Dagcafé
+20
Moezie
Antibes
Qiara
Caroow
Lejow
Susan
Penélope
girli
Suus
Chocolate Cookie
Zwoesj
Jeanette
Sjaantje
Burn
Feline
May
Tullow
Jordana
Minx
VeryCherry
24 plaatsers
Pagina 12 van 40
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Re: Dagcafé
Maple schreef:Ik haaaaaaaaaaaaaaaaat mijn tv
er is niets leuks op???
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Ja, anders is er kans op hele enge complicaties zonder tussenschotje!Susan schreef:Wel fijn dat het tussenschotje er in ieder geval nog is. Ik hoop dat het met de bevalling allemaal gaat waar jij je het fijnste bij voelt.
Verder is het toch maar afwachten, als 1 van de 2 opeens gaat draaien is het weer een heel ander verhaal.
Gast- Gast
Nou, dat valt nog wel mee. Maar hij gaat stukFairytale schreef:Maple schreef:Ik haaaaaaaaaaaaaaaaat mijn tv
er is niets leuks op???
Gast- Gast
Yes! Al 3 dia's voorbereid..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Dat wordt dan een nieuwe halen...
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Alex schreef:Hee, het gaat over bevallen! Hier nog een horrorbevalling. Ik zou gelijk voor een keizersnede gaan, PM bij een volgende ga ik erom vragen (bij voorbaat al!).
Jordana, het gaat goed hoor! En met jou?
Jij bent (als ik het me goed herinner) wel thuis begonnen met bevallen, zij wordt ingeleid, dus het is vanaf het begin al een medische bevalling. Er is dan als het goed is vanaf het begin een gynaecoloog bij aanwezig, ik denk dat er dan ook veel sneller wordt ingegrepen als het mis dreigt te gaan.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Toen ik aangenomen werd heb ik wel aangegeven dat ik die ambitie had, maar heb het eigenlijk super naar mijn zin met wat ik nu doe, dus de stap nog niet gezet.Banaantje schreef:ProudMama schreef:Dat doet bij ons de V- AG en de helpenden. Wij eigenlijk alleen de uitzonderingen die erg ziek zijn of terminaal. Of als hun routes vol zitten en wij plek hebben ook weleens de gewone wasbeurten, maar dat is zelden. Daar zijn wij te duur voorBanaantje schreef:ProudMama schreef:Ja, en ze zijn kleiner, dus zal makkelijker moeten gaan. Ach, we zien het wel.Banaantje schreef:Pm de mindere bevallingen blijven inderdaad beter hangen omdat die meer indruk maken.
Met 2 kindjes heb je groter kans op een keizersnede maar je moet maar zo denken bij 1 kindje kan het ook een mindere bevalling zijn.
Ik heb 2 keer kraamvrouwen gehad met een tweeling waarvan beide een super bevalling hebben gehad.
Vind het alleen nogsteeds jammer dat ik niet gewoon thuis is mijn eigen bedje mag bevallen.
Ja dat is ook zo. Maar mag je niet meteen voor een keizersnede kiezen of wil je het zelf liever eerst natuurlijk proberen?
Leuk dat jij wel veel afwisseling hebt bij de thuiszorg. Ik deed voornamelijk wassen,steunkoussen en medicatie.
Dat is wel fijn dan. Zou je wel de opleiding van vp nog eens willen oppakken of vind je het wel prima zo?
En nu met de zwangerschap en staks 2 baby's komt er ook even niks van.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Hoi Alex!!
edit: Gaan we nog een keer afspreken voor ik de deur niet meer uit kom?
Of heb je daar geen zin/ puf/ tijd voor?
Jawel! Heb ik zin in! Ik vind het alleen zo stom dat ik geen geld heb (nog steeds geen salaris ), maar zodra ik dat heb pakken we een terrasje. En als jij niet meer kunt lopen kom ik je gewoon thuis opzoeken.
Gast- Gast
Alex hoezo heb jij een horrorbevalling gehad als ik vragen mag?
Penélope- Prater
- Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Registratiedatum : 22-11-10
Ja, dat is al een heel verschil. Mocht het thuis beginnen voor of met 36 weken moet ik natuurlijk ook gelijk naar het ziekenhuis.Susan schreef:Alex schreef:Hee, het gaat over bevallen! Hier nog een horrorbevalling. Ik zou gelijk voor een keizersnede gaan, PM bij een volgende ga ik erom vragen (bij voorbaat al!).
Jordana, het gaat goed hoor! En met jou?
Jij bent (als ik het me goed herinner) wel thuis begonnen met bevallen, zij wordt ingeleid, dus het is vanaf het begin al een medische bevalling. Er is dan als het goed is vanaf het begin een gynaecoloog bij aanwezig, ik denk dat er dan ook veel sneller wordt ingegrepen als het mis dreigt te gaan.
Gast- Gast
Je baas bellen hoor!! En anders weer degene die alles heeft bemiddelt voor je, je hebt er recht op.Alex schreef:ProudMama schreef:Hoi Alex!!
edit: Gaan we nog een keer afspreken voor ik de deur niet meer uit kom?
Of heb je daar geen zin/ puf/ tijd voor?
Jawel! Heb ik zin in! Ik vind het alleen zo stom dat ik geen geld heb (nog steeds geen salaris ), maar zodra ik dat heb pakken we een terrasje. En als jij niet meer kunt lopen kom ik je gewoon thuis opzoeken.
Ja, dat kan ook, zorg ik dat er een lekkere strijk staat voor je ofzo
Gast- Gast
ProudMama schreef:Toen ik aangenomen werd heb ik wel aangegeven dat ik die ambitie had, maar heb het eigenlijk super naar mijn zin met wat ik nu doe, dus de stap nog niet gezet.Banaantje schreef:ProudMama schreef:Dat doet bij ons de V- AG en de helpenden. Wij eigenlijk alleen de uitzonderingen die erg ziek zijn of terminaal. Of als hun routes vol zitten en wij plek hebben ook weleens de gewone wasbeurten, maar dat is zelden. Daar zijn wij te duur voorBanaantje schreef:ProudMama schreef:Ja, en ze zijn kleiner, dus zal makkelijker moeten gaan. Ach, we zien het wel.Banaantje schreef:Pm de mindere bevallingen blijven inderdaad beter hangen omdat die meer indruk maken.
Met 2 kindjes heb je groter kans op een keizersnede maar je moet maar zo denken bij 1 kindje kan het ook een mindere bevalling zijn.
Ik heb 2 keer kraamvrouwen gehad met een tweeling waarvan beide een super bevalling hebben gehad.
Vind het alleen nogsteeds jammer dat ik niet gewoon thuis is mijn eigen bedje mag bevallen.
Ja dat is ook zo. Maar mag je niet meteen voor een keizersnede kiezen of wil je het zelf liever eerst natuurlijk proberen?
Leuk dat jij wel veel afwisseling hebt bij de thuiszorg. Ik deed voornamelijk wassen,steunkoussen en medicatie.
Dat is wel fijn dan. Zou je wel de opleiding van vp nog eens willen oppakken of vind je het wel prima zo?
En nu met de zwangerschap en staks 2 baby's komt er ook even niks van.
Klinkt ook erg leuk wat je nu doet en met de 2 kleintjes zal je het vast ook erg druk krijgen. IK hoop dat ik nu meteen aan de verkorte kan beginnen en dan de o&g. Want als ik begin met werken heb ik erna ook geen zin meer of als er kinderen komen.
Penélope- Prater
Halllloooo!!!!
Even vanuit Portugal op mijn mini de mini laptop haha
Lexa, echt hoor bel je rechtsbijstand ofzo, of diegene die voor je bemiddelt, want dit is echt naaierij!!
Wij zijn vandaag heerlijk naar Quertaira en Villa Moura geweest, mooi weer, lekker terras gepakt en mooie boten gezien!
oh en nu gaan we eten, misschien tot zo!!
Even vanuit Portugal op mijn mini de mini laptop haha
Lexa, echt hoor bel je rechtsbijstand ofzo, of diegene die voor je bemiddelt, want dit is echt naaierij!!
Wij zijn vandaag heerlijk naar Quertaira en Villa Moura geweest, mooi weer, lekker terras gepakt en mooie boten gezien!
oh en nu gaan we eten, misschien tot zo!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ziezo, de afwas is weer gedaan Nu alleen nog even het afval aan de straat zetten en dan zit mijn dag erop
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Hoi! Daar ben ik weer...
Vandaag vrij gevraagd voor vrijdag en gekregen! Ik had echt een pesthumeur vandaag, dus ik heb even rust voor mezelf ingebouwd. Heerlijk, nog één dag werken en dan weekend!
Vandaag vrij gevraagd voor vrijdag en gekregen! Ik had echt een pesthumeur vandaag, dus ik heb even rust voor mezelf ingebouwd. Heerlijk, nog één dag werken en dan weekend!
Gast- Gast
Het zal wel lekker weer zijn in Portugal of? Geniet nog van je vakantie
Penélope- Prater
Yes! Weer een dia af!
Burn- Lady Post-a-lot
is het heel raar dat ik nu al mijn koffer in wil pakken... ga van maandag op dinsdagnacht op vakantie
Minx- Lady Post-a-lot
Haha Fairytale, je kan niet vroeg genoeg zijn Waar ga je heen?
ABE, geniet ervan! Kun je lekker ongegeneerd The Royal Wedding kijken
Burn, schiet lekker op zo *jeej*
Burn, schiet lekker op zo *jeej*
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Sjaantje schreef:
Is dat vrijdag joh? Nooit geweten.
Gast- Gast
En daar ging ik weer
Laatst aangepast door Jordana op wo 27 apr 2011 - 8:03; in totaal 1 keer bewerkt
Jordana- Ratel
Gadver, ik heb geen zin meer.... lalalallala!
Burn- Lady Post-a-lot
Ik ga lekker een weekje naar turkije. Haha landen om 3 uur 's nachts in nederland weer en heb om kwart voor 9 les dan in enschede dat gaat lachen worden.
Minx- Lady Post-a-lot
Beter als bruin?
Jordana- Ratel
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Pagina 12 van 40