Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

erger jij je wel eens aan je man/vriend?

+38
TwistedAngel
Zonnetje
sprookjesprinses
Mamsie
NoorA
Pien11
Parisienne
Dennenappel
Susan
Caroow
Shisha
Dikkie Dik
Atelier Madame
TNMN
bolus26
SparklingEyes
Caro
mzcharlotte
Mida4you
stargirl
Moezie
Roze Roos
Fearie
smooch
Mari
Ugly Betty
Lavendel
xxDila
Silver
Sugarfall
Lejow
Zwerver
MADDIE
Guus
SoGood
girli
TukTuk
duckie
42 plaatsers

Pagina 6 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Ga naar beneden

erger jij je wel eens aan je man/vriend? - Pagina 6 Empty Re: erger jij je wel eens aan je man/vriend?

Bericht  Gast do 26 mei 2011 - 11:05

Dat hij 's ochtends eerst koffie en een sigaret nodig heeft voordat hij mijn geouwehoer kan aanhoren, als ik eerder begin met praten is hij echt pissig Very Happy En ik ben 's ochtends juist altijd héél actief bounce

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

erger jij je wel eens aan je man/vriend? - Pagina 6 Empty Re: erger jij je wel eens aan je man/vriend?

Bericht  Gast do 26 mei 2011 - 19:25

2CKC2 schreef:Mijn man.. vergeet alles tegen mij te zeggen.. Hij had afgesproken dat zijn moeder kwam eten bij ons.. stond ze in ene voor de deur.. en ik wist van NIETS! Haha
Herkenbaar!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 26 mei 2011 - 21:33

Storm schreef:
2CKC2 schreef:Mijn man.. vergeet alles tegen mij te zeggen.. Hij had afgesproken dat zijn moeder kwam eten bij ons.. stond ze in ene voor de deur.. en ik wist van NIETS! Haha
Herkenbaar!
Dat zou ik dus écht niet trekken he... ik haat onverwachts bezoek en helemaal van mijn schoonmoeder, al is het echt een lieverd, maar ik wil niet dat ze zomaar langs komt...

Gast
Gast

Bericht  Petteflet vr 27 mei 2011 - 0:06

Tuurlijk erger ik me wel eens aan mijn vriend.

Het ergste vind ik nog dat hij niet inzit dat hij zelf ook allerlei dingen laat. Van de week bijvoorbeeld begint ie te zeuren dat ik mijn schoenen nooit opruim (die staan dan onder de tafel, naast de bank, bij de deur, bij de schoenenkast enz.), maar zelf hangt hij zijn jas bij thuiskomst nooit op de kapstok maar op de stoel. Om vervolgens bij het weer naar buiten gaan, een andere jas van de kapstok te pakken en deze bij binnenkomst weer over een andere stoel heen te hangen, of op de hocker te gooien.. Soms liggen hier wel 3 jassen, een aantal vesten en nog een trui verspreid door de woonkamer... laughcry
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 0:07

Noa schreef:
Storm schreef:
Herkenbaar!
Dat zou ik dus écht niet trekken he... ik haat onverwachts bezoek en helemaal van mijn schoonmoeder, al is het echt een lieverd, maar ik wil niet dat ze zomaar langs komt...
Oh ik kan dat prima hebben hoor, zijn familie is als mijn familie voor me...maar ik kan me wel voorstellen dat er veel andere mensen zijn die er echt niet op zitten te wachten.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 7:09

Mamsie schreef:Mijn man wast af met de kraan open!! Zo irritant.

Dat doe ik ook! Vind mijn vriend dan weer irritant Very Happy Vind ik veel schoner, ook al kost het meer water en energie.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 23:01

Storm schreef:
Noa schreef:
Storm schreef:
Herkenbaar!
Oh ik kan dat prima hebben hoor, zijn familie is als mijn familie voor me...maar ik kan me wel voorstellen dat er veel andere mensen zijn die er echt niet op zitten te wachten.
Ik vind het sowieso niet fijn als mensen onverwachts langskomen zonder dat ik me daarop in heb kunnen stellen. Dus hoe goed ik het ook kan vinden met iemand, ik deel graag mijn eigen dag in.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 1:06

In onze relatie ben ik meestal degene die vergeet te vertellen dat we bezoek krijgen. Dit inderdaad tot grote irritatie van mijn vriend.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 6 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: