik dit in het midden in de trap zet, loopt hij er voorbij en vergeet het mee naar boven te nemen
Hij maakt de wc niet schoon als hij geweest is
Smeert zijn gelhanden af aan een schone handdoek
Verwisseld de wc rol niet als deze leeg is
Als ik vraag om iets mee naar boven te nemen en ik dit in het midden in de trap zet, loopt hij er voorbij en vergeet het mee naar boven te nemen
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik vrees dat hij zich vaker aan mij ergert dan andersom . Eigenlijk erger ik me niet zo heel vaak aan hem. Hij is een stuk beter in huishouden, schoonmaken, tuinieren, de financiële zaken bijhouden etc. Eigenlijk is hij dus gewoon de huisvrouw in onze relatie (ware het niet dat hij daarnaast fulltime werkt).
Hmm, dit is een eye-opener.
Ik ga NU opruimen.
Echt waar.
Hmm, dit is een eye-opener.
Ik ga NU opruimen.
Echt waar.
Gast- Gast
Mijn grootste irritatie aan hem is de kruimeldief! Dat ding gebruikt hij echt voor ieder kruimeltje of zandkorreltje.. Als hij een boterham heeft gesmeerd dan komt dat ding meteen te voorschijn, zelfs als hij niet geeft geknoeid maar voor de sier ofzo, geen idee waarom. Soms gaat hij al bukkend door het hele huis met dat ding, dan vraag ik me af waarom hij niet meteen de echte stofzuiger erbij pakt maar goed.
Mijn irritatie is het hoogst als ik ik dan de dag daar voor alles al heb gestofzuigd.
Mijn irritatie is het hoogst als ik ik dan de dag daar voor alles al heb gestofzuigd.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Pagina 1 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» N.A.V Is je (ex)vriend wel eens vreemdgegaan?
» Ontploft jullie vriend ook wel eens?
» Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?
» Waar erger jij je aan?
» Het lijkt erger dan het is.
» Ontploft jullie vriend ook wel eens?
» Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?
» Waar erger jij je aan?
» Het lijkt erger dan het is.
Pagina 1 van 6
Permissies van dit forum: