Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Na hoelang daten "officieel?"

+12
PrimaBella
Mari
FireButterfly
Sterre
Oasis
TNMN
Fearie
Rumble
Roxi3
Niekske
Atelier Madame
klavertje
16 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Na hoelang daten "officieel?" Empty Na hoelang daten "officieel?"

Bericht  klavertje do 28 apr 2011 - 0:24

Hi meiden,
de topic titel zegt het eigenlijk al, voor de meiden die gedate hebben, na hoelang daten kregen jullie officieel iets en hoe ging dat?(als het klikte natuurlijk :P ) haha beetje krom gezegd maar ik weet verder niet zogoed hoe ik het kan verwoorden..
klavertje
klavertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoelang daten "officieel?" Empty Re: Na hoelang daten "officieel?"

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 0:28

Anderhalve maand en drie dates.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 0:31

2 weken vanaf de eerste kus waarin we elkaar veel zagen...
Hoe het ging?
Nou zo: hij zou op vakantie naar Griekenland met vrienden en zat 's avonds bij mij op de bank om afscheid te nemen... Toen zei ik: je moet gewoon lekker genieten daar en alles doen wat je wilt doen. Toen zei hij: ik ga heel veel doen maar niet zoenen met andere chica's omdat ik weet dat ik jou dan kwijt raak als ik terug ben. Ik zei toen: als je dat nu al zo zeker weet, zullen we het dan maar samen proberen? Embarassed En toen was het officieel aan. Very Happy

Laatst aangepast door Purple op do 28 apr 2011 - 0:34; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Atelier Madame do 28 apr 2011 - 0:33

Een paar dagen na de eerste keer zoenen.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 0:34

Tussen mij en mn date voelt het momenteel erg goed en we zijn eigenlijk zo goed als vriendje/vriendinnetje. Maar ik durf het nog geen relatie te noemen. Tussen mij en hem heeft een paar weken en twee dates tussen gezeten. Bij mijn vorige ex gingen er nog wel wat maanden over heen en en een paar dates.

Als het van beide kanten goed voelt, dan zou je het al een relatie kunnen noemen. smile Maar daar zit geen vaste tijd aan vast.

Gast
Gast

Bericht  Niekske do 28 apr 2011 - 1:05

Een maand na de eerste zoen en dat waren minstens 10 dates denk ik... achteraf was het na de eerste echte date al duidelijk (eerste ontmoeting was heel dronken op een feestje) maar na een maand hebben we het uitgesproken.
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Roxi3 do 28 apr 2011 - 1:10

We kenden elkaar 3 maanden, waarin we elke week wel meerdere keren een date hadden. Na drie maanden vroeg mijn vriend of we nu een relatie hadden en toen zei ik ja.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 1:13

Na drie weken sinds de eerste ontmoeting en ik weet niet hoeveel dates :P (best veel)

Gast
Gast

Bericht  Rumble do 28 apr 2011 - 1:18

Ik kende hem al 1,5 jaar omdat het een collega is maar vanaf het moment dat we elkaar ook in onze vrije tijd zagen heeft het drie weken geduurd tot de eerste zoen (wel elke dag elkaar gezien op het werk, samen geluncht en 3 x daarbuiten geloof ik maar wel heel vaak ook privé-bellen). Vanaf de eerste zoen was het officieel tussen ons.
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 1:20

Hmm na 1 week? Ik vroeg op MSN ‘hebben wij nou verkering? smile’ Toen bleef het even stil, er stond ook niet dat hij aan het typen was ofzo. nerd Toen schreef hij ‘ja!’
Maar eigenlijk was het meteen vanaf de 2e date al duidelijk dat we voor elkaar gingen.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 1:22

Vanaf dag 1 was het eigenlijk aan.. Of nouja, `s avonds konden we niet van elkaar afblijven en toen we de volgende dag naar een feestje gingen was het wel overduidelijk..

Gast
Gast

Bericht  Fearie do 28 apr 2011 - 1:41

Eigenlijk vanaf dag 1 waren we al samen, ben 3 weken later al bij hem ingetrokken en niet meer weggegaan. Alleen samen verhuisd van zijn moeder's huis naar ons eigen huis.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  TNMN do 28 apr 2011 - 1:44

Na een paar dagen eigenlijk al. Ik heb hem ontmoet in het buitenland waar we alle 2 voor hetzelfde bedrijf werkten, dus we zagen elkaar elke dag. Een paar dagen na onze eerste zoen gingen we naar een feestje en daar kreeg ik de vraag: hebben jullie een relatie of wat? Ik heb ze naar hem doorgestuurd om te kijken wat hij zou zeggen, en hij zei ja :P
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866

Bericht  Oasis do 28 apr 2011 - 3:03

Na een kleine maand met daarin 4 of 5 dates en veel gepraat te hebben op msn/sms was het aan smile
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662

Bericht  Sterre do 28 apr 2011 - 3:09

Purple schreef:2 weken vanaf de eerste kus waarin we elkaar veel zagen...
Hoe het ging?
Nou zo: hij zou op vakantie naar Griekenland met vrienden en zat 's avonds bij mij op de bank om afscheid te nemen... Toen zei ik: je moet gewoon lekker genieten daar en alles doen wat je wilt doen. Toen zei hij: ik ga heel veel doen maar niet zoenen met andere chica's omdat ik weet dat ik jou dan kwijt raak als ik terug ben. Ik zei toen: als je dat nu al zo zeker weet, zullen we het dan maar samen proberen? Embarassed En toen was het officieel aan. Very Happy

Hahaaa, hier bijna hetzelfde verhaal, maar dan ging ik op reis. Ook na twee weken na de eerste zoen en elkaar heel veel zien. De avond voor mijn vertrek vroeg hij hoe ik het zag, en aangezien ik heeel gek om hem was hebben we het ook officieel gemaakt toen smile

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 3:36

Bij ons was het na een maand officieel, maar bij de 4e date bleef ik al slapen bij hem, en was het al serieus eigenlijk.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 3:38

Bij ons duurde het 1,5 maand smile

Gast
Gast

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 3:40

Isabella schreef:Bij ons was het na een maand officieel, maar bij de 4e date bleef ik al slapen bij hem, en was het al serieus eigenlijk.

Oh ja dat was bij ons eigenlijk al na date 1 haha, we wisten allebei wel meteen dat het serieus was en hadden ook totaal geen zin in spelletjes of hard-to-get proberen te doen.

Gast
Gast

Bericht  FireButterfly do 28 apr 2011 - 4:12

[quote="Fauve"]
Isabella schreef:Bij ons was het na een maand officieel, maar bij de 4e date bleef ik al slapen bij hem, en was het al serieus eigenlijk.

Oh ja dat was bij ons eigenlijk al na date 1 haha, we wisten allebei wel meteen dat het serieus was en hadden ook totaal geen zin in spelletjes of hard-to-get proberen te doen. [/quote

Zo. Wel heel duidelijk.
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11

Bericht  Mari do 28 apr 2011 - 4:41

na 11 dagen, we hadden elkaar elke dag gezien, toen heb ik gevraagd. Hoe zit het nou tussen ons??? Hij zei ''wel goed toch'' toen hebben we een leuke nacht gehad en was het officieel aan, bijna 5 jaar geleden.

Hij vertelde me pas nog, dat hij door die vraag dacht ''Yeah, ik mag verder dan zoenen'' hij zei dat als ik de vraag aan de verkeerde had gevraagd er best misbruik van de situatie was gemaakt. Gelukkig heb ik een lieverd die niet alleen met zijn kleine man denkt.

Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  klavertje do 28 apr 2011 - 5:40

hmm ging bij jullie dus allemaal vrij soepel zo te lezen..
ik heb eigenlijk de vraag gesteld omdat ik nu 3 weken aan het daten ben met een jongen.. hij is al regelmatig bij mij thuis geweest en tis heel gezellig (hij komt straks weer).. tijdens de 2e date zijn we naar de bioscoop geweest en is hebben we gezoend en het voelde gewoon zo ontzettend goed.. zowel voor hem als voor mij, dat heeft hij aangegeven.
als hij hier niet is smsen/msnen en bellen we veel. nu is het dus ter sprake gekomen van hoe het eigenlijk zit tussen ons en daarbij geeft hij wat tegenstrijdige signalen, dat hij het vrij snel vind gaan enzo..hij vind me heel leuk voelt zich erg goed bij me, maar een naam eraan geven is zo officieel vind hij..
terwijl heel veel dingen qua afspreken toch echt vanuit hem komen.. en smsen ook, hij smst mij soms meer als ik hem..
ik krijg hier een beetje een dubbel gevoel van.. zo heel snel zou het toch niet zijn? maar ik moet hem natuurlijk ook niet gaan pushen.. maar ik snap het niet zo goed.. het is tegenstrijdig als ik het vergelijk met zn gedrag naar mij toe zegmaar.. en ik kan daar eigenlijk niet zo goed tegen.. Embarassed
klavertje
klavertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 5:44

Fauve schreef:

Oh ja dat was bij ons eigenlijk al na date 1 haha, we wisten allebei wel meteen dat het serieus was en hadden ook totaal geen zin in spelletjes of hard-to-get proberen te doen.

Haha inderdaad, hier ook. We wisten gelijk dat het goed zat en hebben het nooit echt hoeven uitspreken verder.

Gast
Gast

Bericht  FireButterfly do 28 apr 2011 - 5:48

Ik snap dat je hier onzeker van wordt, Klavertje. hug
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 5:49

FireButterfly schreef:
Fauve schreef:

Zo. Wel heel duidelijk.

Haha ja, mijn vriend smste me na de eerste date en daarin stond iets van: ik vind je leuk, wanneer zie ik je weer? Aaaaah wat een verademing na al die jaren van spelletjes spelen met mannen Very Happy I love you

Klavertje, ik snap je onzekerheid wel, maar dat hebben ik en mijn vriend ook wel gehad hoor. Het ging bij ons ook enorm snel en het voelde wel goed maar we vonden het doodeng! Dus dat is echt niet raar, het is ook gewoon moeilijk om dat vertrouwen te krijgen. Ik zou het gewoon nog even afwachten, en als het je dwarszit, gewoon zeggen.

Gast
Gast

Bericht  PrimaBella do 28 apr 2011 - 6:34

Bij ons duurde het echt lang..
Eerst hebben we een jaar bij elkaar op de opleiding gezeten. Daarna ben ik in september na een avondje stappen bij hem blijven slapen. (nouja, slapen.. :P ) Hierna hebben we regelmatig een date gehad, wat eigenlijk ook maar om een ding ging. Embarassed In december vroeg een gezamenlijke kennis van ons of we al iets hadden nou. En toen keken we elkaar aan en vonden we eigenlijk van wel! Dus ja, het begin van onze relatie was echt raar! Laughing
PrimaBella
PrimaBella
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud