Na hoelang daten een relatie?
+19
Serena
lieke89
Phileine
Snoes
Guus
Marcellah89
Shisha
Fearie
RioolSpook
Suus
Arwyn
Rumble
Kabouter
Oasis
Poisongirl
Gizmo
VeryCherry
SparklingEyes
Xanna
23 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Na hoelang daten een relatie?
Dit weekend had ik het er met een vriendin over, na hoelang daten ben je in een relatie gestapt? (en heb je daar bijvoorbeeld bewust mee gewacht?)
Nu weet ik dat dat natuurlijk afhangt van de hele situatie, maar ik ben benieuwd!
Nu weet ik dat dat natuurlijk afhangt van de hele situatie, maar ik ben benieuwd!
Xanna- Prater
- Aantal berichten : 504
Punten : 556
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Na hoelang daten een relatie?
Xanna schreef:Dit weekend had ik het er met een vriendin over, na hoelang daten ben je in een relatie gestapt? (en heb je daar bijvoorbeeld bewust mee gewacht?)
Euhm... euhm....
Even denken... op donderdag eerste email, vrijdag MSN.. zaterdag na de YES meeting in 2005 nog eens MSN... en zondag hebben we elkaar voor 't eerst gezien en vanaf woensdag daarna was 't wel raak... maar twee weken later ging hij voor drie weken op vakantie... haha. Hij kwam voor mij eerder terug en toen wist ik wel genoeg.. dus na een week of ...4 / 4,5???
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Wij hebben nooit echt gedate.. Zijn vriendenploeg kwam bij de onze terecht en toen waren wij meteen twee handen op 1 buik.. Ik ging een paar dagen nadat we elkaar 'ontmoet' hadden op vakantie naar Canada en toen ik daar zat was ik zo beroerd van verliefdheid, echt niet normaal. Toen ik een berichtje van hem op Hyves kreeg, vol met vragen en dat hij me miste, wist ik dat het goed zat haha. Was een heerlijk vooruitzicht om weer naar NL te komen..
Ik was 2 dagen terug in Nederland en toen hebben we 'verkering' gekregen..
Ik was 2 dagen terug in Nederland en toen hebben we 'verkering' gekregen..
Gast- Gast
Ik heb nooit gedate met mijn vriend, we leerden elkaar kennen op de verjaardag van een gezamenlijke vriend en toen waren we al onafscheidelijk. Na een week woonden we samen
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ken hem via internet. Eerst een kleine maand gemaild en gemsnd. Toen 2 weken gedate, en toen was het aan. De tweede date liep ook uit van een avond naar een heel weekend haha.
Gizmo- Prater
- Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Wij leerden elkaar kennen bij een band waar hij roadie was en ik ging altijd naar die band omdat ik het een goede en leuke band vond. Daar leerden we elkaar kennen en zoenden we voor het eerst. Toen MSN, sms-en, bellen en naar de film en op stap. Al met al heeft het denk ik een week of 4 geduurd voor we echt "iets" hadden. En nu zijn we alweer bijna 6 jaar samen
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Ik heb mijn vriend op stap leren kennen, msn en telefoon uitgewisselt. Lange gesprekken tot diep in de nacht op msn, en na vier weken gingen we nog eens samen stappen en toen was het eigenlijk wel aan.
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
We hebben nooit gedate, gingen van een jaar lang friends with benefits in één nacht waarin alles duidelijk werd naar een relatie.
Gast- Gast
Na drie weken trok hij bij me in... Kan wel zeggen dat het toen officieel aan was, denk ik . Ik vind relatie overigens een beetje een wazig woord. Een relatie kan zoveel inhouden.
Gast- Gast
Lagom schreef:Na drie weken trok hij bij me in... Kan wel zeggen dat het toen officieel aan was, denk ik . Ik vind relatie overigens een beetje een wazig woord. Een relatie kan zoveel inhouden.
Eens!! Datzelfde heb ik met het woord 'partner' dat klinkt zo suf...
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Wij hebben elkaar via gezamenlijke vrienden leren kennen op een bbq. Die avond hebben we de hele avond staan kletsen en ook gezoend. De dag erna zag ik hem weer (ondertussen was hij weer nuchter ) en het was nog steeds leuk. Het weekend daarop hebben we samen afgesproken en sindsdien zijn we samen. We kenden elkaar dus nog geen week.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Wij kenden elkaar al langer alleen was ik toen nog geen vrijgezel. Toen ik vrijgezel werd bleken we elkaar toch wel interessant te vinden en zijn er echt een paar maanden overheen gegaan voordat we echt een relatie kregen. We zagen elkaar wel elke dag op het werk en na een tijdje kwam hij een keer filmpje kijken, zijn we heel burgerlijk samen naar het tuincentrum geweest (bij toeval haha) en daarna nog een keer filmpje gekeken. Allemaal niets gebeurd, daarna vooral heel veel gebeld en toen smste hij me plotseling dat hij verliefd op me was..
Die maandag na het smsje kwam hij naar mij toe en vanaf dat moment hadden we een relatie.
Die maandag na het smsje kwam hij naar mij toe en vanaf dat moment hadden we een relatie.
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
Ik had eigenlijk vanaf het eerste moment al het idee dat het gewoon serieus was tussen ons. Het is niet meteen uitgesproken, maar het was er gewoon. We hadden allebei totaal geen zin in spelletjes of playing hard to get of iets dergelijks. Het was gewoon nou ja raak Officieel noemden wij het na ongeveer een maand een relatie (maar daarvoor noemde ik hem al mijn vriend haha )
Gast- Gast
In mijn huidige relatie kan ik niet zeggen dat we eerst een 'date-periode' hebben gehad en dat het toen bewust overgegaan is in een relatie. Dat is gewoon vanzelf gegaan. Toen ik hem leerde kennen, klikte het meteen en bij de 2e date zijn we echt verliefd geworden en was het 'aan'. Als mensen vragen vanaf wanneer we een relatie hebben, noem ik altijd die datum.
Gast- Gast
We kenden elkaar 3 weken en toen ging hij op vakantie... Hij vroeg: ik neem aan dat ik niet als single op vakantie ga?
Gast- Gast
We kenden elkaar al een maand of 2 voor de eerste date, daarvoor eigenlijk alleen contact gehad in de kroeg. Volgens mij was het zo'n 1,5 à 2 week na de eerste date 'aan'.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Wij kenden elkaar al bijna twee jaar omdat we bij dezelfde vereniging zaten. Hij had al langer een oogje op me, maar ik had niks door en hij durfde niks te ondernemen. Op een dag zoende hij mij opeens en sindsdien is het eigenlijk aan.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Wij hebben 1,5 maand gedate voordat we verkering kregen. Maar eigenlijk was het voor die tijd al duidelijk dat we iets hadden samen. Hij bleef de hele weekenden bij me. Zonder dat we iets plande. En hij kwam tussen zijn werk door altijd even een bakje doen.
RioolSpook- Prater
- Aantal berichten : 824
Punten : 905
CherrieLola schreef:Ik heb nooit gedate met mijn vriend, we leerden elkaar kennen op de verjaardag van een gezamenlijke vriend en toen waren we al onafscheidelijk. Na een week woonden we samen
Hahaha, wij naar 3,5 week
Aan de praat geraakt op hyves, overgegaan op msn en sms. Week later afgesproken, 3,5 week later samen gaan wonen (deels ook door omstandigheden, maar okee )
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Kleine 1.5 maand, eigenlijk was het vanaf het eerste moment duidelijk.
Gast- Gast
Na 2 dates. Toen hebben we voor het eerst gezoend en vanaf toen was het "aan"! En hij trok al vrij snel daarna bij mij in.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Elkaar leren kennen op vakantie in NL met vriendinnen, daarna ben ik twee weken op vakantie geweest naar het buitenland, paar keer gebeld op vakantie. Toen ik terug was zijn we op "eerste" date geweest. Week later kwam hij bij mij thuis, sinds dien is het aan.. tussen de ontmoeting en de verkering zat ongeveer 1 3/4 maand..
Marcellah89- Fluisteraar
- Aantal berichten : 297
Punten : 377
Registratiedatum : 27-11-10
we kenden elkaar al twee jaar voordat we echt een relatie kregen. Elke keer om de paar maanden trokken we weer naar elkaar toe, tot het punt dat het serieus werd en dan kapte ik het af. Zo heeft hij er ook een keer een punt achter gezet omdat het toch niet werkte... en toen weer andersom... blaaa. Maar ondertussen konden we elkaar nooit lang negeren en tussendoor werden we vrienden maar altijd die spanning, redelijk ingewikkeld
Pas op het moment dat hij voor iemand anders dreigte te gaan en tegen me zei: je kan er wel leuk van overtuigd zijn dat je ooit huisje, boompje, beestje krijgt... maar zoals je je gedraagt zal je dat toch echt in je eentje moeten doen.
Dat was blijkbaar de klap die ik nodig had, een week later heb ik het op een zuipen gezet, mn moed bij elkaar gesprokkeld en toegegeven. Was natuurlijk midden in de vereniging, en iedereen had al twee jaar door dat we gek op elkaar waren maar gewoon te koppig (ik vooral) om het toe te geven, dus was nogal een 'moment' haha
Ik ben nog nooit zo blij geweest met een dronken beslissing
Pas op het moment dat hij voor iemand anders dreigte te gaan en tegen me zei: je kan er wel leuk van overtuigd zijn dat je ooit huisje, boompje, beestje krijgt... maar zoals je je gedraagt zal je dat toch echt in je eentje moeten doen.
Dat was blijkbaar de klap die ik nodig had, een week later heb ik het op een zuipen gezet, mn moed bij elkaar gesprokkeld en toegegeven. Was natuurlijk midden in de vereniging, en iedereen had al twee jaar door dat we gek op elkaar waren maar gewoon te koppig (ik vooral) om het toe te geven, dus was nogal een 'moment' haha
Ik ben nog nooit zo blij geweest met een dronken beslissing
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Wij hebben 1,5 maand gedate voordat we officieel wat kregen. Eigenlijk voelde het in die 1,5 maand ook wel al aan alsof we een koppel waren, want we deden ook gewoon echt alles wat elk ander normaal koppel ook doet. We waren ook echt ontzettend veel samen, waardoor iedereen al dacht dat we samen waren, en verbouwereerd waren als we zeiden dat dat niet zo was. Uiteindelijk hebben we het na 1,5 maand dan toch officieel gemaakt, al voelde hij voorheen al als mijn vriend aan .
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
IrmaLaPoes schreef:Ik heb mijn vriend op stap leren kennen, msn en telefoon uitgewisselt. Lange gesprekken tot diep in de nacht op msn, en na vier weken gingen we nog eens samen stappen en toen was het eigenlijk wel aan.
Bij ons ook zo. Alleen dan na 3 weken. Ik stuurde hem een kopie van partyflock met 'relatie nee' omcirkelt en erbij gezet, 'zullen we er Ja van maken?' hahaha..
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Na hoelang daten "officieel?"
» Hoelang na breuk weer daten?
» Van daten naar relatie
» De hoeveelste relatie is je huidige relatie?
» Daten?
» Hoelang na breuk weer daten?
» Van daten naar relatie
» De hoeveelste relatie is je huidige relatie?
» Daten?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: