Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vertel iets over de forumster boven je

+11
Cheesegirl
Burn
FireButterfly
Atelier Madame
Moezie
nina
Zwoesj
Ugly Betty
Phileine
Jordana
VeryCherry
15 plaatsers

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 2 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 22:09

Ugly Betty schreef:
Purple schreef:
Theedoosje schreef: maar je lijkt mij een leve leuke spontane meid smile
Wat een dooddoener. :P Ik kan wel wat hebben hoor. Wink

Haha over jou zegt ze tenminste nog dat ze denkt dat je lief en spontaan bent, bij mij blijft het bij: "Ik ken haar niet" :P

Embarassed maar Ugly Betty ik heb het idee dat ik jou niet veel zie reageren...of iig niet waar ik reageer of zo? Dus heb echt geen idee. Sorry!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 2 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 22:21

Razz_ schreef:Appeltje, ik heb je ontmoet en ik vind jou een hele gezellige, rustige en mooie dame om te zien !

Wat lief, dankjewel Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 2 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 22:21

Theedoosje schreef:
appeltje schreef:Ik ken niet zoveel mensen maar ik weet dat Theedoosje een hele mooie, sterke vrouw is die met onwijs veel liefde en passie voor de kindjes in de kinderopvang werkt. Ze woont samen in het mooie brabant Very Happy

aaaaah wat een lieve reactie!
Jij bent ook een prachtige dame, een sterke vrouw die door heeft gezet en daardoor heeft bereikt wat ze heeft bereikt. Dat vind ik zo knap waar je nu staat! En jij ook bezig met afvallen :P

Oh wauw wat een lieve reactie zeg! Ben er helemaal van onder de indruk. hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 2 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 22:23

Razz is ook een mooie vrouw, met een prachtig kindje Very Happy Ik vind haar erg gezellig en ze heeft humor Very Happy En ze is een lieverd ook smile


Graag gedaan Appeltje Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 2 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Ugly Betty wo 27 apr 2011 - 22:27

Theedoosje schreef:
Ugly Betty schreef:
Purple schreef:
Theedoosje schreef: maar je lijkt mij een leve leuke spontane meid smile
Wat een dooddoener. :P Ik kan wel wat hebben hoor. Wink

Haha over jou zegt ze tenminste nog dat ze denkt dat je lief en spontaan bent, bij mij blijft het bij: "Ik ken haar niet" :P

Embarassed maar Ugly Betty ik heb het idee dat ik jou niet veel zie reageren...of iig niet waar ik reageer of zo? Dus heb echt geen idee. Sorry!

Haha het was maar een grapje hoor! Ik weet over jou ook niet zoveel, alleen aan je ticker kan ik zien dat je bezig bent met afvallen smile
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 2 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 22:28

Theedoosje schreef:Razz is ook een mooie vrouw, met een prachtig kindje Very Happy Ik vind haar erg gezellig en ze heeft humor Very Happy En ze is een lieverd ook smile


Graag gedaan Appeltje Wink

Oh dankjewel Embarassed

Ik vind jou ook een hele gezellige lieve dame en ik vind het echt super knap van je dat je al zo veel bent afgevallen ! Ik heb al moeite met 1 kg haha


Laatst aangepast door Razz_ op wo 27 apr 2011 - 22:29; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 2 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 22:29

UB> oef gelukkig maar :P En ja afvallen klopt Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 2 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 22:29

Ugly Betty schreef:
Theedoosje schreef:
Ugly Betty schreef:
Purple schreef:
Theedoosje schreef: maar je lijkt mij een leve leuke spontane meid smile
Wat een dooddoener. :P Ik kan wel wat hebben hoor. Wink

Haha over jou zegt ze tenminste nog dat ze denkt dat je lief en spontaan bent, bij mij blijft het bij: "Ik ken haar niet" :P

Embarassed maar Ugly Betty ik heb het idee dat ik jou niet veel zie reageren...of iig niet waar ik reageer of zo? Dus heb echt geen idee. Sorry!

Haha het was maar een grapje hoor! Ik weet over jou ook niet zoveel, alleen aan je ticker kan ik zien dat je bezig bent met afvallen smile

Volgens mij heb ik ooit een foto gezien van ugly betty (kan dat?) en ben je helemaal niet ugly maar juist heel mooi smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 2 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 22:30

Razz_ schreef:
Theedoosje schreef:Razz is ook een mooie vrouw, met een prachtig kindje Very Happy Ik vind haar erg gezellig en ze heeft humor Very Happy En ze is een lieverd ook smile


Graag gedaan Appeltje Wink

Oh dankjewel Embarassed

Ik vind jou ook een hele gezellige lieve dame en ik vind het echt super knap van je dat je al zo veel bent afgevallen ! En Ik heb al moeite met 1 kg haha

Razz volgens mij ben jij echt een hele leuke en supergoede moeder. Vind jou zo vrolijk en positief overkomen Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 2 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 22:31

Razz dank je wel wat lief! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 2 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 22:37

Wat ik van Theedoosje heb gezien, is dat ze het vaak "opneemt" voor forummers die zogezegd te kakken worden gezet. Verder merk ik dat ze heel zorgvuldig formuleert (als in zachtaardig) en iemand is die wel aanwezig is, maar nergens overheerst in gesprekken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 2 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 22:40

Guattari is een mooie dame die haar mening durft te geven en die ook nadenkt over wat ze post. Ze kan vrij hard overkomen, maar volgens mij is ze heel lief en (be)trouw(baar). En ze heeft gevoel voor mode Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 2 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 22:41

Guattari schreef:Wat ik van Theedoosje heb gezien, is dat ze het vaak "opneemt" voor forummers die zogezegd te kakken worden gezet. Verder merk ik dat ze heel zorgvuldig formuleert (als in zachtaardig) en iemand is die wel aanwezig is, maar nergens overheerst in gesprekken.

Is dat positief :P Dank je wel!

Ik zie jou juist als iemand die wel haar ding zegt, ook al is een ander het er niet mee eens. Dat vind ik ook knap, omdat ik zo totaal niet niet ben. Ik lees eerst meer reacties voor ik plaats, maar jij zegt gewoon wat je denkt volgens mij. Verder vind ik het moeilijk wat ik nog kan zeggen over je. Ik weet eigenlijk ook niet echt privedingen van je geloof ik. Van weinig mensen heb ik dat.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 2 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 22:43

Alex> hele mooie vrouw met hele mooie dochter Very Happy Je komt heel lief over en je lijkt mij een erg leuke meid in de omgang. Hier en daar nog wat onzeker maar ik hoop dat dat op een gegeven moment weg is, want dat is echt niet nodig Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 2 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 22:47

Ik vind theedoosje een heel leuk en gezellig persoon smile Ze doet leuk werk en ben trots op d`r dat ze het zo goed volhoud met afvallen (ook als we met z`n allen in de MC zitten te eten hoeft ze niks *respect* )

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 2 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 22:49

Aah Lily dank je wel Very Happy En ja de mac, dat ging me echt goed af voor mijn gevoel :P

Ik vind jou een lieve, leuke maar ook gekke vrouw Very Happy Met een leuk huisje en leuk bos achter je tuin :P
Je bent ook erg gezellig en we kunnen ook lekker kletsen smile Leuk dat ik je hebt leren kennen.

Dat geld ook voor de anderen die ik in het echt ken nu. Super leuk dat ik jullie nu ken smile


Laatst aangepast door Theedoosje op wo 27 apr 2011 - 22:50; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 2 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 22:50

ikke gek? hoezo dat dan :P haha

en ben ook blij dat ik jou heb leren kennen en natuurlijk ook de andere dames smile


Laatst aangepast door Lily op wo 27 apr 2011 - 22:51; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 2 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 22:51

Lily schreef:ikke gek? hoezo dat dan :P haha

haha ja gewoon gevoel, hoe je bent gewoon Very Happy leuk Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 2 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 22:51

thanks smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 2 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 22:59

Guattari schreef:Wat ik van Theedoosje heb gezien, is dat ze het vaak "opneemt" voor forummers die zogezegd te kakken worden gezet. Verder merk ik dat ze heel zorgvuldig formuleert (als in zachtaardig) en iemand is die wel aanwezig is, maar nergens overheerst in gesprekken.
Dit vind ik inderdaad een mooie omschrijving van Theedoosje, ik heb haar in het echt ontmoet en zo komt ze ook over smile positief dus!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 2 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 22:59

Appeltje, ik schaam me heel erg maar ik weet niet meer precies wie jij toen bij de meeting was!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 2 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 23:00

Storm schreef:Appeltje, ik schaam me heel erg maar ik weet niet meer precies wie jij toen bij de meeting was!
laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 2 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 23:00

Storm schreef:
Guattari schreef:Wat ik van Theedoosje heb gezien, is dat ze het vaak "opneemt" voor forummers die zogezegd te kakken worden gezet. Verder merk ik dat ze heel zorgvuldig formuleert (als in zachtaardig) en iemand is die wel aanwezig is, maar nergens overheerst in gesprekken.
Dit vind ik inderdaad een mooie omschrijving van Theedoosje, ik heb haar in het echt ontmoet en zo komt ze ook over smile positief dus!

Aaah Storm jj bent ook een schatje! Een moeder met een leuk zoontje de ook doorzet ondanks de moeilijke momenten/tijden. Je bent iemand die gesprekken wel op gang houd (ook in het echt :P), ik wou dat ik dat wat meer had. Je bent gewoon een super leuke lieve meid. Leuk dat ik je ken!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 2 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 23:01

Storm schreef:Appeltje, ik schaam me heel erg maar ik weet niet meer precies wie jij toen bij de meeting was!

Degene die naast mij zat, met de krullen :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 2 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 23:02

Theedoosje schreef:
Storm schreef:
Guattari schreef:Wat ik van Theedoosje heb gezien, is dat ze het vaak "opneemt" voor forummers die zogezegd te kakken worden gezet. Verder merk ik dat ze heel zorgvuldig formuleert (als in zachtaardig) en iemand is die wel aanwezig is, maar nergens overheerst in gesprekken.
Dit vind ik inderdaad een mooie omschrijving van Theedoosje, ik heb haar in het echt ontmoet en zo komt ze ook over smile positief dus!

Aaah Storm jj bent ook een schatje! Een moeder met een leuk zoontje de ook doorzet ondanks de moeilijke momenten/tijden. Je bent iemand die gesprekken wel op gang houd (ook in het echt :P), ik wou dat ik dat wat meer had. Je bent gewoon een super leuke lieve meid. Leuk dat ik je ken!
Meestal doe ik dat als er stiltes dreigen te vallen, het gesprek op gang houden! laughcry ook wel een beetje onzekerheid hoor. Lief van je!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 2 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum