Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vertel iets over de forumster boven je

+11
Cheesegirl
Burn
FireButterfly
Atelier Madame
Moezie
nina
Zwoesj
Ugly Betty
Phileine
Jordana
VeryCherry
15 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 4 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  nina do 28 apr 2011 - 2:54

Haha..

Geeft niet hoor.. Misschien wordt het wel tijd om wat over mezelf te vertellen... Ook al reageer ik hier al jaren..

Ik ben 24 jaar. Ik heb ruim 5 jaar een vriend. We wonen deze zomer 4 jaar samen. Ik ben docente Engels. Ik werk 4 dagen en ga twee avonden in de week naar school.
Ik heb begin december een trombosebeen (gehad).. en dat houdt me nu erg bezig.. (vooral weer afgelopen dagen omdat mijn been weer pijn doet)

en ben ook lief ja smile haha!
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 4 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Moezie do 28 apr 2011 - 3:03

Ik heb je ook nog bijna niet zien reageren dus ik weet niks scratch
Moezie
Moezie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Limboland

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 4 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Atelier Madame do 28 apr 2011 - 3:06

Volgens mij komt loontjes power veel in het dagcafe.. maar voor de rest weet ik niets over dr angel
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 4 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 3:07

Atelier Madame gaat naar Parijs. En heel veel meer weet ik op het moment niet te zeggen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 4 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Atelier Madame do 28 apr 2011 - 3:08

hihi
megara is een prater!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 4 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 3:11

appeltje schreef:
Razz_ schreef:
Theedoosje schreef:Razz is ook een mooie vrouw, met een prachtig kindje Very Happy Ik vind haar erg gezellig en ze heeft humor Very Happy En ze is een lieverd ook smile


Graag gedaan Appeltje Wink

Oh dankjewel Embarassed

Ik vind jou ook een hele gezellige lieve dame en ik vind het echt super knap van je dat je al zo veel bent afgevallen ! En Ik heb al moeite met 1 kg haha

Razz volgens mij ben jij echt een hele leuke en supergoede moeder. Vind jou zo vrolijk en positief overkomen Very Happy

Wat lief ! Nou dit is wel het beste compliment dat ik in m'n leven heb gehad volgens mij laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 4 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Atelier Madame do 28 apr 2011 - 3:48

Razz_ schreef:
appeltje schreef:
Razz_ schreef:
Theedoosje schreef:Razz is ook een mooie vrouw, met een prachtig kindje Very Happy Ik vind haar erg gezellig en ze heeft humor Very Happy En ze is een lieverd ook smile


Graag gedaan Appeltje Wink

Oh dankjewel Embarassed

Ik vind jou ook een hele gezellige lieve dame en ik vind het echt super knap van je dat je al zo veel bent afgevallen ! En Ik heb al moeite met 1 kg haha

Razz volgens mij ben jij echt een hele leuke en supergoede moeder. Vind jou zo vrolijk en positief overkomen Very Happy

Wat lief ! Nou dit is wel het beste compliment dat ik in m'n leven heb gehad volgens mij laughcry

Ik weet eigenlijk niets over Razz Embarassed
Maar ik vind wel dat ze een vet schattige avatar heeft!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 4 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  FireButterfly do 28 apr 2011 - 4:05

Ze hoopt morgen dat Ed morgen X Factor gaat verlaten.
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Woonplaats : Leeuwarden

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 4 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Burn do 28 apr 2011 - 4:05

Atelier Madame doet me via de naam denken aan een artistiek iemand..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 4 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 4:15

Burn is een sterke meid met een heleboel discipline!

Ik denk dat Burn een heleboel kan/gaat bereiken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 4 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Cheesegirl do 28 apr 2011 - 4:33

Volgens mij is Jade een vrouw/meid die goed weet wat ze wilt en daar ook echt volledig voor gaat.
Verder geniet ze goed van het leven en is zij positief ingesteld.
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 4 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Burn do 28 apr 2011 - 4:48

Dankjwel Jade!

Carola lijkt me een hele lieve meid, ik vind haar een mooie meid met geweldige krullen op de foto die ik gezien heb!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 4 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 4:50

Burn is een hele lieve meid, die doorzet, ook als het tegen zit. En heeft met die instelling vandaag een voldoende gehaald voor haar presentatie en dat is een super prestatie omdat ze het niet makkelijk heeft de laatste tijd!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 4 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Inge do 28 apr 2011 - 4:52

PM is een lieve zorgzame meid (zoals je over komt op het forum) met een prachtig mooi gezicht
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 4 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Burn do 28 apr 2011 - 4:53

PM is een top vrouw, die ik graag wil meeten! En die echt een super mama gaat worden voor haar kindjes!

Je ontroert me! Embarassed

Hoo shit, Inge was me voor. Inge weet ik eigenlijk niet zo veel over...
Edit: Inge is een meid die houdt van reizen, en op een romantische plek ten huwelijk is gevraagd!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 4 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 5:00

dankje Carola, dat vind ik echt lief van je! Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 4 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Cheesegirl do 28 apr 2011 - 5:07

Jade schreef:dankje Carola, dat vind ik echt lief van je! Embarassed
smile Dat is gewoon hoe jij op mij overkomt hier op het forum.

Dankje Burn!
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 4 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 5:08

Ik denk dat ik ook wel redelijk goed weet wat ik wil.. en dat ik behoorlijk wat aan kan.. maar soms.. hihi

toch leuk dat je het over me zegt! dankjewel! Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 4 561177

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 4 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Cheesegirl do 28 apr 2011 - 5:12

Grappig dat je je in kunt leven in wat ik zei, laat je hier dus je echte 'ik' zien! smile
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 4 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 5:35

Aangezien Carola589 boven me staat, zeg ik iets over haar.

Ik ken haar niet heel erg goed. Behalve dan van het dagcafé. Het lijkt mij een leuke en aardige meid toe. En dit is wel heel erg schrijnend, dat ik enkel de standaard dingen weet te zeggen. Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 4 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 5:42

ABE schreef:Aangezien Carola589 boven me staat, zeg ik iets over haar.

Ik ken haar niet heel erg goed. Behalve dan van het dagcafé. Het lijkt mij een leuke en aardige meid toe. En dit is wel heel erg schrijnend, dat ik enkel de standaard dingen weet te zeggen. Embarassed

Wat mij vooral ook bij is gebleven nog van oude forum> de liefde voor tosti's Wink
Verder kan ik altijd gezellig 'kletsen' met je hier en ik vind je dan ook een toffe meid smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 4 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 5:43

Theedoosje is een spontane meid die lekker in haar vel begint te zitten nu ze zo goed aan het afvallen is, je komt ook positiever over!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 4 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 5:44

Isabella schreef:Theedoosje is een spontane meid die lekker in haar vel begint te zitten nu ze zo goed aan het afvallen is, je komt ook positiever over!

Kwam ik niet positief over dan? :shock:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 4 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 5:44

Theedoosje schreef:
Isabella schreef:Theedoosje is een spontane meid die lekker in haar vel begint te zitten nu ze zo goed aan het afvallen is, je komt ook positiever over!

Kwam ik niet positief over dan? :shock:

Dat zei ik niet, ik zei positiever Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 4 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 5:47

@Theedoosje: ja, dat is positief bedoeld hoor.smile Bescheidenheid vind ik een mooie eigenschap.

@Alex: dank je wel voor je lieve woorden. Ik kan denk ik in andermans ogen vrij hard overkomen, maar volgens mij valt dat buiten het forum wel mee.;-)

ABE: wat ik echt leuk aan jou vind is dat je niet die soms wereldvreemde Groningse mentaliteit hebt zoals ik vaak om me heen zag toen ik er nog veel kwam. Dat is het eerste wat in me opkomt als ik aan jou denk. Verder vind ik ook dat je regelmatig beren op de weg ziet die ik absoluut niet zie, maar dan heb ik toch meestal wel het idee dat dit forum een soort van uitlaatklep voor je is en je buiten het forum om helemaal niet zo "complex" bent en juist gewoon een prima persoon om een avond mee de kroeg in te gaan en leuk mee te kletsen. Soms denk ik dat jij het vooral voor jezelf heel lastig kan maken en dat is eigenlijk heel zonde. Je betrekt iets al snel op jezelf (als in dat je iets verkeerd hebt gedaan) en kan van dat idee soms maar moeilijk afwijken, terwijl het over situaties gaat waar ik/anderen niet eens bij stil zouden staan. Oftewel: soms vind ik dat je wat minder streng voor jezelf moet zijn, want in the end ben je alleen zelf degene die zich kut voelt.

Edit: Isabella is er ondertussen bijgekomen. Die is gewoon cool! Very Happy Heel erg lief en ik vind haar vooral stabiliteit uitstralen in de wijze waarop ze zich toont in haar posts. Ik lees haar reacties graag (en hoef het er niet eens mee eens te zijn) en dan merk ik vaak dat ze geestelijk heel erg gegroeid is de afgelopen periode. Dat vind ik erg leuk om te zien. Ze kan haar mening goed onderbouwen; ik zal eens een lesje bij d'r nemen, zodat ik wat minder mensen afschrik hier.;-)


Laatst aangepast door Guattari op do 28 apr 2011 - 5:50; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 4 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum