Dagcafé
+29
SleepingBeauty
girli
Pussycat
Zwoesj
Roze Roos
Jeanette
Silver
Cheesegirl
Antibes
TukTuk
May
Arwyn
Chocolate Cookie
ekiaam87
Jordana
FireButterfly
Zwerver
Penélope
Burn
Minx
Kaboutertje
Suus
Sjaantje
Rovine
VeryCherry
Ugly Betty
Tullow
klavertje
Moezie
33 plaatsers
Pagina 5 van 40
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Re: Dagcafé
Mijn kruitvat wel Staan, Whaha. Ik snap t echt niet
Hoe kan t nou veertig euro kosten voor vier producten en je 2.15 moet betalen..? Whaha.
Hoe kan t nou veertig euro kosten voor vier producten en je 2.15 moet betalen..? Whaha.
Gast- Gast
Het is dat ik mij niet fit voel en er eigenlijk geen geld voor heb. Maar wil nog wel een keer goede nagellak.
Gast- Gast
Zo da's nog eens een goeie aanbieding dan! Kan héél veel geld schelen
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Megara schreef:Haha ja dat het veel geld kan schelen heeft Reva vandaag wel bewezen.
Hier stond alles ook nog vol, al is het wel een kruidvat in een klein winkelcentrum (2 supermarkten en een friettent), stond met 2 vrouwen op ons gemak uit te zoeken.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Sjaantje schreef:Megara schreef:Haha ja dat het veel geld kan schelen heeft Reva vandaag wel bewezen.
haha inderdaad haar koopje van de week/maand/jaar
Gast- Gast
Whahahahha DIKKE SNIKKEL HE. Iemand heeft al voor mijn huis gestoepkrijt met bezet. Hallo emmers water, daahaag stoepkrijt.
Gast- Gast
Ik dacht even 'huh???' maar da's natuurlijk vast voor Q-day Lekker bijtijds en ik zou er idd ook een emmer water overheen gooienReva schreef:Whahahahha DIKKE SNIKKEL HE. Iemand heeft al voor mijn huis gestoepkrijt met bezet. Hallo emmers water, daahaag stoepkrijt.
zow hey die zijn er dan al op tijd bij, woehoe nog een kwartierje en dan klaar met werken
Gast- Gast
Serieus, echt zoveel is al gestoepkrijt. Krijg de vinkentering zeg.. Morgenavond accepteer ik het (met moeite).
Gast- Gast
Reva schreef:Whahahahha DIKKE SNIKKEL HE. Iemand heeft al voor mijn huis gestoepkrijt met bezet. Hallo emmers water, daahaag stoepkrijt.
Whahahahaha groot gelijk. Niks bezet.
Ik zit heel hard met Paul de Leeuw met Ik heb je lief mee te zingen.
Gast- Gast
Alex, opnemen en aan ons laten horen!
Dat dat zo vroeg al moet. Ik ga de hele dag kindjes sminken dus ben met koninginnedag best wel druk.
en ik heb mijn beugel. Was ff een enorm droge strot krijgen kan amper eten maar ben er eigenlijk wel blij mee
en ik heb mijn beugel. Was ff een enorm droge strot krijgen kan amper eten maar ben er eigenlijk wel blij mee
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Fairytale, da's inderdaad even lastig maar als het goed is ben je er gauw aan gewend. Benieuwd naar je eindresultaat! Moet er veel veranderen aan je gebit?
nah dames ik ben er weg van. Fijne dag/avond allemaal en ben vanaf morgen op kamp dus spreek jullie volgende week weer. Me niet teveel missen he
Gast- Gast
Veel plezier, Lily! Ik mis je nu al....
Hahaha
Hahaha
Sjaantje schreef:Alex, opnemen en aan ons laten horen!
Neuh, dat doe ik jullie niet aan. Daarnaast durf ik mezelf hier dan niet meer te vertonen.
Gast- Gast
kom nu wel tot de conclusie dat ik vandaag wel heel erg veel gepost heb haha, weet niet of je ergens het aantal kan bekijken?
Gast- Gast
Lily schreef:kom nu wel tot de conclusie dat ik vandaag wel heel erg veel gepost heb haha, weet niet of je ergens het aantal kan bekijken?
Als je op de home pagina staat zeg maar onderaan kun je zien geloof ik de top 10 posters ofzoiets? Weet even niet uit mijn hoofd en ook hoeveel jij hebt vandaag.
Gast- Gast
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Pagina 5 van 40
Permissies van dit forum: