Dagcafé
+29
SleepingBeauty
girli
Pussycat
Zwoesj
Roze Roos
Jeanette
Silver
Cheesegirl
Antibes
TukTuk
May
Arwyn
Chocolate Cookie
ekiaam87
Jordana
FireButterfly
Zwerver
Penélope
Burn
Minx
Kaboutertje
Suus
Sjaantje
Rovine
VeryCherry
Ugly Betty
Tullow
klavertje
Moezie
33 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: Dagcafé
Lily schreef:kom nu wel tot de conclusie dat ik vandaag wel heel erg veel gepost heb haha, weet niet of je ergens het aantal kan bekijken?
jij staat bovenaan vandaag met 112 posts
Gast- Gast
Waarom dan pas? Wat is er 21 mei?Reva schreef:Alex, dan post je t toch gewoon 21 mei?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Theedoosje schreef:Lily schreef:kom nu wel tot de conclusie dat ik vandaag wel heel erg veel gepost heb haha, weet niet of je ergens het aantal kan bekijken?
jij staat bovenaan vandaag met 112 posts
Ooooh daar staat mijn 37, nu 38 bij in het niets.
Ik vind het wel gezellig hoor Lily.
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Waarom dan pas? Wat is er 21 mei?Reva schreef:Alex, dan post je t toch gewoon 21 mei?
De Dag des Oordeels
Gast- Gast
Nou, dan ga ik maar alvast even de kipfilet slachten dan kan ik daarna weer even uitrusten. Wat een pokkewerk is dat toch!
Hahaha Alex, zó erg kan het toch niet wezen??
Hahaha Alex, zó erg kan het toch niet wezen??
Hahaha.. Ik zeg altijd bij de Mac als het lang duurt 'moet de kip nog geslacht worden ofzo?'..Sjaantje schreef:Nou, dan ga ik maar alvast even de kipfilet slachten dan kan ik daarna weer even uitrusten. Wat een pokkewerk is dat toch!
Was ik laatst met een vriendin door de drive, zegt ze zo heel stoer tegen die medewerker 'Nou wat duurt het lang, moet de kip nog geslacht worden ofzo? Kijkt dat gozertje om en zegtie tegen m`n vriendin 'moment mevrouw, ze plukken nu de veren'..
Whahaha.. Ik heb me een breuk gelachen en m`n vriendin had spontaan geen honger meer..
Gast- Gast
Whahaha dat soort opmerkingen heb ik zo vaak gehoord en zelf ook gemaakt (ik heb bij McD gewerkt). Mensen zijn niet zo origineel wat dat betreft
Gast- Gast
nee valt mee ik had 1 tand voor een andere staan daar was vaak het tandvlees ontstoken. Dus nu is de kies ernaast getrokken en komt die hoektand daarheen en verder zetten ze het even helemaal recht als ik dan toch bezig ben. Tis dus puur voor hygiene en gezondheid.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Hey dames!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Oooooooh soolleeeemiiioooo.
Net zei een kind 'Volgens mij hoor je me niet'. Dus ik zei Jewel maar ik heb geen interesse in je mening. Gaat ie met zn armen over elkaar zitten...whaahahah.
Net zei een kind 'Volgens mij hoor je me niet'. Dus ik zei Jewel maar ik heb geen interesse in je mening. Gaat ie met zn armen over elkaar zitten...whaahahah.
Gast- Gast
YES! Ik heb mijn presentatie gehaald vandaag! Whoehoehoehoehoe!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Burn schreef:YES! Ik heb mijn presentatie gehaald vandaag! Whoehoehoehoehoe!
Wat goed! Gefeliciteerd!
Gast- Gast
Hahaha Donnaa, ik zou echt helemaal in een deuk liggen
Burn, goedzo Ik wist het wel!!!
Wat is het stil ineens, in al die tijd dat ik in de keuken stond is er maar weinig gepost... Is iedereen eten aan het koken?
Burn, goedzo Ik wist het wel!!!
Wat is het stil ineens, in al die tijd dat ik in de keuken stond is er maar weinig gepost... Is iedereen eten aan het koken?
Nasi met saté en kroepoek Ik kook vandaag voor mijzelf, zus, zwager en nichtje en ik heb echt zin in nasi Rijst is al gekookt, vlees en champignons gesneden dus het kan zometeen allemaal zo de pan in,lekker snel klaar!
Jade, hoe komt het? En heb je daardoor ook geen puf om 'echt' te koken?
Lexie, klinkt goed! Denk dat ik maar bij jou aanschuif
Lexie, klinkt goed! Denk dat ik maar bij jou aanschuif
Gefeliciteerd Burn!
Pfft, net thuis, ben totaal versleten. Niet te hopen dat er nu brand uit breekt, geloof niet dat ik nog de puf heb om de trap af te rennen...
Pfft, net thuis, ben totaal versleten. Niet te hopen dat er nu brand uit breekt, geloof niet dat ik nog de puf heb om de trap af te rennen...
Gast- Gast
Hallo Meiden!
Penélope- Prater
- Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Registratiedatum : 22-11-10
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Pagina 6 van 40
Permissies van dit forum: