Dagcafé
+20
Moezie
Antibes
Qiara
Caroow
Lejow
Susan
Penélope
girli
Suus
Chocolate Cookie
Zwoesj
Jeanette
Sjaantje
Burn
Feline
May
Tullow
Jordana
Minx
VeryCherry
24 plaatsers
Pagina 5 van 40
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Re: Dagcafé
O leuk! Waar komt het vandaan?Lily schreef:jeeej m`n pakketje is bezorgd nu moet ik alleen nog wachten tot ik thuis ben haha
Gast- Gast
Leuk!!!Lily schreef:uhm weddinggiftshop (als ik het goed typ) spulletjes voor de bruiloft dus
Gast- Gast
Reva schreef:Jeej, vier Zalando bonnen besteld
Shop ze Reva!!
Ik ben net terug van de kapper. Haartjes zitten weer mooi
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Regen? Nee. Er zitten wel wat wolkjes voor de zon, maar het ziet er niet naar uit dat het gaat regenen helaas...Jade schreef:hoi!
regent het bij jullie ook zo hard?
Gast- Gast
Hier ook flink veel regen en onweer. Maar ik woon dan ook in dezelfde regio als Jade.
Gast- Gast
Megara schreef:Hier ook flink veel regen en onweer. Maar ik woon dan ook in dezelfde regio als Jade.
+1
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
IK WIL OOK REGEN !!!!! 1 flinke bui dan ruikt het zo lekker en dan zijn de auto's niet meer geel
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Precies. En werkt een beetje tegen hooikoorts, dan spoelen de pollen weg.Fairytale schreef:IK WIL OOK REGEN !!!!! 1 flinke bui dan ruikt het zo lekker en dan zijn de auto's niet meer geel
*gaat de buienradar checken*
Gast- Gast
Mijn baas liet me zo net eerder weg gaan en precies toen ik thuis was begon het te regenen. Goede timing!
Gast- Gast
Je woont in de regio Enschede zeker?Megara schreef:Mijn baas liet me zo net eerder weg gaan en precies toen ik thuis was begon het te regenen. Goede timing!
Gast- Gast
ProudMama schreef:Je woont in de regio Enschede zeker?Megara schreef:Mijn baas liet me zo net eerder weg gaan en precies toen ik thuis was begon het te regenen. Goede timing!
Ja klopt.
Gast- Gast
De enige plek waar de buienradar een flinke bui laat zienMegara schreef:ProudMama schreef:Je woont in de regio Enschede zeker?Megara schreef:Mijn baas liet me zo net eerder weg gaan en precies toen ik thuis was begon het te regenen. Goede timing!
Ja klopt.
Gast- Gast
ik ben net terug uit enschede heb ik de regen gemist
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
ProudMama schreef:Je woont in de regio Enschede zeker?Megara schreef:Mijn baas liet me zo net eerder weg gaan en precies toen ik thuis was begon het te regenen. Goede timing!
Ik wel... maar ben nu dus echt wel ZEIKNAT geworden
Gast- Gast
ProudMama schreef:De enige plek waar de buienradar een flinke bui laat zien
Haha dan is het makkelijk te raden.
Gast- Gast
daar ging ik
Laatst aangepast door Jordana op wo 27 apr 2011 - 5:19; in totaal 1 keer bewerkt
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Pagina 5 van 40
Permissies van dit forum: