Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+20
Moezie
Antibes
Qiara
Caroow
Lejow
Susan
Penélope
girli
Suus
Chocolate Cookie
Zwoesj
Jeanette
Sjaantje
Burn
Feline
May
Tullow
Jordana
Minx
VeryCherry
24 plaatsers

Pagina 4 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 4 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Tullow wo 27 apr 2011 - 2:56

May schreef:
Tullow schreef:Als ik zou gaan trouwen, zou ik van mijn zusje ook het liefste geld krijgen. Aangezien zij een heel andere smaak heeft.
Ik heb helaas nog (hele lelijke) beeldjes in de vensterbank staan die ik van haar op mijn verjaardag heb gekregen.. laughcry

Oh dat herken ik helaas laughcry

Ik wacht nog steeds tot mijn hond ze 'per ongeluk' van de vensterbank gooit.. laughcry
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 2:56

Gaan jullie ook naar verjaardagen van ooms en tantes dan?

Gast
Gast

Bericht  Minx wo 27 apr 2011 - 2:57

Feline schreef:
Fairytale schreef:JA inderdaad. En als je eenmaal op utrecht of op amsterdam centraal zit zijn er zoveel treinen richting schiphol.

Zaterdag toch? Koninginnedag is echt 1 grote chaos op Utrecht CS (tenminsten, de afgelopen 3 jaar wel..misschien nu anders met ov-chip) Maar iedereen wil naar A'dam dus ga er vanuit dat de treinen richting Schiphol (stopt op Zuid, vanuit daar nemen veel mensen de tram) bomvol zitten..

er rijden geen treinen tussen amersfoort en hilversum je MOET vanuit het oosten dus via utrecht een andere mogelijkheid om op schiphol te komen is er niet dus dan inderdaad beter op utrecht overstappen en amsterdam centraal vermeiden
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  VeryCherry wo 27 apr 2011 - 2:57

Ik ga bijna nooit naar verjaardagen van ooms en tantes. Ik ging naar de verjaardagen van mijn oom en tante die nu in Canada zitten en ik ga naar de verjaardag van een andere tante en dat was het wel. Neefjes en nichtjes ga ik ook niet heen.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 2:57

Alex schreef:
_Donnaa schreef:
Alex schreef:Donnaa, ik had je gevraagd naar de maat van je bikini :P Had je dat gezien/daar al op gereageerd?
Oh, nee niet gezien haha.. Ik had nog even teruggelezen, maar niet opgevallen..
Het is een cup B/C en broekje 38/40 geloof ik.

Moet ik thuis even checken dan smile

Hmm, dan ben ik bang dat 'ie me niet gaat passen. Ik heb maar een A-cupje :P
Misschien is het ook wel A/B ik weet het zo niet uit m`n hoofd.. Ik weet wel dat het zo`n triangel ding ding is en dat ik dat met m`n brede borsten niet moet dragen omdat er dan helemaal niks van m`n voorgevel over blijft..

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 2:58

Tullow schreef:
May schreef:
Tullow schreef:Als ik zou gaan trouwen, zou ik van mijn zusje ook het liefste geld krijgen. Aangezien zij een heel andere smaak heeft.
Ik heb helaas nog (hele lelijke) beeldjes in de vensterbank staan die ik van haar op mijn verjaardag heb gekregen.. laughcry

Ik wacht nog steeds tot mijn hond ze 'per ongeluk' van de vensterbank gooit.. laughcry

Hahaha zo heeft mijn moeder verleden jaar 'per ongeluk/expres' een schaal laten vallen die ze van haar zus had gekregen. Ding was inderdaad ook foei lelijk.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 2:58

ja, nja vroeger wel en nu nog naar de peetooms-tantes en naar 1 tante maar die zien we zowiezo wel regelmatig

Gast
Gast

Bericht  May wo 27 apr 2011 - 2:59

Tullow schreef:
May schreef:

Ik wacht op dat ik weer een sinterklaasspel ga spelen waarbij we foute cadeautjes moeten doen, nou dan heb ik al een heel arsenaal. En anders denk ik dat ze per ongeluk kwijt raken bij de verhuizing ofzo. Heb ook niemand in mijn omgeving die wel van delfts blauw houdt dus kan het ook niet weggeven. Maar het komt dus echt niet zichtbaar in mijn huis.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 3:00

Fairytale schreef:

er rijden geen treinen tussen amersfoort en hilversum je MOET vanuit het oosten dus via utrecht een andere mogelijkheid om op schiphol te komen is er niet dus dan inderdaad beter op utrecht overstappen en amsterdam centraal vermeiden

Vanuit Enschede is er een rechtstreekse trein naar Hilversum (en Schiphol). Die stopt ook op Amersfoort. En zo heb je ook nog de stoptrein van Amersfoort naar Amsterdam, stopt ook in Hilversum. Of denk ik nu heel raar?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 3:00

oeh delfts blauw is leuk smile nja ligt eraan wat haha ook niet alles hoor :P

Gast
Gast

Bericht  May wo 27 apr 2011 - 3:01

_Donnaa schreef:Gaan jullie ook naar verjaardagen van ooms en tantes dan?

Nee naar verjaardagen ga ik niet. Maar zoveel jarig huwelijksfeestjes wel als ik vrij ben. Ik ga daar in elk geval geen vrij voor vragen.
May
May
Ratel
Ratel

Bericht  VeryCherry wo 27 apr 2011 - 3:01

Hmmm, en nu moet ik alle meuk opruimen en afwassen. Wat een K-klus!
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  May wo 27 apr 2011 - 3:02

Lily schreef:oeh delfts blauw is leuk smile nja ligt eraan wat haha ook niet alles hoor :P

Ik vind het echt spuuglelijk en dacht dat iedereen het in mijn omgeving ook wel wist maar mijn schoonzusje heeft dat blijkbaar nooit zo opgevat laughcry
Toen ik aan mijn vriendin vertelde wat ik had gekregen was haar antwoord: Haat ze je ofzo?
Dat zegt alweer genoeg over mijn afkeer van delfts blauw.
May
May
Ratel
Ratel

Bericht  Minx wo 27 apr 2011 - 3:04

Megara schreef:
Fairytale schreef:

Vanuit Enschede is er een rechtstreekse trein naar Hilversum (en Schiphol). Die stopt ook op Amersfoort. En zo heb je ook nog de stoptrein van Amersfoort naar Amsterdam, stopt ook in Hilversum. Of denk ik nu heel raar?

Nee, alleen rijden er zaterdag geen treinen tussen schiphol en amersfoort. Dus vandaar dat je zaterdag via utrecht centraal MOET.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  May wo 27 apr 2011 - 3:04

Megara schreef:
Fairytale schreef:

Er rijden 30 april geen treinen tussen Schiphol en Amersfoort, dus je moet omreizen via Utrecht Centraal.
May
May
Ratel
Ratel

Bericht  Minx wo 27 apr 2011 - 3:05

best slecht gepland eigenlijk. je legt zo echt een enorme belasting op utrecht. Want iedereen gaat daar nu langs.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  May wo 27 apr 2011 - 3:07

Fairytale schreef:best slecht gepland eigenlijk. je legt zo echt een enorme belasting op utrecht. Want iedereen gaat daar nu langs.

Ja vind het vooral raar dat er bij oorzaak: koninginnedag staat.
May
May
Ratel
Ratel

Bericht  Tullow wo 27 apr 2011 - 3:09

Ik denk dat ik die lelijke beeldjes over een paar maanden maar verban naar een leuke stoffige plank IN de kast. Very Happy
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 3:09

May schreef:
Fairytale schreef:best slecht gepland eigenlijk. je legt zo echt een enorme belasting op utrecht. Want iedereen gaat daar nu langs.

Ja vind het vooral raar dat er bij oorzaak: koninginnedag staat.

Hele slechte planning inderdaad! Wat lastig zeg.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 3:10

Ik zou 100.- geven aan mijn zusjes.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 3:14

Feline schreef:
Youandi schreef:
Feline schreef:
Fairytale schreef:JA inderdaad. En als je eenmaal op utrecht of op amsterdam centraal zit zijn er zoveel treinen richting schiphol.

Zaterdag toch? Koninginnedag is echt 1 grote chaos op Utrecht CS (tenminsten, de afgelopen 3 jaar wel..misschien nu anders met ov-chip) Maar iedereen wil naar A'dam dus ga er vanuit dat de treinen richting Schiphol (stopt op Zuid, vanuit daar nemen veel mensen de tram) bomvol zitten..

Klopt.. Maar we gaan om 7.15u al weg he.. Mij werd afgeraden om met de auto te gaan, omdat de files voor Amsterdam al vroeg beginnen. Een collega heeft daardoor 2 jaar geleden haar vlucht gemist..

Ja, auto is ook niet handig.. Maar zou inderdaad mooi op tijd weg gaan.. Liever 2 uur langer wachten op Schiphol (je vermaakt je daar toch wel) dan het vliegtuig missen. Maar ik denk dat je zo wel redelijk voor de drukte uit bent..

We kunnen niet eerder. De trein van 7.14u is de vroegste.
En later kan ook niet, want dan halen we 12 uur niet Wink
Als alles lukt, zijn we om half 10 op Schiphol en dat moet ruim op tijd zijn, toch?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 3:19

dat lijkt mij op tijd smile

Gast
Gast

Bericht  Minx wo 27 apr 2011 - 3:23

JA wij gaan het volgende week gokken op de laatste trein :P
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 3:44

Zo, weer thuis. Vooral bij mijn zusje op de bank gehangen, geen schoenen gekocht. Had zo geen energie meer... No

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 4:05

jeeej m`n pakketje is bezorgd Very Happy nu moet ik alleen nog wachten tot ik thuis ben haha

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: