Dagcafé
+29
SleepingBeauty
girli
Pussycat
Zwoesj
Roze Roos
Jeanette
Silver
Cheesegirl
Antibes
TukTuk
May
Arwyn
Chocolate Cookie
ekiaam87
Jordana
FireButterfly
Zwerver
Penélope
Burn
Minx
Kaboutertje
Suus
Sjaantje
Rovine
VeryCherry
Ugly Betty
Tullow
klavertje
Moezie
33 plaatsers
Pagina 34 van 40
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: Dagcafé
Storm schreef:Wij, gekregen van mijn schoonmoederReva schreef:Is het bij jullie lekker weer? En....wie heeft er een lot voor vanavond?
Nou dan hoop ik dat jullie de 10duizend per maand winnen
Gast- Gast
Heerlijk weer is het hier!!
Zou gister ff een lot halen, maar ben ik helemaal vergeten...
Zou gister ff een lot halen, maar ben ik helemaal vergeten...
Gast- Gast
Dat kan nog een kwartier zie ik net. Zal ik toch nog ff kopen?!Reva schreef:Ik heb er eentje online gekocht:D
Gast- Gast
TD: Tot vier uur zeiden ze om 22.00u. Dus ik baalde wel lichtelijk. Maar goed, muziek was goed en ik was blij dat ik niet tussen de drukte stond. Om 04.00u was ik helaas wel over mijn slaap heen, dus ik sliep pas om 05.00u. Helaas begon de muziek hier om 10.00u alweer en sindsdien ben ik misselijk en wakker.
Gast- Gast
ABE schreef:TD: Tot vier uur zeiden ze om 22.00u. Dus ik baalde wel lichtelijk. Maar goed, muziek was goed en ik was blij dat ik niet tussen de drukte stond. Om 04.00u was ik helaas wel over mijn slaap heen, dus ik sliep pas om 05.00u. Helaas begon de muziek hier om 10.00u alweer en sindsdien ben ik misselijk en wakker.
Scheelt dat de muziek goed is. Herkenbaar (kroeg zit hier naast en met kermis en voetbal (wk) etc hoor je de muziek ook lekker En dan merk je wel dat je meer kan hebben als het leuke muziek is
Ik snap dat je tegen die tijd over je slaap heen bent en je hebt maar kort geslapen .
Hopelijk slaap je aankomende nacht beter.
PM> ik duim ook voor jou!
Gast- Gast
Wat heeft Prinses Margiet eigenlijk met haar vingers gedaan? Heb de tv niet aanstaan, maar zag net een foto vorbij komen. Ze heeft wel een bijpassende mitella Al lijkt me dat niet lekker zitten...
Gast- Gast
Een middenhandsbotjebeentje gebroken
Laatst aangepast door Reva op vr 29 apr 2011 - 23:21; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Lize gefeliciteerd ook jij he! En lekker!
Dankjewel Is er nog iemand jarig hier?
Gast- Gast
Vanmiddag misschien mijn stiefopa en oma. En vanavond mijn moeder, zusje, opa en oma, schoonouders en buren. Vier het niet echt moet ik zeggen.
Gast- Gast
Lize schreef:Vanmiddag misschien mijn stiefopa en oma. En vanavond mijn moeder, zusje, opa en oma, schoonouders en buren. Vier het niet echt moet ik zeggen.
Gezellig toch
Gast- Gast
Hebben jullie nog plannen vandaag? Ik ben nog steeds alleen, vraag me af hoe laat m'n vriend thuiskomt
Gast- Gast
Heb hem al gebeld, maar denk dat hij nog slaapt. Hij is bij z'n ouders dus ik zie hem vast wel weer verschijnen, vermaak me zo ook wel. Heb eigenlijk helemaal niks met deze dag dus van mij mag hij weer snel voorbij zijn
Vervelend dat je ziek bent Theedoosje, wat heb je?
Vervelend dat je ziek bent Theedoosje, wat heb je?
Gast- Gast
Vervelend dat je ziek bent Theedoosje! Wat heb je?
En ProudMama, hoe is het met je?
En ProudMama, hoe is het met je?
Gast- Gast
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Pagina 34 van 40
Permissies van dit forum: