Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vertel iets over de forumster boven je

+11
Cheesegirl
Burn
FireButterfly
Atelier Madame
Moezie
nina
Zwoesj
Ugly Betty
Phileine
Jordana
VeryCherry
15 plaatsers

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 5 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 5:47

Isabella schreef:
Theedoosje schreef:
Isabella schreef:Theedoosje is een spontane meid die lekker in haar vel begint te zitten nu ze zo goed aan het afvallen is, je komt ook positiever over!

Kwam ik niet positief over dan? :shock:

Dat zei ik niet, ik zei positiever Wink

ja dat klopt Wink Maar het voelde alsof ik dan eerst niet positief over kwam ..sorry Wink
Maar dank je voor de complimenten:)

Ik vind jou overkomen als een leuke gezellige meid, die zich ook lekker mengt tussen iedereen hier.
Ehm ik wilde nog wat typen maar ben het ff kwijt....als ik het weer weet meld ik me.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 5 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 5:48

Guattari schreef:@Theedoosje: ja, dat is positief bedoeld hoor.smile Bescheidenheid vind ik een mooie eigenschap.


haha oke dank je wel dan Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 5 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 5:55

Ik denk dat theedoosje ook erg veel van thee houdt angel .. Heb je nog een favorietje?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 5 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 5:55

Punk'd ik zag een foto van jou, wat ben jij leuk!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 5 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 5:57

TD: Dank je wel voor jouw woorden. Dat is heel erg lief. Ik vind het namelijk ook leuk om met jou te kletsen. smile

Guat: Voor mij is het altijd moeilijk geweest om dingen te bespreken met anderen. Ik vind het ook niet bijster interessant om iemand in het echte leven te vertellen wat mij zoal bezig houdt. Het forum biedt mij de kans om alsnog mijn gedachten laten gaan over iets waar ik langer dan 24u overna heb gedacht en waar ik geen goed beeld van heb weten vormen.

Door het forum en werk ben ik erachter gekomen dat ik veel beren op de weg zie en vaak de schuld naar me toe trek, terwijl beiden niet aan de orde zijn. Daar probeer ik nu zoveel mogelijk van los te komen en volgens mij lukt het aardig. Echter, ik vind mezelf niet streng voor mezelf. Maar ik merk in mijn omgeving dat men dat wel vindt. Wellicht de volgende stap om eens onder de loep te nemen. smile

Maar nu over jou, omdat je boven me staat. smile Ik heb je altijd een lieve meid gevonden. Luisterend oor, begripvol (maar gelukkig niet altijd), raad gevend. De laatste paar weken vind ik je echter veranderd. Het is niet zo dat je politiek correct af bent (Heb je nooit bijzonder politiek correct gevonden, om eerlijk te zijn Wink), het is meer de manier van reageren waar voor mij een vorm van agressie doorheen zit. Wellicht dat je even moet schoppen om weer tot de kern te komen? (Je hebt immers genoeg meegemaakt, zou dat niet vreemd vinden) Ehmz.... Geen woorden meer. nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 5 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Jordana do 28 apr 2011 - 5:57

Guattari: een wijze mooie vrouw. Ze straalt als je haar foto's zit.
Ze luistert en geeft je ontzettend goed advies.
Haar post lees ik met heel veel plezier..
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 5 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 6:01

Jordana is een lieve meid die het niet makkelijk heeft. Soms zou ik haar graag een flinke duw in de juiste richting willen geven, maar dat is niet aan mij. Wink
Hoop dat je wel om jezelf blijft denken en je niet je eigenwaarde en zelfvertrouwen uit het oog verliest. Je bent een mooi mens, zowel innerlijk als uiterlijk, dus laat niet over je heenlopen!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 5 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Jordana do 28 apr 2011 - 6:04

PM Thnx voor je lieve woorden

Over PM: Straks een trotse mama van twee mooie kinderen. Ze woont in een schitterende stad Wink
En ze is echt mooi om te zien. Ze zal een hele trotse mama worden en ze is echt een lieverd.
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 5 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 6:11

ABE schreef:
het is meer de manier van reageren waar voor mij een vorm van agressie doorheen zit. Wellicht dat je even moet schoppen om weer tot de kern te komen? (Je hebt immers genoeg meegemaakt, zou dat niet vreemd vinden) Ehmz.... Geen woorden meer. nerd

Ik ben verre van agressief naar mijn eigen bescheiden mening. Ik maak iets alleen niet (meer) mooier dan dat het is of ga er iets sociaal wenselijks omheen vertellen, zodat de boodschap met een lintje is verpakt.

Ik ben erg benieuwd wat je bedoelt met even moeten schoppen om weer tot de kern te komen, want wat is dan die kern volgens jou? Ik probeer nog altijd wel empathisch te reageren als de situatie erom vraagt, maar als iets bijvoorbeeld stom of lelijk vind, ga ik niet dat anders benoemen, omdat dit fijner is om te lezen of liever lijkt. Ik ben overigens niet verbitterd over wat er de afgelopen tijd allemaal is gebeurd hoor, ik weet niet of je dat bedoelt...? Is een heftige tijd geweest, maar ook met veel mooie momenten en lieve mensen om me heen.

@Jordana, wat lief van je, dank je wel. Jouw topics hebben de laatste tijd in het teken gestaan van jouw relatiedip en daarin werd je (met denk ik alleen maar de beste bedoelingen voor jou) in mijn optiek soms vrij direct te woord gestaan wat betreft de keuzes die je maakte. Ik vond dat heel rot voor jou, omdat ik sterk het idee kreeg dat je er verward door raakte (meer dan je je al voelde) en door je posts heen las ik verdriet, angst en ook veel onzekerheid. Dat gun ik je absoluut niet, want je komt hier altijd over als iemand die vaker aan anderen denkt dan aan jezelf en dat is wellicht juist wel wat ik vaak denk als ik iets van je lees: denk vooral aan jezelf, niemand anders doet het voor je.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 5 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Cheesegirl do 28 apr 2011 - 6:13

Theedoosje schreef:
ABE schreef:Aangezien Carola589 boven me staat, zeg ik iets over haar.

Ik ken haar niet heel erg goed. Behalve dan van het dagcafé. Het lijkt mij een leuke en aardige meid toe. En dit is wel heel erg schrijnend, dat ik enkel de standaard dingen weet te zeggen. Embarassed

Wat mij vooral ook bij is gebleven nog van oude forum> de liefde voor tosti's Wink
Verder kan ik altijd gezellig 'kletsen' met je hier en ik vind je dan ook een toffe meid smile
Ik denk dat je een beetje in de war bent of mijn hersens takelen ontzettend af... scratch
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 5 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Burn do 28 apr 2011 - 6:14

Guat,
Iemand die volgens mij heel eerlijk is tegen iedereen, maar het altijd goed bedoeld!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 5 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 6:22

Carola589 schreef:
Theedoosje schreef:
ABE schreef:Aangezien Carola589 boven me staat, zeg ik iets over haar.

Ik ken haar niet heel erg goed. Behalve dan van het dagcafé. Het lijkt mij een leuke en aardige meid toe. En dit is wel heel erg schrijnend, dat ik enkel de standaard dingen weet te zeggen. Embarassed

Wat mij vooral ook bij is gebleven nog van oude forum> de liefde voor tosti's Wink
Verder kan ik altijd gezellig 'kletsen' met je hier en ik vind je dan ook een toffe meid smile
Ik denk dat je een beetje in de war bent of mijn hersens takelen ontzettend af... scratch

oow nee dat was over ABE :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 5 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Cheesegirl do 28 apr 2011 - 6:27

Theedoosje schreef:
Carola589 schreef:
Theedoosje schreef:
ABE schreef:Aangezien Carola589 boven me staat, zeg ik iets over haar.

Ik ken haar niet heel erg goed. Behalve dan van het dagcafé. Het lijkt mij een leuke en aardige meid toe. En dit is wel heel erg schrijnend, dat ik enkel de standaard dingen weet te zeggen. Embarassed

Wat mij vooral ook bij is gebleven nog van oude forum> de liefde voor tosti's Wink
Verder kan ik altijd gezellig 'kletsen' met je hier en ik vind je dan ook een toffe meid smile
Ik denk dat je een beetje in de war bent of mijn hersens takelen ontzettend af... scratch

oow nee dat was over ABE :P
Haha, dan heb ik niets gezegd! :P
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 5 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Jordana do 28 apr 2011 - 7:46

Guattari schreef:

@Jordana, wat lief van je, dank je wel. Jouw topics hebben de laatste tijd in het teken gestaan van jouw relatiedip en daarin werd je (met denk ik alleen maar de beste bedoelingen voor jou) in mijn optiek soms vrij direct te woord gestaan wat betreft de keuzes die je maakte. Ik vond dat heel rot voor jou, omdat ik sterk het idee kreeg dat je er verward door raakte (meer dan je je al voelde) en door je posts heen las ik verdriet, angst en ook veel onzekerheid. Dat gun ik je absoluut niet, want je komt hier altijd over als iemand die vaker aan anderen denkt dan aan jezelf en dat is wellicht juist wel wat ik vaak denk als ik iets van je lees: denk vooral aan jezelf, niemand anders doet het voor je.

Gut, je hebt het helemaal goed. Jou woorden raken mij echt
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 5 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Antibes do 28 apr 2011 - 11:03

Jordana, ben jij iemand die ik van vorige forum ken? (vast wel, maar wie dan??)
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 5 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Jeanette do 28 apr 2011 - 11:05

Antibes; Ik ken haar niet, maar zij bleek vroeger actief te zijn op het oude Yes forum. Erg leuk dat ze hier weer komt!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 5 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Penélope do 28 apr 2011 - 11:12

Van jeanette heb ik eens gelezen dat ze in de zorg werkt. Ziet er ook erg leuk uit wat ik eens op een foto heb gezien.
Penélope
Penélope
Prater
Prater

Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 5 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Zwoesj do 28 apr 2011 - 22:11

Banaantje ken ik niet echt, maar ik weet wel dat het een leuke meid is om te zien! En volgens mij is ze erg vrolijk en lacht graag
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 5 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Burn vr 29 apr 2011 - 1:01

Zwoesj ken ik niet zo goed! Maar ik vind haar avater wel tof!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 5 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast vr 29 apr 2011 - 1:37

Ik vind Burn een lieve en sterke meid.
Komt uit Drenthe en gaat stage lopen bij een animatieteamachtigiets :P
Daarna gaat ze nog een aantal maanden naar het buitenland stage lopen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 5 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast vr 29 apr 2011 - 1:41

Anousch heeft een vriend waar ze heel gelukkig mee is, heeft eindelijk werk en wacht nu nog op der VOG en dan kan ze hopelijk snel aan de slag. Ze komt over als een lief meisje die nog wel wat onzeker kan zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 5 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum