Kapsel tips graag!
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Kapsel tips graag!
Goed. Ik heb in mijn hoofd dat ik NU accuut naar de kapper wil om een nieuw kapsel te laten aanmeten. Ik heb al een afspraak, nu nog een goed kapsel.
Wie heeft dé tip? Verven is allemaal leuk en aardig en zie ik best zitten, alleen momenteel even geen geld voor :-).
Oh ja: ik ben natuurlijk de rechter, aan de linkerkant mijn lieve broer!
Wie heeft dé tip? Verven is allemaal leuk en aardig en zie ik best zitten, alleen momenteel even geen geld voor :-).
Oh ja: ik ben natuurlijk de rechter, aan de linkerkant mijn lieve broer!
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Kapsel tips graag!
Ik vind de kleur je leuk staan, dus dat is mooi! Verder heb ik hier geen verstand van.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Bedankt voor je compliment, maar verder heb ik natuurlijk geen reet aan je reactie
Caro- Ratel
Caro schreef:Bedankt voor je compliment, maar verder heb ik natuurlijk geen reet aan je reactie
Haha net als mijn reactie! Ik had mijn hoop gevestigd op Melis_je.
Gast- Gast
Jen_ schreef:Caro schreef:Bedankt voor je compliment, maar verder heb ik natuurlijk geen reet aan je reactie
Haha net als mijn reactie! Ik had mijn hoop gevestigd op Melis_je.
Ik ook. Was helemaal blij dat ik Melis haar naam zag staan. Maar net als jouw reactie, wederom teleurstellend . Dames, zo kan dat toch niet
Caro- Ratel
Welles, je weet dat ik het gezegd zou hebben als ik gevonden had dat je het zelf moest knippen en je geld aan verf zou moeten uitgeven.
Melis_je- Kletskop
Wat je op je avatar hebt, vind ik wel leuk!
Melis_je- Kletskop
Goed, dan www.taaz.com.
Melis_je- Kletskop
Ja dat klopt Melis_je... Ok. Dus door jou hebben we in ieder geval al duidelijk dat de kleur niet teveel moet worden aangepast..
Ohh ja: hoe kon ik het vergeten: Taaz!
Bedoel je trouwens deze kleine avatar? Toen was ik 2,5 gekkerd!
Caro- Ratel
Caro schreef:Ja dat klopt Melis_je... Ok. Dus door jou hebben we in ieder geval al duidelijk dat de kleur niet teveel moet worden aangepast..
Whahaha dat zou wat zijn! Niet je haar kort knippen hoor! Brrr.
Gast- Gast
Jen_ schreef:Caro schreef:Ja dat klopt Melis_je... Ok. Dus door jou hebben we in ieder geval al duidelijk dat de kleur niet teveel moet worden aangepast..
Whahaha dat zou wat zijn! Niet je haar kort knippen hoor! Brrr.
Ik kan ook gewoon kaal gaan, drie pruiken kopen en gewoon iedere dag een andere look
Caro- Ratel
Wat lijken jij en broertje op elkaar. Wilde eerst zeggen dat je kindje op je broer lijkt! Maar je avatar is een foto van jezelf.
En, heb ook weinig tips..
Kleur vind ik mooi bij je staan.
Een kort kapsel kan je misschien mooi staan maar aan de andere kant denk ik dat dat je wat ouder gaat maken. En dat moet ook weer niet.
Hm, misschien heeft de kapster zelf een leuk idee?
Maar ja, dan zit je er al. En als je haar idee niets vind dan heb je er niks aan.
En, heb ook weinig tips..
Kleur vind ik mooi bij je staan.
Een kort kapsel kan je misschien mooi staan maar aan de andere kant denk ik dat dat je wat ouder gaat maken. En dat moet ook weer niet.
Hm, misschien heeft de kapster zelf een leuk idee?
Maar ja, dan zit je er al. En als je haar idee niets vind dan heb je er niks aan.
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Zoiets? Heb ik een tijdje terug ook gehad, ik kreeg er veel complimenten over:
Dan is het dus in een bob geknipt, maar aan de voorkant is het wat langer. Ik heb het ook wel eens a-symetrisch gehad, dan waren er veel laagjes in geknipt maar die waren aan beide kanten niet gelijk. Het was overigens niet extreem hoor(kan er even geen foto van vinden)
En zoiets:
Je hoeft het toch niet bij de kapper te verven? Je hebt bij de action bijv ook verf voor 3 euro ofzo
Dan is het dus in een bob geknipt, maar aan de voorkant is het wat langer. Ik heb het ook wel eens a-symetrisch gehad, dan waren er veel laagjes in geknipt maar die waren aan beide kanten niet gelijk. Het was overigens niet extreem hoor(kan er even geen foto van vinden)
En zoiets:
Je hoeft het toch niet bij de kapper te verven? Je hebt bij de action bijv ook verf voor 3 euro ofzo
Gast- Gast
Oeh dat onderste voorbeeld is leuk! Maar dan zou ik het idd wel verven.
Misschien een paar tinten donkerder dan je nu hebt. En idd, action is erg goedkoop.
Misschien een paar tinten donkerder dan je nu hebt. En idd, action is erg goedkoop.
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Bijv donkermahonie kleurtje? Want je bent rood van jezelf toch als ik het goed zie? Ik vind het leuk als mensen wat gedurfder doen met hun kapsel
Gast- Gast
Yasmin schreef:Zoiets? Heb ik een tijdje terug ook gehad, ik kreeg er veel complimenten over:
En zoiets:
Kijk deze 2 is precies wat ik bedoel Caro, ook de kleur, denk dat het je zoooo mooi zou staan! Even helemaal wat anders! Heb je weer weinig aan, want geen geld voor kleuren. Kun je niet wachten tot volgende maand, en dit in 1 keer doen? Je bent pas nog naar de kapper geweest, ook om het alleen te knippen, wat knippen betreft kun je best nog een maandje wachten Helemaal leuk bij je nieuwe baan straks, een nieuwe start!
Gast- Gast
Dat onderste kapsel uit de laatste quote vind ik ook leuk! En idd misschien zelf verven? Of door een vriendin ofzo laten doen?
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Dank jullie voor alle tips . Het kapsel is idd meer a la de eerste foto op deze pagina geworden, alleen dan rechter aan de onderkant. Het verven komt de volgende keer, als het winter/ herfst wordt .
Ohh Jen, het was écht nodig. De vorige keer was echt geld in de zee gegooid, mijn punten waren droog en dood, kapsel was niet meer als een kapsel te herkennen. Het leek gewoon op een dode rat op mij hoofd...
Ohh Jen, het was écht nodig. De vorige keer was echt geld in de zee gegooid, mijn punten waren droog en dood, kapsel was niet meer als een kapsel te herkennen. Het leek gewoon op een dode rat op mij hoofd...
Caro- Ratel
Yasmin schreef:Bijv donkermahonie kleurtje? Want je bent rood van jezelf toch als ik het goed zie? Ik vind het leuk als mensen wat gedurfder doen met hun kapsel
Dit zou je heel mooi staan denk ik! De warme iets fellere rode tinten zie je ook helemaal terug komen! Op de foto die je zelf gepost hebt caro zie ik dat je je haar ook niet gestijlt hebt of iets.. dat lijkt me ook mooi bij je! Je kunt bij de Bijenkorf nu de nieuwe Babyliss collectie uitproberen op sommige zaterdagen en zondagen.. daar heb ik de nieuwe stijl/krultang in 1 gekocht, daarmee kun je van een heel basic kapsel vanalles doen! Het is een aanrader om het daar zelf eens uit te proberen, volgensmij is dat tot en met begin augustus! Succes!!
Jjane- Zwijger
- Aantal berichten : 1
Punten : 1
Registratiedatum : 11-07-11
Soortgelijke onderwerpen
» tips nieuw kapsel
» Nieuw kapsel gezocht tips?
» Tips voor nieuw kapsel?
» Spoed! Tips gevraagd voor een kapsel..
» Kapsel
» Nieuw kapsel gezocht tips?
» Tips voor nieuw kapsel?
» Spoed! Tips gevraagd voor een kapsel..
» Kapsel
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: