Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Opstapje of trapje voor onze hond. Tips graag!

+5
Guus
Jordana
Antibes
TukTuk
VeryCherry
9 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Opstapje of trapje voor onze hond. Tips graag! - Pagina 3 Empty Re: Opstapje of trapje voor onze hond. Tips graag!

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 22:53

Caro schreef:
Jen_ schreef:
Caro schreef:
Marin schreef:Dat klinkt eigenlijk heel logisch, Caro.

Dank u, dank u. (ik mis een smilie die een oosterse dank-beweging maakt, vond ik hier wel passen :-))

Ik ben het er mee eens! Wat voor hond hebben jullie dan ook al weer Caro?

Wij hebben een kruising tussen een Epagneul Francais en een Heidewachtel. Twee aanverwante rassen en alleen kenners zien de verschillen :-). Ze lijkt overigens sprekend op de Heidewachtel, ze heeft alleen de lange oren van de Epagneul Francais. Stuur je wel even via mail een foto..

Ja doe maar!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Opstapje of trapje voor onze hond. Tips graag! - Pagina 3 Empty Re: Opstapje of trapje voor onze hond. Tips graag!

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 6:23

Als een hond gewend is buiten te slapen is dat niet zielig. Maar ik vind wel dat iedereen voor zichzelf moeten weten of de hond in bed/op de bank mag. Die van ons mag het niet, maar als we er niet zijn ligt ze stiekem toch op de bank Wink Dat vinden we niet erg. Stofzuig gewoon elke week de bank helemaal af.

Gaan per morgen ook vers vlees aan dr voeren, zou haar vacht ook mooier van moeten worden en minder gaan haren. Ook zou de spieropbouw er beter van moeten worden en aangezien ze net geopereerd is, is dat de voornaamste reden. Ben benieuwd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Opstapje of trapje voor onze hond. Tips graag! - Pagina 3 Empty Re: Opstapje of trapje voor onze hond. Tips graag!

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 6:28

Zouden dat soort trapjes ook bestaan om leuke mannen mee in bed te krijgen? Of op de bank? Want daar heb nogal problemen mee..al ligt dat gelukkig niet aan de leeftijd Rolling Eyes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Opstapje of trapje voor onze hond. Tips graag! - Pagina 3 Empty Re: Opstapje of trapje voor onze hond. Tips graag!

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 6:48

Traplopen is erg slecht voor de heupen van een hond! En op bed slapen kun je afleren hoor, dat is bij ons ook gelukt.

@Caro: is het serieus HeidewachteL? Ik dacht altijd dat het een HeidewachteR was Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Opstapje of trapje voor onze hond. Tips graag! - Pagina 3 Empty Re: Opstapje of trapje voor onze hond. Tips graag!

Bericht  Caro do 28 apr 2011 - 6:54

Mammalin schreef:Traplopen is erg slecht voor de heupen van een hond! En op bed slapen kun je afleren hoor, dat is bij ons ook gelukt.

@Caro: is het serieus HeidewachteL? Ik dacht altijd dat het een HeidewachteR was Embarassed

Ja sorry Very Happy
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Opstapje of trapje voor onze hond. Tips graag! - Pagina 3 Empty Re: Opstapje of trapje voor onze hond. Tips graag!

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 7:16

Caro schreef:
Mammalin schreef:Traplopen is erg slecht voor de heupen van een hond! En op bed slapen kun je afleren hoor, dat is bij ons ook gelukt.

@Caro: is het serieus HeidewachteL? Ik dacht altijd dat het een HeidewachteR was Embarassed

Ja sorry Very Happy

Haha, oké, weer wat geleerd Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Opstapje of trapje voor onze hond. Tips graag! - Pagina 3 Empty Re: Opstapje of trapje voor onze hond. Tips graag!

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 8:18

Zero schreef:Zouden dat soort trapjes ook bestaan om leuke mannen mee in bed te krijgen? Of op de bank? Want daar heb nogal problemen mee..al ligt dat gelukkig niet aan de leeftijd Rolling Eyes

lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Opstapje of trapje voor onze hond. Tips graag! - Pagina 3 Empty Re: Opstapje of trapje voor onze hond. Tips graag!

Bericht  Angela_1986 do 28 apr 2011 - 8:24

Zero schreef:Zouden dat soort trapjes ook bestaan om leuke mannen mee in bed te krijgen? Of op de bank? Want daar heb nogal problemen mee..al ligt dat gelukkig niet aan de leeftijd Rolling Eyes

Als je zo'n bankje hebt gevonden, wil je 't mij dan even laten weten? angel

Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Opstapje of trapje voor onze hond. Tips graag! - Pagina 3 Empty Re: Opstapje of trapje voor onze hond. Tips graag!

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 8:41

Traplopen is slecht voor een hond dus als je echt om hem geeft moet je hem vanaf nu overal optillen. Das pas hondenliefde.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Opstapje of trapje voor onze hond. Tips graag! - Pagina 3 Empty Re: Opstapje of trapje voor onze hond. Tips graag!

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 10:00

Angela_1986 schreef:
Zero schreef:Zouden dat soort trapjes ook bestaan om leuke mannen mee in bed te krijgen? Of op de bank? Want daar heb nogal problemen mee..al ligt dat gelukkig niet aan de leeftijd Rolling Eyes

Als je zo'n bankje hebt gevonden, wil je 't mij dan even laten weten? angel



Op marktplaats kan ik helaas niets vinden, maar wie weet dat dat hondentrapje van CBL ook werkt. Mannen zijn soms ook honden...

Rolling Eyes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Opstapje of trapje voor onze hond. Tips graag! - Pagina 3 Empty Re: Opstapje of trapje voor onze hond. Tips graag!

Bericht  JD do 28 apr 2011 - 10:49

Joy mag ook absoluut niet op bed...dat vind ik echt vies!
De bank deed ie stiekem toch, maar omdat ik dat ook niet erg fris vind, en bang ben voor schade door zn nagels, hebben we nu kranten op de bank. Dit kraakt zo dat honden t vaak vervelend vinden en dus niet meer op de bank gaan.

Wel heeft ie sinds vorige week de trap ontdekt. Hij was nog nooit eerder naar boven gelopen, nu stond ik op zolder te strijken, loop naar beneden...ligt die hond doodleuk op mn bed.
Hij mag van ons absoluut niet naar boven, hebben we per ongeluk de tussendeur open gelaten en hij doet het toch, dan wordt ie met een harde "FOEI!" snel n aar beneden gebonjourd!

JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Opstapje of trapje voor onze hond. Tips graag! - Pagina 3 Empty Re: Opstapje of trapje voor onze hond. Tips graag!

Bericht  Gast za 30 apr 2011 - 8:12

Zero schreef:Zouden dat soort trapjes ook bestaan om leuke mannen mee in bed te krijgen? Of op de bank? Want daar heb nogal problemen mee..al ligt dat gelukkig niet aan de leeftijd Rolling Eyes

Ja hoor angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Opstapje of trapje voor onze hond. Tips graag! - Pagina 3 Empty Re: Opstapje of trapje voor onze hond. Tips graag!

Bericht  Gast za 30 apr 2011 - 8:32

Mijn hond loopt altijd trappen. Straks met de traphekjes niet meer, maar dat beest is sneller boven als ik, dus dragen is geen optie.

Bij ons mag ze ook op de bank hoor, maar dat red ze alleen met een aanloopje (chihuahua). Op bed springen red ze niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Opstapje of trapje voor onze hond. Tips graag! - Pagina 3 Empty Re: Opstapje of trapje voor onze hond. Tips graag!

Bericht  nina za 30 apr 2011 - 9:02

Reva schreef:
Jordana schreef:Of een lagere bank / bed kopen speciaal voor je hond dat hij makkelijker in en uit kan Wink


Of een hogere hond.
Deze opmerking is echt super flauw maar wel heeeeel erg grappig! Very Happy
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Opstapje of trapje voor onze hond. Tips graag! - Pagina 3 Empty Re: Opstapje of trapje voor onze hond. Tips graag!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum