Dagcafé
+20
Moezie
Antibes
Qiara
Caroow
Lejow
Susan
Penélope
girli
Suus
Chocolate Cookie
Zwoesj
Jeanette
Sjaantje
Burn
Feline
May
Tullow
Jordana
Minx
VeryCherry
24 plaatsers
Pagina 3 van 40
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: Dagcafé
Ik heb zoveel zin in een hete douche...heb het kippenvel op mijn armen staan, zo koud heb ik het! Ben nu bij mijn ouders, mijn vriend is thuis en mijn zoon ligt hier lekker te slapen, al vanaf half 12..
Gast- Gast
Hoi Storm! (voordat je je genegeerd voelt)
Grrrr, ik wil mijn salaris. Eikel dat 't is, hij had het allang over moeten (laten) maken.
Als het er morgen niet is hang ik aan de telefoon. Ik moet nog rekeningen betalen, alles loopt achter nu.
Grrrr, ik wil mijn salaris. Eikel dat 't is, hij had het allang over moeten (laten) maken.
Als het er morgen niet is hang ik aan de telefoon. Ik moet nog rekeningen betalen, alles loopt achter nu.
Gast- Gast
Reva schreef:Mijn zus is echt de enige bij wie ik me totaal niét aangesproken zou voelen door een envelop op de uitnodiging. De groeten
Nou ze willen het geld gebruiken voor de adoptie, dus vandaar dat ik ze wel gewoon geld wil geven.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Storm schreef:Ik heb zoveel zin in een hete douche...heb het kippenvel op mijn armen staan, zo koud heb ik het! Ben nu bij mijn ouders, mijn vriend is thuis en mijn zoon ligt hier lekker te slapen, al vanaf half 12..
Kan je geen vestje aandoen, of bij je ouders onder een warme douche gaan?
Gast- Gast
Storm schreef:Ik heb zoveel zin in een hete douche...heb het kippenvel op mijn armen staan, zo koud heb ik het! Ben nu bij mijn ouders, mijn vriend is thuis en mijn zoon ligt hier lekker te slapen, al vanaf half 12..
Maak je hem niet wakker dan? A. slaapt soms ook heel lang, maar ik haal haar er na max. 2,5 uur uit, anders slaapt ze 's nachts niet (of gaat ze pas laat slapen, na half 10 pas).
Gast- Gast
Als ik in het geval van May echt geld zou gaan geven dan gaf ik meer dan €50, maar dat is persoonlijk..
Ik neem het niet zo nauw wat cadeaus betreft, maar als ik straks een eigen huis heb dan ligt dat wel weer anders..
Ik neem het niet zo nauw wat cadeaus betreft, maar als ik straks een eigen huis heb dan ligt dat wel weer anders..
Gast- Gast
Alex schreef:Reva schreef:Mijn zus is echt de enige bij wie ik me totaal niét aangesproken zou voelen door een envelop op de uitnodiging. De groeten
Wat zou jij kopen voor je zus dan?
Geen idee, maar nooit iets van een tegoedbon of geld. Een tegoedbon zou ik nog in overweging nemen als ze er specifiek om vraagt (voor een verjaardag ofzo, maar zeer zeker niet voor een bruiloft). Ik wil gewoon zelf iets kopen voor haar, haha. Ze mag wensen hebben en doorgeven als ze iets graag wil, maar geen geld/tegoedbon. Ik ben dr zus
Gast- Gast
Donnaa, ik had je gevraagd naar de maat van je bikini Had je dat gezien/daar al op gereageerd?
Gast- Gast
Dank jullie voor de antwoorden, ook wel een beetje wat ik in gedachten had. Maar hoorde echt hele uit eenlopende bedragen om me heen van 15 euro tot aan 150 euro. Dus dacht ga hier maar eens vragen.
May- Ratel
Waarom bel je nu niet gewoon, Alex? Dan ben je er vanaf?
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Ik weet niet, ik laat hem meestal slapen zolang hij wil..ben van mening dat hij het dan wel nodig heeft. Maar inderdaad, misschien wil hij straks weer moeilijk slapen..Alex schreef:Storm schreef:Ik heb zoveel zin in een hete douche...heb het kippenvel op mijn armen staan, zo koud heb ik het! Ben nu bij mijn ouders, mijn vriend is thuis en mijn zoon ligt hier lekker te slapen, al vanaf half 12..
Maak je hem niet wakker dan? A. slaapt soms ook heel lang, maar ik haal haar er na max. 2,5 uur uit, anders slaapt ze 's nachts niet (of gaat ze pas laat slapen, na half 10 pas).
Gast- Gast
Feline schreef:Fairytale schreef:JA inderdaad. En als je eenmaal op utrecht of op amsterdam centraal zit zijn er zoveel treinen richting schiphol.
Zaterdag toch? Koninginnedag is echt 1 grote chaos op Utrecht CS (tenminsten, de afgelopen 3 jaar wel..misschien nu anders met ov-chip) Maar iedereen wil naar A'dam dus ga er vanuit dat de treinen richting Schiphol (stopt op Zuid, vanuit daar nemen veel mensen de tram) bomvol zitten..
Klopt.. Maar we gaan om 7.15u al weg he.. Mij werd afgeraden om met de auto te gaan, omdat de files voor Amsterdam al vroeg beginnen. Een collega heeft daardoor 2 jaar geleden haar vlucht gemist..
Gast- Gast
Als ik zou gaan trouwen, zou ik van mijn zusje ook het liefste geld krijgen. Aangezien zij een heel andere smaak heeft.
Ik heb helaas nog (hele lelijke) beeldjes in de vensterbank staan die ik van haar op mijn verjaardag heb gekregen..
Ik heb helaas nog (hele lelijke) beeldjes in de vensterbank staan die ik van haar op mijn verjaardag heb gekregen..
Tullow- Kletskop
't Begint hier al heerlijk te ruiken
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Wat ben je aan het maken VC?
Tullow- Kletskop
Tullow schreef:Als ik zou gaan trouwen, zou ik van mijn zusje ook het liefste geld krijgen. Aangezien zij een heel andere smaak heeft.
Oh dat herken ik helaas
May- Ratel
Ossobuco, op verzoek van mijn vriend
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Oh, nee niet gezien haha.. Ik had nog even teruggelezen, maar niet opgevallen..Alex schreef:Donnaa, ik had je gevraagd naar de maat van je bikini Had je dat gezien/daar al op gereageerd?
Het is een cup B/C en broekje 38/40 geloof ik.
Moet ik thuis even checken dan
Gast- Gast
Tullow schreef:Waarom bel je nu niet gewoon, Alex? Dan ben je er vanaf?
Ja, ik weet niet ... Ik had tegen mijn man gezegd dat ik nog steeds geen salaris had en hij zei dat we wachten tot donderdag (morgen dus), zodat hij het niet kan schuiven op vertraging door de Paasdagen. Ik weet toch wel dat het heus niet daardoor komt dat ik nog steeds niks heb, zij hebben net als ik Rabobank, dus ik zou het dezelfde dag nog moeten hebben. Normaal heb ik het de 21ste, als het toen overgemaakt zou zijn had ik het diezelfde dag nog gehad, anders de 22ste. Bah, ik baal ervan dat dit nu weer gebeurt.
Gast- Gast
Ik neig eerder naar €150 dan €15..May schreef:Dank jullie voor de antwoorden, ook wel een beetje wat ik in gedachten had. Maar hoorde echt hele uit eenlopende bedragen om me heen van 15 euro tot aan 150 euro. Dus dacht ga hier maar eens vragen.
Gast- Gast
Youandi schreef:Feline schreef:Fairytale schreef:JA inderdaad. En als je eenmaal op utrecht of op amsterdam centraal zit zijn er zoveel treinen richting schiphol.
Zaterdag toch? Koninginnedag is echt 1 grote chaos op Utrecht CS (tenminsten, de afgelopen 3 jaar wel..misschien nu anders met ov-chip) Maar iedereen wil naar A'dam dus ga er vanuit dat de treinen richting Schiphol (stopt op Zuid, vanuit daar nemen veel mensen de tram) bomvol zitten..
Klopt.. Maar we gaan om 7.15u al weg he.. Mij werd afgeraden om met de auto te gaan, omdat de files voor Amsterdam al vroeg beginnen. Een collega heeft daardoor 2 jaar geleden haar vlucht gemist..
Ja, auto is ook niet handig.. Maar zou inderdaad mooi op tijd weg gaan.. Liever 2 uur langer wachten op Schiphol (je vermaakt je daar toch wel) dan het vliegtuig missen. Maar ik denk dat je zo wel redelijk voor de drukte uit bent..
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
_Donnaa schreef:Ik neig eerder naar €150 dan €15..May schreef:Dank jullie voor de antwoorden, ook wel een beetje wat ik in gedachten had. Maar hoorde echt hele uit eenlopende bedragen om me heen van 15 euro tot aan 150 euro. Dus dacht ga hier maar eens vragen.
Ja 15 vond ik ook een beetje karig, dat zou ik denk ik geven op een zoveel-jarig huwelijksfeest van een oom en tante.
Maar denk dat 50 euro met iets persoonlijks wel mooi is. Zal het eens met mijn andere broer overleggen.
May- Ratel
May schreef:_Donnaa schreef:Ik neig eerder naar €150 dan €15..May schreef:Dank jullie voor de antwoorden, ook wel een beetje wat ik in gedachten had. Maar hoorde echt hele uit eenlopende bedragen om me heen van 15 euro tot aan 150 euro. Dus dacht ga hier maar eens vragen.
Ja 15 vond ik ook een beetje karig, dat zou ik denk ik geven op een zoveel-jarig huwelijksfeest van een oom en tante.
Maar denk dat 50 euro met iets persoonlijks wel mooi is. Zal het eens met mijn andere broer overleggen.
Ik ook, al ga ik nooit naar zulke feestjes..
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Oh, nee niet gezien haha.. Ik had nog even teruggelezen, maar niet opgevallen..Alex schreef:Donnaa, ik had je gevraagd naar de maat van je bikini Had je dat gezien/daar al op gereageerd?
Het is een cup B/C en broekje 38/40 geloof ik.
Moet ik thuis even checken dan
Hmm, dan ben ik bang dat 'ie me niet gaat passen. Ik heb maar een A-cupje
Gast- Gast
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Pagina 3 van 40
Permissies van dit forum: