Dagcafé
+29
SleepingBeauty
girli
Pussycat
Zwoesj
Roze Roos
Jeanette
Silver
Cheesegirl
Antibes
TukTuk
May
Arwyn
Chocolate Cookie
ekiaam87
Jordana
FireButterfly
Zwerver
Penélope
Burn
Minx
Kaboutertje
Suus
Sjaantje
Rovine
VeryCherry
Ugly Betty
Tullow
klavertje
Moezie
33 plaatsers
Pagina 22 van 40
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Re: Dagcafé
Theedoosje schreef:ABE schreef:Theedoosje schreef:oh ik kan de filialen niet open, dat is in pdf...kan iemand dat wel? http://www.kruidvat.nl/domains/default/pages/content/s2/2011-17-makeup-don.aspx
Wil je een bepaalde plaats weten?
De mijne is, net als voorgaande jaren, gewoon weer open!
Ja 2 eigenlijk A of S
A is open, S is dicht.
Gast- Gast
OKe dank jullie dames!
Laatst aangepast door Theedoosje op vr 29 apr 2011 - 1:52; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Reva schreef:Hier zijn ze zeker niet open? De computer hier wil hem niet openen..
Welke plaats?
Gast- Gast
Reva schreef:Hier zijn ze zeker niet open? De computer hier wil hem niet openen..
Nee, in H. zijn ze niet open.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:OKe dank jullie dames!
Enkel de winkels die open zijn staan ertussen. Gesloten zaken zijn weggelaten.
Gast- Gast
ABE> tnx voor de plaasten als alleen letter te zetten
Willen de andere dames de plaatsen ook even weg halen?
Gast- Gast
Theedoosje schreef:ABE> tnx voor de plaasten als alleen letter te zetten
done
Gast- Gast
Oneerlijk. En ik kan vanavond niet op de fiets naar het winkelcentrum dat open is, want mn band is lek haha. Auto is geen optie ivm parkeren K'dag, heb gisteravond al rondjes gereden tot ik scheel zag. Geen zin mn auto als stoel te laten gebruiken.
Gast- Gast
Trouwens, mijn colllega, waarover ik het eerder deze week had, is nog steeds spoorloos. Ik had bedacht dat we hem konden bereiken via zijn vriendin, want we hadden het geboortekaartje van hun dochter nog met hun beide nummers, maar dat heeft ook niet mogen baten.
Hij heeft meldingsplicht en is nu al anderhalve week onbereikbaar.
Gast- Gast
Is dat niet aan te lopen dan, dat winkelcentrum? Ik ben wel eens in een winkelcentrum geweest in H., maar ik weet niet hoeveel er zijn?
Gast- Gast
ABE schreef:Trouwens, mijn colllega, waarover ik het eerder deze week had, is nog steeds spoorloos. Ik had bedacht dat we hem konden bereiken via zijn vriendin, want we hadden het geboortekaartje van hun dochter nog met hun beide nummers, maar dat heeft ook niet mogen baten.
Is er geen adres, zodat zijn leidinggevende er eens langs kan gaan?
Gast- Gast
Hoi meiden, willen jullie voor me duimen? Zie mijn topic in zwangerschap en mama's. Nu ik rustig thuis zit gaat het pas doordringen
Gast- Gast
Alex schreef:
Is er geen adres, zodat zijn leidinggevende er eens langs kan gaan?
Dat is de volgende stap.
Ik snap het niet goed. Hij is ontzettend blij met zijn baan. Niet omdat de baan nu altijd geweldig is, maar wel omdat hij zo maandelijk zorg kan dragen voor zijn twee vrouwen. Dat zegt hij zelf ook altijd. Dan moet hij dit niet doen. Want hij gaat gigantisch afgerekend worden op het feit dat hij niet bereikbaar was, en aangezien we allemaal een jaarcontract hebben en op verlenging hopen, is het vooral nu aanpassen, aanpassen, aanpassen.
Gast- Gast
Ik ga zeker voor je duimen PM. Wacht eerst zondag maar af en doe tot die tijd rustig aan!
Gast- Gast
ProudMama schreef:Hoi meiden, willen jullie voor me duimen? Zie mijn topic in zwangerschap en mama's. Nu ik rustig thuis zit gaat het pas doordringen
Oe gatsie dat klinkt eng PM. Ik heb ook geen ervaring of zo maar wil je even een geven en ik duim heel hard voor je!
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Gaat er iemand naar W morgen toevallig? Of woont er iemand?
Denk het niet. Ik ga iig niet 400 km rijden om daar te komen.
Gast- Gast
Is het dom om een kaart te sturen naar iemand die maandag de zieke hond laat inslapen een kaartje te sturen? Ze zijn er helemaal kapot van, wat ik ook echt zou zijn, maar ik weet niet of een kaart overdeven is. Geen oprechte deelneming uiteraard (maar die haal ik nooit, rotwoord).
Gast- Gast
PM..wat zal jij geschrokken zijn! Ik ga ontzettend voor je duimen. Doe voorzichtig!
Gast- Gast
Weet iemand waar je een beetje normale pyjama's kan bestellen die je de volgende dag al in huis hebt? Heb niet eens pyjama's, en is nu wel handig om te hebben...
Gast- Gast
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Pagina 22 van 40
Permissies van dit forum: