Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

wat wel en niet bewaren voor een evt volgend kindje

+17
Lindsya
Tania
Mamsie
Darius
Bruintje Beer
Monnie
PapillonRose
Flemy
M@niek
loesje
Parisienne
Liadan
Susan
Mida4you
Annemie
Teddyaapje
duckie
21 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

wat wel en niet bewaren voor een evt volgend kindje - Pagina 2 Empty Re: wat wel en niet bewaren voor een evt volgend kindje

Bericht  Susan vr 29 apr 2011 - 11:21

Wij hebben ook speciaal voor Yrsa een nieuwe deken gekocht, maar dat was omdat ze een kamer met paars en lila had en we dus ook een dekentje in die kleur wilden.

Ik heb trouwens ook een nieuwe maxi-cosi gekocht voor haar, maar uiteindelijk zijn we de oude weer gaan gebruiken, de nieuwe was er eentje van Bugaboo en dat was een zwaar en onhandig ding.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat wel en niet bewaren voor een evt volgend kindje - Pagina 2 Empty Re: wat wel en niet bewaren voor een evt volgend kindje

Bericht  Gast vr 29 apr 2011 - 12:23

Ik ben hier langzamerhand alles aan het opruimen, kleertjes gaan weg. Alleen de eerste kleertjes heb ik van alle drie nog. Maar ik weet voor 99% zeker dat hier nooit meer kindjes gaan komen.
De eerste doos deed even zeer, maar het wordt nu wel steeds makkelijker. Ik heb nog nooit zoveel in mijn omgeving gehad die zwanger zijn, dus dat komt allemaal goed uit.

Gast
Gast

Bericht  Tania vr 29 apr 2011 - 18:51

Ik bewaar alles. Alleen de kleertjes die echt stuk zijn, waar vlekken inzitten of die verwassen zijn doe ik weg. Als de volgende een meisje wordt zal ik nog wel veel dingen nieuw kopen, maar als het een jongetje wordt dan kan alles in principe prima nog een keer gebruikt worden.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Lindsya vr 29 apr 2011 - 22:46

Wij hebben een grote zolder en ik heb veel bewaard. Het kamertje, box, kinderstoel en speelgoed wat nu goed was en kleertjes die nog mooi en leuk waren om te bewaren. Schoentjes heb ik alleen bewaard die er nog goed uit zagen, waar die niet opgelopen heeft. De kinderwagen staat er ook nog maar die gaat ik verkopen.

Ik heb veel weg gegeven van kleertjes en speelgoed. Mochten we nog een tweede krijgen weet ik toch dat ik weer kleren gaat kopen en als het een meisje wordt moeten we zeker shoppen.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 30 apr 2011 - 0:30

De grote dingen hadden we bewaard zoals het kamertje, bed, box,kinderstoel,kinderwagen ed.

Toen Dylan uit zijn kleren groeide waren er een aantal mensen om ons heen zwanger en die hebben we blij gemaakt met alle kleding,slaapzakken,beddengoed ect. Weet van mezelf dat ik bij een volgend kindje het te leuk vind om aan te schaffen en dat ik de kleding van 3 jaar terug niet hip meer vind nerd

Nu na Lynn doen we het meest wel weg, op haar bed, box,wieg na.. mocht er nog een 3e komen dan zijn de kinderwagen ed gewoonweg op. De kleren van Lynn heb ik op het forum of marktplaats gezet en het geld wat dat opbrengt gaat in haar spaarpot. Nu hebben we niemand om ons heen die we de kleren kunnen geven (geen kleintjes,zwangeren o.i.d) dus dan op deze manier!

Er zal bij een eventuele 3e echt wel een aantal jaar gaan zitten dus zonde om het zolang op de zolder neer te gooien. Wel heb ik van beide wat 'belangrijke' dingen bewaard zoals het eerste pakje, de eerste schoenen ect.

Gast
Gast

Bericht  mauwmauw za 30 apr 2011 - 1:46

ik heb bijna alles in bruikleen dus dat gaat allemaal weer terug naar de gene waar ik het van geleend heb.de kinderwagen kan hij nog in tot een jaar of 3-4,wandelwagen inzet dan.heb pas geleden kleertjes uitgezocht,heb niet veel bewaard.nu gaat het naar me schoonzusje,mocht zij een jongen krijgen kan ze het gebruiken,en bij een meisje mag ze het van mij weg doen.heb heel veel gehad,meeste wibra en zeeman.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  PiP za 30 apr 2011 - 8:05

* slaapzak: Bewaren en afwachten wat het volgende geslacht is.
* kleertjes: Gedeelte weg, de eerste en allerleukste kleertjes bewaard.
* speelgoed: Bewaren voor een 2e kindje
* schoentjes: Wat nog kan bewaren
* kolf: Bij de 2e gaan we gewoon weer een bv-poging doen, dus bewaren, dat kreng was duur genoeg!
* wipstoel: Nooit gehad
* box: Bewaren
* kinderwagen: Bij een 2e verkopen en een nieuwe aanschaffen. Deze bevalt me niet hee; geweldig
* badje: Bewaren.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  sheila123 zo 1 mei 2011 - 0:19

Ik heb alles bewaard. Kan het altijd nog wegdoen. Alleen als deze baby een jongen is moeten er wat kleertjes en evt. Andere kleur slaapzakjes e.d. Worden bijgekocht.
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Bericht  Kat1980 zo 1 mei 2011 - 3:25

Wij hadden alles bewaard en toen ik tegen het einde van mijn tweede zwangerschap alle spullen ging uitzoeken en wassen, heb ik alsnog wat dingen weggegooid. Ik heb de kleding die niet meer past nu wel weer terug in de doos gestopt, maar die ga ik binnenkort toch eens uitzoeken. Dingen zoals een badje, wipstoeltje, wandelwagen etc ga ik verkopen op mp als we zeker weten dat er geen derde meer komt.
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: