Dagcafé
+29
SleepingBeauty
girli
Pussycat
Zwoesj
Roze Roos
Jeanette
Silver
Cheesegirl
Antibes
TukTuk
May
Arwyn
Chocolate Cookie
ekiaam87
Jordana
FireButterfly
Zwerver
Penélope
Burn
Minx
Kaboutertje
Suus
Sjaantje
Rovine
VeryCherry
Ugly Betty
Tullow
klavertje
Moezie
33 plaatsers
Pagina 4 van 40
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Re: Dagcafé
Voor mij geen chocola geef daar echt niks om..
Mensen staan daar soms weleens van te kijken , maar jij bent toch een vrouw?! zeggen ze dan
Mensen staan daar soms weleens van te kijken , maar jij bent toch een vrouw?! zeggen ze dan
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
klavertje schreef:ohw en nog even voor patriesje, is ook zo, als je nog een studie wilt oppakken moet je er niet te lang mee wachten.. lastig he dat soort dingen.. bah.. ik heb met mezelf afgesproken dat als ik voor september geen leuke baan heb, ik ook ga kijken of ik een studie op kan pakken.. alleen ik heb nog geen idee welke ook lekker bezig dus..
nu ben ik echt ff weg..
Ik ga in juni naar een open dag, en dan ga ik me ´pas´ inschrijven
Je kan altijd even kijken wat je leuk vind!
Gast- Gast
Heeft iemand ooit de mc flurry stroopwafel gehad??? Hij lijkt mij zo lekker...zag reclame net...alleen is hij niet goed voor me als ik wil afvallen he...
Gast- Gast
niet gehad, m`n zusje had in belgie de mc flurry speculoos met caramel erin die was heel erg lekker maar is hier niet
Gast- Gast
Ik moet gewoon niet naar de mac. Goed dat we daar geen meeting hebben gepland Lily
Gast- Gast
Ik ben ook helemaal geen chocolade-eter! Maar af en toe vind ik het wel lekker. Heb liever hartig/zout dan zoetigheid. Maar deze doos bonbons had ik van zus gekregen (zij vindt ze niet lekker) en ik was ze vergeten mee naar huis te nemen. Nu zit ik in het huis van zus, had zin in wat lekkers en zag deze staan in de kast: "heeeeeeeeee die waren nog van mij!"Kaboutertje schreef:Voor mij geen chocola geef daar echt niks om..
Maar goed ook dat ik er niet zo gek op ben, anders eet ik het in een keer op, net als met een zak chips
TD: die lijkt me ook érg lekker!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind m niet zo!Theedoosje schreef:Heeft iemand ooit de mc flurry stroopwafel gehad??? Hij lijkt mij zo lekker...zag reclame net...alleen is hij niet goed voor me als ik wil afvallen he...
Gast- Gast
Ik vond hem ook tegenvallen. Ik ben nog altijd boos op de Mac dat ze Cruch eruit hebben gehaald._Donnaa schreef:Ik vind m niet zo![/i]
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Ik ben ook helemaal geen chocolade-eter! Maar af en toe vind ik het wel lekker. Heb liever hartig/zout dan zoetigheid. Maar deze doos bonbons had ik van zus gekregen (zij vindt ze niet lekker) en ik was ze vergeten mee naar huis te nemen. Nu zit ik in het huis van zus, had zin in wat lekkers en zag deze staan in de kast: "heeeeeeeeee die waren nog van mij!"Kaboutertje schreef:Voor mij geen chocola geef daar echt niks om..
Maar goed ook dat ik er niet zo gek op ben, anders eet ik het in een keer op, net als met een zak chips
TD: die lijkt me ook érg lekker!
Precies, ik ben ook meer van hartig/zoutig.. Doe mij maar chips, japanse mix etc Lekker!
Heb nu een ovenschotel in de oven, doe mij die maar
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
_Donnaa schreef:Ik vind m niet zo!Theedoosje schreef:Heeft iemand ooit de mc flurry stroopwafel gehad??? Hij lijkt mij zo lekker...zag reclame net...alleen is hij niet goed voor me als ik wil afvallen he...
Ik vind hem wel heel lekker. Nu mezelf nog inhouden om niet met gierende banden naar de Mc te rijden om er een te halen.
Gast- Gast
hmmm om zo`n bak chocola op te eten daar wordt je echt misselijk/ziek van. Zit nu in een popcornfase
En bij mensen thuis meeten is toch net zo gezellig kan je met iedereen praten en hoor je elkaar tenminste
En bij mensen thuis meeten is toch net zo gezellig kan je met iedereen praten en hoor je elkaar tenminste
Gast- Gast
Oeh vanavond lekker patatjes eten
Nja, vanavond? Over ongeveer anderhalf uur al!
Nja, vanavond? Over ongeveer anderhalf uur al!
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Haha nee want het klopte gewoon. Ik zei al tegen de cassiere ja voor die prijzen moest ik nog een keer komen, Whaha. En ze zei dat ze zelf ook ging shoppen na werktijd. Bijna 140 euro aan make up voor 26 euro. Als ik normaal mn twee concealers was gaan halen was ik dan al 23 euro kwijt geweest... Nu heb ik 16 producten incl mn twee concealers die ik moest hebben.
Gast- Gast
Megara, hier blijven, jij!
Reva schreef:Haha nee want het klopte gewoon. Ik zei al tegen de cassiere ja voor die prijzen moest ik nog een keer komen, Whaha. En ze zei dat ze zelf ook ging shoppen na werktijd. Bijna 140 euro aan make up voor 26 euro. Als ik normaal mn twee concealers was gaan halen was ik dan al 23 euro kwijt geweest... Nu heb ik 16 producten incl mn twee concealers die ik moest hebben.
Welke dingen heb je allemaal gekocht en welk merk? Ik wil zo ook even gaan.
Gast- Gast
ik ga dadelijk toch maar eens bij de kruidvat shoppen haha als het goed is is mijn salaris gedeeltelijk gestort
Gast- Gast
Graag gedaanMegara schreef:Sjaantje schreef:Megara, hier blijven, jij!
Dankje Sjaan
Patriesje schreef:loontjes-power schreef:Ik moet straks voor mij alleen koken weet alleen niet wat..
Vriendlief moet en zou vandaag een pizza eten...
Eet je toch ook een pizza?
Of iets wat jij wel lekker vind en hij niet.
Nee das een regel ik eet geen pizza.. Dus ik denk dat het een groentensoepje word van unox of een lekkere maaltijdsalade met vis..
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Ostara schreef:Reva schreef:Haha nee want het klopte gewoon. Ik zei al tegen de cassiere ja voor die prijzen moest ik nog een keer komen, Whaha. En ze zei dat ze zelf ook ging shoppen na werktijd. Bijna 140 euro aan make up voor 26 euro. Als ik normaal mn twee concealers was gaan halen was ik dan al 23 euro kwijt geweest... Nu heb ik 16 producten incl mn twee concealers die ik moest hebben.
Welke dingen heb je allemaal gekocht en welk merk? Ik wil zo ook even gaan.
Lippenstiften, concealers, poeder, lipglossen, nagellak, blush, oogschaduw... Van Max Factor, maybelline, gosh en L'Oréal geloof ik.
Gast- Gast
Had Kruidvat zo'n aanbiedingen dan, dat jullie massaal naar de winkel gaan vandaag? Ik krijg geen krantjes dus ik zou het niet weten eigenlijk. Nja, heb toch niks nodig maar word nieuwsgierig van jullie
Hier lag er nog genoeg. Het enige wat her en der op was dat waren de poedertjes en zo.
Gast- Gast
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Pagina 4 van 40
Permissies van dit forum: