Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vertel iets over de forumster boven je

+11
Cheesegirl
Burn
FireButterfly
Atelier Madame
Moezie
nina
Zwoesj
Ugly Betty
Phileine
Jordana
VeryCherry
15 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 3 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 23:02

Purple schreef:
Storm schreef:Appeltje, ik schaam me heel erg maar ik weet niet meer precies wie jij toen bij de meeting was!
laughcry
Ja sorry....ik twijfel tussen 2 personen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 3 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 23:03

Theedoosje schreef:
Storm schreef:Appeltje, ik schaam me heel erg maar ik weet niet meer precies wie jij toen bij de meeting was!

Degene die naast mij zat, met de krullen :P
Oh ja, dat was ook degene die ik in gedachten had maar ik wist het niet meer zeker smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 3 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 23:04

Storm schreef:
Purple schreef:
Storm schreef:Appeltje, ik schaam me heel erg maar ik weet niet meer precies wie jij toen bij de meeting was!
laughcry
Ja sorry....ik twijfel tussen 2 personen.

ooh haha oke :P

En ja jij bent daar gewoon goed in vind ik, op gang houden van gesprekken :P Ik helemaal niet naar mijn idee. Ik doe wel mee maar uit mijzelf vind ik dat soms lastig.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 3 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 23:06

Je weet het nu Wink ik weet alleen nooit de echte namen van razz en okidoki, weet ze wel maar welke naam bij wie hoor: geen idee haha.

En storm, jou vind ik ook een leuk en lief persoon, iemand met wie je kan lachen (vooral als er een bij in de buurt is Wink ) Houd inderdaad de gesprekken op gang. Je hebt het nu niet makkelijk maar zet toch door. Ik hoop dat je snel leuk werk vind met meer uren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 3 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 23:07

Dat is niet erg toch Theedoosje (wilde bijna Deesjemeis typen laughcry ) jij hebt op jouw beurt weer veel doorzettingsvermogen, kijk maar naar je ticker! Dat heb ik weer helemaal niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 3 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 23:09

Nah ik vind dat jij wel doorzettingsvermogen hebt hoor storm, je bent toch nog steeds actief op zoek naar werk hoewel het niet makkelijk is en ook met je financiele situatie gaat het niet makkelijk maar jullie zetten toch door. (als ik iets weg moet halen moet je het maar zeggen)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 3 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 23:09

Storm schreef:Dat is niet erg toch Theedoosje (wilde bijna Deesjemeis typen laughcry ) jij hebt op jouw beurt weer veel doorzettingsvermogen, kijk maar naar je ticker! Dat heb ik weer helemaal niet.

Nah jah mijn zo noemen tss :P haha maar ja het iis ook zo iedereen heeft zo zijn 'kwaliteiten' , sterkere punten Wink
Ik ben ook telkens de echte naam van Lotus_ kwijt Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 3 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 23:10

Lily schreef:Nah ik vind dat jij wel doorzettingsvermogen hebt hoor storm, je bent toch nog steeds actief op zoek naar werk hoewel het niet makkelijk is en ook met je financiele situatie gaat het niet makkelijk maar jullie zetten toch door. (als ik iets weg moet halen moet je het maar zeggen)

ja dat is wel zo ja. En je gaat wel gewoon door op welke manier dan ook. Je blijft er samen voor gaan. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 3 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 23:10

Lily schreef:Nah ik vind dat jij wel doorzettingsvermogen hebt hoor storm, je bent toch nog steeds actief op zoek naar werk hoewel het niet makkelijk is en ook met je financiele situatie gaat het niet makkelijk maar jullie zetten toch door. (als ik iets weg moet halen moet je het maar zeggen)
Oh wat lief van je. Ja je hebt wel gelijk maar werk zoeken is iets wat ik móet doen, en daar vind ik dan wel weer doorzettingsvermogen voor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 3 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 23:10

ja die weet ik ook niet meer en die van appeltje ook niet Embarassed kunnen we niet beter verplaatsen naar de nieuwe meeting topic :P we zijn hier maar aan het kletsen haha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 3 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 23:12

hha ja idd Lily Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 3 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 23:49

Theedoosje heeft op haar foto's een supervrolijke en positieve uitstraling vind ik altijd, heel leuk! En ze is meeega goed bezig met afvallen zeg, :shock: respect!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 3 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Zwoesj wo 27 apr 2011 - 23:55

Mozzarella is een stoere meid, sterk en heeft haar mondje bij zich, en loopt natuurlijk met een ontzettend knappe vent naast zich! Owja en die rode jas, ik ben er nog steeds verliefd op.
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 3 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 23:56

mozzarella schreef:Theedoosje heeft op haar foto's een supervrolijke en positieve uitstraling vind ik altijd, heel leuk! En ze is meeega goed bezig met afvallen zeg, :shock: respect!

Dank je wel. Nou genoeg over mij he meiden Very Happy Ik ga blozen en weet niet meer wat te zeggen Wink

Mozz heeft een roze muur op der werk :P Ze komt over bij mij als een spontaan en leuk persoon, die haar mening ook wel zegt. Verder weet ik niet heel veel van Mozz, sorry!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 3 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 23:58

Theedoosje is volgens mij een ontzettend trouwe en lieve vriendin. Echt iemand waar je altijd een beroep op kan doen, ze zal je niet in de steek laten. Heel zachtaardig karakter, gewoon een lieve meid.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 3 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 0:01

Zero, jou ken ik eigenlijk niet maar ik heb het idee dat je ook wel een leuke en spontane meid bent die wel van een lolletje houd. (aan je onderschrift te zien)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 3 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 0:10

Zwoesj schreef:Mozzarella is een stoere meid, sterk en heeft haar mondje bij zich, en loopt natuurlijk met een ontzettend knappe vent naast zich! Owja en die rode jas, ik ben er nog steeds verliefd op.

Benetton!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 3 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 0:32

Zero wat lief dank je wel! Nou echt genoeg over mij ! :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 3 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Ugly Betty do 28 apr 2011 - 2:06

appeltje schreef:
Ugly Betty schreef:
Theedoosje schreef:
Ugly Betty schreef:
Purple schreef:
Theedoosje schreef: maar je lijkt mij een leve leuke spontane meid smile
Wat een dooddoener. :P Ik kan wel wat hebben hoor. Wink

Haha over jou zegt ze tenminste nog dat ze denkt dat je lief en spontaan bent, bij mij blijft het bij: "Ik ken haar niet" :P

Embarassed maar Ugly Betty ik heb het idee dat ik jou niet veel zie reageren...of iig niet waar ik reageer of zo? Dus heb echt geen idee. Sorry!

Haha het was maar een grapje hoor! Ik weet over jou ook niet zoveel, alleen aan je ticker kan ik zien dat je bezig bent met afvallen smile

Volgens mij heb ik ooit een foto gezien van ugly betty (kan dat?) en ben je helemaal niet ugly maar juist heel mooi smile

Ik heb hier nog nooit een foto geplaatst dus dat kan niet...
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 3 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  nina do 28 apr 2011 - 2:35

Ik ben benieuwd wat mensen over mij weten..
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 3 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 2:36

nina schreef:Ik ben benieuwd wat mensen over mij weten..
Ik niks. Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 3 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 2:39

Purple schreef:
nina schreef:Ik ben benieuwd wat mensen over mij weten..
Ik niks. Embarassed

ik ook niet haha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 3 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 2:40

Lily schreef:
Purple schreef:
nina schreef:Ik ben benieuwd wat mensen over mij weten..
Ik niks. Embarassed

ik ook niet haha

+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 3 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 2:40

Theedoosje schreef:

+1
Maar waarschijnlijk is ze wel heel lief? :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 3 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 2:41

Purple schreef:
Theedoosje schreef:

+1
Maar waarschijnlijk is ze wel heel lief? :P

Geen idee heb haar nog niet echt zien reageren dus heb geen indruk :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 3 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum