Je bent mijn droomvrouw niet..
+13
Atelier Madame
Mysterious
Roxi3
Rapunzel
Burn
Susan
studiebol
_Femme
Jeanette
Winegum
nina
Mamsie
citroen
17 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Je bent mijn droomvrouw niet..
Susan schreef:mozzarella schreef:Ik vind het geen leuk antwoord, en dan bedoel ik vooral de manier waarop het blijkbaar heeft plaatsgevonden. Hij weet wel degelijk dat hij je ermee kwetste anders zei ie niet 'dan krijgen we ruzie'. Als hij het je op een plausibele manier had kunnen uitleggen was er ook geen reden voor ruzie geweest toch?
Inderdaad. Sowieso vind ik het ook een laffe manier van antwoorden, je zogenaamd willen sparen, maar wel vrij duidelijk laten doorschemeren hoe het zit en dan ook nog eens suggereren dat jij daar niet tegen zou kunnen. Zeg het dan gewoon écht eerlijk óf zeg iets sociaal-wenselijks of gewoon niets. Dit vind ik juist extra lullig.
Maar als ik vraag verklaar je antwoord dan zegt hij wer helemaal niets. En dan komt er geen woord uit.
Als hij het anders had gezegd dan had ik er misschien een beter gevoel bij gehad dan nou..
citroen- Fluisteraar
- Aantal berichten : 22
Punten : 28
Registratiedatum : 07-12-10
Ik versta onder droomvrouw/droomman blijkbaar iets anders dan de meeste mensen die reageren. Mijn vriend is namelijk wel degelijk mijn droomman omdat ik met hem mijn dromen waar wil maken en de rest van mijn leven wil delen. Ik kan iemand die ik niet ken nooit zien als mijn droomman omdat het voor mij een combinatie van innerlijk en uiterlijk is. Als mijn vriend zou zeggen dat ik niet zijn droomvrouw ben dan zou ik echt wel gekwetst zijn.
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
Ik heb ooit wel eens aan mijn vriend gevraagd of hij ons samen oud ziet worden en in het bejaarden tehuis samen ziet zitten. toen zei die zo iets van: dat weet ik niet hoor. Toen was dat ook wel een beetje pijnlijk. Ik zag ons namelijk voor altijd bij elkaar.
mannen snappen soms niet dat een leugentje om bestwil mag. "natuurlijk heb je geen dikke kont" ect.
mannen snappen soms niet dat een leugentje om bestwil mag. "natuurlijk heb je geen dikke kont" ect.
Mysterious- Prater
- Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10
Mysterious schreef:Ik heb ooit wel eens aan mijn vriend gevraagd of hij ons samen oud ziet worden en in het bejaarden tehuis samen ziet zitten. toen zei die zo iets van: dat weet ik niet hoor. Toen was dat ook wel een beetje pijnlijk. Ik zag ons namelijk voor altijd bij elkaar.
Oh dat deed 'ie van mij ook in het begin 'de tijd zal het zeggen' Hoe irritant is dat?! Maar dat was nog in het begin, nu zegt hij volmonding ja
Gast- Gast
Maar ik vind dat niet echt een leugentje om bestwil. Ik bedoel, ik weet ook feitelijk gezien niet of ik tot mijn dood bij mijn vriend blijf, maar ik zou wel volmondig ja zeggen als hij vraagt of ik ons oud zie worden, omdat ik dat ook echt denk. Maar goed, misschien is dat wel een kwestie van hoe je iets interpreteert. Of je er feitelijk naar kijkt (want dan kan je het gewoon niet weten, tenzij je een glazen bol hebt) of wat je intentie is.
Gast- Gast
Ik vind een 'droomvrouw' ook wel heel ver gaan hoor. Dat zou betekenen dat je gewoonweg perfect bent.. hoewel ik eigenlijk verwacht dat mijn vriend wel zou zeggen van 'voor mij ben je de perfecte vrouw'
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Maar als jij voor hem de perfecte vrouw bent, dan ben je toch ook zijn droomvrouw??
Als ik aan mijn vriend vraag ben ik jou droomvrouw dan zegt hij ''ja.
Omdat ik mjzelf kan zijn bij jou en alles durf en kan zeggen.
Omdat wij over alles kunnen praten en samen kunnen lachen/huilen.
We weten dat wij altijd voor elkaar klaar staan en vertrouwen elkaar voor 100%.
En als we later oud zijn dan zitten we samen hand in hand in een bejaardenhuis''
Mijn vriend is romantischer dan ik... tenminste hij vind dit idee romantisch haha.
Maar het klinkt wel lief
Als ik aan mijn vriend vraag ben ik jou droomvrouw dan zegt hij ''ja.
Omdat ik mjzelf kan zijn bij jou en alles durf en kan zeggen.
Omdat wij over alles kunnen praten en samen kunnen lachen/huilen.
We weten dat wij altijd voor elkaar klaar staan en vertrouwen elkaar voor 100%.
En als we later oud zijn dan zitten we samen hand in hand in een bejaardenhuis''
Mijn vriend is romantischer dan ik... tenminste hij vind dit idee romantisch haha.
Maar het klinkt wel lief
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Helemaal met Susan eens.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Fauve schreef:Maar ik vind dat niet echt een leugentje om bestwil. Ik bedoel, ik weet ook feitelijk gezien niet of ik tot mijn dood bij mijn vriend blijf, maar ik zou wel volmondig ja zeggen als hij vraagt of ik ons oud zie worden, omdat ik dat ook echt denk. Maar goed, misschien is dat wel een kwestie van hoe je iets interpreteert. Of je er feitelijk naar kijkt (want dan kan je het gewoon niet weten, tenzij je een glazen bol hebt) of wat je intentie is.
Wij zeggen bijna altijd iets in de trant van "dat is wel de planning". Je weet toch niet hoe het leven loopt, het hoeft niet per sé een keuze te zijn.
Droomvrouw, tja. Ik hoop dat ik wel de droomvrouw van mijn man ben, maar bij zo'n vraag zou ik het toch anders interpreteren. Al vind ik het antwoord wel erg flauw, hij had beter met een grapje kunnen reageren of met ja. Nu maakt hij het erger dan het eerst, door te suggereren dat jij er boos om zal worden.
Gast- Gast
tsja... ik ben ook niet de droomvrouw van mijn vriend, die lijkt akelig op Bracha van Doesburgh en dat vind ik toch een stom wijf!
Dat soort dingen moet je ook nooit vragen als je er teveel van verwacht, doe ik ook wel eens als ik ongesteld ben... dan ga ik er een drama van maken en daar heb ik dan twee dagen later weer spijt van
Ik zou er gewoon vanuit gaan dat hij het op die manier bedoelde en het er een keer luchtig met hem over hebben. Wie weet kan je hem vragen wie dan wel z'n droomvrouw is (al je maar niet stiekem hoopt dat hij 'jij' zegt ) en als er dan een of adere voluptueuze schone tevoorschijn komt weet je precies hoe het zit
Dat soort dingen moet je ook nooit vragen als je er teveel van verwacht, doe ik ook wel eens als ik ongesteld ben... dan ga ik er een drama van maken en daar heb ik dan twee dagen later weer spijt van
Ik zou er gewoon vanuit gaan dat hij het op die manier bedoelde en het er een keer luchtig met hem over hebben. Wie weet kan je hem vragen wie dan wel z'n droomvrouw is (al je maar niet stiekem hoopt dat hij 'jij' zegt ) en als er dan een of adere voluptueuze schone tevoorschijn komt weet je precies hoe het zit
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10
Ben ik niet helemaal met je eens..Pussycat schreef:Maar als jij voor hem de perfecte vrouw bent, dan ben je toch ook zijn droomvrouw??
Bij een droomvrouw denk toch vooral aan uiterlijk
Bij een perfecte vrouw voor hem denk ik aan: iemand die gewoon heel erg goed bij hem past.
Kijk mijn droomman is Hugh Grant of John Travolta (in de jonge versie)
Maar mijn perfecte man is mijn vriend, gewoon omdat hij zo goed bij mij past en veel goede dingen bij mij naar boven haalt. Daarbij raak ik gewoon niet op hem uitgekeken.
Atelier Madame- Ratel
Atelier Madame schreef:Ben ik niet helemaal met je eens..Pussycat schreef:Maar als jij voor hem de perfecte vrouw bent, dan ben je toch ook zijn droomvrouw??
Bij een perfecte vrouw voor hem denk ik aan: iemand die gewoon heel erg goed bij hem past.
Maar mijn perfecte man is mijn vriend, gewoon omdat hij zo goed bij mij past en veel goede dingen bij mij naar boven haalt. Daarbij raak ik gewoon niet op hem uitgekeken.
Ik snap jou wel... jij gaat dan van uiterlijk uit inderdaad. Maar een droomman is toch niet alleen een goed uiterlijk neem ik aan?
Tenminste iemand kan nog zo good-looking zijn, maar als hij een rotkarakter heeft dan is dat zeker niet mijn droomman.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Als ik aan mijn vriend vraag of ik zijn droomvrouw ben zegt hij 'ja'. Als ik vraag of wij samen oud worden, zegt hij 'ja'. Natuurlijk weet je niet hoe het echt loopt, maar hij wil het wel. Ik vind dat eigenlijk meer dan normaal. Ik vind het niet normaal dat je de ander even gaat vertellen dat ze jouw droomvrouw niet is. Al zou het niet zo zijn, dan nog zeg je dat niet lijkt me? Je weet toch dat dat naar over komt?
Gast- Gast
Pussycat schreef:Atelier Madame schreef:Ben ik niet helemaal met je eens..Pussycat schreef:Maar als jij voor hem de perfecte vrouw bent, dan ben je toch ook zijn droomvrouw??
Ik snap jou wel... jij gaat dan van uiterlijk uit inderdaad. Maar een droomman is toch niet alleen een goed uiterlijk neem ik aan?
Tenminste iemand kan nog zo good-looking zijn, maar als hij een rotkarakter heeft dan is dat zeker niet mijn droomman.
Klopt, maar ik vind het woord droomvrouw dus voornamelijk gericht op uiterlijk, ik denk dat de meeste mensen qua karakter niet écht een droombeeld hebben aangezien geen karakter echt hetzelfde is. En ook elke persoon weer een andere uitwerking op je heeft. Natuurlijk heb je wel een ideaalbeeld in je hoofd over hoe je denkt dat iemand bij je zou kunnen passen en mss qua eigenschappen als humor/lief etc.. maar iedereen heeft daar weer een eigen mix van en ik denk niet dat je in een droombeeld precies die mix kan beschrijven.
Atelier Madame- Ratel
Giacomo schreef:Als ik aan mijn vriend vraag of ik zijn droomvrouw ben zegt hij 'ja'. Als ik vraag of wij samen oud worden, zegt hij 'ja'. Natuurlijk weet je niet hoe het echt loopt, maar hij wil het wel. Ik vind dat eigenlijk meer dan normaal. Ik vind het niet normaal dat je de ander even gaat vertellen dat ze jouw droomvrouw niet is. Al zou het niet zo zijn, dan nog zeg je dat niet lijkt me? Je weet toch dat dat naar over komt?
als je mijn vriend vraagt of we samen kindjes krijgen en oud worden zegt hij zeker weten ja, maar ik ben niet z'n droomvrouw. Die bestaat ook helemaal niet denk ik
ik denk net wat je eigen defenitie van droom vrouw is... is het op dezelfde manier waarop heel veel dames hier ook een foto plaatsen van een hunk en daarover kwijlen, tsja dan val ik er niet over dat ik er niet zo uitziet... Ik ben geen droom, ik ben echt, veel beter dus
ohw mijn vriend zegt net 'je bent een droom van een vrouw'
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10
Als ik dat mijn vriend zou vragen zou hij waarschijnlijk zeggen "neuh, maar je kan er mee door" en vice versa zou ik dan iets roepen als "bij gebrek aan beter, neem ik wel genoegen met jou. Als McDreamy aanbelt ben ik weg!"
Gast- Gast
Hmm.. ik zou mij er niet zoveel van aantrekken..
Mijn droomman is een mix van Johnny Depp(altijddd!) & Leonardo DiCaprio (titanic tijd..)
En ik zeg je; mijn vriend lijkt in het niets op één van hen, laat staan op beide!
Mijn droomman is een mix van Johnny Depp(altijddd!) & Leonardo DiCaprio (titanic tijd..)
En ik zeg je; mijn vriend lijkt in het niets op één van hen, laat staan op beide!
xxDila- Prater
- Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10
Tea-Leaf schreef:Als ik dat mijn vriend zou vragen zou hij waarschijnlijk zeggen "neuh, maar je kan er mee door" en vice versa zou ik dan iets roepen als "bij gebrek aan beter, neem ik wel genoegen met jou. Als McDreamy aanbelt ben ik weg!"
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Vragen of je zwanger bent terwijl je het niet bent..
» Stelling: Als je slank bent mag je niet
» wat wel en niet te dragen als je stevig bent?
» Dingen kopen als je nog niet zwanger bent..
» Mirena plaatsen als je niet ongesteld bent.
» Stelling: Als je slank bent mag je niet
» wat wel en niet te dragen als je stevig bent?
» Dingen kopen als je nog niet zwanger bent..
» Mirena plaatsen als je niet ongesteld bent.
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: