Hoelang na breuk weer daten?
+11
Atelier Madame
Frappuccino
Minx
_Femme
sawasdee
xxjojootjexx
Susan
sokpop
Beachgirl
Toet
JD
15 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hoelang na breuk weer daten?
Zomaar uit nieuwsgierigheid,
Hoelang was je relatie? En hoelang na de break begon je weer te daten/kreeg je weer interesse in andere mannen?
Ik moet er dus écht niet aan denken voorlopig, zat vanavond eens rond te kijken op relatieplanet, en kreeg het echt spaansbenauwd...zoch overal zijn gezicht tussen al die foto's, getsie!
Voor mij dus nog even geen mannen, maar ben wel benieuwd hoelang het bij jullie duurde voordat je je er weer voor open kon stellen...
Hoelang was je relatie? En hoelang na de break begon je weer te daten/kreeg je weer interesse in andere mannen?
Ik moet er dus écht niet aan denken voorlopig, zat vanavond eens rond te kijken op relatieplanet, en kreeg het echt spaansbenauwd...zoch overal zijn gezicht tussen al die foto's, getsie!
Voor mij dus nog even geen mannen, maar ben wel benieuwd hoelang het bij jullie duurde voordat je je er weer voor open kon stellen...
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Re: Hoelang na breuk weer daten?
Toen het de eerste keer uitging met mijn ex kon ik me maanden niet tot een ander zetten. Heb toen na 2/3 maanden ofzo wel een soort scharrel gehad maar dat was eigenlijk echt alleen voor seks, had geen zin in meer. Maar toen hield ik ook nog te veel van mijn ex. Toen het de tweede keer uitging was ik echt klaar met hem en kon ik me vrij snel weer open stellen voor nieuwe dates.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Mijn relatie duurde (schrik niet) 9 jaar.
Deze is beeindigd in januari 2012.
In maart had ik een oogje op iemand maar dat was meer een flirt. Niet mee gedate.
En had in mei 2012 weer een date, maar wel met een jongen waarvan ik al wist dat het bij 1 date zou blijven. Aardig maar niet mijn type. Merkte toen ook dat ik nog totaal niet over mijn ex heen was.
Augustus weer een flirt, maar ook niet gedate en ook niks geworden.
Heb nu in oktober een lieverd leren kennen via een datingsite, en we zijn begin november voor het eerst op date geweest. En nu hebben we sinds half december officieel een relatie en het voelt echt super. Ben absoluut voor de volle 100% over mijn ex heen nu
Nu heeft mijn ex ook wel hele nare dingen geflikt na 9 jaar relatie dus was het "redelijk makkelijk" om over hem heen te komen. Hij is het niet waard om nog naar hem terug te verlangen.
Deze is beeindigd in januari 2012.
In maart had ik een oogje op iemand maar dat was meer een flirt. Niet mee gedate.
En had in mei 2012 weer een date, maar wel met een jongen waarvan ik al wist dat het bij 1 date zou blijven. Aardig maar niet mijn type. Merkte toen ook dat ik nog totaal niet over mijn ex heen was.
Augustus weer een flirt, maar ook niet gedate en ook niks geworden.
Heb nu in oktober een lieverd leren kennen via een datingsite, en we zijn begin november voor het eerst op date geweest. En nu hebben we sinds half december officieel een relatie en het voelt echt super. Ben absoluut voor de volle 100% over mijn ex heen nu
Nu heeft mijn ex ook wel hele nare dingen geflikt na 9 jaar relatie dus was het "redelijk makkelijk" om over hem heen te komen. Hij is het niet waard om nog naar hem terug te verlangen.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
Wij zijn begin september na 9 1/2 jaar uit elkaar gegaan maar daarvoor liep het al niet echt lekker meer.
Begin nu voorzichtig weer wat om me heen te kijken.
Begin nu voorzichtig weer wat om me heen te kijken.
sokpop- Fluisteraar
- Aantal berichten : 145
Punten : 151
Registratiedatum : 31-12-12
Ik kwam mijn man tegen toen mijn vorige relatie (die vier jaar heeft geduurd) nog maar twee weken over was. Ik was niet op zoek, maar ik ben het ook niet uit de weg gegaan.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Er zat toen het uitging met een ex waar ik mee samen heb gewoond een overlap Dus ben eigenlijk niet single geweest. Die relatie ging na een paar maanden uit en toen ben ik een half jaar vrijgezel geweest. Dat ging ook weer uit en daarna ben ik een jaar vrijgezel geweest. Maar deze relaties waren allen niet erg serieus, tot ik mijn huidige vriend tegenkwam.
Gast- Gast
Hier zat 5 weken tussen het uitgaan van de ene relatie van 4 jaar en het ontmoeten van mijn man. Ik was niet opzoek, maar kwam hem tegen
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Ik heb het idee dat je in je hoofd al veel sneller wilt dan je hartje toe kan. In je andere topic ook, daar heb je het over 'ik moet weer opnieuw beginnen, ik moet weer stappen, ik moet weer daten'. Nee, je moet helemaal niets, zorg eerst maar eens dat alles een plekje krijgt, dan komt de rest vanzelf wel. Je merkt vanzelf wanneer je er weer open voor staat. Voor de één is dat heel snel, de ander heeft misschien een jaar nodig, of langer. Maar gooi je niet in iets waar je nog niet achter kunt staan.
Gast- Gast
Ben ongeveer gelijk met jou single geworden, helaas..
Het is nu 3,5 week geleden, en wordt spuug misselijk alleen al bij het idee.. Kan me niet voorstellen dat ik ni al op datingsites wil kijken..
Ik ben er gewoon ziek van, moet eerst alles eens een plaatsje geven en doe dit nu liever alleen of samen met vriendinnen..
Geen mannen voor mij voorlopig, of mijn ex moet zich ineens bedenken..
Ik denk als ik de vorige reactie lees, dat je het idee van 'moeten' echt los moet laten..
Je moet helemaal niks, als tijd voor jezelf nemen en jezelf de tijd gunnen en je verdriet toelaten..
Succes..
Het is nu 3,5 week geleden, en wordt spuug misselijk alleen al bij het idee.. Kan me niet voorstellen dat ik ni al op datingsites wil kijken..
Ik ben er gewoon ziek van, moet eerst alles eens een plaatsje geven en doe dit nu liever alleen of samen met vriendinnen..
Geen mannen voor mij voorlopig, of mijn ex moet zich ineens bedenken..
Ik denk als ik de vorige reactie lees, dat je het idee van 'moeten' echt los moet laten..
Je moet helemaal niks, als tijd voor jezelf nemen en jezelf de tijd gunnen en je verdriet toelaten..
Succes..
sawasdee- Fluisteraar
- Aantal berichten : 195
Punten : 482
Registratiedatum : 28-12-10
Toen de relatie met mijn ex op zijn einde liep maar nog niet officieel over was heb ik al een ander ontmoet, zodra de relatie officieel uitging heeft het maar 7 weken geduurd voor ik met die andere samen was.
Ik denk dat er een groot verschil is tussen of jij het uitgemaakt hebt of je ex, want ik ben de laatste maanden in mijn relatie al geestelijk weggegaan bij mijn ex, dus zodra het uit was was ik er helemaal klaar voor om een leuk iemand te ontmoeten. Nu heb ik ook het geluk gehad dat ik mijn huidige vriend ben tegengekomen. Ik zou me denk ik heel erg snel eenzaam voelen, ik kan (helaas) niet goed alleen zijn.
Ik denk dat er een groot verschil is tussen of jij het uitgemaakt hebt of je ex, want ik ben de laatste maanden in mijn relatie al geestelijk weggegaan bij mijn ex, dus zodra het uit was was ik er helemaal klaar voor om een leuk iemand te ontmoeten. Nu heb ik ook het geluk gehad dat ik mijn huidige vriend ben tegengekomen. Ik zou me denk ik heel erg snel eenzaam voelen, ik kan (helaas) niet goed alleen zijn.
_Femme- Prater
- Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10
Oh nee ik 'moet' juist niks van mezelf, ik word gek bij de gedachte, het is echt nog veelste vroeg. Ben nog lang niet over hem heen,en denk zomaar dat ik in ieder geval 2013 lekker alleen doorbreng.
Maar toch ben ik gewoon benieuwd, omdat de ene zegt 'joh,genoeg mannen'. En de ander weer 'nou lekker rustig aan en voorlopig geen vent'.
Dus iedereen staat er anders in,wat ook logisch is, maar was benieuwd naar jullie ervaringen.
Ik ben aan de ene kant nieuwsgierig en keek daarom (en uit verveling) op relatieplanet,maar ik klikte de website ook na een minuut weer weg, bah, werd er naar van!
Maar toch ben ik gewoon benieuwd, omdat de ene zegt 'joh,genoeg mannen'. En de ander weer 'nou lekker rustig aan en voorlopig geen vent'.
Dus iedereen staat er anders in,wat ook logisch is, maar was benieuwd naar jullie ervaringen.
Ik ben aan de ene kant nieuwsgierig en keek daarom (en uit verveling) op relatieplanet,maar ik klikte de website ook na een minuut weer weg, bah, werd er naar van!
JD- Ratel
Moet er nog niet aan denken. Bij mijn ex heeft het een half jaar geduurd. Bij die andere 1 maand
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Tussen mijn ex en mijn vriend zit 1.5 jaar! Ik had die tijd echt nodig om over mijn ex heen te komen en mijn eigen leven weer op te pakken na een relatie van 3 jaar. Maar tussen de ex daarvoor en de laatste ex zat een week
Gast- Gast
Na mijn eerste lange relatie (van ruim 4 jaar) had ik al contact met mijn huidige ex, ik ben toen 2 maanden nog 'vrijgezel' geweest maar eigenlijk was ik meteen al weer aan het daten. Maar toen heb ik zelf ook de relatie verbroken en was ik er ook al langere tijd 'klaar mee' en stond ik ook open voor wat nieuws.
Nu heeft 3 weken geleden mijn ex het uitgemaakt na ruim 3,5 jaar, en ik merk nu al dat het mij denk ik nog wel wat maanden gaat kosten voor ik hier over heen ben. Het was ook echt niet mijn keus, en ik merk dat ik me nog steeds heel erg verbonden met hem voel ook al weet ik dat het niet meer goed gaat/kan komen tussen ons. Vind het wel moeilijk, want ik ben ook niet iemand die goed alleen kan zijn, maar misschien is het daarom juist ook wel even goed.
Nu heeft 3 weken geleden mijn ex het uitgemaakt na ruim 3,5 jaar, en ik merk nu al dat het mij denk ik nog wel wat maanden gaat kosten voor ik hier over heen ben. Het was ook echt niet mijn keus, en ik merk dat ik me nog steeds heel erg verbonden met hem voel ook al weet ik dat het niet meer goed gaat/kan komen tussen ons. Vind het wel moeilijk, want ik ben ook niet iemand die goed alleen kan zijn, maar misschien is het daarom juist ook wel even goed.
Frappuccino- Fluisteraar
- Aantal berichten : 323
Punten : 343
Registratiedatum : 16-12-10
justhanna schreef:Na mijn eerste lange relatie (van ruim 4 jaar) had ik al contact met mijn huidige ex, ik ben toen 2 maanden nog 'vrijgezel' geweest maar eigenlijk was ik meteen al weer aan het daten. Maar toen heb ik zelf ook de relatie verbroken en was ik er ook al langere tijd 'klaar mee' en stond ik ook open voor wat nieuws.
Gaan we tegen die tijd gewoon een keer samen op mannenjacht
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Maandje of 4 ofzo tien ik weer een relatie had. Maar geloof dat ik na een kleine maand wel weer begon te daten.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Best snel allemaal zeg....
Zoals ik zei, heb me voorgenomen om in 2013 vooral niet op zoek te gaan. Eerst tot rust komen, wennen aan het alleen zijn, mijn tijd met mijn ex een plekje proberen te geven, en op zoek naar een betaalbaar plekje voor mezelf. En dan zien we in 2014 wel eer verder (al weet je natuurlijk nooit hoe het loopt en wie je toch onverwachts tegen het lijf loopt)
Zoals ik zei, heb me voorgenomen om in 2013 vooral niet op zoek te gaan. Eerst tot rust komen, wennen aan het alleen zijn, mijn tijd met mijn ex een plekje proberen te geven, en op zoek naar een betaalbaar plekje voor mezelf. En dan zien we in 2014 wel eer verder (al weet je natuurlijk nooit hoe het loopt en wie je toch onverwachts tegen het lijf loopt)
JD- Ratel
Ik had mijn eerste date ongeveer 4 maanden nadat het uitging met mijn ex We waren 4 jaar samen, 2 jaar samengewoond. Een vriendin van me had regelmatig dates via datingsites en daar rolde eigenlijk nooit iets uit, maar ze hield er wel leuke vriendschappen aan over. Vond die sites afstruinen een leuk tijdsverdrijf op de avonden alleen op de bank. Ik ging er dus ook eigenlijk in met het idee dat ik een reeks falende dates tegemoet zou gaan.
1e date was meteen raak. Dat is soms best moeilijk geweest. Ik was nog bezig uit te vinden wie ik zelf was, zonder mijn ex. Ik moest echt iets opbouwen in mijn eentje, toekomstplannen bijstellen en eraan wennen dingen alleen te moeten doen. In het begin van een relatie kun je nou eenmaal niet zoveel op elkaar leunen als je al een aantal jaar samen bent. Is soms best ingewikkeld geweest om daar een weg in te vinden.
1e date was meteen raak. Dat is soms best moeilijk geweest. Ik was nog bezig uit te vinden wie ik zelf was, zonder mijn ex. Ik moest echt iets opbouwen in mijn eentje, toekomstplannen bijstellen en eraan wennen dingen alleen te moeten doen. In het begin van een relatie kun je nou eenmaal niet zoveel op elkaar leunen als je al een aantal jaar samen bent. Is soms best ingewikkeld geweest om daar een weg in te vinden.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
na een relatie van 3 jaar heb ik na 8 maanden mijn huidige vriend ontmoet...
soms twijfel ik of het niet te snel was, aan de andere kant ben ik heel blij met hem
Mocht dit uit gaan, dan wil ik bewust langer dan die 8 maand vrijgezel zijn .
soms twijfel ik of het niet te snel was, aan de andere kant ben ik heel blij met hem
Mocht dit uit gaan, dan wil ik bewust langer dan die 8 maand vrijgezel zijn .
mii_joyce- Fluisteraar
- Aantal berichten : 297
Registratiedatum : 03-01-12
Ik heb nooit actief gedate of op zoek geweest naar een nieuwe liefde.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Ik heb nooit actief gedate of op zoek geweest naar een nieuwe liefde.
Ik ook niet, ik denk ook niet dat dat echt goed werkt. Je komt iemand gewoon tegen, daar zit ook geen tijd aan vast. Ik denk dat je iemand vindt op het moment dat je daar klaar voor bent en voor open staat, onbewust. Ik was juist met mijn eigen leven bezig, kwam voor de grap op de website & kwam in gesprek met mijn vriend, heel toevallig. En dat liep gewoon perfect, nog steeds.
Gast- Gast
Minx schreef:justhanna schreef:Na mijn eerste lange relatie (van ruim 4 jaar) had ik al contact met mijn huidige ex, ik ben toen 2 maanden nog 'vrijgezel' geweest maar eigenlijk was ik meteen al weer aan het daten. Maar toen heb ik zelf ook de relatie verbroken en was ik er ook al langere tijd 'klaar mee' en stond ik ook open voor wat nieuws.
Gaan we tegen die tijd gewoon een keer samen op mannenjacht
Deal
Frappuccino- Fluisteraar
- Aantal berichten : 323
Registratiedatum : 16-12-10
Ik ben eigenlijk voornamelijk vrijgezel geweest de afgelopen jaren, met een serieuze relatie van 2010 tot 2011. Daarna heeft het me een jaar gekost voordat ik me weer open kon stellen voor het idee van een andere man, maar het idee van een relatie vind ik nog moeilijker. Ik ben momenteel volgens mij weer verliefd, maar een relatie is een heel ander verhaal.
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Ja dat heb ik dus ook een beetje.... een relatie.
Ik heb 2 lange heerlijk fijne relaties gehad, die heel onverwachts, heel naar en pijnlijk eindigden. Dus een relatie hoeft van mij niet, ik ben veel te bang om wéér gekwetst te worden. Het is dat ik rammelende eierstokken heb, wat dat betreft zou ik wel weer eens een relatie willen, maar het zal heel veel tijd nodig hebben voordat ik het weer aandurf met iemand en iemand durf te vertrouwen.
Ik heb 2 lange heerlijk fijne relaties gehad, die heel onverwachts, heel naar en pijnlijk eindigden. Dus een relatie hoeft van mij niet, ik ben veel te bang om wéér gekwetst te worden. Het is dat ik rammelende eierstokken heb, wat dat betreft zou ik wel weer eens een relatie willen, maar het zal heel veel tijd nodig hebben voordat ik het weer aandurf met iemand en iemand durf te vertrouwen.
JD- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» Na hoelang daten "officieel?"
» Na hoelang daten een relatie?
» Speed daten
» Daten: wie betaalt?
» Daten
» Na hoelang daten een relatie?
» Speed daten