Vertel iets over de forumster boven je
+11
Cheesegirl
Burn
FireButterfly
Atelier Madame
Moezie
nina
Zwoesj
Ugly Betty
Phileine
Jordana
VeryCherry
15 plaatsers
Pagina 4 van 5
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Vertel iets over de forumster boven je
Haha..
Geeft niet hoor.. Misschien wordt het wel tijd om wat over mezelf te vertellen... Ook al reageer ik hier al jaren..
Ik ben 24 jaar. Ik heb ruim 5 jaar een vriend. We wonen deze zomer 4 jaar samen. Ik ben docente Engels. Ik werk 4 dagen en ga twee avonden in de week naar school.
Ik heb begin december een trombosebeen (gehad).. en dat houdt me nu erg bezig.. (vooral weer afgelopen dagen omdat mijn been weer pijn doet)
en ben ook lief ja haha!
Geeft niet hoor.. Misschien wordt het wel tijd om wat over mezelf te vertellen... Ook al reageer ik hier al jaren..
Ik ben 24 jaar. Ik heb ruim 5 jaar een vriend. We wonen deze zomer 4 jaar samen. Ik ben docente Engels. Ik werk 4 dagen en ga twee avonden in de week naar school.
Ik heb begin december een trombosebeen (gehad).. en dat houdt me nu erg bezig.. (vooral weer afgelopen dagen omdat mijn been weer pijn doet)
en ben ook lief ja haha!
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb je ook nog bijna niet zien reageren dus ik weet niks
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Volgens mij komt loontjes power veel in het dagcafe.. maar voor de rest weet ik niets over dr
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Atelier Madame gaat naar Parijs. En heel veel meer weet ik op het moment niet te zeggen.
Gast- Gast
hihi
megara is een prater!
megara is een prater!
Atelier Madame- Ratel
appeltje schreef:Razz_ schreef:Theedoosje schreef:Razz is ook een mooie vrouw, met een prachtig kindje Ik vind haar erg gezellig en ze heeft humor En ze is een lieverd ook
Graag gedaan Appeltje
Oh dankjewel
Ik vind jou ook een hele gezellige lieve dame en ik vind het echt super knap van je dat je al zo veel bent afgevallen ! En Ik heb al moeite met 1 kg haha
Razz volgens mij ben jij echt een hele leuke en supergoede moeder. Vind jou zo vrolijk en positief overkomen
Wat lief ! Nou dit is wel het beste compliment dat ik in m'n leven heb gehad volgens mij
Gast- Gast
Razz_ schreef:appeltje schreef:Razz_ schreef:Theedoosje schreef:Razz is ook een mooie vrouw, met een prachtig kindje Ik vind haar erg gezellig en ze heeft humor En ze is een lieverd ook
Graag gedaan Appeltje
Oh dankjewel
Ik vind jou ook een hele gezellige lieve dame en ik vind het echt super knap van je dat je al zo veel bent afgevallen ! En Ik heb al moeite met 1 kg haha
Razz volgens mij ben jij echt een hele leuke en supergoede moeder. Vind jou zo vrolijk en positief overkomen
Wat lief ! Nou dit is wel het beste compliment dat ik in m'n leven heb gehad volgens mij
Ik weet eigenlijk niets over Razz
Maar ik vind wel dat ze een vet schattige avatar heeft!
Atelier Madame- Ratel
Ze hoopt morgen dat Ed morgen X Factor gaat verlaten.
FireButterfly- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Atelier Madame doet me via de naam denken aan een artistiek iemand..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Burn is een sterke meid met een heleboel discipline!
Ik denk dat Burn een heleboel kan/gaat bereiken.
Ik denk dat Burn een heleboel kan/gaat bereiken.
Gast- Gast
Volgens mij is Jade een vrouw/meid die goed weet wat ze wilt en daar ook echt volledig voor gaat.
Verder geniet ze goed van het leven en is zij positief ingesteld.
Verder geniet ze goed van het leven en is zij positief ingesteld.
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Dankjwel Jade!
Carola lijkt me een hele lieve meid, ik vind haar een mooie meid met geweldige krullen op de foto die ik gezien heb!
Carola lijkt me een hele lieve meid, ik vind haar een mooie meid met geweldige krullen op de foto die ik gezien heb!
Burn- Lady Post-a-lot
Burn is een hele lieve meid, die doorzet, ook als het tegen zit. En heeft met die instelling vandaag een voldoende gehaald voor haar presentatie en dat is een super prestatie omdat ze het niet makkelijk heeft de laatste tijd!
Gast- Gast
PM is een lieve zorgzame meid (zoals je over komt op het forum) met een prachtig mooi gezicht
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
PM is een top vrouw, die ik graag wil meeten! En die echt een super mama gaat worden voor haar kindjes!
Je ontroert me!
Hoo shit, Inge was me voor. Inge weet ik eigenlijk niet zo veel over...
Edit: Inge is een meid die houdt van reizen, en op een romantische plek ten huwelijk is gevraagd!
Hoo shit, Inge was me voor. Inge weet ik eigenlijk niet zo veel over...
Edit: Inge is een meid die houdt van reizen, en op een romantische plek ten huwelijk is gevraagd!
Burn- Lady Post-a-lot
Dat is gewoon hoe jij op mij overkomt hier op het forum.Jade schreef:dankje Carola, dat vind ik echt lief van je!
Dankje Burn!
Cheesegirl- Ratel
Ik denk dat ik ook wel redelijk goed weet wat ik wil.. en dat ik behoorlijk wat aan kan.. maar soms.. hihi
toch leuk dat je het over me zegt! dankjewel!
toch leuk dat je het over me zegt! dankjewel!
Gast- Gast
Grappig dat je je in kunt leven in wat ik zei, laat je hier dus je echte 'ik' zien!
Cheesegirl- Ratel
Aangezien Carola589 boven me staat, zeg ik iets over haar.
Ik ken haar niet heel erg goed. Behalve dan van het dagcafé. Het lijkt mij een leuke en aardige meid toe. En dit is wel heel erg schrijnend, dat ik enkel de standaard dingen weet te zeggen.
Ik ken haar niet heel erg goed. Behalve dan van het dagcafé. Het lijkt mij een leuke en aardige meid toe. En dit is wel heel erg schrijnend, dat ik enkel de standaard dingen weet te zeggen.
Gast- Gast
ABE schreef:Aangezien Carola589 boven me staat, zeg ik iets over haar.
Wat mij vooral ook bij is gebleven nog van oude forum> de liefde voor tosti's
Verder kan ik altijd gezellig 'kletsen' met je hier en ik vind je dan ook een toffe meid
Gast- Gast
Theedoosje is een spontane meid die lekker in haar vel begint te zitten nu ze zo goed aan het afvallen is, je komt ook positiever over!
Gast- Gast
Isabella schreef:Theedoosje is een spontane meid die lekker in haar vel begint te zitten nu ze zo goed aan het afvallen is, je komt ook positiever over!
Kwam ik niet positief over dan?
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Isabella schreef:Theedoosje is een spontane meid die lekker in haar vel begint te zitten nu ze zo goed aan het afvallen is, je komt ook positiever over!
Kwam ik niet positief over dan?
Dat zei ik niet, ik zei positiever
Gast- Gast
@Theedoosje: ja, dat is positief bedoeld hoor. Bescheidenheid vind ik een mooie eigenschap.
@Alex: dank je wel voor je lieve woorden. Ik kan denk ik in andermans ogen vrij hard overkomen, maar volgens mij valt dat buiten het forum wel mee.;-)
ABE: wat ik echt leuk aan jou vind is dat je niet die soms wereldvreemde Groningse mentaliteit hebt zoals ik vaak om me heen zag toen ik er nog veel kwam. Dat is het eerste wat in me opkomt als ik aan jou denk. Verder vind ik ook dat je regelmatig beren op de weg ziet die ik absoluut niet zie, maar dan heb ik toch meestal wel het idee dat dit forum een soort van uitlaatklep voor je is en je buiten het forum om helemaal niet zo "complex" bent en juist gewoon een prima persoon om een avond mee de kroeg in te gaan en leuk mee te kletsen. Soms denk ik dat jij het vooral voor jezelf heel lastig kan maken en dat is eigenlijk heel zonde. Je betrekt iets al snel op jezelf (als in dat je iets verkeerd hebt gedaan) en kan van dat idee soms maar moeilijk afwijken, terwijl het over situaties gaat waar ik/anderen niet eens bij stil zouden staan. Oftewel: soms vind ik dat je wat minder streng voor jezelf moet zijn, want in the end ben je alleen zelf degene die zich kut voelt.
Edit: Isabella is er ondertussen bijgekomen. Die is gewoon cool! Heel erg lief en ik vind haar vooral stabiliteit uitstralen in de wijze waarop ze zich toont in haar posts. Ik lees haar reacties graag (en hoef het er niet eens mee eens te zijn) en dan merk ik vaak dat ze geestelijk heel erg gegroeid is de afgelopen periode. Dat vind ik erg leuk om te zien. Ze kan haar mening goed onderbouwen; ik zal eens een lesje bij d'r nemen, zodat ik wat minder mensen afschrik hier.;-)
@Alex: dank je wel voor je lieve woorden. Ik kan denk ik in andermans ogen vrij hard overkomen, maar volgens mij valt dat buiten het forum wel mee.;-)
ABE: wat ik echt leuk aan jou vind is dat je niet die soms wereldvreemde Groningse mentaliteit hebt zoals ik vaak om me heen zag toen ik er nog veel kwam. Dat is het eerste wat in me opkomt als ik aan jou denk. Verder vind ik ook dat je regelmatig beren op de weg ziet die ik absoluut niet zie, maar dan heb ik toch meestal wel het idee dat dit forum een soort van uitlaatklep voor je is en je buiten het forum om helemaal niet zo "complex" bent en juist gewoon een prima persoon om een avond mee de kroeg in te gaan en leuk mee te kletsen. Soms denk ik dat jij het vooral voor jezelf heel lastig kan maken en dat is eigenlijk heel zonde. Je betrekt iets al snel op jezelf (als in dat je iets verkeerd hebt gedaan) en kan van dat idee soms maar moeilijk afwijken, terwijl het over situaties gaat waar ik/anderen niet eens bij stil zouden staan. Oftewel: soms vind ik dat je wat minder streng voor jezelf moet zijn, want in the end ben je alleen zelf degene die zich kut voelt.
Edit: Isabella is er ondertussen bijgekomen. Die is gewoon cool! Heel erg lief en ik vind haar vooral stabiliteit uitstralen in de wijze waarop ze zich toont in haar posts. Ik lees haar reacties graag (en hoef het er niet eens mee eens te zijn) en dan merk ik vaak dat ze geestelijk heel erg gegroeid is de afgelopen periode. Dat vind ik erg leuk om te zien. Ze kan haar mening goed onderbouwen; ik zal eens een lesje bij d'r nemen, zodat ik wat minder mensen afschrik hier.;-)
Laatst aangepast door Guattari op do 28 apr 2011 - 5:50; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Vertel iets over de forumster boven je
» Vertel iets leuks over de forummer boven je
» Wat is je eerste herinnering aan de forumster boven je?
» Welk liedje vind je bij de forumster boven je passen?
» Om elkaar een beetje te leren kennen; wat weet je van de forumster boven je?
» Vertel iets leuks over de forummer boven je
» Wat is je eerste herinnering aan de forumster boven je?
» Welk liedje vind je bij de forumster boven je passen?
» Om elkaar een beetje te leren kennen; wat weet je van de forumster boven je?
Pagina 4 van 5
Permissies van dit forum: