Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Na hoelang daten "officieel?"

+12
PrimaBella
Mari
FireButterfly
Sterre
Oasis
TNMN
Fearie
Rumble
Roxi3
Niekske
Atelier Madame
klavertje
16 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Na hoelang daten "officieel?" - Pagina 2 Empty Re: Na hoelang daten "officieel?"

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 6:46

Tijdens de 3e date was het officieel, dit was zes dagen nadat we de eerste date hadden. Het voelde en voelt nog steeds heel goed!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoelang daten "officieel?" - Pagina 2 Empty Re: Na hoelang daten "officieel?"

Bericht  Kabouter do 28 apr 2011 - 6:55

We kenden elkaar nog geen week..we hebben de eerste dag dat wel elkaar kenden gezoend (iets wat ik normaal niet doe met iemand die ik niet echt ken), daarna hebben we de hele week veel gesmst (het was ook meteen lieverd, schat, moppie en dat soort kleffe bedoelingen over en weer) en toen we elkaar weer zagen was het eigenlijk wel duidelijk dat we echt voor elkaar wilde gaan. En nu, bijna 7 jaar later, gaat het nog steeds super!
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Joli86 za 7 mei 2011 - 23:54

Ik kwam hem tegen in de kroeg, daar ook meteen onze eerste zoen. De weken daarna hadden we bijna dagelijks contact. Toen op een gegeven moment een vriend van hem vroeg die ik nog niet eerder gezien had, "hej j, is dit je nieuwe vriendin?" Kijkt hij mij aan, geeft me een knipoog en zegt "geloof het wel ja".
Later die avond vroeg hij mij "vond je toch niet vervelend dat ik ja zei" Nee dat vond ik helemaal niet vervelend!! Als datum hebben we nu de dag waarop ik hem heb leren kennen.. 25 nov 2006! Very Happy
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  mzcharlotte zo 8 mei 2011 - 1:17

We zijn eerste een paar maanden (3?) als vrienden met elkaar omgegaan tot ik een verwoede versierpoging heb gedaan, die totaal mis liep, omdat hij 'geen zin in een relatie had'. Na een week met zichzelf in de knoop te hebben gezeten (om wat hij had gezegd), heeft hij mij via de sms en iemand anders die de sms intikte gevraagd of ik nog vriendje en vriendinnetje met hem wilde worden.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  RioolSpook zo 8 mei 2011 - 2:16

Eigenlijk was hij vanaf het begin niet meer weg te slaan en stond hij ieder vrij uurtje bij me voor de deur om even een bakkie te doen. En dat terwijl hij in Delft woonde en ik in Dordrecht. Maar we hebben op de 2e date gezoend en na 1,5 maand heeft hij mij 'verkering' gevraagd.
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: